Opinia na temat sklepu Digitalo z Piaseczna ???

raffal

New member
Wrócę do mojej sprawy z głośnikiem od zestawu QQ 500. Po ponad pół roku nic się nie zmieniło. Nadal Digitalo nie oddało mi głośnika i nadal mam niepełnosprawne kino domowe.
 

Tomahox

New member
Zlodziejski SKLEP

NIKOMU NIEPOLECAM tych ZLODZIEJSKICH Ludzi z tego sklepu.
Kupilem u nich TV Toshiba niecaly rok temu, niedali mi gwarancji bo zapewne kupili u Niemiaszkow bo bylo taniej, teraz TV sie zepsol a oni niechca mi przyjac do naprawy bo niemam Gwarancji. Napisalem pismo o wymiane na nowy na mocy ustawy z 27.07.2002 o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej o niezgodnosci zawartej umowy kupna sprzedazy a oni mi odpisali ze mi niewymienia i zebym udowodnil ze odbiornik byl zepsuty od poczatku przez autoryzowany serwis Toshiba. To niemozliwe nikt tego niezrobi. Wiec zostalem z zepsutym telewizorem za 5 tys. SUPER !!!. KATEGORYCZNIE ODRADZAM KOMUKOLWIEK TA ZLODZIEJSKA FIRME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIGITALO.PL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

BoDeX

New member
BEZ NERWÓW - sprawa nie jest przegrana, to się da załatwić .

Wizyta w Federacji Konsumentów wiele Ci wyjaśni .
 

BoDeX

New member
fungous napisał:
w poniedzialek zamowilem sony 52w4730.
..... w komplecie wszystko oprocz paragonu i faktury - gwarancja nie podbita.
.


He,he,he - nie masz nic - przyjdzie policja i Ci zabierze - nie masz
żadnego dowodu zakupu ! ! !
 

payo22

New member
Witam wszystkich forumowiczów,

mam do was pytanie.
W którym digitalo reklamujecie?
Ja kupowałem telewizor w digitalo.pl pana Kołakowskiego w piasecznie, a na stronce teraz jest adres z miejscowości Raszyn Rybie (tu firma to już digitalo.pl Sp. z o.o.).
No i złożyłem reklamację faxem tak jak na tej stronce było napisane (na adres w Raszynie). W odpowiedzi otrzymałem informację, że reklamacja nie może zostać uznana ze względu na to że digitalo.pl Sp. z o.o. nie jest prawnym następcą tamtego przesiębiorcy.
I tu mam problem.
Najchętniej to odesłałbym szanownemu panu Kołakowskiemu do domu tą moja cholerną Toshibe.
Czy ktoś może potwierdzić, że digitalo.pl (bez Sp. z o.o.) jeszcze istnieje?
Bo nie wiem czy jak wyślę ten telewizor na ich adres (Puławska 38, Piaseczno), tak jak kolega BoDeX napisał, to nie zniknie on na dobre.

A jeśli nie istnieje to czy można coś z tym jeszcze zrobić?
Może ktoś ma numer do "starego" digitalo.pl - wszystkie te które znalazłem, albo nie odpowiadają, albo są to numery już Sp. z o.o.

pozdrawiam,
payo22
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Z tego co mi wiadomo to jest ten sam sklep. Napisz do osób które wysyłały na nowy adres. Co to za nowy sposób rozpatrywania gwarancji , bez TV ?
Kto Ci odpisał , zresztą ja bym powędrował do Rzecznika .
 

BoDeX

New member
payo22 napisał:
reklamacja nie może zostać uznana ze względu na to że digitalo.pl Sp. z o.o. nie jest prawnym następcą tamtego przesiębiorcy.


niezły dym ..... rzecznik + batalia na papiery .... nie zazdroszczę !!!
 

Mumin6666

New member
payo22 napisał:
Witam wszystkich forumowiczów,
A jeśli nie istnieje to czy można coś z tym jeszcze zrobić?
Może ktoś ma numer do "starego" digitalo.pl - wszystkie te które znalazłem, albo nie odpowiadają, albo są to numery już Sp. z o.o.

Dodzwonic sie do tego sklepu graniczy z cudem.
Zanim poczytalem ten watek,chcialem tam kupic telewizor,poniewaz otrzymywalem na maila Newsletter z Digitalo z jakimis niesamowitymi cenami i ilosciami produktow [ceny nizsze niz na Skapcu,dostepnosc po 100-300szt i tym podobne bajki].
Niezbyt mi sie chcialo wierzyc w te cuda,ale probowalem sie dodzwonic i czegos dowiedziec-bezskutecznie.Wyslalem wiec maila.Oczywiscie w odpowiedzi wszystko pieknie,ladnie,do momentu az zapytalem czy mozna osobiscie pojechac do Raszyna [mam bliziutko] i zapakowac telewizorek do samochodu placac gotowka.Tu korespondencja sie urwala.Udalo mi sie w koncu dodzwonic do kogos i po rozmowie wnioski mam nastepujace:
-nie maja nic na miejscu
-towar sciagaja dopiero po otrzymaniu zaplaty od klienta
-na towar trzeba czekac
Wszystko OK,jesli uda im sie zdobyc to co obiecali miec.A jesli nie?
Lepiej poszukac takiego sklepu ktory albo ma towar na miejscu albo pozwala na zaplate w momencie odbioru w siedzibie.Wowczas wiadomo ze ten towar miec beda i wszystko gra.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Czytałeś wątek >gwarancja Toshiba na tym i sąsiednim forum dowiesz się o ; wiarygodności ; ( właściwie jej braku) .Nigdy więcej zakupu jakiej kolwiek rzeczy w tym pseudo sklepie. Omijać z daleka.
 

