Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

gutekxtpl

Member
Tak, działa ok.

WhatsApp Image 2023-01-15 at 10.49.46.jpeg
 

gutekxtpl

Member
Mam wrażenie, że po włączeniu nie ma tej przymuły którą miałem na ATV9. I jest lepsza obsługa USB, przy wchodzeniu na pendrive w mx player po każdym włączeniu tv pytał mnie się czy ma uzyskać dostęp, teraz tylko pyta raz po podłaczeniu pendriva. A pozostałe zmiany to się okaże, z błedów to będą w epg włączył mi się dźwięk z jakiejś stacji tv, ale to puki co raz.
 

kambo12

New member
Też zainstalowalem. Poza wersją Androida i poziomem poprawek raczej zmiany marginalne.
Moim zdaniem Philips odwalił kawał dobrej roboty. Cały system działa lepiej i płynniej. Aplikacje nie mają przycięć i Amazon w końcu działa normalnie. Ambilight działa szybciej i dokładniej. W oledach dodali zmianę poziomu wygaszania statycznych elementów (są 3 opcje: wyłącz, normalny i wysoki). Jeszcze subiektywne odczucie to poprawa obrazu, lepszy kontrast, bardziej stonowane kolory. No i oczywiście naprawili dużo bugów np. z arc i ustawieniami ułatwień dostępu.
 

gutekxtpl

Member
Chyba znalazłem poważny problem z tym oprogramowaniem. Telewizor po wyłączeniu nie usypia się. Przez co cały czas pobiera ponad 12W oraz jest połączony z siecią (po uśpieniu karta sieciowa jest wyłączana). Od razu mówię, że nie przywracałem ustawień fabrycznych i nie zamierzam od nowa konfigurować wszystkiego. Spróbuje dojść co blokuje usypianie.
 

kambo12

New member
Chyba znalazłem poważny problem z tym oprogramowaniem. Telewizor po wyłączeniu nie usypia się. Przez co cały czas pobiera ponad 12W oraz jest połączony z siecią (po uśpieniu karta sieciowa jest wyłączana). Od razu mówię, że nie przywracałem ustawień fabrycznych i nie zamierzam od nowa konfigurować wszystkiego. Spróbuje dojść co blokuje usypianie.
Nie mam jak zmierzyć mocy ale wydaje mi się, że jest ok. Możesz sprawdzić uprawnienia, usunąć cache, wyłączyć go od prądu na 2-3 minuty. Może to pomoże. To duża aktualizacja, wiec zaleca się zrobić reset.
 

strzala

Member
Chyba znalazłem poważny problem z tym oprogramowaniem. Telewizor po wyłączeniu nie usypia się. Przez co cały czas pobiera ponad 12W oraz jest połączony z siecią (po uśpieniu karta sieciowa jest wyłączana). Od razu mówię, że nie przywracałem ustawień fabrycznych i nie zamierzam od nowa konfigurować wszystkiego. Spróbuje dojść co blokuje usypianie.
Użyłeś złego podmiotu w pierwszym zdaniu 😉 Powinno być "z tym telewizorem" zamiast "z tym oprogramowaniem". Na starym oprogramowaniu też tak jest i można to łatwo sprawdzić. Wystarczy przejść na standby i odpalić np. Youtube na komórce. Telewizor jest widoczny do castowania i można go w ten sposób wybudzić. To oznacza, że wifi działa przez cały czas. Zmierzyłem takim chińskim miernikiem do sprawdzania poboru mocy urządzeń i pokazuje wtedy zużycie 14.8W. Mam też nowszego Philipsa 55PUS9206 i tamten nie jest widoczny do castowania podczas standby. Szukałem w opcjach Androida, czy przypadkiem nie ma do tego jakichś ustawień, ale nic nie widzę. Po prostu ten typ tak ma.
 

kambo12

New member
Użyłeś złego podmiotu w pierwszym zdaniu 😉 Powinno być "z tym telewizorem" zamiast "z tym oprogramowaniem". Na starym oprogramowaniu też tak jest i można to łatwo sprawdzić. Wystarczy przejść na standby i odpalić np. Youtube na komórce. Telewizor jest widoczny do castowania i można go w ten sposób wybudzić. To oznacza, że wifi działa przez cały czas. Zmierzyłem takim chińskim miernikiem do sprawdzania poboru mocy urządzeń i pokazuje wtedy zużycie 14.8W. Mam też nowszego Philipsa 55PUS9206 i tamten nie jest widoczny do castowania podczas standby. Szukałem w opcjach Androida, czy przypadkiem nie ma do tego jakichś ustawień, ale nic nie widzę. Po prostu ten typ tak ma.

