Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

111kris

New member
Z tym ,,gdzie ja żyję'' byłbym ostrożny na Twoim miejscu.
Bo żyjesz w kraju który Ustawą zapewnił Ci bezpieczeństwo w takiej sytuacji. Wystarczy, żebyś sam chciał z dobrodziejstw tej Ustawy skorzystać. Nikt Cię jednak do tego zmusić nie może. Jeśli sam wolisz z niej nie korzystać i wysyłasz TV jako zgłoszenie gwarancyjnej naprawy, to narzekania są raczej nie na miejscu. Twoja wolna wola.
@HQ150 nie każdy niestety zna doskonale swoje prawa. Masz rację ustawa to gwarantuje ale człowiek jest tylko człowiekiem. Kupujący powinien wierzyć sprzedawcy, że gwarantuje mu towar sprawny a w przypadku problemów godnie postąpi. Mleko się już rozlało dlatego trzeba to nagłaśniać. Firma produkująca ten produkt jest po prostu nie godna uwagi w moim mniemaniu i sama sobie strzela w stopy.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

xgrey

New member
Po tych wszystkich ujawnionych wadach nikt przy zdrowych zmysłach i z wadą wzroku mniejszą niż 20 dioptrii nie powinien już kupować tego tv a zachwalanie go w tej sytuacji to grupa przesada zakłamująca rzeczywistość.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
W takim razie ja i moja cała rodzina mamy wielką wadę wzroku oraz nie jesteśmy przy zdrowych zmysłach, bo nadal jesteśmy zadowoleni z tego Tv...
Ciekawe ile jeszcze setek stron muszą napisać Ci niezadowoleni żeby poczuć się usatysfakcjonowani, ja wypisuje się z tego wątku, bo co kilka min. przychodzi kolejne powiadomienie i kolejne które już jest powielane setny raz, cały czas wałkowane jest to samo i nie zanosi się żeby coś miało się zmienić.
Hejterzy tego Tv po prostu nie przyjmują do wiadomości, że ktoś może być zadowolony i nie odpuszczą nigdy...
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych :)

Wysłane z mojego Pixel przy użyciu Tapatalka
 

111kris

New member
W takim razie ja i moja cała rodzina mamy wielką wadę wzroku oraz nie jesteśmy przy zdrowych zmysłach, bo nadal jesteśmy zadowoleni z tego Tv...
Ciekawe ile jeszcze setek stron muszą napisać Ci niezadowoleni żeby poczuć się usatysfakcjonowani, ja wypisuje się z tego wątku, bo co kilka min. przychodzi kolejne powiadomienie i kolejne które już jest powielane setny raz, cały czas wałkowane jest to samo i nie zanosi się żeby coś miało się zmienić.
Hejterzy tego Tv po prostu nie przyjmują do wiadomości, że ktoś może być zadowolony i nie odpuszczą nigdy...
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych :)

Wysłane z mojego Pixel przy użyciu Tapatalka
Podejrzewałem, że się odezwiesz. Pisałem o tych co mają teraz zamiar kupić. Z czystym sumieniem poleciłbyś go tym ludziom co walczą z serwisem lub sprzedawcami? Nie sprawdzałeś czasem sam czy nie masz smogu w tv? Pewnie z duszą na ramieniu przed końcem dwuletniego okresu gwarancyjnego ponownie to sprawdzisz. Nie wkurzyłbyś się gdyby za ciężko zarobione pieniądze ktoś sprzedałby Ci produkt, który nie spełnia podstawowych wymogów a serwis ma to w pompie? To co robi Philips to jakaś tragikomedia. Jeśli była partia tv wolna od opisywanych wszędzie wad to dobrze dla szczęśliwych kupujących. Ale Philips powinien doprowadzić do stanu szczęśliwości tych pozostałych kupujących i nie doprowadzać do szału nowych.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

