Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Miracast to jest ten sam system co ChromeCast i działa bez zarzutów.
Pozostałe rzeczy i tak sprawdzi serwis i wystawi orzeczenie.
Wówczas zostanie Ci sprawa sądowa.
 

DJ82

Member
Nie zgodzę się że Chromecast i Miracast to jest to samo... a po drugie nie każdy sprzęt posiada chromecast - mam laptopa co ma miracast i nie wykrywa TV...

Poza tym ja usterek nie wymyślam - mam je nawet nagrane telefonem kilka razy jak TV nie potrafi się uruchomić tylko z prądu trzeba go odłączyć...

To że klatkuje obraz po podłączeniu subwoofera też chyba normalne nie jest...

Co będzie to będzie - jutro zawożę TV spakowany do sklepu wraz z pismem o odstąpieniu od umowy. Co oni z tym zrobią - zobaczymy...
 

Dodi

New member
DJ82 stary wyluzuj troche, ciagle tylko narzekasz az mi juz podnosi jak czytam Twoje posty....
Masz wadliwy model to ok, ale nie zal sientu jakby to byl koniec swiata tylko sprzedaj i kup cos innego, bo od ponad roku zalisz sie jak baba i nic z tym nie robisz. Mam nadzieje ze oddasz ten tv i w koncu nie bedziesz zasmiecal tego watku jako ze Philips jest taki zly i niedobry :(
TV wcale nie jest taki zly!
 

rafal20x

New member
Orientuje się ktoś kiedy wychodzi nowe oprogramowanie? na tym 000.005.038.204 zacina się momentami dźwięk i dostaje czkawki.
Jakieś alternatywne beta jest gdzieś do ściągnięcia?
 

DJ82

Member
Dodi - właśnie wróciłem z wakacji i się za to zabieram, ale na pewno nie sprzedam - nie wcisnę tego złomu nikomu nawet za śmieszne pieniądze - będę próbował oddać go do sklepu albo walczyć z PHILIPSem. Mam wiele produktów tej firmy ale ten jeden jest wybitnie zły!!! i zdania nie zmienię!!!

Poza tym uważam że nie zaśmiecam wątku tylko ostrzegam innych żeby ciężko zarobionych pieniędzy nie wydawali na ten złom!

Link do wersji BETA:

https://redirect.viglink.com/?format=go&jsonp=vglnk_149813566252813&key=f0a7f91912ae2b52e0700f73990eb321&libId=j48fa9dt01000n4o000DAcwehwzro&loc=https%3A%2F%2Fforum.xda-developers.com%2Fandroid%2Fhelp%2Fphilips-android-tv-t2935545%2Fpage123&v=1&out=https%3A%2F%2Fulozto.net%2F!ctYN1T4PK%2Fqv151e-r0-5-38-52-zip&ref=https%3A%2F%2Fforum.xda-developers.com%2Fandroid%2Fhelp%2Fphilips-android-tv-t2935545%2Fpage124&title=Philips%20Android%20TV%20-%20Pg.%20123%20%7C%20Android%20Development%20and%20Hacking&txt=https%3A%2F%2Fulozto.net%2F!ctYN1T4PK%2Fqv151e-r0-5-38-52-zip

Trzeba zrobić downgrade - było tu opisane co i jak.
 
Ostatnia edycja:

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Też się zastanawiam nad kolejną reklamację, bo niedługo mijają dwa lata, Androida 6 nie będzie (w związku z tym nie będzie dźwięku 5.1 z Androida)


Nie spieszyłbym się do Androida 6, pewnie nic by nie wniósł, posiadam również inne androidowe urządzenie (Q5Pro) i po upgrade do 7, większość użytkowników wraca do 5.1 bo to jakaś rzeż jest, problemy z dźwiękiem i stabilnością wciąż aktualny.
 

