Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

ArekFur

New member
No racja ja naiwny liczyłem że producent czoła uchylił do błędów się przyzna i polubienia sprawę załatwi. Odpowiedź serwisu w skrócie ale o co chodzi gwarancji już nie ma. Była ale teraz dawno i nie prawda 2 miesiące już minęły od daty wygasniecia z kontekstu odpowiedzi czułem się jakbym chciał coś wyłudzić od nich....To ze za cos co nigdy nie robilo tego co mialo robic w zalozeniach i ze wieszalo sie jak ciuchy do prania nie bylo istotne. Jedyny słuszny serwis z Radomia odesłać mi telewizor wystawiając fakture 120 zł za naprawę dało by się przeżyć gdyby telewizor nie wrócił że świecący lewym marginesem. Dziwny efekt to nie uszkodzone piksele bo wyświetla tylko o kilka tonów jaśniej ok 5 mm z lewego boku. Zgłosiłem usterkę poserwisową bez odzewu. Po 1 dobie telewizor padl znowu. Nie laduje androida. Z pendraiv tym razem czyta dochodzi do konca ale nie wybudza. Zglosilem - pogwarancyjny serwis z Radomia po 5 dniach odebral telewizor minęły kolejne 3 dni nie mam pojęcia co się dzieje. Zawziolem się i będę bardzo aktywnie opisywał przy wszystkich modelach na wszystkich możliwych opiniach o telewizorach Philips o moich doświadczeniach. Żeby do konca miarodajne były moje opinie czekam do konca zamknięcia mojej sprawy. Mam nadzieję że skutecznie odstrasza wszystkich potencjalnych zainteresowanych kupnem przed w moim odczuciu nierzetelnym producentem dystrybutorem Philips. Niech ludzie wiedza czego sie spodziewac po tym mowiac eufemicznie slabiutkim producencie.
 
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
Mój dzisiaj wszedł w tryb awaryjny... i poprosił o naciśnięcie Ok w celu rozwiązania problemu - przywrócił ustawienia fabryczne... Paranoja normalnie
 

szybal

Banned
No racja ja naiwny liczyłem że producent czoła uchylił do błędów się przyzna i polubienia sprawę załatwi. Odpowiedź serwisu w skrócie ale o co chodzi gwarancji już nie ma. Była ale teraz dawno i nie prawda 2 miesiące już minęły od daty wygasniecia z kontekstu odpowiedzi czułem się jakbym chciał coś wyłudzić od nich....To ze za cos co nigdy nie robilo tego co mialo robic w zalozeniach i ze wieszalo sie jak ciuchy do prania nie bylo istotne. Jedyny słuszny serwis z Radomia odesłać mi telewizor wystawiając fakture 120 zł za naprawę dało by się przeżyć gdyby telewizor nie wrócił że świecący lewym marginesem. Dziwny efekt to nie uszkodzone piksele bo wyświetla tylko o kilka tonów jaśniej ok 5 mm z lewego boku. Zgłosiłem usterkę poserwisową bez odzewu. Po 1 dobie telewizor padl znowu. Nie laduje androida. Z pendraiv tym razem czyta dochodzi do konca ale nie wybudza. Zglosilem - pogwarancyjny serwis z Radomia po 5 dniach odebral telewizor minęły kolejne 3 dni nie mam pojęcia co się dzieje. Zawziolem się i będę bardzo aktywnie opisywał przy wszystkich modelach na wszystkich możliwych opiniach o telewizorach Philips o moich doświadczeniach. Żeby do konca miarodajne były moje opinie czekam do konca zamknięcia mojej sprawy. Mam nadzieję że skutecznie odstrasza wszystkich potencjalnych zainteresowanych kupnem przed w moim odczuciu nierzetelnym producentem dystrybutorem Philips. Niech ludzie wiedza czego sie spodziewac po tym mowiac eufemicznie slabiutkim producencie.
Piszesz te same bzdury o Philips pod wieloma nikami .
 

szybal

Banned
Chyba że ktoś Cię skopiował i dodał swój NIK bo takie rzeczy też się zdarzają.
Chodzi o końcowy tekst o odstraszaniu potencjalnych itd.

1. Który producent jest skory do pomocy po gwarancji ? Wszystko jedno kiedy wygasła.

2. Piszesz że będziesz aktywnie pisał przy wszystkich modelach źle o Philipsie .
Możesz mi wierzyć albo nie ale są też udane modele i osoby które mają dobre doświadczenie z serwisem z Radomia.

