Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

Smartek

New member
@Andrew - koniecznie daj znac w jakim stopniu zauwazasz/przeszkadzaja Ci weze, bo jestem ciekaw :).

Co do reklamacji - jesli bedzie sie to wiazalo z oddaniem plazmy do serwisu i z tym, ze nie bede jej mial w domu przez jakis czas to rezygnuje. Sam "update softu" bylby tylko profilaktyczny, bo z wezami u mnie jak juz wczesniej pisalem (nie lubie sie powtarzac i nie lubie obserwowac wkolko tego samego flame'u ;-) ).

pzdr.
 

Andrew63

New member
prple snakes

Smartek napisał:
@Andrew - koniecznie daj znac w jakim stopniu zauwazasz/przeszkadzaja Ci weze, bo jestem ciekaw :).

Co do reklamacji - jesli bedzie sie to wiazalo z oddaniem plazmy do serwisu i z tym, ze nie bede jej mial w domu przez jakis czas to rezygnuje. Sam "update softu" bylby tylko profilaktyczny, bo z wezami u mnie jak juz wczesniej pisalem (nie lubie sie powtarzac i nie lubie obserwowac wkolko tego samego flame'u ;-) ).

pzdr.

Jak tylko przetestuję to dam znać.
Plazma na którą czekam jest ponoć z ostatniej dostawy od producenta (nie wiem jakiego)- ciekaw jestem, czy narażona jest na ten sam feler , czy też w międzyczasie coś zrobili poprawiając bieżącą produkcję - w końcu temat jest wałkowany już od dłuższego czasu.

Pozdro.
 

AdaMo71

New member
Witam.

Skoro jest taki problem z tymi snakami, czemu oficjalnie serwis panasa nie ogłosi tego na swojej stronie w Polsce. Moim zdaniem nic nie mają aby poprawić te zjawisko. W tym tygodniu dzwoniłem do serwisu w Zielonej Górze z zapytaniem czy maja jakieś lekarstwo na tego gada, pan serwisant "pierwsze słysze że coś takiego jest" więc strach oddać im tv. Już sam nie wiem co robić.
Ale chyba zaryzykuje i sam osobiście zawioze tv, żeby na miejscu pokazać o co chodzi. obiecuje, że napisze jak sprawa się skończyła.

Narka ;)
 

kredek

New member
AdaMo71 napisał:
Witam.
Skoro jest taki problem z tymi snakami, czemu oficjalnie serwis panasa nie ogłosi tego na swojej stronie w Polsce. Moim zdaniem nic nie mają aby poprawić te zjawisko. W tym tygodniu dzwoniłem do serwisu w Zielonej Górze z zapytaniem czy maja jakieś lekarstwo na tego gada, pan serwisant "pierwsze słysze że coś takiego jest"

Stary numer - sprzedawcy przy reklamacji też setny raz powtarzają, że "pierwszy raz to widzą/słyszą":D
A co do ogłoszenia na stronach Panasa to... nie widzę powodu, żeby mieli strzelać do własnej bramki.
Wracając do Twojego serwisu - czemu pytasz jakiegoś mietka, co to jeśli (faktycznie) nie spotkał się z problemem, to nic nie wie. Spytaj centralę - telefon masz na ich www! OGŁASZAJĄ go (ten telefon)!!!:D :p :D
 

robboj

New member
kredek napisał:
Stary numer - sprzedawcy przy reklamacji też setny raz powtarzają, że "pierwszy raz to widzą/słyszą":D
A co do ogłoszenia na stronach Panasa to... nie widzę powodu, żeby mieli strzelać do własnej bramki.
Wracając do Twojego serwisu - czemu pytasz jakiegoś mietka, co to jeśli (faktycznie) nie spotkał się z problemem, to nic nie wie. Spytaj centralę - telefon masz na ich www! OGŁASZAJĄ go (ten telefon)!!!:D :p :D
dzwonilem w piatek do centrali to gosciu odpowiedzial ze jezeli widze problem to mam to zglosic do serwisu w swoim miescie i tyle z nim pogadalem :confused:
w poniedzialek dzwonie do serwisu niech przyjezdzaja - skoro maja juz rzeczywiscie na te gady jakis sposob to je zlikwiduja , a jezeli nie to bedziemy wiedzieli ze polski oddzial Panasa wali sobie w jajo i ma w d...e swoich klientow - o ile ta informacja ze w angli Panas oficjalnie oglosil poprawke jest prawdziwa
 

kredek

New member
robboj napisał:
dzwonilem w piatek do centrali to gosciu odpowiedzial ze jezeli widze problem to mam to zglosic do serwisu w swoim miescie i tyle z nim pogadalem :confused:
w poniedzialek dzwonie do serwisu niech przyjezdzaja - skoro maja juz rzeczywiscie na te gady jakis sposob to je zlikwiduja , a jezeli nie to bedziemy wiedzieli ze polski oddzial Panasa wali sobie w jajo i ma w d...e swoich klientow - o ile ta informacja ze w angli Panas oficjalnie oglosil poprawke jest prawdziwa