xgrey

New member
Podejrzewałem, że się odezwiesz. Pisałem o tych co mają teraz zamiar kupić. Z czystym sumieniem poleciłbyś go tym ludziom co walczą z serwisem lub sprzedawcami? Nie sprawdzałeś czasem sam czy nie masz smogu w tv? Pewnie z duszą na ramieniu przed końcem dwuletniego okresu gwarancyjnego ponownie to sprawdzisz. Nie wkurzyłbyś się gdyby za ciężko zarobione pieniądze ktoś sprzedałby Ci produkt, który nie spełnia podstawowych wymogów a serwis ma to w pompie? To co robi Philips to jakaś tragikomedia. Jeśli była partia tv wolna od opisywanych wszędzie wad to dobrze dla szczęśliwych kupujących. Ale Philips powinien doprowadzić do stanu szczęśliwości tych pozostałych kupujących i nie doprowadzać do szału nowych.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Ale ja nie neguję tego że ludzie mają wady w tych tv i problemy. Wierzę w to i współczuję tym którzy mają z nimi kwasy i bujają się po serwisach.
Ja jestem jednak w tej grupie zadowolonych i naprawdę nie mam zbyt wielkich powodów do narzekania. Smogu nie zaobserwowałem, delikatne pasy na matrycy widzę na jasnym tle, ale nie są na tyle mocne żeby przeszkadzały w normalnym użytkowaniu, rozumiem jednak że komuś to może przeszkadzać to jednak nie zgadzam się nadal że jest to bubel który nadaje się do śmietnika i nikomu nie można go polecać. Nie jest to model bez wad i problemów, ale nie jest też aż tak zły jak niektórzy o nim piszą i to tyle w temacie....

Wysłane z mojego Pixel przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Polecam ten model bo gra bardzo dobrze w klasie cenowej:

A poniżej jest kilkaset którzy maja podobnie opnie.
Pozwoliłem sobie policzyć jako procent jest bardzo zadowolonych - to około 92%.
Niezadowolonych 8%

Wziąłem też na tapetę przykładowy model Samsunga KS7000 i na 51 wpisów 10 osób nie zadowolonych - czyli 20%.
https://www.ceneo.pl/44232652#tab=reviews
 

pebe86

Member
Bez reklam
Kto rozsądny kieruje się takimi opiniami na ceneo? Od tego są fora, a nie "opinie" w większości opłacone...

A kiki jak zwykle prowadzi niemal w każdym wątku krucjatę przeciwko Samsungowi :)
Tylko te Philipsy doskonałe, bo żadnej krytycznej uwagi NIGDY nie zacytował (a są ich setki).

Gdzie tu wiarygodność- niech każdy oceni sam :)
 
D

Deleted member 121090

Guest


Z Twojego linku:


,,Zbyt wielu klientów sklepów i użytkowników porównywarek cenowych nie zdaje sobie sprawy, że sugerując się wystawionymi tam opiniami często stają się ofiarami marketingowców. Handel komentarzami o produktach kwitnie w najlepsze, ku uciesze tych, którzy zarabiają na ich hurtowej produkcji. – Pisząc kilka opinii dziennie dostaję co miesiąc kilkaset złotych. Dla studenta, który ma dużo wolnego czasu, to idealna opcja – chwali się jeden z fałszywych komentatorów.

Rekomendacja na sprzedaż
Nic tak nie zachęca do kupna sprzętu, książki, czy usługi, jak opinia zadowolonego klienta, który wcześniej dokonał tego samego wyboru. Doskonale zdają sobie z tego sprawę firmy zajmujące się marketingiem i reklamą, dla których każda rekomendacja produktu klienta zamieszczona np. w porównywarce typu Ceneo, Skąpiec czy Nokaut jest na wagę złota. Do tego stopnia, że płacą ciężkie pieniądze za pisanie zmyślonych opinii. ''

Wygląda na to, że kiki też sobie z tego sprawy nie zdaje.
 

xgrey

New member
Z Twojego linku:


,,Zbyt wielu klientów sklepów i użytkowników porównywarek cenowych nie zdaje sobie sprawy, że sugerując się wystawionymi tam opiniami często stają się ofiarami marketingowców. Handel komentarzami o produktach kwitnie w najlepsze, ku uciesze tych, którzy zarabiają na ich hurtowej produkcji. – Pisząc kilka opinii dziennie dostaję co miesiąc kilkaset złotych. Dla studenta, który ma dużo wolnego czasu, to idealna opcja – chwali się jeden z fałszywych komentatorów.

Rekomendacja na sprzedaż
Nic tak nie zachęca do kupna sprzętu, książki, czy usługi, jak opinia zadowolonego klienta, który wcześniej dokonał tego samego wyboru. Doskonale zdają sobie z tego sprawę firmy zajmujące się marketingiem i reklamą, dla których każda rekomendacja produktu klienta zamieszczona np. w porównywarce typu Ceneo, Skąpiec czy Nokaut jest na wagę złota. Do tego stopnia, że płacą ciężkie pieniądze za pisanie zmyślonych opinii. ''

Wygląda na to, że kiki też sobie z tego sprawy nie zdaje.
Opłacać można zarówno dobry jak i zły pr, nie sądzę też że ograniczają się tylko do porównywarek cenowych...

Wysłane z mojego Pixel przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proszę trzymać się tematu. Wszystkie wpisy na temat PR będą od razu kasowane, bo robi się bałagan.
 

wilu23

New member
Hej
Panasonic TX-58DXE720 czy Sony kd55xd8005 który model byście wybrali? Oby dwa są w tej samej cenie prawie 4000zł.

