Poprostu... jednemu podoba się córka a drugiemu teściowa, a tak na serio wszystko zależy od ustawień, sygnału i pewnie spostrzegawczości, co nie zmienia faktu że Panasonic coś tu spie....ł, a problem istnieje mimo tego czy jedni go widzą a drudzy mniej; czy też poprostu nie chcą dostrzecadambe napisał:...I tylko nie wiem czy mój 42PV60 jest taki świetny,czy moje predyspozycje wzrokowe nie pozwalają dostrzec,że jednak nie wszystko jest w porządku.
Grigorij napisał:kredek, no bez jaj! Połóż rękę na sercu i powiedz szczerze, jak puścisz TV to widzisz od razu "purple snakes"?
To jest - moim zdaniem - sedno całego problemu. Niewątpliwie "coś" jest na rzeczy i jakieś przekłamanie w odwzorowaniu obrazu występuje ale "prawda leży w oku patrzącego".adambe napisał:Śledzę ten wątek od samego początku jego istnienia i oto moje spostrzeżenia.[...]
Ja od momentu,kiedy problem został poruszony,łapię się na tym,że nie skupiam się na normalnym oglądaniu telewizji,tylko wypatruję kolorowych węży.I czasami wydaje mi się,że już jest coś na rzeczy,ale zanim zbliżę się do telewizora żeby dokładniej to obejrzeć/oglądam telewizję z ok.3,5m/, albo zmienia się kadr,albo scena i już nic nie ma.[...]
AproX D napisał:w 100% zgadzam się z guru - dnc - płacąc 5 klocków za TV zdawałem sobie sprawę że nie jest to jakość Pionka ale coś za coś.... Ja osobiście na dzień dzisiejszy "chromolę" wężyki i inne "duperele" ( no może poza zwisami których na szczęście nie mam ) których zupełnie nie zauważałem przed przeczytaniem tego tematu - jak dla mnie TV jest "de beściak" a jeśli niektórym z Was chce się walczyć z seriwisami to "Wam chwała" ...
adambe napisał:Dużo gorzkich słów padło tu ze strony dnc.Gorzkich i prawdziwych.Ja oglądając obraz na swoim telewizorze i ciesząc się znakomitą jego jakością,która daje dużą przyjemność normalnego oglądania telewizji zastanawiam się czasami,kto tak naprawdę wywołał problem "węży"?Czy nie jest prawdopodobne,że konkurencja przerażona znakomitymi opiniami o tym telewizorze poparta licznymi nagrodami różnych plebiscytów,co z kolei przełożyło się na wyniki sprzedaży tego produktu nie poszukała "dziury w całym" i między innymi poprzez takie jak to fora zasiała ziarno niepewności o tym produkcie.Nie dziwię się więc,że niektórzy potencjalni amatorzy tego telewizora wycofują się z pierwotnych planów i decydują się na inny produkt.I według mnie robią błąd,ponieważ jest to najlepszy produkt w swojej klasie,a jest to nie tylko moja opinia.I sądzę,że wątek ten umrze niedługo po prostu dlatego,że wszyscy normalni użytkownicy dostrzegą absurdalność zarzutów pod adresem tego telewizora,bo wada jest taka,że aby ją dostrzec to trzeba godzinami jej wypatrywać.
Ja przyrzekłem sobie ,że od dnia dzisiejszego nie wypatruję już żadnych "węży" i cieszę wzrok znakomitym obrazem jaki daje ten telewizor,czego i wam szanowni posiadacze pv60 życzę.
kredek napisał:Wolno Ci mieć własne zdanie.
Ale należy zauważyć, że takie stanowisko to skrajność, skrajność nie do zaakceptowania. Usterkę należy widzieć i mieć świadomość - życie pokaże czy to usterka, czy usuną, czy coś, ale.. ALE nie należy popadać ani w skrajność jedną, że "miało być idealnie" ani w taką drugą jak Kolega prezentuje.
Bo jak nie mogę włączyć TV bez "resetu" to też trzeba by twierdzić, że to wina "konkurencji" i że to "wywoływanie problemu" i szukanie dziury w całym.