3. Mam nadzieję że twoja sprawa zakończy się pozytywnie . Może wtedy zmienisz zdanie.
 

tomeko12

New member
1. Który producent jest skory do pomocy po gwarancji ? Wszystko jedno kiedy wygasła.
Każdy szanujący siebie i Klientów. Pierwsze z brzegu: Apple, Canon miały jakiś czas temu akcje serwisowe obejmujące urządzenia po gwarancji. Philips wie, że zrobił bubla (inaczej by nie wymieniał płyty głównej), szkoda tylko, że zaczął to robić po ponad dwóch latach od wypuszczenia na rynek, przez co osoby które kupiły ten model na początku zostały z bublem.
Możesz mi wierzyć albo nie ale są też udane modele i osoby które mają dobre doświadczenie z serwisem z Radomia.
Serwis z Radomia me tego pecha, że ma bezpośredni kontakt z Klientem, a decyzje, czy coś jest wadą, czy nie (w przypadku rzeczy których nie da się naprawić poprzez wymianę jakiejś części, czyli przy zwalonym sofcie) , podejmuje TP Vision.


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

ArekFur

New member
Na razie zdania nie zmieniam czas płynie a sprawa cały czas w toku telewizora nie mam cena emocje cały czas rosną. Dopiero dzis dostałem kosztorys znacznie przewyższający początkowe tu cytat: W najgorzszym wypadku 750 zł za wymianę płyty głównej. Zapłaciłem już 120 za pierwszą naprawę która nic nie wniosła poza poświatą przy ramce po powrocie z serwisu teraz mam ok 950 zł jeszcze dopłacić i już będę mial okrojona wersję tego za co 26 miesięcy temu zapłaciłem6000 zł stara plyte glowna mi zabiora. ok 6000 . Od nowosci bylo masa problemow. Jakie bedzie teraz jesli sie zdecyduje na wymiane plyty nie wiem tylko czy za 3 miesiące bo takie gwarancje chce serwis udzielać znowu sytuacja sie nie powtorzy. I tez ktos tu moze napisze który producent jest skory do pogwarancyjne naprawy... Szkoda gadać szczegółowo opiszę po zamknięciu sprawy.

Wierzę że są ludzie zadowoleni z tv Philips ja nie jestem każdemu zdarzają się błędy i to jest normalne ale jeśli umywa się ręce majac swiadomosc zrobienia bubla to należy przed takimi praktykami wszystkich przestrzegać na nowych modelach pokazujac swoje wlasne doswiadczenia z producentem i jego podejściem do klienta. Może zmniejszenie sprzedaży na przyszłość pozwoli na zmianę polityki realizacji napraw serwisowych z korzyścią dla klienta. Co do napraw pogwarancyjnych niedawno byłem przez Opla wzywany do serwisu bo dopatrzył się w już pogwarancyjnym samochodzie błędów których ja nie miałem ale mógłbym mieć wymienili kilka drobnych elementów mechanicznych abym w przyszłości uniknął ewentualnego powaznego błędu. Tak powinny działać szanując się firmy. A jak się nie szanują to w moim odczuciu potencjalni nabywcy powinni mieć tego świadomość.
 

ArekFur

New member
Kupując telewizor za 6k chciało by się żeby nie był smieciem po gwarancji naprawdę nie chciałbym się na temat telewizora zgłębiać w aspekty wgrywanie Soft z USB aby wstał czytać fora o problemach nie stresować się czy np jak użyje wybierania głosowej to będę musiał z kontaktu albo z USB zresetować tv.. Chciałbym po prostu korzystać. Taki mam kaprys jak widać nieosiągalny w tym produkcie tej marki. Co do różnych nickow ten Nick tu jest nowy bo af9999 pod którym chciałem pisać nie dał sie tu zarejestrować jeśli pod innymi nickami ktoś moje posty publikuje to nie ja ale nie mam nic przeciwko powielania moich wpisów w różnych serwisach wręcz zachęcam.
 

ArekFur

New member
Walki ciąg dalszy

Dowiedziałem się w serwisie z Radomia że niestety na przestrzeni tygodnia ceny wzrosły z 750 na 950 nie mają wpływu na wzrost cen producenta za usluge potem powiedzieli po mojej interwencji ze za transport mnie nie policza po rabacie który mi kierownik serwisu udzielił zapłaciłem ok 880 zł (wczesniej przypominam za nicniezrobienie 120 pln) telewizora jak nie widziałem tak nie widzę pytałem nawet przedwczoraj jak email o potwierdzeniu płatności slałem kiedy orientacyjnie mogę odzyskać naprawiony. Ale nie było mi dane uzyskać odpowiedzi. Mój kaprys żeby na kupionym telewizorze móc oglądać to co z zewnętrznych źródeł podaje przerosło system.... Philips nie potrafi ..... Ja nie wymagam żeby przetwarzać tylko odtwarzać ale to mission impossible w tym modelu.
 

