Philips 55POS9002 - test, czyli najlepszy - EISA BEST BUY - telewizor Oled w Europie w klasie cena do jakości.

AdamPL5

New member
Witam,

Ponad 10 lat temu wybierając pierwszy płaski telewizor trafiłem na to forum czytając posty wybór padł wtedy na bardzo dobrą plazmę Panasonic TH 42PV80P który służył bezawaryjnie do dnia wczorajszego (działa nadal)

Telewizor był używany przez moją rodzinę po 8-10 h na dzień filmy, programy informacje (podłączony dekoder NC+), gry na ps2, ps3, później ps4 w sumie ma przepracowane 27 720 godzin i nadal działa jak należy poza delikatnym wypaleniem paska informacyjnego z tvn czasami tvn24 leciał po kilka godzin jak nie było mnie w domu, żona głównie miała odpalone informacje.

Wczoraj stwierdziłem że nadszedł czas na wymianę TV wypadłem z obiegu co do sprzętu RTV poszedłem do sklepu obejrzeć TV moją uwagę wśród telewizorów LED przykuł właśnie ten Philips najlepszy obraz według mnie z wystawionych telewizorów i rozmiar 55 cali idealny do mojego salonu 48 m2 nie lubię wielkich 70-80 calowych TV

Wszedłem jeszcze w sklepie na forum jak ponad dekadę temu przeczytałem pierwsze strony z opisem tego modelu i postanowiłem go zakupić

Wszystko fajnie obraz idealny jeszcze jestem w szoku z tego skoku jakości w porównaniu do mojej starej plazmy. Natomiast nurtuje mnie jedna sprawa brat także posiada telewizor philipsa sporo starszy model LED ale u niego to światło z diodami robi aurę na górze i po bokach telewizora, a u mnie na górze świeci totalnie w sufit i nie ma takiej fajnej aury w TV 3 razy droższym. Dzwoniłem na infolinie konsultant stwierdził, że tak ma być w tym modelu. Zauważyłem teraz w waszych postach, że jest z tym problem ktoś ma jakąś radę dla mnie w związku z tym?

Dzięki z góry za pomoc
Pozdrawiam.
 

Lemonn

New member
@AdamPL5 Jest to ponoć problem w tym modelu i niektórzy decydowali się na serwisową wymianę obudowy. Kiki twierdzi, że problem jest dawno rozwiązany ale nie wiem czy chodziło mu o to, że kolejne sztuki produkowane są już z nową obudową. Jeśli by tak było to pewnie miałbyś również ze zmieniona bo jak rozumiem kupowałeś ten tv niedawno?
 

AdamPL5

New member
@Lemonn Telewizor wczoraj kupiony w Media Expert (boje się kupować przez neta bo mam pecha 2 razy mi się trafiły sprzęty uszkadzane przez kuriera) sprzedawca mówił, że dopiero co przyszedł z fabryki dzwoniłem jeszcze raz na infolinie to mnie zbyli, że tak ma być. Nowy TV i takie szopki u mnie ten Ambilight wyłączyłem bo sufit wysoki na 4 metry i nie da się oglądać jak TV taką łunę w górę rzuca. Obraz żyleta szkoda tylko, że producent takiego babola walnął mam funkcję z której nie da się korzystać.
 

AdamPL5

New member
Polecałem zawsze każdemu Panasonica z racji plazmy którą tyle lat używałem, u rodziców jak był problem z ich plazmą (czarny pasek na środku ekranu) po telefonie przyjechali z serwisu wymienili na nowy telewizor bez słowa mieli go od razu ze sobą ( byłem w szoku), a tutaj Panie tak ma być i kropka nawet żadnego wysłania fachowca nic....

Obraz i funkcje po 2 dniach zabawy 10/10 jak dla mnie i jestem zadowolony, obsługa klienta wszystko psuje 1/10 Telewizora nie mogę polecić z racji, że tak mnie potraktowano 2 dni po zakupie.

Jeżeli Philips wie o tym problemie z obudową, ale ma to w nosie to jednak pod względem obsługi inni producenci są lata świetlne przed nimi.
Zrobię dzisiaj zdjęcie i wyślę do Philipsa może coś odpiszą tak nie traktuje się nowego klienta mój pierwszy zakup tej firmy i od razu wpadka producenta i robienie ze mnie idioty, że tak ma być :/
 
Ostatnia edycja:

Musio1968

Member
Bez reklam
Kiki jak zwykle ściemnia bo Philips miał usunąć problem Ambi a widać że nic nie zrobili tylko nadal denerwują wciskaniem kitu na infolinii ! Kupując nowego TV za dużą kasę powinni szanować klienta ale widać mają go w d.... ! Ciekawe czy nowy 803 też daje po suficie ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Na prośbę AdamaPL5:

Witam doszedłem ze sprzedawcą do ładu tv wymienił mi na nowszy model ambliht działa już jak należy wiec zachwali sie ok chciałem wyedytowac posty ze strony 105 o tym tv ale nie mogę proszę o ich usunięcie napiszę posta ze wszystko jest juz ok. Telewizor poza tą jedną wpadką z obudową jest super a nie chce zrazić innych, tym bardziej że montuja je w pl.
 

nowynick

New member
Kiki jak zwykle ściemnia bo Philips miał usunąć problem Ambi a widać że nic nie zrobili tylko nadal denerwują wciskaniem kitu na infolinii ! Kupując nowego TV za dużą kasę powinni szanować klienta ale widać mają go w d.... ! Ciekawe czy nowy 803 też daje po suficie ?

