Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Rokko32

New member
Kurcze Panowie niech sobie "bluray" pisze co chce, macie swój rozum, nie podoba wam się TV to go oddajecie do sklepu z powrotem, podoba się to zostawiacie go sobie i tyle w temacie. Każdy go może sobie przetestować w domu na własnych warunkach i podjąć decyzję. Dla Mnie jest idealny za takie pieniądze, mam go już ponad pół roku i nie zmieniam zdania, wciąż super obraz i kolory, Kodi działa znakomicie, w Netflix również obraz jak żyleta. Przejmujecie się pisaniem kolegi, olejcie to może On tak lubi sobie popisać ;-)
 

uwencjusz

New member
Jestem w posiadaniu tego tv od sierpnia zeszłego roku. Jeśli miałem możliwość obejrzenia materiału w rozdzielczości UHD to z wielką ochotą to robiłem :) Z bliskiej odległości robiło to piorunujące wrażenie. Jak to jednak zwykle bywa, wraz z upływem czasu wrażenie to spowszechniało.

Największy jednak efekt zrobiła na mnie aktualizacja implementująca HDR. Oglądanie tego samego filmu ale już z HDR dostarcza niewiarygodnych emocji. Naprawdę, jest to nie do opisania.
Poniżej wkleje trzy zdjęcia ukazujące różnice (tak wiem, nie do końca oddaje to efekt, to trzeba zobaczyć na własne oczy). Zdjęcia robione niestety dość już starym smarfonem ale i tak różnica jest więcej niż widoczna.
Podczas włączania HDR, TV automatycznie podbija kontrast do 100, dlatego chcąc dość wiernie oddać różnice dla materiału bez HDR ręcznie również ustawiłem kontrast na 100.

https://drive.google.com/drive/folders/0B-29LD4BTokNZEg1c2VYaFREbzA?usp=sharing

Ambilight został wyłączony tylko i wyłącznie dlatego, że rozpraszał aparat którym cykałem foty. Oczywiście podczas oglądania czegokolwiek Ambilight powinien być obowiązkowo i bezwzględnie włączony :D
 
Ostatnia edycja:

111kris

New member
Kurde już sam nie wiem.
Jedni mówią że niby 100Hz jest ale gówno z tego, wy piszecie żeby brać...Zgłupieje:)
Koledzy piszą, żeby brać, sprawdzić i w razie czego oddać. Ja miałem wyższy model i nie poleciłbym. Najlepiej jak sam sprawdzisz w praniu, czyli musisz kupić tak aby móc go bez problemu oddać, czyli np. przez internet albo z możliwością bezproblemowego zwrotu.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

uwencjusz

New member
Sądzę, że do sportu się nadaje pod warunkiem, że masz naprawdę dobry sygnał. Ja wolę oglądać mecze przez Kodi na jakichś ruskich stacjach bo tam jest często nadawany sygnał w FHD i na takim sygnale obraz żyleta, żadnych artefaktów ani smug za piłką. Naszej naziemnej cyfrowej niestety jeszcze sporo brakuje :???:
 

Ziku90

New member
Podoba mi się jak wszystko można przekuć w zaletę, np. zmniejszenie funkcjonalności pilota. Mnie krew zalewa jak mam coś wyszukać np na yt i klikam klikam klikam. Nie będę pod telewizor specjalnie kupował klawiatury żeby jej użyć raz na miesiąc...

Zresztą to samo z 3D, najpierw wszyscy wow musi każdy to mieć 3D 3D a ostatecznie telewizory sprzedawane jako 3D przez w/w producenta, np. seria 6500 do dziś nie otrzymały tak naprawdę tej funkcjonalności. No ale cóż, biznes się kręci dalej, a klient sobie może chcieć, kogo to obchodzi.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Coś Ci się chyba myli.
Żaden producent nie nakazywał zakupu telewizorów 3D.
Myśmy od początku pisali że 3D padnie bo jest szkodliwe i prędzej czy później spotka technologię to co mu się należy czyli - lamus.
Myślę, na podstawie rozmów że 98% ludzi już nie korzysta z 3D.
I mam nadzieję, że tak jak pisaliśmy żadnych update do 3D nigdy nie będzie.

