Witam Was,
Niestety również należę do grona nieszczęśliwców, którzy dokonali zakupu w Digitalo.pl Adam Kołakowski. W moim przypadku zepsuł się telewizor Toshiba 46ZF (jak zdążyłem się już zorientować na innych forach, cała seria miała wadę fabryczną). Do zakupionego towaru oczywiście dostałem tylko dowód zakupu bez karty gwarancyjnej, przez co Toshiba reklamacji nie uznaje.
Oczywiście nie mogę również kierować swoich roszczeń z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową do Digitalo.pl sp. z o.o., ponieważ jak zostało wspomniane już wcześniej, zgodnie z prawem jest to zupełnie inna osoba prawna (ot, zwykła nieznacząca zbieżność nazwy, używanej domeny i nazwiska prezesa
)
Możemy jednak kierować swoje roszczenia do Adama Kołakowskiego, zamieszkałego przy ul. Albatrosów 4B/12, 05-500 Piaseczno, który mimo zakończenia wcześniej prowadzonej działalności jako osoba fizyczna nadal odpowiada za jej zobowiązania. Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się o przebiegłym przedsiębiorcy chcącym naciągać ludzi coś więcej, zapraszam na stronę (niestety linka nie mogę podać przez bezsensowne ograniczenie forum dla nowych użytkowników, ale można wyszukać przez Google), na której z zaskakującą szczerością publikuje bardzo wiele informacji o sobie i swojej rodzinie, łącznie z aktualnymi numerami telefonu domowego i komórkowego (606211002).
Osobiście zachęcam wszystkich zainteresowanych wyegzekwowaniem swoich praw do kontaktu na wskazane numery telefonu i kierowania pism na adres zamieszkania. Miejmy nadzieję, że kiedyś zmądrzeje.