Panasonic VT50 wszystko o serii (TX-P50VT50 TX-P55VT50 TX-P65VT50) testy, opinie etc.

jacazcienia

New member
Masz tu jak sprawdzic godziny sciagniete z forum w UK. Uwazaj tylko, zeby po wejsciu do tego menu nic nie namieszac (rob wszystko wedlug tego co jest tutaj napisane). Nie wiem jak jest w Polsce ale tutaj ponoc jakis koles cos poprzestawial w tym menu i stracil przez to gwarancje.

How to check hours:

Press and hold V- on TV
Press 0 on remote – three times – which brings up the start/adjustment menu
Press 2 on remote – two times
Press OK on remote
Navigate to bottom right field – opposite to PTCT 00:00:00:00
Hold mute button, on remote, for a few seconds
Turn off TV - on TV - when done

Mam nadzieje,ze sie przyda :)


Pozdrawiam.
Jak sprawdzić, godzina:

Naciśnij i przytrzymaj przycisk V- w TV
Naciśnij 0 na pilocie - trzy razy - co wywołuje menu Start / korekta
Naciśnij 2 na pilocie - dwa razy
Naciśnij przycisk OK na pilocie
Przejdź do prawego dolnego pola - naprzeciwko PTCT 00:00:00:00
Przytrzymaj przycisk wyłączenia głośnika, na pilocie, na kilka sekund
Wyłącz telewizor - w telewizji - po zakończeniu
 

Plastek77

New member
Witam

Niestety mam problem z moim Panasem 50VT50 .

Co jakiś czas podczas oglądania wskakuje zielony , śnieżący obraz ( coś podobnego jak kiedyś w starych tv kineskopowych , kiedy włączyłeś kanał bez sygnału , brzęczało i śnieżyło )
Do tego w tym czasie TV głośno buczy i piszczy ( dziwny dźwięk )
Całość trwa przeważnie około 20 - 30 sekund , w tym czasie z TV nic się nie da zrobić ...ani ściszyć ani wyłączyć , nic nie działa ...no chyba że wyciągnięcie wtyczki ze ściany .
Po tym czasie TV sam się wyłącza , tak jakby restartuje i włącza , wyświetlając potem normalny obraz .

Miał ktoś kiedyś taki problem ...???
Tak się łudzę , że to może tylko zły soft i wystarczy aktualizacja oprogramowania ( na razie nie mam go podłączonego do neta , ale jak trzeba będzie to to zrobie )

Nie wiem też czy lepiej oddać go do sklepu gdzie kupiłem , jako " towar niezgodny z umową " ... czy skorzystać z gwarancji Panasonica ???

A jeśli bym wybrał gwarancje Panasa , to lepiej oddać do serwisu , czy zamówić majstra do domu ??? Bo słyszałem że za te naprawy domowe , oni nie chcą ponosić odpowiedzialności ....
Hmmm...tylko czy to prawda ?

Miał ktoś doświadczenia z taką wadą ???
Lub doświadczenia z serwisem Panasa ???

Chętnie wysłucham wszelkich opinii .
 

lm648

Banned
......Nie wiem też czy lepiej oddać go do sklepu gdzie kupiłem , jako " towar niezgodny z umową " ... czy skorzystać z gwarancji Panasonica ???............

Nie bądź "gupi" :) obowiązkowo oddaj do sklepu, gdzie masz możliwość wyboru innego egzemplarza a nawet modelu. Jak Ci w serwisie pogrzebią w nim to na tym jednym na pewno się nie skończy, po co Ci to ?
 

MrMargol

New member
mam ten sprzęt od dwóch tygodni
przesiadłem się z Panasonic TX-P42V10

nie mam słów na skok jakościowy

telorek po prostu bajka.
ciągle się go uczę ale już dziś jestem zachwycony jakością i możliwościami
o urodzie "meblowej" nie wspomnę bo to kwestia gustu.

chciałbym was prosić o pomoc w jednej sprawie
otóż korzystam z miejskiej kablówki, sygnał przeróżny: cyfrowy w tym kilkanaście HD, analogowy i cyfrowy SD.
jak spiąć (rozczepić sygnał) kabelki abym w bieżącym użytkowaniu mógł swobodnie korzystać z funkcji PIP?
 

bednar2012

New member
Buczenie

Witam. Kupiłem wczoraj P50VT50 w MM. Wszystko jest SUPER, tylko bardzo irytuje mnie jedna rzecz.
Telewizor dość słyszalnie buczy w okolicach złącz (lewy strona). Natężenie tego buczenia zmienia się w zależności od materiału wyświetlanego na ekranie. Na białym jest najgorzej, na czarnym buczenie znika. Pytanie do Was, czy macie również taki problem? Nie wiem czy nie reklamować...
 