ArekFur

New member
Tu 182 strony o produkcie na temat innych moich produktów AGD RTV wątków nie znam nawet jakby mnie ktoś spytał jakiej marki mam mikrofala kuchenka piec gazowy odkurzacz itd nie potrafiłby odpowiedzieć o modelu nawet nie wspomnę a w przypadku telewizora choć nie chce muszę udzielać się na forach mam ciekawsze sposoby na spędzanie czasu ale jestem też bardzo negatywnie nastawiony na praktyki zrzucenia odpowiedzialnosci. Sam jestem pracodawcą usługodawcą. To co się dzieje w oprawie naprawy tego telewizora mnie przerasta. Dla mnie to .....estwo producenta.
 

merols

New member
płyta główna

Nowa płyta główna którą zainstalowali okazała się nie posiadać funkcji podwójnego tunera. Miarka się przebrała - z telewizora premium zabrali wszystko co dawało wartość dodaną - został jedynie dobry design i matryca VA. Nawet pilot dali od serii 6.
Jeszcze tego samego dnia napisałem do sprzedawcy aby skorzystać z rękojmi i telewizor ponownie trafił do Radomia na serwis. Pierwsza odpowiedź Radomia - wszystko działa. Druga odpowiedź - są dwa tunery satelitarny i telewizji naziemnej (wow). Trzecia odpowiedź z MIK - mogę oglądać i w tym samym czasie nagrywać i oglądać kanały telewizji naziemnej pod warunkiem ze kanały są z jednego multiplexu (wow bis). Ogólnie wiedzą że nie ma funkcji podwójnego tunera ale się nie przyznają. Czwarta wymiana zdań to że mogą przywrócić starą płytę główną. Wyraziłem zgodę na naprawę pod warunkiem że naprawa wyeliminuje wszystkie zgłoszone usterki - wliczając googlecast, restarty zawiechy itd. Podejrzewałem że naprawa będzie dość trudna.
Po 3 tygodniach przyszedł "naprawiony" tzn ze starą płytą główną, porysowany i z zepsutym podświetleniem. Wrócił do serwisu, Philips zaproponował wymianę na 55pus7502 (na zagranicznym forum czytałem że sporo sztuk wymienili) ale poprosiłem o zwrot pieniędzy (rekojmia - druga naprawa)
Ponieważ mam słabość do ambilighta teraz w salonie stoi oled 55pos9002. Dołożyłem tysiaczka. Działa duuzo lepiej. Podwójnego tunera nie ma ale ma np. hdr. Działa wszystko jedynie przy dźwięku na kinie domowym i filmach z playera videostream przez googlecast po LAN nie działa regulacja głośności z poziomu chrome. Trzeba użyć pilota AVR.
W 55pus7600 googlecast u mnie nie działał i musiałem uzywać chromecasta przez wifi i hdmi.
Polecam korzystanie z rękojmi. Jeśli na początku bym skorzystał z rękojmi to sprawa zakończyła by się dużo szybciej.
 

iradar

New member
I to na tyle 182 strony o bublu

I to na tyle 182 strony o bublu
Brak aktualizacji od jakiegoś czasu
Olewka totalna
Philips gdyby nie ambilight to nie był by brany przy wyborze kolejnego chyba większości z was
TV-ika
 

DJ82

Member
Odkopię trochę temat bo jestem ciekaw jak Wam działają te TV - mój udało mi się oddać do RTVEUROAGD po 3 latach użytkowaniach i rocznej walce z tytułu rękojmi. Teraz mam 65PUS8102 (czyli też PHILIPS) i to zupełnie inna liga TV - nic się nie wiesza itd... a kupiłem go za tą samą kasę...
 

DJ82

Member
akurat mi nie chodzi o podświetlenie tylko o obsługę TV - płynność działania, zawieszanie itd - w 8102 tego nie ma a w 7600 była masakra...
 

rafal20x

New member

Attachments

  • Philips_Hardware-Upgrade-Kit.jpg
    Philips_Hardware-Upgrade-Kit.jpg
    55,8 KB · Wyś: 108

rafal20x

New member
Downgrade Firmware
Instalujemy minimal adb

https://szybkiplik.pl/download/bf620ce3fd096a18fc573fd7db094291.html

w linii komend wpisujemy kolejno

adb kill-server

adb start-server

adb connect 192.168.1.104 <adres ip TV

adb reboot recovery < restart do menu recovery

Wybieramy na Pendrive (FAT32) plik starszej wersji oprogramowania i instalujemy.

Aby przyspieszyc prace TV nalezy poprzez ADB odinstalować aplikacje

Lub dezaktywować lista przykładowych aplikacji
 

Attachments

  • Lista aplikacji.JPG
    Lista aplikacji.JPG
    382,7 KB · Wyś: 53

f.5

New member
Witam Panów.
Jestem posiadaczem tego telewizora od jakiś 3 - 4 lat.
Ostatnio próbowałem wejsc na YT i mam taki komunikat.
e5de341754b05c5egen.jpg

Ta czynnośc jest niedozwolona.
Czy ktoś pomoże co jest nie tak dlaczego nie potrafię wejsć.
Dziękuję pozdrawiam Radek.
 
Do góry