Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

switek1987

New member

Attachments

  • 18901383_1550178798386878_621729854_o.jpg
    18901383_1550178798386878_621729854_o.jpg
    50,3 KB · Wyś: 90
Ostatnia edycja:

charlineo

New member
Rozumiem, że masz dokładnie model 6561?
Spróbuj jeszcze raz, tylko z lekką modyfikacją :


Zrób to tak:
- Wyłącz z zasilania dekoder i TV na co najmniej 2 minuty;
- Odłącz kabel HDMI z telewizora i dekodera
- Po 2 minutach uruchom TV i dekoder
- Odczekaj kolejne 2 minuty
- Podłącz kabel HDMI do złącza 3 lub 4 (upewnij się, że nie jest to ani 1 ani 2) i najpierw do TV, a później do dekodera
- Sprawdź czy działa poprawnie

Sprawdzałem na wiele sposobów i nic to samo.Serwis zabrał już go, zobaczymy co mu było.2 miesiące
użytkowania i już taka lipa.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Wlaśnie zglosilem sprawe do philips. Wysłali zdj.testowe i porobic zdj i czekac. Telewizor kupilem w sierpniu a dopiero od pazdziernika uzytkuje(kupno mieszkania) . Nierownomierne podswietlenie matrycy jakos mnie nie zniechecalo ale teraz jest jakas masakra :D Wszystkiego na zdjeciu niestety nie widac.

Zippyshare.com - DSC02198.JPG
Zippyshare.com - DSC02200.JPG
Zippyshare.com - DSC02201.JPG
Zippyshare.com - DSC02196.JPG

Wolisz załatwiać to jako zgłoszenie gwarancyjne a nie reklamację u sprzedawcy?
Dlaczego?
 

switek1987

New member
szczerze nie zastanawialem sie tylko od razu telefon do Philipsa i maja go zabrac we wtorek. Na co mam liczyc oddawajac go do sklepu po prawie roku uzytkowania?
 
D

Deleted member 121090

Guest
szczerze nie zastanawialem sie tylko od razu telefon do Philipsa i maja go zabrac we wtorek. Na co mam liczyc oddawajac go do sklepu po prawie roku uzytkowania?
Na to, że przy drugiej naprawie będziesz mógł skutecznie zażądać zwrotu kasy lub wymiany TV na nowy.
Philips tylko Ci wyczyści matrycę, ale nie usunie wady tego TV.
Zresztą czyszczenie matrycy robią w wypadku jak zrezygnujesz ze swoich uprawnień reklamacyjnych. Sprytne co?
 

wilu23

New member
Witam
Chciałbym się podzielić z Państwem moją przygodą którą miałem z tym właśnie modelem. Dodam tylko iż był to mój pierwszy tv zakupiony w życiu więc próżno szukać fachowych pojęć w moim poście.
TV kupiłem głównie ze względu na test który znajduje się na 1 stronie tego wątku. W tym przedziale cenowym nie spotkałem się z lepszą specyfikacją telewizora.

TV kupiłem 24.05. 2017 w sieci Media Markt. Pierwsze wrażenie było piorunujące ładny wygląd sprzęt działał bez żadnych zacięć jak to opisują inne osoby do tego piękny ambilight który nie występuje w żadnych innych modelach konkurencyjnych firm. Obraz i kolory wyglądały niesamowicie.
Po dłuższym czasie gdy emocje już opadły zacząłem dostrzegać pojawiające się kwadraty (które bardzo mnie denerwowały) koło głów postaci oraz przy szybszych ruchach kamerą które miały nie występować ze względu na matryce niby 120Hz. Wtedy też postanowiłem zasięgnąć jeszcze raz opinii znajdujących się w internecie przeczytałem ostatnie ok 150 stronę tego wątku. Opinie osób posiadających ten tv nie były już tak różowe.
Po wyłączeniu wszystkich "upiekszaczy obrazu" i przyciemnieniu tv efekt ten został zminimalizowany jednak nie udało się go pozbyć całkowicie. Był po prostu mniej widoczny. Ustawienie tv zajęło mi ok tydzień czasu. W piątek 02.06 po powrocie do domu ku mojemu zdziwieniu po uruchomieniu tv ukazało mi się logo philips i nic więcej.
Wszelkie wyłączenia tv z pilota, prądu nie skutkowały. TV nie uruchamiał się ale świecił Ambilight :)

