PHILIPS 75PUS8818/12

kubski

New member
W jaki sposób tv kupiłeś i płaciłeś? Przy zwrocie w ciągu 14 dni nie ma znaczenia styropian i karton.
Kupiłem TV stacjonarnie płacąc kartą.
Tv był zakupiony w dniu 12.01, niestety wcześniej niż 30/31.01 nie ma możliwości zwrócić bo jestem w delegacji a narzeczona sama go nie dygnie i nie zdejmie z uchwytu…
Za pierwszym razem jak dzwoniłem to powiedzieli, ze jak jest wada to reklamacja a za drugim razem, że jak przywiozę sprzęt to zostanie to rozpatrzone na miejscu tj: czy zwrot, czy serwis, czy reklamacja. A użytkownik wyżej napisał, że śmiało mogę zwracać bez podawania przyczyny i muszą zwrócić kasę.
 

irift

Member
W ME przyjmują zwroty jak kupisz w sklepie stacjonrnym więc w MM pewnie też no ale raczej 14 dni to max. Zadzwoń zapytaj na infolinię ile masz czasu ale tego raczej nie przeskoczysz.
 

kubski

New member
W ME przyjmują zwroty jak kupisz w sklepie stacjonrnym więc w MM pewnie też no ale raczej 14 dni to max. Zadzwoń zapytaj na infolinię ile masz czasu ale tego raczej nie przeskoczysz.
Dzwoniłem dwa razy i na zwrot jest 30 dni. Na stronie też tak jest napisane.
 

Attachments

  • IMG_4222.jpeg
    IMG_4222.jpeg
    774,9 KB · Wyś: 15

irift

Member
Dzwoniłem dwa razy i na zwrot jest 30 dni. Na stronie też tak jest napisane.
no to skoro to wiesz to w czym problem ? Idź i oddaj, nie musisz się tłumaczyć dlaczego ale jak koniecznie ktoś ma za ciebie wymyślać wymówki to powiedz że ci nie przypadł do gustu i chcesz poszukać czegoś innego. Pozdrawiam
 

kubski

New member
no to skoro to wiesz to w czym problem ? Idź i oddaj, nie musisz się tłumaczyć dlaczego ale jak koniecznie ktoś ma za ciebie wymyślać wymówki to powiedz że ci nie przypadł do gustu i chcesz poszukać czegoś innego. Pozdrawiam
W tym problem, że znalazłem się pierwszy raz w takiej sytuacji i chce się poradzić. To chyba nic dziwnego.

ale jak koniecznie ktoś ma za ciebie wymyślać wymówki
Za dużo jadu.

nie przypadł do gustu i chcesz poszukać czegoś innego
Chciałbym wymienić na ten sam- nowy, wolny od wad. Zatem komicznie wyglądałoby chwilę po tym jak dostanę gotówkę za zwrot zakup i wyjście z tym samym telewizorem.
Dlatego pytam czy ktoś miał taką sytuację. Jesli zwrócę TV i powiem, że chce wymienić na nowy to zaproponują reklamacje i będę musiał czekać zanim wyślą go na serwis itp. A ja po prostu wolałbym tego uniknąć i dokonać zwrotu i zamienić na ten sam model lecz na nowy.
 

irift

Member
W tym problem, że znalazłem się pierwszy raz w takiej sytuacji i chce się poradzić. To chyba nic dziwnego.
też byłem w takiej sytuacji 1 raz a nie musiałem zadawać miliona pytań które masz w regulaminie danego sklepu i na jego infolinii.
Powiem ci coś o tym 8818, miałem takie 3 pod rząd i wszystkie 3 oddałem bo to tv łącznie z tym pseudo mini ledem 9008 zrobiony na kolanie, niby dali dobrego procka w 8818 i to tyle. Nie liczyłbym że w kolejnym będzie lepiej bo sam przerobiłem 3 takie buble ale życzę Ci żeby było inaczej. Reasumując idź oddaj i się nie tłumacz za dużo, oddadzą hajs, kupisz kolejny jaki tam chcesz.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
W ME przyjmują zwroty jak kupisz w sklepie stacjonrnym więc w MM pewnie też no ale raczej 14 dni to max. Zadzwoń zapytaj na infolinię ile masz czasu ale tego raczej nie przeskoczysz.

Jakiś czas temu zwracałem towar do ME (zakupiony stacjonarnie), mało tego, pytałem gościa przed zakupem czy będzie możliwość zwrotu.
Przy zwrocie okazało się, że nie przyjmują i jest to tylko dobra wola, a woli nie było. Kierownikowi dopiero wyjaśniłem co o tym myślę i z łaską "warunkowo" przyjęli zwrot.
Nie wiem jak w innych sklepach ME.

