Philips DLED 9206 z odświeżaniem 100 Hz na rok 2021

conqest1

Member
Piesze w telefonu więc nie che mi sie odp na wszystko. Hdmi 1 konsola, hdmi2 soundbar. Ja tak mam i NIC sie złego nie dzieje, nic nie ucina, wszystko jest jak najbardziej OK.
 

ktotam

New member
Mam pytanie do użytkowników aplikacji canal+ online. Po wybraniu w telewizorze na stronie głównej android tv opcji dostosowanie ekranu głównego pojawia się możliwość dodania do ekranu głównego 4 kanałów od Canal+ ( Canal+ od Canal+ Polska, Inny kanał, młodzież i seriale). Po wybraniu Canal+ od Canal+ Polska do ekranu głównego dodaje się lista ulubionych programów Live TV ale niestety gdy wybiorę któryś program pojawia się komunikat "nie można teraz tego otworzyć". Czy ktoś zna sposób aby to działało? Chciałbym z tego korzystać ze względu na szybszy dostęp do programów Live Tv bez konieczności otwierania i klikania w aplikacji .
 

Shafcik

New member
Mam pytanie co może być nie tak w ustawieniach, kiedy mam taką sytuację na ekranie - czy to na yt czy na innych serwisach streamingowych bardzo kiepsko wgląda tło.
Chodzi mi o sytuację, w której człowiek opowiada coś w miarę statycznie na ciemnym tle. Tło wygląda jak grafika z lat 90 - schodki tonalne i przeskakiwanie barw od jaśniejszych do ciemniejszych. Super to widać, gdy postać jest oświetlona i tło za nią jest w miarę jasne, ale ciemnieje w każdym kierunku na zewnątrz. Używam domyślnego profilu ISP dzień.
Dodam, że osoba na tych samych scenach na pierwszym planie jest super wyraźna i ostra. Na ruchomych obrazach też kolory piękne. Mój model to 55PUS9206
 

grosjean_2022

New member
Mam pytanie co może być nie tak w ustawieniach, kiedy mam taką sytuację na ekranie - czy to na yt czy na innych serwisach streamingowych bardzo kiepsko wgląda tło.
Chodzi mi o sytuację, w której człowiek opowiada coś w miarę statycznie na ciemnym tle. Tło wygląda jak grafika z lat 90 - schodki tonalne i przeskakiwanie barw od jaśniejszych do ciemniejszych. Super to widać, gdy postać jest oświetlona i tło za nią jest w miarę jasne, ale ciemnieje w każdym kierunku na zewnątrz. Używam domyślnego profilu ISP dzień.
Dodam, że osoba na tych samych scenach na pierwszym planie jest super wyraźna i ostra. Na ruchomych obrazach też kolory piękne. Mój model to 55PUS9206
A zapodasz link to przykladowego materiału w którym występuje problem?
 

ktotam

New member
Mam pytanie co może być nie tak w ustawieniach, kiedy mam taką sytuację na ekranie - czy to na yt czy na innych serwisach streamingowych bardzo kiepsko wgląda tło.
Chodzi mi o sytuację, w której człowiek opowiada coś w miarę statycznie na ciemnym tle. Tło wygląda jak grafika z lat 90 - schodki tonalne i przeskakiwanie barw od jaśniejszych do ciemniejszych. Super to widać, gdy postać jest oświetlona i tło za nią jest w miarę jasne, ale ciemnieje w każdym kierunku na zewnątrz. Używam domyślnego profilu ISP dzień.
Dodam, że osoba na tych samych scenach na pierwszym planie jest super wyraźna i ostra. Na ruchomych obrazach też kolory piękne. Mój model to 55PUS9206
Sporo namęczyłem się z ustawieniami obrazu. Te gotowe fabryczne ustawienia są raczej kiepskie. Miałem też podobny problem jak ty. Generalnie przy ustawieniach kierowałem się wyglądem murawy w trakcie meczy piłkarskich (w ustawieniach fabrycznych kolor murawy jest nienaturalny) i tak udało mi się ustawić obraz, który mi bardzo odpowiada. Oto moje ustawienia:
kolor 75
kontrast podświetlenia 90
ostrość 7
poziom czerni 20

Zaawansowane
czyszczenie obrazu - redukcja szumów - minimum
redukcja zniekształceń - średnio
ostrość - ultra resolution - włącz
kolor - wzmocnienie kolorów - wyłącz
gama kolorów - normalny
temperatura barwowa - normalny (ciepły)
kontrast - typ kontrastu - zoptymalizowany dla obrazu
zwiększenie rozdzielczości HDR - włącz
kontrast dynamiczny - wyłącz (minimum)
kontrast obrazu 83 (90)
czujnik światła - wyłącz
ruch - styl ruchu - osobisty
perfect natural motion 8
perfect clezr motion 8
powiadomienia dolby vision - włącz
 

Maly77

New member
Hej.
Od dzisiaj w TV podczas próby zmniejszenia lub zwiększenia głośności pojawia mi się komunikat "Głośnik telewizora jest wyłączony w menu". Zmiana głośności następuje z opóźnieniem, trzeba czasem kilka razy nacisnąć przycisk.

Jakaś porada jak z tym się uporać?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Hej.
Od dzisiaj w TV podczas próby zmniejszenia lub zwiększenia głośności pojawia mi się komunikat "Głośnik telewizora jest wyłączony w menu". Zmiana głośności następuje z opóźnieniem, trzeba czasem kilka razy nacisnąć przycisk.

