Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

rafal20x

New member
To już jakiś plus :) W wersji 213 poprawili dźwięk, który był już poprawiony w wersji 211, nie wiem na jaki rynek skierowana była ta wersja, ale do mnie nei dotarła :)
Powinni poprawić odbiór 4k z satelity, youtuba, lepiej stworzyć profil do gier na PS4, teraz trzaba wszystko ustawiać w funkcjach aby telewizor nie smużył i nie pokazywał zniekształceń, opóźnień.
 

iradar

New member
Proszę podaj ustawienia dla tego TV bo wszystko teraz jest OK tylko nie mogę patrzeć na smużenie. Próbowałem już wielu kombinacji i na jednym programie "NC+" jest ok a na innym tragedia. Dzięki z góry za pomoc w ustawieniach
 

tomeko12

New member
Wg https://toengel.net/philipsblog/201...rdware-upgrade-fuer-tv-modelle-7100-und-7150/ Philips w modelach 7100 i 7150 wymienia płyty główne na płyty z tegorocznych modeli 7202 i 7272 (i zeszłorocznych 7101, 7181 i 7601). Użytkownicy dostają lepszą platformę, Androida 7, nowego pilota (na podczerwień).
Niestety właściciele modeli wyższych mogą obejść się smakiem (nowa płyta nie obsługuje podwójnych Tunerów i aktywnego 3D)....
 

DJ82

Member
Ciekawe czemu wymieniają płyty skoro takie dobre... Może dla 7600 też coś wymyślą...

Ciekawe czy wymieniają wszystkim czy tylko tym co mają jeszcze gwarancje??
 
Ostatnia edycja:

tomeko12

New member
No to po 2 latach i 3 miesiącach, 3 odrzuconych reklamacjach, Bubel 48PUS7600/12 wrócił do sklepu, a za zwrócone pieniądze, zawisł Panasonic TX-58EX780. Dokupię jeszcze jakieś Xiaomi Mi Box lub Nvidia Shield i będę miał wszystko co potrzebuję (no może poza Ambilight, którego szkoda).
Sprawa zakończyła się polubownie przed Stałym Sądem Polubownym przy Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej. Jeżeli ktoś jest pewny swoich racji, to polecam tą ścieżkę (o ile sprzedawca się na to zgadza, bo jak nie, to następnym razem lepiej zmienić sprzedawcę). Data złożenia wniosku nie jest ograniczona do 2 lat, jedynie reklamacja musi być złożona sprzedawcy w tym czasie.
 

tomeko12

New member
TV juz nie mam, ale mam informację, że jest (ma być) nowy soft:
Changelog: QV151E_R0.5.38.219 (software release date: December 8, 2017)
- Security solutions
- Change in SmartTV portal
- Solution for DAZN app
- Updated channel logos

A tutaj:https://app.box.com/v/How-to-enable-HEVC-reception nowy soft w wersji 0.6.172.0. Pewnie z obsługą 4K HEVC w DVB.

Wygląda na to, że seria PUS7600/12 też doczekała się akcji wymiany płyty głównej (model PUS7600/R3). Płyta ma być od modeli 7101, 7181, 7601, 7202, 7272 i ma mieć Android-a 7. Ciekawe, czy po takiej wymianie będą działały dwa tunery i Aktywne 3D...
 
Ostatnia edycja:

merols

New member
nowy soft android 7.0

Dotychczasowe wpisy wielokrotnie utrzymywały mnie w nadziei że soft zacznie działać.
Teraz kolej na mnie.
Do PUS7600 jest nowa płyta główna!!!!!
Nie znam szczegółów natomiast android 7.0, dla mnie to ostatni miesiąc gwarancji.
Nadzieja umiera ostatnia!!!!
 

xw9

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dotychczasowe wpisy wielokrotnie utrzymywały mnie w nadziei że soft zacznie działać.
Teraz kolej na mnie.
Do PUS7600 jest nowa płyta główna!!!!!
Nie znam szczegółów natomiast android 7.0, dla mnie to ostatni miesiąc gwarancji.
Nadzieja umiera ostatnia!!!!

Jeśli zgłosisz telewizor do wymiany płyty napisz swoje spostrzeżenia. Chodzi mi szczególnie o aktywne 3D - czy wogóle będzie 3D. Telewizor kupiłem specjalnie dla tej opcji, bo szkoda by było zakupionych płyt jeśli by ta opcja nie działała.
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pojawił się nowy soft: QV151E_R0.5.38.219

- Security solutions
- Change in SmartTV Portal
- Solution for DAZN app
- Updated channel logos
 

merols

New member
Płyta zamówiona

Płyta zamówiona. Po świętach ma przyjechać technik i wymienić na miejscu.
Napięcie rośnie.
Jak tv zacznie działać to nie będzie potrzebny projektor i inny ekran, miałem aversscreens.eu
Z tym 3d tez sie zastanawiam czy zadziała. Dziś chciałem się coś więcej dowiedzieć o płycie ale trafiłem na słabo poinformowanego pracownika. Pewny jest nowy pilot ale nie wiem z której serii.
 

