Philips 40 PFL5507K/12-test otwarty.Ten model powinien być hitem ...

bolek89

Member
Podłączyłem sat do tv i nie wiem jak ustawić listę kanałów. Bo wyskoczyły mi niektóre kodowane i chciałbym je usunąć. Ktoś ma jakiś pomysł?
 

sidi666

New member
Zainstalowałem i na razie żadnych zmian nie widzę. Ale nie sprawdzałem jeszcze czy naprawili samoistne włączanie głosu w tv, bo na noc zawsze wyłączam głośniki, odkąd po którejś aktualizacji wył mi sam dźwięk o różnych porach w nocy (obraz wyłączony a dźwięk na maxa z chyba tv naziemnej o 3 w nocy)-można było zawału dostać. Tez tak macie?
 

sidi666

New member
Ja mam PC podłączony pod HDMI1 i nic takiego się nie dzieje. Ale ja nie mam dysku. Odłącz dysk na dobę czy dwie i zobacz czy problem ustąpił. Jeszcze może zmień port HDMI na inny.
 

kamolot

Member
46pfl5507k/12 - po aktualizacji z wersji 100 do 105 łączy się z wifi ale dostaje komunikat iż nie znajduje serwera Philips - cały smart nie działa :/

Wcześniej tylko youtube nie działał.
O co chodzi?
 
Ostatnia edycja:

domibobi

New member
SmartTv w tym tv jest beznadziejny (szybkość działania). Już dawno z niego zrezygnowałem zamieniając go na Chromecast. Zdecydowanie polecam.
 

kamolot

Member
Mój 46pfl5507k też był podpięty hdmi do komputera cały czas i też włączał się jak opisujesz i tak ze 2-4 miesiące az znudziło mu się i w ogóle nie widzi kabla - pojęcia nie mam czy mu hdmi siadło czy kabel - nie sprawdziłem już tego.
 

sidi666

New member
@kallak: a masz do niego podłączoną antenę naziemną? Mi się wydaje, że dźwięk zaczął się włączać właśnie jakoś tak po tym, gdy podłączyłem DVB-T. Ale nie chce mi się ściągać tv ze ściany aby to sprawdzić ;) Może podłącz antenę i zobacz czy ustąpi samoczynne włączanie.
 

domibobi

New member
Mój 46pfl5507k też był podpięty hdmi do komputera cały czas i też włączał się jak opisujesz i tak ze 2-4 miesiące az znudziło mu się i w ogóle nie widzi kabla - pojęcia nie mam czy mu hdmi siadło czy kabel - nie sprawdziłem już tego.

Ze dwa miesiące temu podłączony amplituner przestał współdziałać z telewizorem - wstępna diagnoza: uszkodzony kabel HDMI, awaria amplitunera lub padło wejście HDMI ARC w TV. Dwie pierwsze rzeczy udało się wyeliminować podłączając amplituner pod inny TV. Więc wiadomo było już że winna po stronie Philipsa. Na szczęście pomogło ponowne wgranie oprogramowania i wejście/wyjście HDMI ARC znowu było widoczne dla amplitunera.
 

domibobi

New member
Jak ten chromecast się sprawuje? Myślałem o jakimś dongle z Androidem do tego TV, ale nigdy sprawy nie doprowadziłem do końca. Może ktoś polecić coś, co w naszym TV by działało fajnie?

Jak dla mnie chromecast rewelacyjny (cena ok. 120 zł - możliwości). Cała obsługa działa rewelacyjnie szybko przy użyciu telefonu lub tabletu. Wiele aplikacji ma przycisk "chromecast", który powoduje wysłanie treści na TV. Np. Otwierasz aplikację YouTube, wybierasz clip a potem wysyłasz go do chromecasta który wyświetla go na TV. Po przesłaniu całą pracę wykonuje już chromecast (podłączony do WiFi). Telefon służy tylko za kontroler i w czasie odtwarzania nie jest obciążony zużyciem baterii. Drugą możliwością jest przerzucenie całego ekranu telefonu/tabletu na ekran tv i wtedy korzystasz całego dobrodziejstwa androida. Nie wszystkie modele to obsługują ale na przykład u mnie (Nexus 4, Nexus 7 2013, HTC Desire 820, LG G2Mini) wszystko działa wyśmienicie. Ciekawym rozwiązaniem jest też Nexus Player (trochę droższy - obecnie 70$ na Amazon w USA) - posiada wszystkie cechy Chromecasta plus dostęp do GooglePlay.
 

Warson

New member
U mnie po Aktualizacji do najnowszej wersji, muszę 3X wchodzić do Smart tv gdyż za każdym razem wyskakuje informacja że nie znalazło serwera Phillips, czy ktoś miał taki problem?
 
Do góry