Ewentualnie Sony 55XD7005 za 3500zł
 
Ostatnia edycja:

switek1987

New member
Najlepsze ja z tego tv bylem czy jestem zadowolony. Nie widzialem problemu w ogladaniu meczy o czym ludzie glosno pisza, czy zawieszaniu sie. Nierownomierne podswietlenie matrycy bylo ale bez przesady. Sprawa kurzu to nie tylko philips. Samsung H6400 kolegi tez pojechal raz do serwisu z ta przypadloscia.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Najlepsze ja z tego tv bylem czy jestem zadowolony. Nie widzialem problemu w ogladaniu meczy o czym ludzie glosno pisza, czy zawieszaniu sie. Nierownomierne podswietlenie matrycy bylo ale bez przesady. Sprawa kurzu to nie tylko philips. Samsung H6400 kolegi tez pojechal raz do serwisu z ta przypadloscia.

Dokładnie tak. Philips dołączył do tego elitarnego klubu producentów TV nieodpornych na powietrze u nas w kraju.
I uważających, że klientom z tego tytułu nie należy się naprawa gwarancyjna.
 

Rokko32

New member
Po tych wszystkich ujawnionych wadach nikt przy zdrowych zmysłach i z wadą wzroku mniejszą niż 20 dioptrii nie powinien już kupować tego tv a zachwalanie go w tej sytuacji to grupa przesada zakłamująca rzeczywistość.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
O proszę kolejny, który wmawia że zadowoleni ludzie z tego TV mają wadę wzroku i jeszcze są chorzy umysłowo. Prawie jak PiS-o komunista:hihi:
 

111kris

New member
O proszę kolejny, który wmawia że zadowoleni ludzie z tego TV mają wadę wzroku i jeszcze są chorzy umysłowo. Prawie jak PiS-o komunista:hihi:
Nic takiego nie napisałem - czytaj ze zrozumieniem. Skoro jesteś zadowolony to szacun. Widocznie taka jakość ci odpowiada.
Edit. W sumie spoko - o co wszystkim chodzi przecież programy tv można oglądać. Reszta to nieistotny drobiazg.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Rokko32

New member
Nic takiego nie napisałem - czytaj ze zrozumieniem. Skoro jesteś zadowolony to szacun. Widocznie taka jakość ci odpowiada.
Edit. W sumie spoko - o co wszystkim chodzi przecież programy tv można oglądać. Reszta to nieistotny drobiazg.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Przyjmij w końcu do wiadomości że są osoby i to w większości jak widzę, które mają bardzo dobre egzemplarze tego modelu TV, które wyświetlają znakomity obraz i działają bez problemowo,są zadowolone z wyboru. Jeśli Ty jesteś tym pechowcem przykro mi ale jaki sens jest wmawiać wszystkim tu że kupili badziewie jak tak nie jest.
 

111kris

New member
Przyjmij w końcu do wiadomości że są osoby i to w większości jak widzę, które mają bardzo dobre egzemplarze tego modelu TV, które wyświetlają znakomity obraz i działają bez problemowo,są zadowolone z wyboru. Jeśli Ty jesteś tym pechowcem przykro mi ale jaki sens jest wmawiać wszystkim tu że kupili badziewie jak tak nie jest.
Przyjmij i ty zatem, że są osoby, które nie są zadowolone zarówno z tego tv jak i postępowania serwisu.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

malym1990

New member
Ludzie każdy TV ma wady i zalety.. I wszystko może się zepsuć. Ja się mega długo wahałem czy kupić ten tv i jak na razie jestem zadowolony za zakupu. Zapłaciłem 3000 zł i uważam że za tą cene jest ok. :p
 

switek1987

New member
Dokładnie tak. Philips dołączył do tego elitarnego klubu producentów TV nieodpornych na powietrze u nas w kraju.
I uważających, że klientom z tego tytułu nie należy się naprawa gwarancyjna.

Ja swoja sztukę kupilem w sklepie max elekto w mojej miescinie a oni go sciagneli z ole ole. Telewizor pojechal do serwisu. Maja go wyczyscic ale podobno jednorazowo. Tak przebąkiwal serwisant. Gosc z infolinii pytal też ktory raz to zglaszam. Podejrzewam, że za jakiś czas temat powróci i znowu pojawia się jakieś plamy. Czy mam jeszcze kakaś inna możliwosc niż płatne czyszczenie czy pies jest już pogrzebany?Telewizor zakupiony w sierpniu 2016.
 
Do góry