Na drugi dzień pojechałem zwrócić tv(zwrot gotówki) pracownicy sklepu nie byli zbytnio zdziwieni przyznali ten problem za dość częsty w tv marki Philips (również w tych nowszych modelach, szkoda że przy kupnie się nie podzielili się ze mną tą informacją). Po objechaniu wszystkich sklepów RTV w okolicy (Media Markt, Media Expert, RTV EURO AGD) dowiedziałem się że z 10 sprzedanych TV marki Philips 7 jest zwracanych. A promotorzy marki zajmują się głównie przyjmowaniem zwrotów a nie polecaniem tego modelu kolejnym klientom. Dodatkowo pracownicy sklepów przyznali iż problem ten występuje w nowszych i dużo droższych modelach. Moje obawy odnośnie wystąpienia takiej usterki po 2 latach zostały uzasadnione tv nadaje się do wyrzucenia.

Dodam tylko że mój tato z którym wcześniej mieszkałem od zawsze kupuje Panasonica jego obecny model to: TH-42PX80EA który używa od ładnych paru lat. Wcześniej posiadał jakiegoś "kineskopowca" który do dziś z powodzeniem używa moja babcia.
I takie pojęcia jak "zepsuty tv" czy "wezwanie serwisu do tv nie jest mi znane jak i mojej rodzinie" a teraz "chwali się" całej rodzinie jak to jego syn kupuje tv :bober:



W takim razie czy ktoś mógłby mi polecić jakiś TV do 4000zł.
Kryteria na których zależy najbardziej to:
1. Niezawodność
2. Niezawodność
3. Niezawodność
4. 55 cali i więcej
5. Android (chodź teraz już nie jestem pewien)
6. 4K
7. 100Hz matryca do meczów piłki nożnej

Jeśli na dzień dzisiejszy nie ma takiego modelu a np za pól roku będzie Proszę również o taka informację.

Tv będzie głównie wykorzystywany do oglądania filmów z dysku nas, laptopa, netflixa jak i również do grania PS3, PC w przyszłości PS4K.
 
Ostatnia edycja:
Ja swojego zamieniłem na 60J6240 i jestem bardzo zadowolony (ale to model FHD). Jeśli zależy ci na 4K to może Panasonic 58dxm710 lub TX-58DXE720 ,poszukaj jest obszerny watek na forum niejakiego strażaka :)
 

freesamen

New member
Ja jestem użytkownikiem tego telewizoru 3 dni
i też niezadowolony,
w sobotę 03.06.2017 zamontowałem telewizje NC+ na module CI+
wtedy jeszcze telewizja nie działała bo niby NC+ trzeba było aktywować i mogło to trwać do 24h to to jeszcze rozumiem, ale wczoraj 04.06.2017 telewizja już działała programów mnóstwo.

Natomiast dzisiaj telewizor już znów nie działa i na każdym kanale pisze program zaszyfrowany.

Albo ten moduł CI+ wbudowany w telewizor nie działa poprawnie albo no nie wiem co jest ni tak.
Ale telewizor mogę potraktować tylko jako mebel a nie coś do oględnia w nim.

Ktoś się orientuje jak w nim sprawdzić jaki mam moc sygnału programów satelity i jakoś sygnału programów?
 

FoX88

New member
Ale telewizor mogę potraktować tylko jako mebel a nie coś do oględnia w nim.

Do czasu wyjaśnienia, to chociaż poużywaj go jako lampkę -> na pilocie przycisk na górze po lewej (przytrzymać ok. 5s) włączy Ambilight Lounge, czyli świecenie diód mimo wyłączonego TV. Tak to posłuży chociaż jako lampka, a nie tylko mebel.

:(
 

Rokko32

New member
Witam
Chciałbym się podzielić z Państwem moją przygodą którą miałem z tym właśnie modelem. Dodam tylko iż był to mój pierwszy tv zakupiony w życiu więc próżno szukać fachowych pojęć w moim poście.
TV kupiłem głównie ze względu na test który znajduje się na 1 stronie tego wątku. W tym przedziale cenowym nie spotkałem się z lepszą specyfikacją telewizora.

