PHILIPS 75PUS8818/12

kubski

New member
Cześć.

W dniu 12.01 kupiłem stacjonarnie w Media Expert telewizor marki Philips a dokładnie model 75PUS8818/12. Mimo tego, że to zwykły LED większych uwag nie mam bo to mój pierwszy tak duży telewizor a oglądanie filmów na „crystal HDR” to dla mnie zupełnie inny wymiar i jestem pozytywnie zaskoczony. Lecz zauważyłem kilka mankamentów. Na czarnym obrazie zauważyłem jakby białe „plamy”, w jasnych scenach tak jakby niedoświetlone rogi (raczej tylko podczas oglądania kanałów cyfrowych i YT, na netflixie tego nie zauważyłem). Dużo naczytałem się na forum, że to normalne przypadłości telewizorów „LED” a szczególnie tak dużych na których widać każde niedoskonałości. Według Media Markt mam 30dni na zwrot w tym, że przy wyciąganiu telewizora z kartonu rozciąłem bok (żeby bezpiecznie go wyjąć) i wyrzuciłem dwa styropiany ze środka opakownaia. Nie wiem czy zwracać TV i wymienić na nowy (ten sam model) zapłaciłem za niego 5999zl i raczej to mój maksymalny budżet więc jeśli zamiana to tylko na ten sam. Czy przymknąć na to oko i darować sobie zwroty.
 

Attachments

  • IMG_4139.jpeg
    IMG_4139.jpeg
    1,4 MB · Wyś: 92
  • IMG_4134.jpeg
    IMG_4134.jpeg
    1,3 MB · Wyś: 87
  • IMG_4133.jpeg
    IMG_4133.jpeg
    1,1 MB · Wyś: 90
  • IMG_4132.jpeg
    IMG_4132.jpeg
    1,2 MB · Wyś: 91
  • IMG_4131.jpeg
    IMG_4131.jpeg
    1,2 MB · Wyś: 84

conqest

Well-known member
Bez reklam
Zrobiłeś fatalnej jakości fotki, ale nawet na nich widać że tv do zwrotu... problem w tym że kupiłeś go stacjonarnie w ME więc regulamin z MM ma się nijak do zwrotu...
 

kubski

New member
Zrobiłeś fatalnej jakości fotki, ale nawet na nich widać że tv do zwrotu... problem w tym że kupiłeś go stacjonarnie w ME więc regulamin z MM ma się nijak do zwrotu...
Ta pierwsza może tak ale pozostałe uważam, że jak na fotki w nocy to wykonane są dobrze. Zresztą chyba nie o jakość zdjęć tutaj chodzi tylko o widoczne na nich mankamenty. Dlaczego uważasz, że ma się nijak? Na stronie napisane jest, że 30 dni. Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji dlatego pytam.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Dlaczego uważasz, że ma się nijak? Na stronie napisane jest, że 30 dni. Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji dlatego pytam.
Dlatego ma się nijak że mieszasz sklepy. Skoro kupiłeś w ME to co Cię interesuje regulamin MM??
Co do fotek to przecież napisałem że mimo iż są średniej jakości to tv do zwrotu.
 

irift

Member
Oddaj tego śmiecia i daj sobie spokój z tą marką. Może i przymkniesz na to oko ale z czasem będziesz wqrwiony że tego nie oddałeś.
 

kubski

New member
Miałem podobnie. Nierównomierne podświetlenie matrycy. Oddałem i teraz znowu ból głowy co kupić do 6tys zł
A jak przebiegał u Ciebie zwrot? Ja przed chwilą dzwoniłem do Media Markt i powiedzieli mi, że to nie jest zwrot tylko reklamacja i, że najpierw biorą tv na serwis. Serwis sprawdza co i jak i potem przedstawiają jakie są możliwości, czy naprawa czy zwrot kasy.
 

Doctor500

New member
A jak przebiegał u Ciebie zwrot? Ja przed chwilą dzwoniłem do Media Markt i powiedzieli mi, że to nie jest zwrot tylko reklamacja i, że najpierw biorą tv na serwis. Serwis sprawdza co i jak i potem przedstawiają jakie są możliwości, czy naprawa czy zwrot kasy.
Ja kupowałem przez neta więc miałem 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Początkowo chcieli potraktować to jako reklamację ale skonczyło się na oddaniu zgodnie z prawem. Szkoda bo już nie chce mi się szukać TV a znowu trzeba. Ogólnie to chyba niezła loteria z tym podświetleniem matryc. Czy jest jakiś pewniak że zamówisz i będzie GIT? Oczywiście w budżecie do 6 tys?
 

kubski

New member
Ja kupowałem przez neta więc miałem 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Początkowo chcieli potraktować to jako reklamację ale skonczyło się na oddaniu zgodnie z prawem. Szkoda bo już nie chce mi się szukać TV a znowu trzeba. Ogólnie to chyba niezła loteria z tym podświetleniem matryc. Czy jest jakiś pewniak że zamówisz i będzie GIT? Oczywiście w budżecie do 6 tys?
Mi przez telefon niedawno konsultant powiedział, że jeśli tv jest niesprawny tzn z jakąś wadą to już jest produkt uszkodzony i nie podlega zwrotowi tylko reklamacji. I teraz sam nie wiem jak to ugryźć?
 

Doctor500

New member
Mi przez telefon niedawno konsultant powiedział, że jeśli tv jest niesprawny tzn z jakąś wadą to już jest produkt uszkodzony i nie podlega zwrotowi tylko reklamacji. I teraz sam nie wiem jak to ugryźć?
Kupowałeś stacjonarnie wiec trochę inna sprawa. Myślę że musisz iść drogą reklamacji.
 

irift

Member
Jak robisz zwrot w sklepie to nie podajesz przyczyny, jedziesz oddajesz i elo. Jedyne co to podłączą wtyczkę czy działa. Oddaj i niczym się nie przejmuj.
 

kubski

New member
Jak robisz zwrot w sklepie to nie podajesz przyczyny, jedziesz oddajesz i elo. Jedyne co to podłączą wtyczkę czy działa. Oddaj i niczym się nie przejmuj.
I od razu przyjmują zwrot i zwracają gotówkę? Czy trzeba czekać na decyzję ileś dni? Co w przypadku kiedy nie mam wszystkich styropianów i rozdarłem z boku karton?
 
Do góry