Pisałem 100 razy - nie gadać z infopanienkami i infopanami w BOKu Panasa tylko od razu prosić z Myśliwcem z serwisu!
A serwisowi swojemu lokalnemu KAZAĆ skontaktować się oficjalnie z centralą w sprawie usterki.
 

robboj

New member
kredek napisał:
Pisałem 100 razy - nie gadać z infopanienkami i infopanami w BOKu Panasa tylko od razu prosić z Myśliwcem z serwisu!
A serwisowi swojemu lokalnemu KAZAĆ skontaktować się oficjalnie z centralą w sprawie usterki.

spoko "kredek" co z tego ze pogadam z tym gosciem - jak myslisz sam przyjedzie i wymieni mi ten modul czy zleci to serwisowi
wiem na czym stoje
zglosze do serwisu i reszta mnie nie interesuje - maja naprawic i koniec
ha dzisiaj nawet sprawdzalem na sygnale NTSC czy nie wystepija te weze - niestety wystepuja
dla mnie temat zamkniety - nie mam juz cierpliwosci - zglaszam usterke i tyle
reszte zostawiam serwisowi , nie naprawia to bede domagal sie wymiany lub zwrotu kasy ,w innym przypadku zglosze sprawe wyzej(sad , federacja konsumentow , itp.]
 

kredek

New member
robboj napisał:
spoko "kredek" co z tego ze pogadam z tym gosciem - jak myslisz sam przyjedzie i wymieni mi ten modul czy zleci to serwisowi
wiem na czym stoje
zglosze do serwisu i reszta mnie nie interesuje - maja naprawic i koniec
ha dzisiaj nawet sprawdzalem na sygnale NTSC czy nie wystepija te weze - niestety wystepuja
dla mnie temat zamkniety - nie mam juz cierpliwosci - zglaszam usterke i tyle
reszte zostawiam serwisowi , nie naprawia to bede domagal sie wymiany lub zwrotu kasy ,w innym przypadku zglosze sprawe wyzej(sad , federacja konsumentow , itp.]

i prawidłowo!
Co do modułu, to nie wiem czy już dotarł do Polski, ten właściwy - znają rozwiązanie problemu, ale nie jestem pewien, czy w praktyce to już przećwiczyli. Na mnie póki co - nie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
posiadziałem przy sprawdzeniu plazm z ostatniej dostawy Panasonica i nie stwierdziłem żadnych "węży".
Przy sprawdzeniu uczestniczyły też inne osoby.
Ku naszej radości "zwierząt" brak.
pozdrawiam
 

kojot

New member
witam
czytam tak sobie ten post i mysle o czym oni gadaja jakie weze, myslalem ze nie ma ich na moim panasie ale panowie lipa sa i nic na to nie poradze
ciekawy jestem jak na to patrza w serwisie w szczecinie wczesniej u nich wymieialem telefon bezprzewodowy i powiem wam ze musialem sie troche nagadac zeby wymienili a to wartosc 200zl to juz widze co bedzie z plazma za pare kola chyba bedzie trzeba zadzwonic do berlina do serwisu i tam sie dowiedziec co i jak (nie znam tego jezyka musze kogos poprosic o pomoc) moze bedzie szybciej i bez nerwow a moze juz ktos dzwonil w takiej sprawie do naszych sasiadow ? ciekawy jestem jak oni to widza, kiki powiedz nam te plazmy co sprawdzales to jaka maja date produkcji czyby byly juz z nowymi modulami i softem ?
pozdro kojot
 

Andrew63

New member
węże

kiki napisał:
witam
posiadziałem przy sprawdzeniu plazm z ostatniej dostawy Panasonica i nie stwierdziłem żadnych "węży".
Przy sprawdzeniu uczestniczyły też inne osoby.
Ku naszej radości "zwierząt" brak.
pozdrawiam

Wielkie dzięki Kiki za super obsługę - zgodnie z naszymi ustaleniami sprzęt 37PV60EH dojechał do Ostrowca w sobotę w południe - mam pytanie:
czy ta sztuka też była przez Ciebie testowana na węże ? (wydaje mi się,że
tak bo wszystkie ustawienia były już takie jak zalecane dla docierania).

Licznik sprawdziłem dopiero w niedzielę wieczorem i było 13 godzin - wcześniej TV chodził po kilka godzin w sobotę i w niedzielę na Cyfrze+ przez AV-1 - żadnych węży ani innych problemów z kolorami nie zarejestrowałem .
Loga wywaliłem poza ekran na ZOOM 1 i wyczuliłem rodzinkę jak obchodzić się z tym cackiem.
Jakość odbioru zależna od sygnału stacji - generalnie byłem bardzo mile zaskoczony że nawet na TVP1 było OK.