ARTUR83M

New member
Płyta zamówiona. Po świętach ma przyjechać technik i wymienić na miejscu.
Napięcie rośnie.
Jak tv zacznie działać to nie będzie potrzebny projektor i inny ekran, miałem aversscreens.eu
Z tym 3d tez sie zastanawiam czy zadziała. Dziś chciałem się coś więcej dowiedzieć o płycie ale trafiłem na słabo poinformowanego pracownika. Pewny jest nowy pilot ale nie wiem z której serii.

Co trzeba zrobić aby przyjechali i płytę wymienili?
Jakieś dokumenty przedstawić trzeba?
 

jacekazs

New member
Witam. Ja jestem już po wymianie płyty głównej w moim Philipsie 55PUS7600 i sprawa wygląda następująco. TV w końcu działa tak jak powinien, czyli żadnych zacięć, utrat dźwięku, konieczności resetowania poprzez odłączenie od prądu itp. Telewizor niestety stracił takie funkcje jak podwójny tuner tv satelitarnej (chociaż i tak z tego nie korzystałem bo mam dekoder zewnętrzny) i 3d (tego trochę szkoda). Zyskał za to na stabilności i możliwości odtwarzania materiałów 4k z YouTube (poprzednio możliwe było jedynie FullHD). Do Tv otrzymujemy nowy pilot, bez funkcji mikrofonu, za to sprawnie działający włącznie z klawiaturą na tyle, która poprzednio w moim przypadku nie działała najlepiej. Podsumowując, jeśli komuś nie zależy na podwójnym tunerze i 3d, a chce mieć w końcu poprawnie działający telewizor, to polecam oddanie go do serwisu. Pozdrawiam
 

ArekFur

New member
Omijać dalekim łukiem PHILIPS

Nigdy więcej philipsa mam ten telewizor od 2 lata 2 miesiące (2 miesiące po gwarancji) zawieszanie telewizora było częste pomimo aktualizacji softu. raz musiałem budzić go z pomocą wgrania softu z USB przy wsparciu telefonicznym serwisu technicznego. Wczoraj telewizor padł nie ładuje systemu nie pomaga twardy reset nie czyta z pendrive świeci tylko logo philips na matrycy potem gaśnie i świeci tylko napis led na nic nie reaguje. Serwis gwarancyjny powiedział no to już nas nie interesuje jest po gwarancjii. Podali mi nr telefonu do serwisu pogwarancyjnego. Tam za przyjazd 150 zł w zamian za to zabierają telewizor na do 2 tygodnie i powiedzą ile będzie kosztować naprawa.
Omijać dalekim łukiem ......
 

Raddziu

New member
Też mam te wielkie G.... i dziś już chciałem nauczyć latać, wyrzucić przez okno i zapomnieć.
Czy ktoś wie jaką, od jakiego modelu można tam wsadzić płytę główną by chodziło? Nie ważne 3D, 2x SAT byle by stabilnie można było coś z kabla obejrzeć.
 

ArekFur

New member
Wlasnie napisalem do Philips jak odpisza to wkleje : Witam jestem posiadaczem telewizora firmowanych logo Philips który od nowości zawiesza się systematycznie pomimo aktualizacji instalowanych. Korzystałem już z setek resetow z gniazdka zasilajacego jednego wsparcia serwisu gwarancyjnego który poprowadził w instalacji Soft z USB aby ten bubel firmowany wydawalo się logiem dobrego producenta co życie zweryfikowalo i jak na tą chwilę dało odpowiednie przemyślenia użytkownikowi-uruchomić. Właśnie mija 2 miesiące od daty wygaśnięcia gwarancji. Od tygodnia telewizor w autoryzowanym serwisie pogwarancyjny bo zawiesił się tak że w warunkach domowych nic nie dały twarde resety, wgrywanie Soft i.t.d. Ubolewam że nie byłem w okresie gwarancji nachalny i samodzielnie usowalem usterki i akceptując niestabilności licząc naiwnie że na pewno błędy software z czasem będą naprawione... Wiem że producent wprowadził nową płytę główną do tego telewizora która podobno ma błędy wcześniejsze eliminować. Proszę o pisemną informację czy w moim przypadku 26 miesięcy od zakupu mój telewizor zostanie objęty wymianą gwarancyjną plyty głównej. Jak wspominałem wcześniej telewizor jest w chwili obecnej w serwisie autoryzowanym przez Philips w Radomiu został naprawiony usterka polegała na wadliwy działaniu oprogramowania i wgraniu nowego Soft. Serwisant u mnie w domu próbował to klasycznie jak w opisie na stronie i jak ja wczesniej robilem... zrobić ale bezskutecznie. Aż się boję bo to jeden z 3 moich nowych telewizorów Philips dwa pozostałe jeszcze na gwarancji. Mam nadzieję że Państwa odpowiedź pozwoli w przyszłości na braniu pod ewentualną uwagę wybór produktów marki Philips do zakupu u siebie i znajomych realnych i internetowych. Pozdrawiam Arek F
 

tomeko12

New member
Support Philipsa ma wylane na takie maile. Raczej się nie doczekasz odpowiedzi.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 
Do góry