Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

tomeko12

New member
Chyba szykuje sie nowy soft (Download - 48PUS7600/12), na razie tylko opis, na chwilę obecną oprogramowanie jeszcze stare:
QV151E_R0.5.38.204 (software publish-date: April 18, 2017)
- Replacer for the 5.38.204
- Stability improvements
- TXT improvements
- Solution for VideoLand Vod
- Audio ARC switching between sources
- Netflix UHD picture format
- HDMI CEC wake up
- Videotext issue
- AL & Hue issues
- No picture on HDMI sources
- Logo intake
 

DJ82

Member
Właśnie pobieram - później napiszę czy po 2 latach doprowadzili TV do stanu używalności...

Jak na razie działa - jeszcze się nie zawisił ;)

nadal android 5.1.1
nadal nie działa 4k na dvb-s i YT
nadal klatkuje mi obraz jak włączę subwoofer a na HDMI jest podane 1080p

W zasadzie żadnych zmian nie widzę - może chociaż stabilniejszy będzie ale to trzeba poobserwować...
 
Ostatnia edycja:

rafal20x

New member
Po testach nowego software (QV151E.5.38.204):

-Przy połączeniu subwoofera i PS4 po hdmi obraz klatkuje
-Dźwięk co jakiś czas się zacina czkawkę łapie np na Discovery Chanel
-EPG od nadawcy - wyskakuje błąd aplikacja zatrzymana
- kilka razy restartował się do napisu startowego android

Czego brakuje
-Androida 6.0
-4K z satelity
-dźwięk nadal jest opóźniony na subwoferze kwestia transferu bluetooth ale zapewne można to jakoś buforować i elegancko spasować, powinni zrobić osobne menu do kalibracji.

+Polepszyli odbiór kanału Discovery Science koło 1 w nocy już tak obraz nie zrywa i nie mam wrażenia jakby obraz nie nadążał i się rozchodził.
+Philips HUE działa dobrze
+WIFI już łapie normalnie połączenie nie trzeba ręcznie ustanawiać połączenia po 5GHz

Ponadto występowała czerwona pozioma kreska przy połączeniu laptop TV w 4K nawet w menu TV kwestia software pewnie. Przy włączonej opcji Komputer w menu bez tego działa normalnie.

Orientuje się ktoś czy input lag jest kwestia Matrycy/Elektroniki/Software ??
 

rafal20x

New member
Po dłuższym używaniu telewizor gubi łączność z modułem CAM CL+.
Trzeba restartować telewizor odłączeniem z prądu.
 

rafal20x

New member
Dziś zauważyłem taka kreseczkę jakby kurz :) Czy ktoś już otwierał ten Tv ? Jakieś pomysły jak usunąć ta kreseczkę?
Kreska widoczna na białym tle pod mikroskopem widać jakby kreska była za pixelami.
Czy warto go otwierać czy nie uszkodzi się ekranu?
Czy dzwonić na infolinie, kupiony we wrześniu 2015.

1jpg_aaasqpp.jpg

http://ifotos.pl/z/aaasqpp


2jpg_aaasqpw.jpg

http://ifotos.pl/z/aaasqpw
 
Ostatnia edycja:

tomekszm

New member
Pytanie do posiadaczy 55pus7600 - znalazlem sztuke z ekspozycji w elektromarkecie za 5300zl. Trudno powiedziec jak dlugo tam stoi ale pewnie z min 1 rok. Soft nieaktualny (brak neta w sklepie). Przy szybkim tescie juz wylapalem problem z on/off i pojawil sie zielony pas pionowy na srodku ekranu. Pilot strasznie pociachany wiec jakby co musialbym kupic nowy.