DVD (Panas S52) podięty przez HDMI ale nie miałem czasu przetestować - zaraportuję.

Niestety z uwagi na pracę jestem cały tydzień poza chatą i przyjemność zabawy nowym sprzętem mogę mieć tylko w weekendy.

Sprawiłem sobie niezły prezent ,ale jak się okazuje, to moja rodzinka ma najwięcej frajdy ( są oczarowani sprzętem) a jak mogę się tylko poślinić na odległość.

Sukcesywnie będę przekazywał swoje dalsze wrażenia.

Kiki - byłbym wdzięczny za komentarz co do początku mojego posta.

Pozdrowienia dla wszystkich.
 

dab9

New member
u mnie węży nie było,(sorki,nie zwróciłem na to uwagi,jak przyjdzie to zobaczę,po przeczytaniu co to jest,przypominam sobie że miałem coś takiego np.na mgle)nie sądze żeby moduł zasilania miał coś z tym wspólnego,a soft to chyba jest ładowany gdzie indziej:?:
 
Ostatnia edycja:

bart

New member
u mnie weze zdecydowanie lubia serial 24h :p. Ogladam czwarta serie na DVD i jest ich sporo. Szczegolnie widoczne sa przy scenach, gdzie jest duzo bezu lub jasnego brazu w roznych tonacjach. Na innych dvd na razie purplow nie stwierdzilem (a ogladam tego sporo). Rowniez na TV gadow brak. Generalnie bardzo dobrze ze temat wyplynal i ciekawi mnie czy Panas znajdzie na to rade (choc przypuszczam ze zrobia tylko troche szumu na pokaz i poczekaja az sprawa ucichnie, po wypuszczeniu kolejnych modeli). Szkoda mi tylko rezygnujacych z zakupu Panasa na rzecz innych firm, bo oprócz Pioniera (za x PLN wiecej) nie ma raczej lepszej alternatywy na rynku od pv60/600.
 

kredek

New member
dab9 napisał:
po pierwsze u mnie węży nie było,oraz nie sądze żeby moduł zasilania miał coś z tym wspólnego,a soft to chyba jest ładowany gdzie indziej:?:

Ale czy to ważne, co my "sądzimy"?:bober:
Ważne, ze Panas twierdzi, że to ta sama płytka - jakby to nie było to, to nie sądzę, żeby wstrzymali mi montaż modułu, tym bardziej że sam chciałem i o to pytałem (czy to ten sam).
 
J

Judash

Guest
Promocja na Panasy jest nowa, kazdy kto kupi od 14 lutego, dostanie gratis 500 myszy na dokarmienie wezy ;)
 

solo1972

New member
powiedzcie czy i na co zwrocic uwage przy zakupie panasonica? te weze to wina zasilaczy? czy nowe wersje z nowym zasilaczem sa ,jak tak to jak je rozpoznac?
 

AdaMo71

New member
Witam

Dzwoniłem dzisiaj do serwisu w Warszawie.Chciałem uzyskać jakieś info na temat gadów:x ale nic się nie dowiedziałem, ponieważ pan technik Myśliwiec jest na zwolnieniu lekarskim do czwartku. Poczekam sobie te pare dni:sad:, bo muszę od niego osobiście usłyszeć, że serwis jest to w stanie naprawić.
 

drJohn

New member
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem 42PV60 i poki co żadnych weży nie mam:).

Oprocz tego forum poczytalem podobny wątek o problemach z kolorami w PX60 na forum avforums.com. Wydaje się sie, że na Wyspach rzeczyiście wymiana płytki D-Board zlatwia sprawę. Martwi jednak fakt, że plazmy, które tego problemu nie miały mogą je mieć - przykład egzemplarza z kwietnia 2006 u którego węże pojawily się teraz:sad:.

Czy jest wśrod Was ktoś kto ma problem z wężami a TV ma zasilany przez ups?
 

Pansłonic

New member
Witam, po krótkiej nieobecności;)
Nie wiem czy ktoś to już sprawdził, ale ja miałem dzisiaj okazję przetestować TH-42PV45 na obecność węży i muszę z całą pewnością stwierdzić że i te model nie jest niestety od nich wolny. Fotek nie wstawiam bo każdy już chyba wie jak to wygląda(?)
 

Mabri

New member
Pansłonic napisał:
ale ja miałem dzisiaj okazję przetestować TH-42PV45 na obecność węży i muszę z całą pewnością stwierdzić że i te model nie jest niestety od nich wolny.

Toż to już epidemia...:D
 
Do góry