Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście, że masz.
Przy następnej naprawie możesz się zwrócić do sprzedawcy z reklamacją.
Przy pierwszym zgłoszeniu znowu może Ci wyczyścić matrycę, ale jak ta ,, naprawa'' okaże się nieskuteczna, lub w TV padnie coś innego, to wtedy już będziesz mógł skutecznie zażądać zwrotu kwoty zakupu.
 

switek1987

New member
Oczywiście, że masz.
Przy następnej naprawie możesz się zwrócić do sprzedawcy z reklamacją.
Przy pierwszym zgłoszeniu znowu może Ci wyczyścić matrycę, ale jak ta ,, naprawa'' okaże się nieskuteczna, lub w TV padnie coś innego, to wtedy już będziesz mógł skutecznie zażądać zwrotu kwoty zakupu.

Ok dzięki za informacje. Zobaczymy jak wróci tv z serwisu i jak długo bedziesz cieszył moje oko.
 

FoX88

New member
A kiki jak zwykle prowadzi niemal w każdym wątku krucjatę przeciwko Samsungowi :)
Tylko te Philipsy doskonałe, bo żadnej krytycznej uwagi NIGDY nie zacytował (a są ich setki).

Gdzie tu wiarygodność- niech każdy oceni sam :)

No to jest śmieszne, przy każdym pytaniu o KSa widzę zawsze ten sam wpis Kikiego: "Sprawdzaj codziennie czy obudowa się nie odkleja oraz wypadające piksele".

Natomiast problemy z kurzem w 6561/6501, artefaktami przy PNM załączonym itd. traktuje się w kategorii pojedynczych przypadków nie wartych nawet wspominania.

Nie mówiąc o tym, że temat o Samsungu serii 'H' z kurzem stoi (i powinien stać, bardzo dobrze), ale szkoda, że cały czas różne szare osoby tutaj straszą, że Samsung ma problem z kurzem przerzucając to na najnowsze modele również (Przypominam, że seria 'H' to 2014 r., 3 lata temu).

Natomiast Philips ma pełne prawo wypuszczać modele, które nie wytrzymują próby czasu, a serwis chce odpłatnie czyścić matryce z kurzu. Paranoja..Tak samo jak ktoś zgłasza problem z PNM w 6401/6561/6501, to Philips odpisuje żeby po prostu tę funkcję wyłączyć. xD
 

Attachments

  • philips.jpg
    philips.jpg
    175,4 KB · Wyś: 77
Ostatnia edycja:

amdrli

New member
czym się różni 55pus6501 od 55pus6561 /12, tylko tym że 55pus6561 /12 ma ambilighta 3 stronnego, czy jeszcze są różnicę jakieś?
 

alternator22

New member
Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów miał może problem z wifi od kiedy telewizor wrócił z naprawy (1 miesiąc czekałem na zwrot tv 55pus6561) po wymianie płyty głównej i czyszczeniu lub wymianie ekranu nie mogę znaleźć sieci żadnej sieci wifi ani mojej ani sąsiada, pole w ustawieniach wifi pozostaje szare jak próbuje włączyć wifi. Próbowałem już przywrócić ustawienia fabryczne i wyłączanie z kontaktu ale nie pomogło. Za wszelką pomoc dziękuje ponieważ nie uśmiecha mi się wysyłać tv na kolejny miesiąc do serwisu. Ogólnie odradzam wszystkim ten model, ambilight i android nie rekompensuje mi problemów z tym telewizorem a żona mi suszy głowę o to co wybrałem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów miał może problem z wifi od kiedy telewizor wrócił z naprawy (1 miesiąc czekałem na zwrot tv 55pus6561) po wymianie płyty głównej i czyszczeniu lub wymianie ekranu nie mogę znaleźć sieci żadnej sieci wifi ani mojej ani sąsiada, pole w ustawieniach wifi pozostaje szare jak próbuje włączyć wifi. Próbowałem już przywrócić ustawienia fabryczne i wyłączanie z kontaktu ale nie pomogło. Za wszelką pomoc dziękuje ponieważ nie uśmiecha mi się wysyłać tv na kolejny miesiąc do serwisu. Ogólnie odradzam wszystkim ten model, ambilight i android nie rekompensuje mi problemów z tym telewizorem a żona mi suszy głowę o to co wybrałem.