TV kupiłem 24.05. 2017 w sieci Media Markt. Pierwsze wrażenie było piorunujące ładny wygląd sprzęt działał bez żadnych zacięć jak to opisują inne osoby do tego piękny ambilight który nie występuje w żadnych innych modelach konkurencyjnych firm. Obraz i kolory wyglądały niesamowicie.
Po dłuższym czasie gdy emocje już opadły zacząłem dostrzegać pojawiające się kwadraty (które bardzo mnie denerwowały) koło głów postaci oraz przy szybszych ruchach kamerą które miały nie występować ze względu na matryce niby 120Hz. Wtedy też postanowiłem zasięgnąć jeszcze raz opinii znajdujących się w internecie przeczytałem ostatnie ok 150 stronę tego wątku. Opinie osób posiadających ten tv nie były już tak różowe.
Po wyłączeniu wszystkich "upiekszaczy obrazu" i przyciemnieniu tv efekt ten został zminimalizowany jednak nie udało się go pozbyć całkowicie. Był po prostu mniej widoczny. Ustawienie tv zajęło mi ok tydzień czasu. W piątek 02.06 po powrocie do domu ku mojemu zdziwieniu po uruchomieniu tv ukazało mi się logo philips i nic więcej.
Wszelkie wyłączenia tv z pilota, prądu nie skutkowały. TV nie uruchamiał się ale świecił Ambilight :)

Na drugi dzień pojechałem zwrócić tv(zwrot gotówki) pracownicy sklepu nie byli zbytnio zdziwieni przyznali ten problem za dość częsty w tv marki Philips (również w tych nowszych modelach, szkoda że przy kupnie się nie podzielili się ze mną tą informacją). Po objechaniu wszystkich sklepów RTV w okolicy (Media Markt, Media Expert, RTV EURO AGD) dowiedziałem się że z 10 sprzedanych TV marki Philips 7 jest zwracanych. A promotorzy marki zajmują się głównie przyjmowaniem zwrotów a nie polecaniem tego modelu kolejnym klientom. Dodatkowo pracownicy sklepów przyznali iż problem ten występuje w nowszych i dużo droższych modelach. Moje obawy odnośnie wystąpienia takiej usterki po 2 latach zostały uzasadnione tv nadaje się do wyrzucenia.

Dodam tylko że mój tato z którym wcześniej mieszkałem od zawsze kupuje Panasonica jego obecny model to: TH-42PX80EA który używa od ładnych paru lat. Wcześniej posiadał jakiegoś "kineskopowca" który do dziś z powodzeniem używa moja babcia.
I takie pojęcia jak "zepsuty tv" czy "wezwanie serwisu do tv nie jest mi znane jak i mojej rodzinie" a teraz "chwali się" całej rodzinie jak to jego syn kupuje tv :bober:



W takim razie czy ktoś mógłby mi polecić jakiś TV do 4000zł.
Kryteria na których zależy najbardziej to:
1. Niezawodność
2. Niezawodność
3. Niezawodność
4. 55 cali i więcej
5. Android (chodź teraz już nie jestem pewien)
6. 4K
7. 100Hz matryca do meczów piłki nożnej

Jeśli na dzień dzisiejszy nie ma takiego modelu a np za pól roku będzie Proszę również o taka informację.

Tv będzie głównie wykorzystywany do oglądania filmów z dysku nas, laptopa, netflixa jak i również do grania PS3, PC w przyszłości PS4K.
Do 4 tysiaków chyba nie kupisz TV ze 100Hz matrycą oprócz Philipsa a po drugie nikt Ci nie zagwarantuje niezawodności takich telewizorów, nieważne jakiej marki kupisz, taka jest w tej chwili technologia w tych telewizorach wsadzona, która niestety powoduje pewne skutki uboczne. Mój Philips na szczęście sprawuje się wyśmienicie i nie zamieniłbym jak na razie na nic innego w podobnej cenie jeśli trafisz na dobry egzemplarz będzie zachwycony nim. Moim zdaniem musisz kupować metodą prób i błędów może jakaś marka, model i co ważne egzemplarz spełni Twoje oczekiwania, dobrze że zawsze jest opcja zwrotu TV do sklepu. Życzę cierpliwości i powodzenia w zakupach :-o
 
Ja jestem użytkownikiem tego telewizoru 3 dni
i też niezadowolony,
w sobotę 03.06.2017 zamontowałem telewizje NC+ na module CI+
wtedy jeszcze telewizja nie działała bo niby NC+ trzeba było aktywować i mogło to trwać do 24h to to jeszcze rozumiem, ale wczoraj 04.06.2017 telewizja już działała programów mnóstwo.

Natomiast dzisiaj telewizor już znów nie działa i na każdym kanale pisze program zaszyfrowany.

Albo ten moduł CI+ wbudowany w telewizor nie działa poprawnie albo no nie wiem co jest ni tak.
Ale telewizor mogę potraktować tylko jako mebel a nie coś do oględnia w nim.

