Philips 65PUS8700 - test otwarty. Jakość obrazu której trudno się oprzeć.

kris115

New member
Odpowiedź z infolinii Philipsa:
3D od początku mają z tym problem i nie będzie działało.

Też u mnie klatkowało, jak miałem puszczony obraz przez kino domowe z upskalingiem do 4K (spadało odświeżanie do 25Hz) ustawiłem na trough i jest ok.

Faktycznie tuner mam podpięty pod amplituner z upskalingiem do 4K, jak wrócę z pracy to pokombinuje. Niemniej jednak uważam że 3d oraz pliki mkv 3d powinny działać gdzie w samsungu sprzed 2 lat nie było z tym żadnego problemu. Tv bardzo mi się podoba ambilite jest super ale tych parę niedoróbek skutecznie może zniechęcić do korzystania z tego modelu.

Rozumiem że w tego rocznych modelach nie ma 3d, dlatego zakupiłem zeszłoroczny żeby je mieć, mam nadzieje że będzie jakaś aktualizacja która to naprawi.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Już sprawdzone - jak są właściwe nastawy w amplitunerze działa wszystko jak należy.
Pliki mkv odpal przez MxPlyer i wszystko działa jak należy.
O 3D się nie wypowiadam bo dla mnie wszystkie 3D w telewizorach to lipa. Dlatego wszystkie firmy w nowych modelach nie mają już 3D - i bardzo dobrze.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
ten ma 3d i ma działac czy to lipa czy nie jest to funkcja tego tv która jest niesprawna oddaj ten tv do sklepu na niezgodność i wes cos innego.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie denerwuj się , to nie jest telewizor dla Ciebie.
I spokojnie - 3D działa !.
Każdy kto patrzy godzinę lub dwie - ma dość 3D na miesiące , czasami na lata. Zapytaj wszystkich na forum.
A 3D jest do D. Dlatego wszystkie firmy bez wyjątku wycofują się z tego dobrodziejstwa. Wartością tego telewizora co podkreśla każdy użytkownik jest jego jakość szczególnie po kalibracji.
A Ci którzy dzwonią dostaję wiele informacji wynikających z ich niewiedzy , które znacznie wpływają na polepszenie końcowe obrazu.
W ciągu ostatnich dni już trzy osoby dzwoniły w sprawie ustawień dodatkowych telewizora. I twierdzą, że są bardzo zadowoleni.
 

kris115

New member
Tv już nie mogę oddać gdyż zakupiony był w lutym, a poza tym z obrazu jestem bardzo zadowolony. Moje pytania dotyczyły czy można jakoś ustawić tv żeby wyeliminować lub zminimalizować wcześniej opisane problemy. Ale z tego co czytam to chyb nic z tego nie wyjdzie, no chyba że Philips wyda w końcu aktualizacje która to naprawi :)
 

kris115

New member
Mam jeszcze problem z HDMI CEC. Tv mam podpięty pod amplituner onkyo 737 z opcją HDMI trough i niezależnie co bym nie robił przy włączeniu tv automatycznie uruchamia mi sie wzmacniacz. Próbowałem nawet podpinać tuner sat bezpośrednio po tv lecz przy wyłączonej opcji HDMI CEC czy tez w philipsie easylink dźwięk nie jest przesyłany do amplitunera. Więc obecnie mam tak że każdorazowe uruchomienie tv automatycznie odpala mi wzmacniacz. Byłbym wdzięczny za pomoc może ktoś miał podobny problem
 

dziadek266

New member
Mam jeszcze problem z HDMI CEC. Tv mam podpięty pod amplituner onkyo 737 z opcją HDMI trough i niezależnie co bym nie robił przy włączeniu tv automatycznie uruchamia mi sie wzmacniacz. Próbowałem nawet podpinać tuner sat bezpośrednio po tv lecz przy wyłączonej opcji HDMI CEC czy tez w philipsie easylink dźwięk nie jest przesyłany do amplitunera. Więc obecnie mam tak że każdorazowe uruchomienie tv automatycznie odpala mi wzmacniacz. Byłbym wdzięczny za pomoc może ktoś miał podobny problem

U mnie jest dokładnie tak samo z Onkyo 616. Dodatkowo jak wszystko wyłączę to ampli sam się włączy ja znowu wyłączę i tak w kółko. Rano wstaje ampli znowu włączony. Próbowałem na wszystkich 4 HDMI i ciągle to samo. Wcześniej miałem identycznie podpiętą plazmę i wszystko było ok.
Może ten typ tak ma?:niewiem:
 