W tym problem, że znalazłem się pierwszy raz w takiej sytuacji i chce się poradzić. To chyba nic dziwnego.
Chciałbym wymienić na ten sam- nowy, wolny od wad. Zatem komicznie wyglądałoby chwilę po tym jak dostanę gotówkę za zwrot zakup i wyjście z tym samym telewizorem.
Dlatego pytam czy ktoś miał taką sytuację. Jesli zwrócę TV i powiem, że chce wymienić na nowy to zaproponują reklamacje i będę musiał czekać zanim wyślą go na serwis itp. A ja po prostu wolałbym tego uniknąć i dokonać zwrotu i zamienić na ten sam model lecz na nowy.

Nie przejmuj się co jak wygląda, bo nikogo to nie obchodzi w sklepie. Idziesz, zwracasz i zabierasz kasę.
Żadne dyskusje, reklamacje czy wymiany. Bierzesz kase i kupujesz za 5 min co Ci pasuje, a jak też będzie coś nie tak, to powtarzasz schemat.
W MM nie robią problemów, dziesiątki razy zwracałem tam sprzęty.
 

Marlo

Active member
W MM mogłem wymienić na inny , o minimum tej samej wartości, albo
za dopłatą wziąść droższy , pieniędzy nie chcieli zwrócić.
 
Ostatnia edycja:

Marlo

Active member
Tyle że to było 20 lat temu (chciałem zwrócić telefon komórkowy) od tego czasu regulamin dotyczący
zwrotów towarów mógł już się zmienić kilkakrotnie , teraz widzę że jest bardziej przyjazny
dla klientów.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dobre, powiedziałbym, że kwintesencja ; )
Gość chce wymienić tu i teraz, a tu czyta, że jest problem ze zwrotem.
Potem się okazuje, że owszem, ale nie tu i teraz, ale... 20 lat temu.
Mnie już nic na tym forum nie zdziwi :grin:
 

kubski

New member
Dobre, powiedziałbym, że kwintesencja ; )
Gość chce wymienić tu i teraz, a tu czyta, że jest problem ze zwrotem.
Potem się okazuje, że owszem, ale nie tu i teraz, ale... 20 lat temu.
Mnie już nic na tym forum nie zdziwi :grin:
W samo sedno. Dzięki kolego xD…
Podjąłem decyzję, że TV zwracam. A jaki kupię inny to nie wiem. Ciężka decyzja, może dołożę trochę i znajdzie się coś dobrego do 7500zl.
 

Marlo

Active member
Te 20 lat temu to pamiętam jakby to było dzisiaj,
mnie dużo rzeczy dziwi na tym forum, dlatego
to forum jest takie fajne. :)
 

kubski

New member
W dniu dzisiejszym dokonałem zamiany TV. Oczywiście z wielką łaską „pana” kierownika który nie zgodził się zwrócić mi pieniędzy i zaoferował zamianę na inny ze względu na to, że karton był rozerwany. Zamieniłem na model MiniLed PHILIPS 75PML9008/12 75'' 4K 120Hz Ambilight
 

irift

Member
W dniu dzisiejszym dokonałem zamiany TV. Oczywiście z wielką łaską „pana” kierownika który nie zgodził się zwrócić mi pieniędzy i zaoferował zamianę na inny ze względu na to, że karton był rozerwany. Zamieniłem na model MiniLed PHILIPS 75PML9008/12 75'' 4K 120Hz Ambilight
Włącz sobie plansze testowe chociaż z YouTube. Zobacz jak podświetlenie na czarnym, na różnych ‰ szarości itd. Obyś się nie wqrwił 🙃🙃🙃
 

kubski

New member
Zamieniłeś PUS8818 na PML9008.
Hmmm... 🤔
Życzę zadowolenia ,ale jak tak czytam to forum to żeby nie okazało się jak w tym przysłowiu -
"Zamienił stryjek siekierkę na kijek".;)
Tak, i jeszcze musiałem dopłacić ale na to akurat byłem przygotowany. Więc za sam telewizor 8500. To mini led więc powinno być znacznie lepiej więc zobaczymy. Jeśli faktycznie się okaże, że będzie coś nie tak to go po prostu zwrócę i będę szukał czegoś innego. Bardzo spodobał mi się ambielight więc dlatego zostałem przy tej marce. Jak będzie dalej zobaczymy. Po to w sumie jestem na tym forum żeby zasięgnąć opini i się doradzić. Aaaa no i teraz znacznie bardziej zadbam o karton i całą resztę żeby „pan” kierownik nie miał problemy ze zwrotem gotówki.
 
Do góry