Zacznijmy może od początku.
TV - Philips 49PUS6561/12
Kiedy i gdzie kupiony - 2016-11-19 (seria chyba z sierpnia 2016), Media Markt - sprzedaż internetowa
Ile gwarancji - 2 lata
Problem jest z ciemnymi plamami pod matrycą, które pomimo czyszczenia pojawiają się ponownie.
Mieszkam w Katowicach, w bloku centralne ogrzewanie, nie palę. TV zwrócony do sklepu z tytułu rękojmi (prośba o wymianę na produkt pozbawiony wady), a MediaMarkt wysłał go do centrum serwisowego MIK w Radomiu.
Pełna spychologia, producent twierdzi, że to nie leży w jego kompetencji i zrzuca na serwis. Serwis twierdzi, że on mi nic nie poradzi bo to sklep zlecał ekspertyzę, sklep opiera się na ekspertyzie serwisu, który twierdzi - "Na podstawie przeprowadzonych czynności serwisowych stwierdzamy, że uszkodzenie nie wynika z usterki lub wady produktu a spowodowane zostało czynnikami natury zewnętrznej."
A telewizor wisi na ścianie i po paru miesiącach ma nowe ciemne plamy.