Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

miet55

Member
Bez reklam
I to bardzo źle, że nie "odcina". Podłączając zestaw np. 2+1, trzeba wchodzić w menu i dalej... żeby regulować poziomem głośności :(
 

Adam T.

New member
Mam ten sam problem. Główne źródło multimediów + TV podpięte po HDMI do TV i na nim regulacja głośności, a gdy przełączę się na YouTube lub Netflix z TV to regulacja głośności przez menu w telewizorze. Wzmacniacz podłączony przez wyjście słuchawkowe w TV. Testował ktoś może adapter HDMI z ARC i czy przy jego zastosowaniu będzie regulacja głośności z poziomu przycisków głośności na pilocie a nie z menu?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

wepsteros

New member
Drodzy Forumowicze,
chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa z czyszczeniem matrycy z kurzu, czy serwis przyjmuje tego typu zgłoszenia czy robi problemy. Telewizor jest na gwarancji, kupiony w grudniu 2017 roku.

Jak wygląda cała procedura i ile ona mniej więcej trwa. Rozpocząć można ją poprzez stronę www philipsa?

W załączniku zdjęcie przedstawiające jak to wygląda.

Ze sprzętu jestem zadowolony, kupowałem go wiedząc iż może wystąpić tego typu zjawisko, ale nigdy nie spodziewałem się, że będzie ono aż tak widoczne.
 

Attachments

  • DSC_0242.jpg
    DSC_0242.jpg
    720,7 KB · Wyś: 91

rakeoql

New member
Dziękuję @gemini75 za szybką odpowiedź.

I to bardzo źle, że nie "odcina". Podłączając zestaw np. 2+1, trzeba wchodzić w menu i dalej... żeby regulować poziomem głośności :(

Dla mnie to warunek konieczny aby myśleć o zakupie danego telewizora.. Najlepiej jakby była możliwość wyboru w opcjach trybu (bez odcinania lub odcinanie i możliwość regulacji głośności słuchawek bez wchodzenia do menu) no ale to raczej nie jest spotykane.
 

Rokko32

New member
Drodzy Forumowicze,
chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa z czyszczeniem matrycy z kurzu, czy serwis przyjmuje tego typu zgłoszenia czy robi problemy. Telewizor jest na gwarancji, kupiony w grudniu 2017 roku.

Jak wygląda cała procedura i ile ona mniej więcej trwa. Rozpocząć można ją poprzez stronę www philipsa?

W załączniku zdjęcie przedstawiające jak to wygląda.

Ze sprzętu jestem zadowolony, kupowałem go wiedząc iż może wystąpić tego typu zjawisko, ale nigdy nie spodziewałem się, że będzie ono aż tak widoczne.


Zgłaszasz przez support Philipsa, mogą chcieć od ciebie zdjęcia jak to wygląda, jeśli przyjmą zgłoszenie to w ciągu 3 dni roboczych odezwie się do ciebie serwis MIK z Radomia aby ustalić odbiór TV (nie musisz mieć opakowania), przyjadą po TV i w ciągu tygodnia powinieneś mieć go z powrotem wyczyszczony :)
 

arcpl

Member
Witam
Mam pytanie typowo związane z oprogramowaniem.
System ma obsługę głosowa (znajomy ma Soniaka na andu i w pilocie ma mikrofon) u mnie w philipsie też jest głosowe system to ma ale pilot nie jest wyposażony w mikrofon. Czy jest opcja dokupienia jakiegoś mikrofonu kompatybilnego czy jakąkolwiek opcja uruchomienia obsługi głosowej?

1. Testowałem Android TV Remote na androida i telefonem sterowanie kicha totalny bubel aplikacja nie nadaje się do niczego powinni ja usunąć z sklepu play
2. Kupiłem jakiś noname mikrofon na USB za 20zl licząc że android jako że jest to android ładnie obsłuży mi to ale nic nie zareagował.

Jest jakiś sposób na jego aktywację?
Może w Oreo 8.0 dodadzą te opcje?
 

dunayeR

New member
Witam Wszystkich, korzystam z tego modelu od listopada 2017. Ostatnio załączyłem dwa dni pod rząd po 4-5 godz. TVN24 i ku mojemu zdumieniu zostało utrwalone logo stacji wraz z podłużnym białym paskiem z informacjami. Rozumiem, że problem mógł się pojawić, ale myślę że nie po tak krótkim czasie i to zwłaszcza w telewizorze LCD. Zauważyliście u siebie ten problem? Co dalej z tym robić? Próbować wysyłać zgłoszenie reklamacyjne?
 

wepsteros

New member
Zgłaszasz przez support Philipsa, mogą chcieć od ciebie zdjęcia jak to wygląda, jeśli przyjmą zgłoszenie to w ciągu 3 dni roboczych odezwie się do ciebie serwis MIK z Radomia aby ustalić odbiór TV (nie musisz mieć opakowania), przyjadą po TV i w ciągu tygodnia powinieneś mieć go z powrotem wyczyszczony :)
Dziękuję Rokko32 za odpowiedź!
 

arcpl

Member
Co jest z tym 4K i HDR w Youtube?
Kumpel kupił budżetowego LG'ka 55cali na webos za około 1900zł 4K HDR, świeci mu ładnie, równomiernie, a i youtube działa w hdr
Koszmar jakiś dla mnie i pewnie innych posiadaczy Philipsa.

1. Android TV tworzony przez Google.
2. Youtube jest Google.
3. Philips jako partner Google z certyfiakcją i obsługą Android TV nie wspiera 4K z HDR w Youtube.

A z drugiej strony mamy
Budżetowego LG na webos z aplikacją youtube który obsłguuje wszystkie standardy,
a nie jest bezpośrednio tworzony, popasowywany ani optymalizowany jak ma to miejsce w Android TV.

No i gdzie ten Oreo, na samym poczatku było mówione ze we Wrześniu i nic, potem w październkiu coś czytałem ze niby na Listopad wszystkie modele od 2016+ bazujące na Androidzie dostaną.

Mamy koniec listopada a nawet żadnych artykułów nie piszą...
Nie wiem co o tym sądzić.
 
Ostatnia edycja:

bobwoj

New member
Panowie mam problem z pilotem. Nie chcę działać płynnie. Muszę wyciągać baterię, żeby zadziałał. W aplikacji youtube, jak przewijam nie działa płynnie. Naciskam klika razy, zero reakcji po czym zaczyna działać i przeskakuje w nieskończoność. Mam pilot od NC+ i tutaj jest bajka. Niestety na tym pilocie nie mogę zrobić wszystkiego.
 

uwencjusz

New member
Panowie mam problem z pilotem. Nie chcę działać płynnie. Muszę wyciągać baterię, żeby zadziałał. W aplikacji youtube, jak przewijam nie działa płynnie. Naciskam klika razy, zero reakcji po czym zaczyna działać i przeskakuje w nieskończoność. Mam pilot od NC+ i tutaj jest bajka. Niestety na tym pilocie nie mogę zrobić wszystkiego.

Trochę podobny problem:
http://www.hdtv.com.pl/forum/1451631-post3742.html
 
Do góry