Jakaś porada jak z tym się uporać?
Cześć,
1. Przełącz na źródło tunera lub HDMI
2. Naciśnij "MENU" na pilocie, a następnie "częste ustawienia"
3. Wyjście audio -> głośniki telewizora
 

strzala

Member
Czy instalowaliście najnowszą aktualizację 101.001.004.031, która wyszła w ostatnich dniach?
U mnie po instalacji muszę co najmniej raz dziennie wyjmować wtyczkę z gniazdka, bo zaczynają się dziać dziwne rzeczy.
Nagle przestają się uruchamiać niektóre aplikacje np. Netflix, Player(przy próbie uruchomienia jest tylko czarny ekran),
ale niektóre nadal się uruchamiają np. HBO Max. Poza tym nie można od tej pory wejść w opcje.
Kliknięcie w ikonkę opcji powoduje chwilowy "freeze", który zaraz mija, ale do opcji ostatecznie nie wchodzi.
W ten sposób nie da rady wykonać standardowego restartu i trzeba wyjmować wtyczkę z gniazdka.
Po tym wszystko wraca do normy, ale po kilku godzinach używania znowu dzieje się to samo.
 

lyczko

New member
Czy instalowaliście najnowszą aktualizację 101.001.004.031, która wyszła w ostatnich dniach?
U mnie po instalacji muszę co najmniej raz dziennie wyjmować wtyczkę z gniazdka, bo zaczynają się dziać dziwne rzeczy.
Nagle przestają się uruchamiać niektóre aplikacje np. Netflix, Player(przy próbie uruchomienia jest tylko czarny ekran),
ale niektóre nadal się uruchamiają np. HBO Max. Poza tym nie można od tej pory wejść w opcje.
Kliknięcie w ikonkę opcji powoduje chwilowy "freeze", który zaraz mija, ale do opcji ostatecznie nie wchodzi.
W ten sposób nie da rady wykonać standardowego restartu i trzeba wyjmować wtyczkę z gniazdka.
Po tym wszystko wraca do normy, ale po kilku godzinach używania znowu dzieje się to samo.
Korzystasz z Plexa? Ja i kilka osób zgłaszało już dawno problem zawieszania się i wspólnym mianownikiem był plex.
Ja średnio co kilka dni robię mu reset prądowy i nawet mam smart gniazdko do tego już zrobione
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeśli rozchodzi Ci się o nową wersję z końcówką 131, to zainstalowałem zarówno na 43PUS8506 jak i na dwóch 65PUS8807 i nie zauważyłem by trzeba było z kontaktu wyciągać wtyczki. Natomiast naprawili wreszcie ten problem z odbiorem kanału Wydarzenia24, który teraz został zastąpiony kanałem Polsatem News Polityka i już nie występują pixel i rozsypywwnie się obrazu. Trwało to aż 1.5 roku. Niestety nadal nie naprawiono problemu z samoczynnym wyrzucaniem z listy kanałów ulubionych naziemno-satelitarnej do samej sat lub naziemnej, ten problem występuje od ponad 2 lat.


 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Mam zainstalowany soft z końcówką 131 na 9206 i NIC złego się nie dzieje. Zero zwiech, zero restartów, wszystko działa jak wcześniej. W sumie nie wiem co ten soft wnosi nowego bo nie zauważyłem różnicy... AAAA fakt kanał wydarzenia24 na którym mi kompletnie nie zależy jak i na całej tv naziemnej... Podkreślam MI, bo rozumiem że inni namiętnie oglądają...
 

strzala

Member
Potrzebowałem właśnie informacji od innych osób, którzy też mają ten soft. Skoro u was jest ok, to w takim razie przywrócę może ustawienia fabryczne i zobaczę, czy to pomoże.
Zauważyłem jeszcze jeden problem. Rano po włączeniu tv ze standaby i przełączeniu na HDMI jest tylko czarny ekran. Po jakiejś minucie tv sam się restartuje i wtedy jest już wszystko w porządku.
 

grosjean_2022

New member
Potrzebowałem właśnie informacji od innych osób, którzy też mają ten soft. Skoro u was jest ok, to w takim razie przywrócę może ustawienia fabryczne i zobaczę, czy to pomoże.
Zauważyłem jeszcze jeden problem. Rano po włączeniu tv ze standaby i przełączeniu na HDMI jest tylko czarny ekran. Po jakiejś minucie tv sam się restartuje i wtedy jest już wszystko w porządku.
Po aktualizacji na soft z końcówką 131 przestało działać u mnie kodi. Po odpaleniu czarny ekran przez kilkanaście sekund i powrót do menu głównego tv. Problem rozwiązałem przez wyczyszczenie pamięci aplikacji i jest ok. Więcej problemów nie zauważyłem.
Kiedyś Philips opisywał co zawiera dana aktualizacja, ale od dawna mają już na to wywalone.
 

Mareckiziomek

New member
Cześć, u mnie ostatnia aktualizacja w końcu naprawiła problem z soundbarem Samsunga. Raz na jakiś czas dźwięk przerywał tak na ok 10 sekund w HDMI z earc. Od kilku dni ani razu nie przerwało, wygląda na to, że w końcu jest ok. Jeśli chodzi o telewizję to korzystam przez aplikację canal plus online i przestały działać kanały TVP. Nie wiem czy zostały całkiem wyłączone czy tylko w tej aplikacji nie działają. Nie jest to wielka strata ale to są zmiany które zauważyłem. Wszystko na tv 55PUS9206.
 
Do góry