Philips wtopił tym modelem całkowicie. Na początku słyszałem na infolinii, że ....to nowy model i jeszcze nie wiedzą dokładnie co i jak. Potem, że szum w wyjściu jack to problem u mnie (moje słuchawki), okazało się, że 30% miało ten problem. Następnie zawieszanie się tv, niespełnione obietnice (mimo zapewnień) o HDR w apce YT. Bluetooth, który widzi wybrany sprzęt, reszty nie, mimo, że każdy inny sprzęt wykrywa ten tv, samoczynne restarty itp. Wystarczy poczytać tu i na innych forach opinie. Sporo jest w sofcie poprawione, wyprzedają modele z wadliwym Ambi, licząc, że część klientów oleje naprawę lub zwyczajnie pomyśli, że tak ma być. Od marca są nowe, poprawione listwy i matryce, mam taką z marca 2018. Jeśli wymieniacie matryce, bo wypalenia itp. to MUSICIE dostać NOWĄ gwarancję na 24 miechy.

Mam go od niemal roku, byłem osobiście w fabryce w Gorzowie, wiem sporo co i jak. Jak coś, to zapraszam na PW.
 
Ostatnia edycja:

nowynick

New member
Wrzucę za chwilę linka na forum ale dopiero od 5 posta można :p

Szkoda, że Administracja tak nie dba o wolność słowa tutaj i wyrażanie swoich opinii, grzecznie, składnie gramatycznie, czasami nawet oryginalne pisma producentów. Zaraz są usuwane, bo to "ból". PAMIĘTAJCIE: dobrego i uczciwego sprzedawcę poznaje się nie po tym, że miał dobrą cenę i szybko Wam wysłał. Świadczy o nim reakcja, słowa i "pomoc" kiedy macie kłopot z towarem. Super opinie nie sztuka wystawić będąc oczarowanym zaraz po zakupie, czy nawet trafiając na całkowicie sprawny sprzęt.

@BTW ktoś powie, że wszystko ma prawo się zepsuć. TAK, wydając jednak np. 8500zł za tv u renomowanego producenta oczekujemy "więcej i lepiej", niż biorąc np. 50"4K,HDR za 1999zł...
 

AdamPL5

New member
Powiem szczerze, że zmieniłem zdanie co do obsługi telewizor został wymieniony na nowy przez sprzedawcę poprzednio dostałem model z maja 2018 po zgłoszeniu mojego problemu tam gdzie kupowałem, przyjechali do mnie do domu wymienili TV na nowy i wszystko w porządku teraz mam wersje z czerwca 2018. Sprzedawca całkowicie się zrehabilitował w moich oczach i szczerze polecam ten telewizor innym. Wynika z tego, że nowo wypuszczane wersje nie mają tego problemu z Ambi i można śmiało brać. Jeżeli TV nie będzie sprawiał problemów przez następne lata to ponownym wyborem także będzie PHILIPS ponieważ z obrazu jestem w pełni zadowolony filmy na Netflixie w 4k wyglądają obłędnie.Uważam, że tv jest pierwszym godnym następcą telewizorów plazmowych :)
 
Ostatnia edycja:

AdamPL5

New member
Z takimi wnioskami bym poczekał przynajmniej pół roku

Wiadomo się okaże z czasem jak się będzie sprawował zawsze jest gwarancja na 24 miesiące oczekuje że przed jej końcem telewizor będzie działał tak jak teraz a jak nie to będę reklamował, ale jak na razie we wszystkich parametrach bije stare plazmy (technologia sprzed kilku lat) jakby ich nie uśmiercili to kto wie....

Wczoraj kolega oglądał u mnie film w 4k sam ma od jakiegoś czasu Samsunga z serii Q8C namawiał mnie na niego po kilku pierwszych scenach stwierdził że jego TV dzieli z moim przepaść: kolory, jasność i szczególnie czerń masakrują jego Samsunga.
 

twix007007

New member
Teraz fajna promocja na ten tv jest w euro rtv agd za 5899zł i ponoć dają na karcie podarunkowej 600zł na kolejne zakupy... no i raty 0%... tylko że bez kalibracji i hue... zakup kusi... tylko zastanawiam sie czy sam w domu poradziłbym sobie z kalibracją i czy osiągnąłbym obraz który spowoduje opad szczęki hehe... teraz też mam philipsa 6 letniego 42 cale led (nie powiem obraz tez ma piekny...) ciekawe czy po włączeniu w domu tego oled (mam nc+) czy szczena by mi opadła hehe... zależy mi na bardzo dobrej jakości wyświetlanego obrazu oraz na youtube w 4k oraz netflix... nigdy nie miałem doczynienia z ambilight ale z tego co pisza inni jest to bardzo fajna sprawa...

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
 

twix007007

New member
Zapomniałem dodać że 1 rata gratis... to jeszcze taniej wychodzi... okolo 5100zl jak dobrze licze...

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
 

Pingwinek

Banned
Wiadomo się okaże z czasem jak się będzie sprawował zawsze jest gwarancja na 24 miesiące oczekuje że przed jej końcem telewizor będzie działał tak jak teraz a jak nie to będę reklamował, ale jak na razie we wszystkich parametrach bije stare plazmy (technologia sprzed kilku lat) jakby ich nie uśmiercili to kto wie....

Wczoraj kolega oglądał u mnie film w 4k sam ma od jakiegoś czasu Samsunga z serii Q8C namawiał mnie na niego po kilku pierwszych scenach stwierdził że jego TV dzieli z moim przepaść: kolory, jasność i szczególnie czerń masakrują jego Samsunga.

To, że jakość praktycznie wszystkich OLEDów wymiata to już dawno stwierdzony fakt. Raczej wszystkie obawy skierowane są w kierunku powidoków. Mój znajomy ma kilkunastoletnią plazme i to nie jakiś wypas na tamte czasy i dalej mu działa. Fakt nie jest może maniakiem TV ale pewnie swoje już obejrzał na tym tv
 
Do góry