Koledzy, nie chodzi o to, żeby się wymądrzać, ale po n-ty zapytam dlaczego zamiast do serwisu nie wysłałeś go sprzedawcy jako reklamacji?
Teraz byś go wysłał drugi raz, już z żądaniem zwrotu kwoty zakupu. I taki zwrot byś otrzymał.
A tak co? Znowu go wyślesz do serwisu i znowu mogę Ci odesłać niesprawny produkt a Ty się będziesz denerwował. Po co?
 

alternator22

New member
Koledzy, nie chodzi o to, żeby się wymądrzać, ale po n-ty zapytam dlaczego zamiast do serwisu nie wysłałeś go sprzedawcy jako reklamacji?
Teraz byś go wysłał drugi raz, już z żądaniem zwrotu kwoty zakupu. I taki zwrot byś otrzymał.
A tak co? Znowu go wyślesz do serwisu i znowu mogę Ci odesłać niesprawny produkt a Ty się będziesz denerwował. Po co?
Usterka była zgłoszona sprzedawcy na zasadach rękojmi oni skontaktowali się z serwisem i zabrali tv
 

pebe86

Member
Bez reklam
W takich sytuacjach z mojego doświadczenia najlepiej zgłaszać reklamację z tytułu rękojmi, a jeśli po 2 tygodniach od ZGŁOSZENIA reklamacji (nie od zabrania telewizora przez serwis!!!) wysłać kolejne pismo, z żądaniem niezwłocznej naprawy w ciągu najbliższych 7 dni- pod rygorem odstąpienia od umowy.

W 99% przypadków naprawią telewizor (lub uznają nasze żądania) wcześniej.
 

moniek92

New member
Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów miał może problem z wifi od kiedy telewizor wrócił z naprawy (1 miesiąc czekałem na zwrot tv 55pus6561) po wymianie płyty głównej i czyszczeniu lub wymianie ekranu nie mogę znaleźć sieci żadnej sieci wifi ani mojej ani sąsiada, pole w ustawieniach wifi pozostaje szare jak próbuje włączyć wifi. Próbowałem już przywrócić ustawienia fabryczne i wyłączanie z kontaktu ale nie pomogło. Za wszelką pomoc dziękuje ponieważ nie uśmiecha mi się wysyłać tv na kolejny miesiąc do serwisu. Ogólnie odradzam wszystkim ten model, ambilight i android nie rekompensuje mi problemów z tym telewizorem a żona mi suszy głowę o to co wybrałem.

możliwe, że nie podłączyli Ci anteny do wifi (która znajduję się w obramowaniu matrycy).
ustaw hotspota na telefonie i przyłóż go jak najbliżej do tv, wtedy sprawdź czy wykrywa sieć.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W serii MU 7002 Samsunga nie ma problemów z odklejaniem obudowy i z martwymi pikselami . W klasie 5199 zł Samsung ma świetny telewizor - polecamy.
 

alternator22

New member
możliwe, że nie podłączyli Ci anteny do wifi (która znajduję się w obramowaniu matrycy).
ustaw hotspota na telefonie i przyłóż go jak najbliżej do tv, wtedy sprawdź czy wykrywa sieć.

Dzięki za pomysł ale nie działa w tv nie da się nawet włączyć wifi po próbie przełączenia wifi w ustawieniach na włącz zaraz przeskakuje na pole wyłącz. Nawet zaktualizowałem soft przez usb ale nic to nie dało. Banding jak był tak jest i WIFI nie działa.
 
D

Deleted member 121090

Guest
alternator22
Ja bym do nikogo nie dzwonił i nie pisał. Po co niby?
Kupiłeś niesprawny TV i sprzedawca nie potrafił go przy zgłoszeniu doprowadzić do stanu ,, sklepowego''.
Teraz możesz skutecznie zażądać od sprzedawcy zwrotu kwoty zakupu. To po co do kogoś dzwonić ( dodatkowo wątpię, że ktoś telefonicznie potrafił zrobić to czego nie zrobił autoryzowany serwis mając TV u siebie) ?
 

alternator22

New member
HQ150
Napisałem już do sklepu żeby go sobie zabrali nie jestem tylko pewien czy dopiero przy trzeciej usterce mam prawo żądać zwrotu pieniędzy. Nie wyobrażam sobie że znowu mi go zabiorą na miesiąc.
 

Paw3los

New member
Czytam te wszystkie posty na temat różnych modeli i zauważyłem, że zaczynają one przypominać porady gwarancyjne, a nie opinie i pytania o same TV.
W przypadku 55PU7502 zaczął się wątek o serii 8xx. Jednym słowem bałagan.

Proszę Admina o interwencję.
 
D

Deleted member 121090

Guest
HQ150
Napisałem już do sklepu żeby go sobie zabrali nie jestem tylko pewien czy dopiero przy trzeciej usterce mam prawo żądać zwrotu pieniędzy. Nie wyobrażam sobie że znowu mi go zabiorą na miesiąc.

Już przy drugim zgłoszeniu reklamacyjnym masz pełne prawo zażądać skutecznie zwrotu kwoty zakupu.
 
Do góry