Są opcje do wyboru w ustawieniach sieci. Masz tam takie ustawienia jak "Włącz z siecią WI-FI" i "Włącz za pomocą aplikacji Chromecast". Poza tym tv musi wejść w głęboki stan uśpienia czyli trzeba mierzyć po kilku minutach od wyłączenia.
 

williamUM

New member
Chyba znalazłem poważny problem z tym oprogramowaniem. Telewizor po wyłączeniu nie usypia się. Przez co cały czas pobiera ponad 12W oraz jest połączony z siecią (po uśpieniu karta sieciowa jest wyłączana). Od razu mówię, że nie przywracałem ustawień fabrycznych i nie zamierzam od nowa konfigurować wszystkiego. Spróbuje dojść co blokuje usypianie.
Ja z kolei miałem te przypadłość w poprzedniej wersji firmware'u. Po wyłączeniu na routerze widać było jeszcze długo połączenie z TV. Po aktualizacji, jak wyłączę TV po chwili wifi już nie jest aktywne.
 

gutekxtpl

Member
Użyłeś złego podmiotu w pierwszym zdaniu 😉 Powinno być "z tym telewizorem" zamiast "z tym oprogramowaniem". Na starym oprogramowaniu też tak jest i można to łatwo sprawdzić. Wystarczy przejść na standby i odpalić np. Youtube na komórce. Telewizor jest widoczny do castowania i można go w ten sposób wybudzić. To oznacza, że wifi działa przez cały czas. Zmierzyłem takim chińskim miernikiem do sprawdzania poboru mocy urządzeń i pokazuje wtedy zużycie 14.8W. Mam też nowszego Philipsa 55PUS9206 i tamten nie jest widoczny do castowania podczas standby. Szukałem w opcjach Androida, czy przypadkiem nie ma do tego jakichś ustawień, ale nic nie widzę. Po prostu ten typ tak ma.
Tak jak napisali, masz w ustawieniach odpowiednie opcje i po ich wyłączeniu, telewizor rozłącza się z siecią i wchodzi w głębokie uśpienie. Miałem tak na oprogramowaniu ATV9 oraz mam na nowym ATV11.

Problem z usypianiem jednak udało mi się namierzyć. Występuje w przypadku włączenia w opcjach programistycznych debugowania usb. Wtedy telewizor cały czas jest połączony z siecią i nie usypia się. Po wyłączeniu debugowania ładnie idzie spać po kilku minutach od wyłączenia, tak jak to było we wcześniejszych wersjach oprogramowania. Problem ten nie występował na ATV9 - cały czas miałem włączone debugowanie usb i telewizor się usypiał.
 

strzala

Member
Mam wgrany ręcznie ten soft z ATV11 i ostatnio zauważyłem, że mi się Player przestał aktualizować(na nowszym Philipsie zmienił się jego wygląd). Sprawdziłem w sklepie i się okazało, że zniknął stamtąd dla tego modelu telewizora. Możecie sprawdzić u siebie zarówno na ATV11 jak i ATV9, czy też wam zniknął?
 

Gie

Member
Bez reklam
Ten model ma 2 głośniki z przodu i niskotonowy z tyłu. Jest jakiś sposób by podłączyć do niego jeszcze 2 głośniki które będą z tyłu i mieć namiastkę dźwięku przestrzennego?
 

GumisPL

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mam problem na Disney+ obraz jest jakby w kolorowym negatywie.

Bajki działają poprawniej. Filmy Marvela zaczynają się zielonym kolorem i późnej wyglądają jak na zdjęciu.

Netflix, Amazon, Hbo wyświetlają się poprawnie.

Zmiana HDR na Dolby też nic nie zmienia.

@kiki widziałeś takie przypadki?
 

Attachments

  • IMG20230724211036.jpg
    IMG20230724211036.jpg
    3,9 MB · Wyś: 16

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nic takiego nikt nie zgłaszał.
Zrób najpierw twardy reset i daj znać , zgłoszę do centrali problem i dopytam.
 

GumisPL

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zrobiłem ustawienia fabryczne i działa normalnie.
Set ustawień miałem od Ciebie. Nic w międzyczasie nie zmieniałem. Zobaczę po ponownym ustawieniu czy coś się zmieni.
Btw. Fabryczne ustawienia to dramat dla oczu :)
 
Do góry