Ktoś się orientuje jak w nim sprawdzić jaki mam moc sygnału programów satelity i jakoś sygnału programów?

Jeśli okaże się że to wina TV to lepiej oddaj PUS6561 i poszukaj innego modelu ,wątek z plamami wychodzącymi na matrycach tego modelu stale się powiększa .A przy podejściu firmy Philips do problemu lepiej dać sobie spokój i zaoszczędzić problemów na przyszłość .Model proponowany na lata po kilku miesiącach okazuje się nie odporny na powietrze , a Philips proponuje jednokrotne czyszczenie matrycy ...a później będziesz płacił ( w podobnym przypadku gdy sprawę nagłośniono Samsung wymieniał matryce) .
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Ja jestem użytkownikiem tego telewizoru 3 dni
i też niezadowolony,
w sobotę 03.06.2017 zamontowałem telewizje NC+ na module CI+
wtedy jeszcze telewizja nie działała bo niby NC+ trzeba było aktywować i mogło to trwać do 24h to to jeszcze rozumiem, ale wczoraj 04.06.2017 telewizja już działała programów mnóstwo.

Natomiast dzisiaj telewizor już znów nie działa i na każdym kanale pisze program zaszyfrowany.

Albo ten moduł CI+ wbudowany w telewizor nie działa poprawnie albo no nie wiem co jest ni tak.
Ale telewizor mogę potraktować tylko jako mebel a nie coś do oględnia w nim.

Ktoś się orientuje jak w nim sprawdzić jaki mam moc sygnału programów satelity i jakoś sygnału programów?

Jeżeli masz "program zaszyfrowany", to albo karta nie dekoduje sygnału (jeszcze nie aktywna?? moduł wsadzony do końca?) lub oglądasz kanały z poza pakietu, których nie masz wykupionych (chociaż pewnie wybrałeś profil NC+ przy instalacji?).
Wyłącz TV, wyjmij moduł z kartą i zainstaluj raz jeszcze kanały. Jak się skończy, wyłącz TV, włóż moduł, odczekaj chwile i włącz TV. Odczekaj kilka minut (3-5) zobacz czy kanały działąją.

Status możesz sprawdzić naciskając "+" na pilocie i tam będziesz miał status.
Rozumiem, żę antena prawdłowo ustawiona (na HotBird, a nie na Astrę).
 
D

Deleted member 121090

Guest

kiki
Ty poważnie chcesz, żebyśmy poziom zadowolonych użytkowników wyrobili sobie na podstawie ,, opinii'' na ceneo czy w sklepach internetowych?
Jest jeszcze ktoś kto w obiektywność tych opinii wierzy?
 

switek1987

New member
No i pojechal tv do serwisu Sontronic w Poznaniu. Podobno tydzień czekania...Najlepsze, że pierwsze czyszczenie za darmo a pozniej twierdzi ze odplatne mimo ze na gwarancji. Gdzie ja żyje:blagam:
 

111kris

New member
Po tych wszystkich ujawnionych wadach nikt przy zdrowych zmysłach i z wadą wzroku mniejszą niż 20 dioptrii nie powinien już kupować tego tv a zachwalanie go w tej sytuacji to grupa przesada zakłamująca rzeczywistość.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
No i pojechal tv do serwisu Sontronic w Poznaniu. Podobno tydzień czekania...Najlepsze, że pierwsze czyszczenie za darmo a pozniej twierdzi ze odplatne mimo ze na gwarancji. Gdzie ja żyje:blagam:

Z tym ,,gdzie ja żyję'' byłbym ostrożny na Twoim miejscu.
Bo żyjesz w kraju który Ustawą zapewnił Ci bezpieczeństwo w takiej sytuacji. Wystarczy, żebyś sam chciał z dobrodziejstw tej Ustawy skorzystać. Nikt Cię jednak do tego zmusić nie może. Jeśli sam wolisz z niej nie korzystać i wysyłasz TV jako zgłoszenie gwarancyjnej naprawy, to narzekania są raczej nie na miejscu. Twoja wolna wola.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
HQ150
Ja wpisuję zawsze własne opinie jak jestem zadowolony po zakupie w internecie. I nikt nigdy mnie nie zmuszał do napisania i nie przystawiał pistoletu do głowy.
Rozumiem, że Ty masz prawo robić to inaczej. Ale nie odmawiaj tego prawa innym.
To jest ich ocena i ich radość!
 
Do góry