Catalina

New member
Payo,
Mam identyczny problem. Czy udało Ci się sprawę rozwiązać?

Ja kupowałem telewizor w digitalo.pl pana Kołakowskiego w piasecznie, a na stronce teraz jest adres z miejscowości Raszyn Rybie (tu firma to już digitalo.pl Sp. z o.o.).
No i złożyłem reklamację faxem tak jak na tej stronce było napisane (na adres w Raszynie). W odpowiedzi otrzymałem informację, że reklamacja nie może zostać uznana ze względu na to że digitalo.pl Sp. z o.o. nie jest prawnym następcą tamtego przesiębiorcy.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Ale jaja, o tym nie słyszałem. A czy macie swoje Tosie z polskiego obiegu? Jak nie wiecie, to proponuje napisać maila do Pana ******** w Kobierzycach. Jeśli potwierdzi a nie chcecie mieć z tym sklepem już nic wspólnego to oddaje do serwisu. To nienajlepsza droga dla konsumenta, ale w przypadku tego sklepu chyba najszybsza.
Jak nie chcecie się z nimi użerać i tracić nerwy to zostaje tylko to.
Pozdrawiam
 

gerardinio

New member
sklep

Problem w tym że do serwisu sprzętu od nich nie oddasz, bo nie ma polskiej gwarancji np. w Onkyo, serwis nie chciał przyjąć. Sprzęt jest kupowany i sprowadzany z Niemiec. Ja swój amplituner odzyskałem po 4 miesiącach naprawiony (był wysłany do naprawy w Niemczech) w międzyczasie przeciągali sprawę i otrzymywałem listy od "prawnika" a właściwie kogoś z kancelarii bo nie był to radca prawny ani adwokat. Chciałem odzyskać kasę , ale jak sprzęt w końcu przyjechał to nie chciało już mi się w to bawić.

Natomiast jak będzie jakakolwiek usterka nie odpuszczę , rozmawiałem nawet z kolegą radcą prawnym i na 100% do wygrania sprawa a koszty postępowania ich trochę dobiją.

A sklep z Raszynia to ten sam ja kupowałem też w Piasecznie a reklamację składałem tam, nie opuszczaj, bo to złodzieje i chcą cię też wyrolować. wysyłaj wszystko z potwierdzeniem odbioru, zachowuj kopie i do prawnika, jak jeszcze parę osób poda ich do sądu to polegną , bo koszty postępowania sądowego są niezłe i muszą ci je zwrócić jak wygrasz. A jak widać ludzie wygrywają
 

dominik_g

New member
Witam Was,
Niestety również należę do grona nieszczęśliwców, którzy dokonali zakupu w Digitalo.pl Adam Kołakowski. W moim przypadku zepsuł się telewizor Toshiba 46ZF (jak zdążyłem się już zorientować na innych forach, cała seria miała wadę fabryczną). Do zakupionego towaru oczywiście dostałem tylko dowód zakupu bez karty gwarancyjnej, przez co Toshiba reklamacji nie uznaje.

Oczywiście nie mogę również kierować swoich roszczeń z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową do Digitalo.pl sp. z o.o., ponieważ jak zostało wspomniane już wcześniej, zgodnie z prawem jest to zupełnie inna osoba prawna (ot, zwykła nieznacząca zbieżność nazwy, używanej domeny i nazwiska prezesa:evil:)

Możemy jednak kierować swoje roszczenia do Adama Kołakowskiego, zamieszkałego przy ul. Albatrosów 4B/12, 05-500 Piaseczno, który mimo zakończenia wcześniej prowadzonej działalności jako osoba fizyczna nadal odpowiada za jej zobowiązania. Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się o przebiegłym przedsiębiorcy chcącym naciągać ludzi coś więcej, zapraszam na stronę (niestety linka nie mogę podać przez bezsensowne ograniczenie forum dla nowych użytkowników, ale można wyszukać przez Google), na której z zaskakującą szczerością publikuje bardzo wiele informacji o sobie i swojej rodzinie, łącznie z aktualnymi numerami telefonu domowego i komórkowego (606211002).

Osobiście zachęcam wszystkich zainteresowanych wyegzekwowaniem swoich praw do kontaktu na wskazane numery telefonu i kierowania pism na adres zamieszkania. Miejmy nadzieję, że kiedyś zmądrzeje.
 

krisblaszka

New member
nowa skóra digitalo pl

takiego maila ostatnio dostałem z firmy digitalo pl

faktycznie dodzwonić sie tam nie można










Szanowni Państwo,

Dbając o wysoką jakość obsługi naszych klientów, jak również w celu osiągnięcia lepszej sprawności ich obsługi, mamy zaszczyt poinformować Państwa, że właściciel naszej spółki wyodrębnił osobny podmiot do obsługi działu AGD.

W związku z tym powyższym od dnia 15 września br. zobowiązania spółki digitalo.pl Sp. z o.o., z siedzibą w Raszynie, ul. Raszyńska 54 jako wyłącznego przedstawiciela na Polskę marki UNOLD i BOB-Home przejmuje firma Cyberporta z siedzibą w Piasecznie, przy ul. Puławskiej 34.

Firma Cyberporta jest podmiotem zajmującym się tylko dystrybucją i obsługą serwisową marki UNOLD i BOB-Home.



Liczymy na dalszą, bardziej efektywną z naszej strony, współpracę z Państwem.




Z wyrazami szacunku

Adam Kołakowski
Prezes Zarządu
 
Do góry