lysy25

New member
Chcialem kupic vt 50 65 cali jednakze ogromna wrecz liczba zlych opinii na necie odwiodla mnie od tego i zamiast panasa kupile 64 cale e8000 samsunga uwiezcie mi jestem wiecej jak mega zadowolony a i kosztowal mnie niemalze tylko polowe ceny panasa
Nie neguje panasonica bo jest to swietna firma ani nie gloryfikuje samiego ale moje 64 cale jest fantastyczne - 3d w samusiu palce lizac
Ten post to moje wrazenia moze pomoze komus podjac decyzje
 

Tomasusr

New member
text w 3D

Witam jestem jak narazie szczęśliwym posiadaczem VT50. chcę jeszcze dodać tytułem wstępu, że czytając to forum miałem mieszane uczucia co do wyboru tego tv . Jednak "jest ryzyko jest zabawa" kupiłem i jak narazie nie żałuję obraz jest naprawdę rewelacyjny.

Teraz koniec słodzenia i jest mały mankanent albo tego tv albo jest to brak mojej wiedzy na jego temat. Mianowicie gdy odtwarzam film 3D napisy są podzielone na pół po obu stronach (początek napisów jest po prawej stronie a koniec po lewej), Robiłem różne kobinacjie z textami srt i plikami mkv za pomocą programów mkvmerge GUI i 3Dsubtitler niestety nic to nie pomaga. Samsungi łykają to migiem a Panasonic?
Proszę o wasze opinie i ewentualną pomoc. czy da się to zrobić na vt50 czy nie, ponieważ już zbyt dużo czasu straciłem w tym temacie i troch mnie to irytuje, że wypakowałem 6,5 tys a tu taki zonk

Pozdrawaiam wszystkich niezdecydowanych ja już mam to za sobę :lol:
 

codaco

New member
Czy jak oglądasz film z płyty BR 3D to też masz taki problem? bo ja nic takiego nie zauważyłem, filmy z C+ 3D też są ok. Natomiast jak oglądasz piraty ściągnięte z internetu to nikt Ci nie zagwarantuje ich poprawności wyświetlania na telewizorze ;)
 

slimak

New member
Bez reklam
Mianowicie gdy odtwarzam film 3D napisy są podzielone na pół po obu stronach (początek napisów jest po prawej stronie a koniec po lewej), Robiłem różne kobinacjie z textami srt i plikami mkv za pomocą programów mkvmerge GUI i 3Dsubtitler niestety nic to nie pomaga. Samsungi łykają to migiem a Panasonic?


Znalazłem dwie metody, obydwie są mocno niewygodne.

1)Do srt dodajemy około 40 spacji przed każdym napisem. ;-) Uzyskujemy napisy na środku, ale tylko dla jednego oka.

2)Na film nakładamy napisy na stałe. Przekodowanie całego filmu trwa 10 godzin, napisów nie da się wyłączyć.
 
Ostatnia edycja:

Tomasusr

New member
Czy jak oglądasz film z płyty BR 3D to też masz taki problem? bo ja nic takiego nie zauważyłem, filmy z C+ 3D też są ok. Natomiast jak oglądasz piraty ściągnięte z internetu to nikt Ci nie zagwarantuje ich poprawności wyświetlania na telewizorze ;)

Może masz rację. Jeszcze nie miałem 3D z BR ale skoro mówisz że u Ciebie ok to umnie też powinno tak być. Jeżeli chodzi o piraty to sądzę że conajmniej 70% a pokusiłbym się że 90% ogląda częściej lub rzadziej filmy z sieci ich jakość jest coraz lepsza.

Z odpowiedzi rozumiem że jest to normale i jest to problem powszechny i niema sensu z nim na tą chwilę walczyć - szkoda
Mam nadzieję że ktoś znajdze jakieś rosądne rozwiązanie tego problemu - byłoby fajnie.

PS. na 10 filmów 3D w każdym to samo. Wniosek dla podejmujących decyzję o zakupie - ogladanie 3D z napisami z sieci odpada.
 
Ostatnia edycja:

jarekklin

New member
Witam. Kupiłem wczoraj P50VT50 w MM. Wszystko jest SUPER, tylko bardzo irytuje mnie jedna rzecz.
Telewizor dość słyszalnie buczy w okolicach złącz (lewy strona). Natężenie tego buczenia zmienia się w zależności od materiału wyświetlanego na ekranie. Na białym jest najgorzej, na czarnym buczenie znika. Pytanie do Was, czy macie również taki problem? Nie wiem czy nie reklamować...
mam podobny problem wieczorkiem słychać wyraźne buczenie zwłaszcza przy jasnym tle w telweizorku takiej klasy nie spodziewałem się czegoś takiego...zastatnawiam się czy oddać telewizor a może zgłosic usterkę
 