Jak Ci to nie przeszkadza, to po co uczestniczysz w tym wątku?
RoMi napisał:Co do konkurencji - konkurencja jeżeli chodzi o plazmy - mają inne wady - niż wężyki - nie będę o nich pisał.
adambe napisał:1. Ten wątek nie dotyczy problemu zwisów i nie o tym było w moim poście.Przeczytaj sobie tytuł tego wątku.
2. Zwisy są usterką i o jej usunięcie musisz walczyć z serwisem.Bardzo Ci współczuję,ale niestety trafił się Tobie wadliwy egzemplarz.
3.Nie sądzę żeby moje stanowisko było skrajnością.Myślę że większość uczestników tego forum zgadza się z moimi wnioskami.
Problem Fixed
Guys,
Some very good news but should be taken in a positive manner.
1. 4 gentlemen (Management, Sales and Marketing, Service Engineer and Panel Engineer) from Panasonic visited my residence.
2. We had a lengthy converstation and I explained them the phenomenon.
3. They acknowledged the issue and offered me a brand new 2007 make Panny with the latest board, I.C and firmware. They didn't want to replace the parts in the existing Panny as it might have consumed a bit more time and so they offered me a new set. The fix will contain a board replacement with I/C and software change. The previous fix wasn't successfull as some step was missed out by the service engineer.
4. I tested the new TV for the purple snakes and it was almost gone. To me the fix was 90% successful and I am extremely happy with it. I was hardly able to spot the purple snakes with my DVD collection though I observed a bit of fizzing pixels. The engineer mentioned that they have put some software check in place to eliminate the purples to the best extent and they have done their level best. They also mentioned that many HDTVs from manufacturer like Philips, LG, Pioneer etc had similar problem or the some other issues and it's upto the customers to decide if these issues are within their tolerance level. As a manufacturer they are ready to bow to customer's demands and they will try their level best to address these situations though it may not be 100% perfect. At the end I was offered a gift box that had many cookies. I asked them if this was a quality issue for which they replied that this was a quality issue to an extent and the customer support was the biggest problem they faced.
5. The fix will first be available in U.K soon (dates were not mentioned) followed by other countries in Europe. The fix will be carried on case-by-case basis which means that it will be available to only those who have reported the problem (Not 100% sure but it looks like that).
6. I was the one and only person in Japan who had complained about this issue as most of the viewers in Japan usually watch TV with very high picture settings in bright room and care less about picture flaws.
7. The Plasma Panel Engineer mentioned that both PH9 and PX60/600 uses the same panel but the feature set in the Japanese models were advanced when compared to other geographies owing to cost factors (for ex, one the fly firmware upgrades through broadcast-frequency without needing to download it from the internet, advanced picture controls like the ones featured in the PH9, aspect ratio functions, remote layout etc).
8. Panasonic is keeping track of this forum and the comments being made.
9. I have given them many feedbacks from a customer standpoint which they took it in a postive manner.
Overall it was very nice talking to 4 intelligent people and get the problem fixed. There is absolutely nothing to worry and I wish you guys all the best for a successful fix. It is guaranteed to work and enrich your viewing experience.
My hands are numb and I am so excited at the moment that is preventing me from typing further.
Thanks a ton PANASONIC. Appreciate your hard efforts. I will never let you down and will continue patronizing your products.
Will come back later.
Jak widać kolega kredek ma swoje racje walcząc z serwisem i apelując do producenta - do konsumentów należy decyzja czy błąd leży w granicach tolerancji czy nie, bo jeśli nie producent zobligowany jest do jego eliminacji/naprawienia.Zonk napisał:[...]
They also mentioned that many HDTVs from manufacturer like Philips, LG, Pioneer etc had similar problem or the some other issues and it's upto the customers to decide if these issues are within their tolerance level. As a manufacturer they are ready to bow to customer's demands and they will try their level best to address these situations though it may not be 100% perfect.[...]
Zonk napisał:nie wiem czy ktoś z Was czyta avforums..
ale oto co się pojawiło w tamtym wątku od gościa, który dręczył Panasa w Japonii
czyli raczej dobre wiadomości dla tych co mają węże