dziadek266

New member
Kolejne kilka dni z 65PUS8700 i coraz bliżej decyzji o zwrocie tego tv.
W czwartek "zwiecha"- brak obrazu, bez względu na źródło. Nie czyta dysku podpiętego po USB. Pomogło wyłączenie tv.
Wczoraj zawiesił się przy oglądaniu YouTube - pierwszy film poszedł super, przy drugim ekran "zwariował" (paski- raz pionowe raz w poprzek). Po zmianie źródła dalej to samo, zmiana kabla HDMI dalej nic, po kolei wszystkie 4 wejścia HDMI i też nic. Dopiero pomogło wyłączenie tv i odczekanie parę minut. Dodatkowo zacina się obraz - klatkuje co jest bardzo widoczne i denerwujące przy transmisjach sportowych.
Dzisiaj rano włączam tv i kolejny "zonk"- brak głosu na tv, próba przełączenia na kino też bez efektu. Ponowna instalacja tv - dźwięk się pojawił, "klatkowanie" zostało.
Jak na tydzień użytkowania za dużo negatywnych wrażeń, strach myśleć co może być później.
Wysłałem 3 maile na wsparcie techniczne Philipsa, żadnej odpowiedzi.
Jest to mój pierwszy i chyba zarazem ostatni Philips.
Jedynie Ambilight żal, bo szybko się człowiek przyzwyczaja.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
tyle wad w tv to naprawde masakra za co oni tej firmie daja te nagrody , w samsungach które miałem i mam to przez 10 lat tyle tego sie nie uzbierało co tu przez tydzień w jednym tv na szczescie ludzie czytac umieja i oby wiecej było takich wpisów które sa szczerym obrazem tego co te tv wyprawiaja ,aby ludzie mogli kupic cos co działa .
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja miałem go przez miesiąc w domu.
Podpięty pod tuner Tv Orange i pod DVBt.
Nie miałem żadnej zawiechy.
Nie podoba i się jedynie zakrzywienie.

Ci co kupili modele u nas i użytkują nie zgłosili do tej pory nawet jednej uwagi.
 

kris115

New member
Mi na klatkowanie obrazu pomogło zmiana hdmi ultra UHD 4:2:0 na 4:4:4:/4:2:2 ale następnego dnia znowu zaczęło klatkować i przełączenie z powrotem na 4:2:0 ponownie pomogło. Nie wiem co jest tego przyczyną przez parę dni będę musiał to potestować

Kolejne kilka dni z 65PUS8700 i coraz bliżej decyzji o zwrocie tego tv.
W czwartek "zwiecha"- brak obrazu, bez względu na źródło. Nie czyta dysku podpiętego po USB. Pomogło wyłączenie tv.
Wczoraj zawiesił się przy oglądaniu YouTube - pierwszy film poszedł super, przy drugim ekran "zwariował" (paski- raz pionowe raz w poprzek). Po zmianie źródła dalej to samo, zmiana kabla HDMI dalej nic, po kolei wszystkie 4 wejścia HDMI i też nic. Dopiero pomogło wyłączenie tv i odczekanie parę minut. Dodatkowo zacina się obraz - klatkuje co jest bardzo widoczne i denerwujące przy transmisjach sportowych.
Dzisiaj rano włączam tv i kolejny "zonk"- brak głosu na tv, próba przełączenia na kino też bez efektu. Ponowna instalacja tv - dźwięk się pojawił, "klatkowanie" zostało.
Jak na tydzień użytkowania za dużo negatywnych wrażeń, strach myśleć co może być później.
Wysłałem 3 maile na wsparcie techniczne Philipsa, żadnej odpowiedzi.
Jest to mój pierwszy i chyba zarazem ostatni Philips.
Jedynie Ambilight żal, bo szybko się człowiek przyzwyczaja.
 

kris115

New member
Mi własnie telewizor padł całkowicie. Nie miałem zainstalowanych żadnych dodatków typu kodi, mam tylko napis android system recovery i dwie opcje do wyboru
reboot system (w niczym nie pomaga )
oraz apply update from stroage. Wrzuciłem soft na pendriva i niestety tv po wybraniu drugiej opcji nie widzi go. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc w jaki sposób uruchomić w tej chwili tv byłbym wdzięczny za pomoc.

TV po restarcie cały czas przechodzi do trybu recovery i sa do wyboru tylko te 2 opcje.
Czy pozostaje mi tylko serwis?
 
Ostatnia edycja:

dziadek266

New member
Kolejne kilka dni z 65PUS8700 i coraz bliżej decyzji o zwrocie tego tv.
W czwartek "zwiecha"- brak obrazu, bez względu na źródło. Nie czyta dysku podpiętego po USB. Pomogło wyłączenie tv.
Wczoraj zawiesił się przy oglądaniu YouTube - pierwszy film poszedł super, przy drugim ekran "zwariował" (paski- raz pionowe raz w poprzek). Po zmianie źródła dalej to samo, zmiana kabla HDMI dalej nic, po kolei wszystkie 4 wejścia HDMI i też nic. Dopiero pomogło wyłączenie tv i odczekanie parę minut. Dodatkowo zacina się obraz - klatkuje co jest bardzo widoczne i denerwujące przy transmisjach sportowych.
Dzisiaj rano włączam tv i kolejny "zonk"- brak głosu na tv, próba przełączenia na kino też bez efektu. Ponowna instalacja tv - dźwięk się pojawił, "klatkowanie" zostało.
Jak na tydzień użytkowania za dużo negatywnych wrażeń, strach myśleć co może być później.
Wysłałem 3 maile na wsparcie techniczne Philipsa, żadnej odpowiedzi.
Jest to mój pierwszy i chyba zarazem ostatni Philips.
Jedynie Ambilight żal, bo szybko się człowiek przyzwyczaja.

Moja przygoda z Philipsem już zakończona- zwrot tv do sklepu.
Na ścianę wróciła plazma Panasonic i bardzo cieszy oczy, choć może trochę cali brakuje.
Jednak przesiadka z plazmy na led jest naprawdę ciężka:shock:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Widocznie trafił Ci się zonk.
Pozostali co kupili nie zgłaszają żadnych - póki co - uwag.
Philips PUS8601, tak jak rozmawialiśmy, będzie dobrym wyborem.
 
Do góry