AdaMo71

New member
Witam. Mam pytanie do Kiki odnośnie V50, którego kupiłem w MM ostatnia sztuka z wystawy. Sprzedawca zapewniał mnie, że ma około 200h pracy. W domu włączyłem, sprawdziłem i okazało się, że ma 1200h pracy ^^. Ale ku mojemu zdziwieniu do niczego nie można się przyczepić zero powidoków, buczenia, wszystko jest super wygląda, że jest ładnie dotarta. Ale jest to jedno ale te godziny. Oczywiście pofatygowałem się do MM prosto do kierownika i przedstawiłem mu cała historię. Bez żadnych problemów kierownik zaproponował mi wymianę na nowy. I tu dylemat i pytanie, czy wymienić na nowy ze względu na przepracowane godziny, czy zostawić ten sprawdzony. Proszę o opinie.
 

bednar2012

New member
Podzielę się moimi doświadczeniami z tym buczeniem P50TV50E, serwisem Panasonic i sklepem MediaMarkt.

Zgłosiłem usterkę do serwisu Panasa. Przyjechał Pan posłuchał, przyznał, że buczy. Rozkręcił TV podokręcał śrubki, po czym skręcił wszystko z powrotem i nadal to samo. Spytałem go dlaczego tak jest i czemu nic na to nie poradzi, to stwierdził, że plazmy tak mają i lepiej żebym wymienił na jakiegoś leda :). Wspomniałem mu również o przypadkach na forum, gdzie naprawa (udana) odbywała się poprzez wymianę jakichś części (zasilacza, modułu itp.) to oznajmił, że ma teraz przykaz od producenta by takich rzeczy nie robić.
W ten sam dzień TV spakowałem i zawiozłem do MM. Tam miałem możliwość sprawdzenia jeszcze 2 egzemplarzy, jednego nowego i drugiego z wystawy. Ten z wystawy był cichutki, słychać było tylko szum wiatraczków, a ten nowy z pudełka miał dokładnie to samo co mój. Postanowiłem oddać TV i teraz szukam jakiegoś sprawnego egzemplarza (ten w MM z wystawy odpadał).

Co do samego buczenia to było bardzo wyraźne, jak na mój słuch nieakceptowalne. Najgorzej było w menu do odtwarzania plików z USB(najlepiej na tym testować). Podczas oglądania filmów nie szło się skupić na niczym poza tym denerwującym dźwiękiem. W nocy to już kompletna porażka. Jedyną opcją było oglądanie filmów naprawdę głośno (nie używałem wbudowanych głośniczków, tylko zestawu HiFi). Ale i tak w przypadku cichszej sceny, od razu do uszu dobiegało buczenie.

Co do serwisu Panasa to nie mam zarzutów. Zadzwoniłem w środę, w piątek o 8:00 był już u mnie "fachowiec". To, że się nie dało nic zrobić to już wina, moim zdaniem egzemplarza, ewentualnie całej serii.

@AdaMo71, ja bym nie wymieniał, trafi ci się gorszy i co zrobisz. Jedź tylko do MM i powiedz, że chcesz jakiś gratis za taką akcję, np. film BlyRay itp.

Najgorsze jest w tym wszystkim to, że te dwa egzemplarze które miałem nieprzyjemność posiadać/testować, wrócą do Panasa, przepakują w nowe opakowanie i fruuu do sklepu jako nowy :\.

Ps. Pozdrawiam Panów z MM na Gocławiu, dziękuje za fachową obsługę. I nie czytajcie tych głupstw na necie odnośnie zwrotów w MM. Wszystko zależy od Kierownika sklepu. W moim przypadku dostałem zwrot kasy, a co do "bonów" to stwierdzili, cytuje "a co to takiego, pierwsze słyszę" :). Naprawdę polecam zakupy w tym sklepie.

Pozdrawiam
 

digitalus

Banned
Wiele osob moze byc teraz przekonanych ze kazda plazma buczy .Nie jest to prawda.
lcd tez buczy, przyklady nizej a jest ich sporo, wystarczy wpisac w wyszukiwarce buczenie:).W kazdym dziale lcd beda takie przyklady .Ktos kto ma bardzo dobry sluch moze uslyszec buczenie.Inna osoba nie bedzie slyszala buczenia, brzeczenia. Bez znaczenia czy to bedzie lcd, led lub plazma
http://www.hdtv.com.pl/forum/593658-post17.html
http://www.hdtv.com.pl/forum/604414-post1.html
http://www.hdtv.com.pl/forum/459950-post9.html
http://www.hdtv.com.pl/forum/604432-post2.html

zacytuje wypowiedz osoby z forum
Miałem plasme Panasonica v10 i także bzyczała, ja słyszałem a moja dziewczyna zupełnie nie i stwierdziła że jestem nienormalny.
koniec cytatu
Dodal tez , ze kazda plazma buczy a nie buczy bo ja nie slysze buczenia:)
http://www.hdtv.com.pl/forum/554324-post128.html
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oczywiście że buczą. Tyle że jednym to przeszkadza innym nie.
Lepiej się upewnić do której grupy należymy.
 
Do góry