Pytanie - warto? Tv troche zuzyty ale z drugiej strony matryca sprawdzona i raczej np. Badow nie bedzie (jesli do tej pory nie bylo). Soft po aktualizacji ujdzie ze stabilnoscia? Bede do tv podlaczal jedynie dekoder i dysk twardy. Tresci to raczej tv sd/hd plus filmy z yt i divx (nic z 4k).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To za długo stoi. Cena max 4500 zł .
Obecnie w tej klasie brałbym Sony 55XE8505 lub Philipsa który wejdzie na dniach 55pUS7502 na procesorze P5.
 

accu

New member
Bez reklam
Właśnie pobieram - później napiszę czy po 2 latach doprowadzili TV do stanu używalności...

Jak na razie działa - jeszcze się nie zawisił ;)

nadal android 5.1.1
nadal nie działa 4k na dvb-s i YT
nadal klatkuje mi obraz jak włączę subwoofer a na HDMI jest podane 1080p

W zasadzie żadnych zmian nie widzę - może chociaż stabilniejszy będzie ale to trzeba poobserwować...

Witam uprzejmie,
Na blogu niemieckim piszą , że serie telewizorów Philips z 2015 r . nie będą miały aktualizacji systemu Android wersja 5 do wersji 6 . Dotyczy to serii 7100 , 7120 , 7150 , 7170 , 7180 , 7600 i 8700 .
https://toengel.net/philipsblog/2017/05/30/philips-2015-kein-android-tv-6-fuer-71x0-7600-und-8700/
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

tomeko12

New member
Najlepiej to sobie Philips-a odpuścić. Zakończenie wsparcia dla modeli nie mających jeszcze dwóch lat mówi samo za siebie.
 

DJ82

Member
Czy komuś udało się zwrócić TV do sklepu z powodu niezgodności towaru z umową??

Jestem właśnie w trakcie pisania pisma - tak w skrócie:
1) zawieszanie się i restarty TV
2) brak miracast (w momencie zakupu sklep w opisie miał takie info)
3) klatkowanie obrazu po podłączeniu dedykowanego subwoofera

Czy te powody wystarczą do odstąpienia od umowy?? Po półtora roku mam już dość tego TV...

Boję się tylko jednego że TV nigdy nie był w serwisie - ale czy to jest konieczne?
 

tomeko12

New member
Ja pisałem jakoś na początku 2016 roku. Sprawa trafiła od razu do serwisu Philipsa w Radomiu. Przedstawiłem następujące zarzuty: brak 4K w DVB-S (naprawili to w specjalnej aktualizacji), brak 3D w aplikacjach androidowych (napisali, że to nie ich wina, tylko aplikacji, na ich apkach działa), brak obsługi myszki (podobno naprawili, nie sprawdzałem), brak Miracast (napisali, ze zostało to zastąpione przez GoogleCast). Restartowania nie reklamowałem (pewnie wiązało by się to z wizytą serwisu, aktualizacją oprogramowania i stwierdzeniem, ze wszystko jest OK, i trzeba by było udowadniać, że nie jest OK). Chciałem pociągnąć temat z opinią rzeczoznawcy, ale niestety jedyny rzeczoznawca z trójmiasta okazał się niekompetentnym leniem i nawet nie chciało mu się napisać żadnej opinii (ani pozytywnej, ani negatywnej). Dalej nie chciało mi się ciągnąć, chciałem dać szansę TV.

Chyba najłatwiej jest z Miracastem, bo to jest namacalna i prawdziwa niezgodność z umową (z pozostałymi to mogą próbować się tłumaczyć, że wszystko jest OK, to nie ich wina itp...). Pewnie pierwszą reklamację odrzucą i napiszą, że zamiast Miracastu jest Googlecast, więc najlepiej drugą przygotować z prawnikiem i postraszyć sądem.

Też się zastanawiam nad kolejną reklamację, bo niedługo mijają dwa lata, Androida 6 nie będzie (w związku z tym nie będzie dźwięku 5.1 z Androida) ale:
- telewizor u mnie chodzi w miarę stabilnie (z softwarem .204)
- zależy mi na telewizorze z 2 gniazdami CAM i możliwością edycji kanałów (a obecnie trudno znaleźć taki, już nawet Philips takich nie produkuje...)
 
Do góry