Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Masterjam

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dla mnie nie jest to wadą, tylko mam takie spostrzeżenia , tv i tak będzie docelowo na ścianie , a większa obudowa to lepsze chłodzenie. Jednak chyba poczytam o modelu 7303 bo wydaje się ciekawszy
 

smartf0x

New member
@kiki

Ile się tu naczytałem, że PHILIPS wymienia TV, że nie ma z tym żadnego problemu natomiast okazuje się, iż "wada polegająca na zanieczyszczeniu ekranu LCD spowodowana została czynnikami zewnętrznymi" . Mieszkam w bloku, centralne ogrzewanie, oczyszczacz powietrza w mieszkaniu.

Całość odpowiedzi z centrum serwisowego do którego został TV wysłany:

Stwierdzono znaczne zanieczyszczenie wszystkich elementów w tym ekranu, ciemnym
nalotem, który w konsystencji przypomina sadze. Reklamowane zjawisko jest spowodowane
zanieczyszczeniem ekranu LCD.
Na podstawie przeprowadzonych czynności serwisowych stwierdzamy, że uszkodzenie
nie wynika z usterki lub wady produktu a spowodowane zostało czynnikami natury
zewnętrznej.
Zgodnie z warunkami gwarancji, w przypadku uszkodzeń spowodowanych czynnikami
natury zewnętrznej, reklamujący traci uprawnienia do bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji
producenta.
W związku z powyższym, reklamację urządzenia uważamy za nieuzasadnioną

I po co to całe gadanie? żeby tylko gadać, a jak przychodzi co do czego to się bujaj z problemem!

Z kim mam się kontaktować? Sklep wysyła do oficjalnego serwisu gwarancyjnego, ten stwierdza, że to nie jest wada TV. Bezpośrednio do producenta?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
@kiki

Ile się tu naczytałem, że PHILIPS wymienia TV, że nie ma z tym żadnego problemu natomiast okazuje się, iż "wada polegająca na zanieczyszczeniu ekranu LCD spowodowana została czynnikami zewnętrznymi" . Mieszkam w bloku, centralne ogrzewanie, oczyszczacz powietrza w mieszkaniu.

Całość odpowiedzi z centrum serwisowego do którego został TV wysłany:



I po co to całe gadanie? żeby tylko gadać, a jak przychodzi co do czego to się bujaj z problemem!

Z kim mam się kontaktować? Sklep wysyła do oficjalnego serwisu gwarancyjnego, ten stwierdza, że to nie jest wada TV. Bezpośrednio do producenta?


Słuchaj , z nieba to się nie wzięło ? Musiał nalot się dostać ale pytanie skąd ? Jeśli serwis twierdzi że jak masz w odpowiedzi .. samo się tam nie dostało , czyste powietrze i smog się dostał ? Ja tutaj czasami czegoś nie mogę zrozumieć



Ja prywatnie robię takie zabiegi w specjalnym pomieszczeniu gdzie nie ma kurzu itp , w tym dochodzi matryca , i reszta elementów pod matrycą , usuwam wady od razu aby kurz nie dostawał się , eliminacja tych wad co są żle zrobione przez producenta

To nie jest tak że się używa szmaty , wody , płynu do okien itp , Nie tędy droga , tutaj preparaty idą inne i dokładność



Nie będę podawał ceny i reklamował się tutaj oficjalnie
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Smartf0x - jaki masz telewizor ?
Kiedy i gdzie kupiony ?
Ile masz gwarancji ?
I w czym dokładnie Problem bo nie załapałem ?
 

smartf0x

New member
Zacznijmy może od początku.
TV - Philips 49PUS6561/12
Kiedy i gdzie kupiony - 2016-11-19 (seria chyba z sierpnia 2016), Media Markt - sprzedaż internetowa
Ile gwarancji - 2 lata
Problem jest z ciemnymi plamami pod matrycą, które pomimo czyszczenia pojawiają się ponownie.
Mieszkam w Katowicach, w bloku centralne ogrzewanie, nie palę. TV zwrócony do sklepu z tytułu rękojmi (prośba o wymianę na produkt pozbawiony wady), a MediaMarkt wysłał go do centrum serwisowego MIK w Radomiu.

Pełna spychologia, producent twierdzi, że to nie leży w jego kompetencji i zrzuca na serwis. Serwis twierdzi, że on mi nic nie poradzi bo to sklep zlecał ekspertyzę, sklep opiera się na ekspertyzie serwisu, który twierdzi - "Na podstawie przeprowadzonych czynności serwisowych stwierdzamy, że uszkodzenie nie wynika z usterki lub wady produktu a spowodowane zostało czynnikami natury zewnętrznej."
A telewizor wisi na ścianie i po paru miesiącach ma nowe ciemne plamy.
 

Didason

New member
Witam. Problem z podzielonym ekranem na YouTube rozwiązałem przez cofnięcie aplikacji do stanu fabrycznego, po czym w aplikacji Sklep Play wstrzymałem aktualizacje YT.
 

smartf0x

New member
Widzicie problem tkwi w sprytnym zasłanianiu się serwisu i w konsekwencji sklepu, że to nie jest wada produktu a działanie czynnika zewnętrznego jakim jest zanieczyszczone powietrze. Co ciekawe dzwoniąc na infolinię Philipsa pytając o specyfikację, konsultant nie jest w stanie odpowiedzieć czy to wada czy "funkcja" telewizora. Kompletny absurd.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To nie producent ocenia stricte tylko Pan Heniek z wynajętego serwisu MIK z Radomia.
I Pan Heniek wstał lewą nogą.
Gdy producent się dowie pewnie inaczej zareaguje a pan Heniek otrzyma "podziąkowanie".
Tym razem klient ma rację i szkoda bić piany.
 

Nikodem19

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam. Problem z podzielonym ekranem na YouTube rozwiązałem przez cofnięcie aplikacji do stanu fabrycznego, po czym w aplikacji Sklep Play wstrzymałem aktualizacje YT.


Didason mam prośbę.U mnie też występuje efekt podwójnego ekranu.
W jaki sposób to zrobiłeś?
Będę wdzięczny za odpowiedż na priw.
Pozdrawiam.
 

Adam T.

New member
Doraźnym rozwiązaniem jest podczas odtwarzania przełączenie jakości na 480p, obraz będzie prawidłowy i powrót na wybór automatyczny jakości. Obraz jest odtwarzany wtedy prawidłowo, choć mam wrażenie że nie są wtedy odtwarzane wszystkie klatki, bo wydać lekki brak płynności.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Problem z podzielonym ekranem na YouTube rozwiązany przez cofnięcie aplikacji do stanu fabrycznego, po czym w aplikacji Sklep Play wstrzymałem aktualizacje YT.
 

telewizorjak

New member
Przepraszam jeśli pytanie już padło, jednak trudno przedrzeć się przez 560 stron tekstu :D

Czy da się jakoś wykorzystać matrycę 120Hz? Bo pod komputer nie da się wykorzystać tej opcji, Perfect Natural Motion powoduje tylko smugi i krzaczenie się ekranu, to czy to jest tylko taki pic na wodę żeby ładnie wyglądało w specyfikacji?
 
Do góry