grizli

New member
Panowie krótkie pytanko.
Mam obecnie zainstalowany soft QV151E.05.38.204 z 28 marca 2017. Od jakiegoś czasu po prostu masakra. Chozi o model TV 65PUS7600 oczywiście.
TV często restaruje się, często też zanika całkiem dźwięk i nie pomaga nawet włączenie pilotem. Trzeba rwać wtyczkę z gniazdka i odczekać.
Przed chwilką po takiej operacji wszystko było w porządku przez 3 minuty i znowu dźwięk zginął, to częsta sytuacja. Mam w nim moduł CAM z kartą od Cyfrowego Polsatu. Oglądam sobie cokolwiek, najpierw wcina dźwięk a po chwili ..czarny ekran --wyskakuje komunikat brak dostępnych programów. Przełączam kanał w górę ..wyskakuje informacja jaki to kanał, co aktualnie leci, godzina, pasek informacyjny o czasie trwania programu, wskakuje obraz bez dźwięku,jest obraz lecz bez dźwięku i po 10 s znów czarny ekran. Znów przełączam kanał, obojętne w górę czy dół i sytuacja powtarza się.
NIe wiem teraz czy to wina aktualizacji czy TV jest uszkodzony?
Ręce mi już opadają do podłogi sąsiada piętro niżej. Ponad 10 koła wydane na sprzęt, który najbardziej ze wszystkiego zawiódł mnie jak do tej pory.
Gdzie znaleźć starsze wersje softu i który jest wg Was najstabilniejszy? Jak go przywrócić...z pendriva?
Jeszcze jedno pytanie odnośnie wbudowanego tunera SAT.
Wiele lat używałem Polastu Cyfrowego wraz z dołączonym tunerem od Polsatu na antenie polsatowskiej 70cm z zestawu i nigdy nie było problemów z odbiorem TV. Obecnie, odkąd mam ten telewizor wykorzystuję tuner SAT wbudowany w telewizorze i przy dużym zachmurzeniu a zwłaszcza deszczu, są bardzo duże zakłócenia w odbiorze telewizji włącznie z całkowitym zanikiem sygnału. Antena jest ustawiona prawidłowo profesjonalnym miernikiem sygnału, okablowanie 100% sprawne. Dziś zamontowałem nową antenę Corab 90cm w nadziei, że te niedogodności zanikną. Czy jest możliwe, że wbudowany w TV tuner SAT jest po prostu znacznie gorszy od tego zewnętrznego z Polsatu ?
 
Ostatnia edycja:

tomeko12

New member
U mnie ten soft chodzi najstabilniej ze wszystkich dotychczasowych. A takie zachowanie telewizora, to standard... Czasami, na jakiś czas, pomaga ponowna instalacja telewizora. Jeżeli nie pomoże, to pozostaje serwis.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

grizli

New member
Miałem okres dłuższy gdy nic się nie działo z nim. Teraz jest jakaś masakra. Wczoraj no nie szło NIC pooglądać. Na godzinę było 45 minut zawiech. Dziś jakoś jest spokój ale na jak długo?
 

DJ82

Member
Mam nadzieję że mnie już ten problem nie będzie dotyczył bo TV jest na reklamacji i wcale bym się nie zmartwił jakby już nie wrócił...
 

rafal20x

New member
Dotarłem do informacji, że gdzieś jest wersja Software Version: QV151E.5.38.211 która poprawia dźwięk. Możliwe, że do nas dotrze oficjalnie bardziej poprawiona wersja o tej 204 można poczytać na rosyjskim forum, że ma dość sporo bug'ow
 

tomeko12

New member
Jest juz nowy soft (48PUS7600/12 Philips 7600 series Supersmukły telewizor 4K UHD z syst. Android):
QV151E_R0.5.38.213 (software publish-date: August 16, 2017)
- Replacer for the 5.38.204
- Solution for voice search
- Stability improvements
- Updated channel sorting lists (Germany)
- Solution for sound stuttering after channel change
- Improvement in source switching
- Improvement in Smart TV apps
- Improvement for Ambilight + Hue
- Updated channel logos
 

rafal20x

New member
Elegancko, ponownie instaluje telewizor, zrestartuje wyłączeniem prądu, zainstaluje nowe oprogramowanie i sprawdzę czy coś się zmieniło.
 
Do góry