Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

strzala

Member
Od niedawna na matrycy telewizora 50PUS8804 pojawiły mi się takie linie jak na załączonym zdjęciu. Trochę nierówno zrobiłem to zdjęcie, ale ta pionowa linia jest idealnie pionowa
mniej więcej na środku ekranu. Natomiast te 2 poziome i równoległe do siebie linie nie są równoległe do krawędzi ekranu tylko trochę ukośne. Czy to jest uszkodzona matryca i nadaje się tylko do wymiany?
 

Attachments

  • 1669568676994_3.jpg
    1669568676994_3.jpg
    419,9 KB · Wyś: 49

strzala

Member
Domyślam się, że tak nie powinno być. Chodziło mi o to, czy ktoś miał podobny problem i czy skończyło się to wymianą matrycy?
Telewizor jest po gwarancji, a wymiana matrycy zdaje się kosztuje prawie tyle co nowy telewizor, więc na pewno się na to nie zdecyduję.
 

gutekxtpl

Member
Kto ma jakieś informacje na temat aktualizacji do nowszej wersji AndroidTV dla tego modelu i całej serii TPM191E ?
Bo jak na razie wychodzi na to, że Philips ma w 4literach klientów. Budżetowe modele innych producentów podostawały już aktualizacje nawet na początku tego roku.
 

williamUM

New member
A coś wiadomo kiedy w Pl oficjalnie będzie udostępniony firmware? Aktualnie to totalna padaka na Androidzie 9. Ogólnie słabo z płynnością obrazu i menu. Na Chromecast, który otrzymał już dawno aktualizacje do Androida 12 jest zdecydowanie lepiej.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
A coś wiadomo kiedy w Pl oficjalnie będzie udostępniony firmware? Aktualnie to totalna padaka na Androidzie 9. Ogólnie słabo z płynnością obrazu i menu. Na Chromecast, który otrzymał już dawno aktualizacje do Androida 12 jest zdecydowanie lepiej.
Cześć,
Chromecast jest produkowany przez Google więc nie dziwne, że otrzymał aktualizację. Producenci telewizorów musza dostosować system pod siebie, więc to trochę trwa...
 

williamUM

New member
Cześć,
Chromecast jest produkowany przez Google więc nie dziwne, że otrzymał aktualizację. Producenci telewizorów musza dostosować system pod siebie, więc to trochę trwa...
Zgadza się, ale aktualizacja do Androida 10 już dawno, dawno temu mogła być wydana, ale jest olewanie klientów. Oprócz ambilight praktycznie nic nie broni tego telewizora.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Zgadza się, ale aktualizacja do Androida 10 już dawno, dawno temu mogła być wydana, ale jest olewanie klientów. Oprócz ambilight praktycznie nic nie broni tego telewizora.
Czyli kupiłeś TV i po trzech latach nie jesteś z niego zadowolony? Przecież aktualizacje są jeszcze dla tego modelu/platformy.
Sam Android to aktualizacja OS, odnośnie innych poprawek (płynność obrazu) to już kwestia typowo oprogramowania TV Philips . Sama aktualizacja OS nie wiele wniesie do samej poprawy obrazu, ale już ew. Implementacja poprawek przez producenta - tak.
 

williamUM

New member
Czyli kupiłeś TV i po trzech latach nie jesteś z niego zadowolony? Przecież aktualizacje są jeszcze dla tego modelu/platformy.
Sam Android to aktualizacja OS, odnośnie innych poprawek (płynność obrazu) to już kwestia typowo oprogramowania TV Philips . Sama aktualizacja OS nie wiele wniesie do samej poprawy obrazu, ale już ew. Implementacja poprawek przez producenta - tak.
Tv ma od 2 lat i praktycznie od początku pisałem o tych problemach. I to nie tylko mój problem. W takim razie producent nie wnosi żadnych poprawek, które miałyby poprawić funkcjonowanie firmware'u. Pisałem zgłoszenie do producenta, ale brak odpowiedzi.
 

gutekxtpl

Member
Nie tylko Ty narzekasz na obsługę techniczną producenta. Na forum emitela też jeden walczy z serwisem o naprawę bolączek tyle że w kolejnej serii - 5 telewizorów. Też go zlewają.
A aktualizacja do ATV 11 zmieni jedynie to, że przy dobrych wiatrach aplikacje za te kilka lat będą z rok dłużej obsługiwały ten system zanim go sztucznie wytną.
Na żadne poprawki w działaniu telewizora nie liczę, nie będzie też on szybciej działal, bo nowszy system = większe wymagania. Tak samo nic się nie zmieni z tym badziewnym pilotem.
 

williamUM

New member
Nie tylko Ty narzekasz na obsługę techniczną producenta. Na forum emitela też jeden walczy z serwisem o naprawę bolączek tyle że w kolejnej serii - 5 telewizorów. Też go zlewają.
A aktualizacja do ATV 11 zmieni jedynie to, że przy dobrych wiatrach aplikacje za te kilka lat będą z rok dłużej obsługiwały ten system zanim go sztucznie wytną.
Na żadne poprawki w działaniu telewizora nie liczę, nie będzie też on szybciej działal, bo nowszy system = większe wymagania. Tak samo nic się nie zmieni z tym badziewnym pilotem.
Doskonale zdaję sobie sprawę co wniesie nowy android do tv, na nic nie liczę. Prędzej tv pójdzie do małego pokoju, a do salonu kupię niedługo nowy...i już na pewno nie Philipsa. Ambilight to nie wszystko. Akurat na pilot jest sposób - kup zamiennik. Działa bardzo dobrze, nie zamula.
 

kambo12

New member
Doskonale zdaję sobie sprawę co wniesie nowy android do tv, na nic nie liczę. Prędzej tv pójdzie do małego pokoju, a do salonu kupię niedługo nowy...i już na pewno nie Philipsa. Ambilight to nie wszystko. Akurat na pilot jest sposób - kup zamiennik. Działa bardzo dobrze, nie zamula.
Plik aktualizacji do Android 11 jest dostępny na oficjalnej stronie Philips Singapur, możesz sprawdzić jak działa u ciebie, link: https://www.philips.com.sg/c-p/55OL...led-android-tv-with-ambilight-3-sided/support

Zaktualizowałem 55OLED804 i na prawdę ładnie śmiga. Polecam hard reset po aktualizacji.
 
Do góry