Jest aplikacja w smartfonie więc swobodnie możesz z niej korzystać.
Nie musisz kupować klawiatury.
Ale jak kupisz zawsze się przyda do kolejnych telewizorów które będziesz wymieniał. Klawiatura od kilkunastu lat się nie zmieniła więc nie stracisz.
Kosztują zresztą od kilkunastu złotych, więc inwestycja na 15 lat nie jest wygórowanym kosztem.
 

Ziku90

New member
Nikt nie nakazywał to fakt, ale nie wiem czy do końca w porządku (odpowiem - nie jest to w porządku, żeby nie użyć mocniejszych słów) jest sprzedawanie produktu i reklamowanie, że posiada on daną funkcję po czym TV tak naprawdę tej funkcji nie posiada i przez 2 lata nic się nie zmieniło w tej kwestii.


To, że z 3D w nowych telewizorach zrezygnowano to już inna kwestia i nie mam nic przeciwko temu. Ale skoro ktoś kiedyś zapłacił za TV 3D bez 3D to chyba ktoś tu nie podchodzi poważnie do klienta.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Jako że pojawiła się na forum bulwersująca informacja o nieodporności tego modelu na jakość powietrza u nas w kraju i odrzucaniu reklamacji z tego tytułu, zapytam jak koledzy bluray i kiki podeszli by do tematu, gdyby ktoś do sklepów przez nich polecanych oddał na reklamację taki TV?
Czy reklamacja zostałaby rozpatrzona pozytywnie, czy tak jak w tym temacie?
http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/132874-smog-atakuje-philips-49pus6561-12-a.html
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli producenty produkuje 20.000.000 mln samochodów - jak jeden się zepsuje i klient idzie do sądu - to marka powinna być zamknięta od zaraz.
Po to są procedury i prawo aby reagowały na pojedyncze przypadki.
Ja sprawę zgłosiłem do Philipsa ale nie jest producentem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
kiki
Nie jest problemem to, że zepsuł się jakiś jeden Philips.
Problemem jest to, że w oficjalnym piśmie Philips potwierdził, że przyczyną zepsucia jest smog w powietrzu! No w takim razie na zepsucie podatne są w równej mierze wszystkie Philipsy i gwarancja tego nie obejmuje zdaniem producenta. Te TV są na to nieodporne!

Ale ja Cię pytałem o zupełnie coś innego. Czy Ty jako sprzedawca w razie zareklamowania takiego TV, z plamami na matrycy spowodowanymi ,, smogiem'' uznałbyś ją i naprawił zgodnie z Ustawą taki egzemplarz?
Ustawa wiąże Ciebie z klientem, producent nie ma tutaj nic do rzeczy.
Czy instrukcja obsługi tego TV przestrzega klienta albo czy robisz to Ty jako sprzedawca i informujesz o tym, że te TV są nieodporne na jakość powietrza u nas w kraju i ono może powodować plamy na ekranie?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
Brawo!
I to jest konkretna deklaracja.
A Saturn niech się wstydzi.
Zresztą jak sam wiesz, sprzedawca uczciwie podchodzący do tematu, tak jak Ty w tej deklaracji, niczego nie traci. Zgodnie z naszą Ustawą musi uznać taką reklamację, ale jednocześnie ma roszczenie regresowe do producenta i ten musi mu zwrócić koszty poniesione na ten niezgodny ze specyfikacją wyrób.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

boryso

New member
Witam, macie tak że ten TV czasem "spłaszcza" obraz 4k z YouTube? Jest na to jakaś rada?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

boryso

New member
To znaczy że niektóre filmy 4k z YouTube posiadają według mnie zbyt szerokie poziome czarne pasy przy górnej i dolnej krawędzi ekranu. Głowy postaci wtedy wyglądają na spłaszczone.

Np w tym klipie tak jest
https://youtu.be/fgKKZJPhmfQ

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Rokko32

New member
Mam takie pytanko, czy ten Tv można jakoś połączyć bezprzewodowo z komputerem z Windows 10, jeśli tak to w jaki sposób?
 
Do góry