Może w spamie siedzi odpowiedź?
To są właśnie m.in. te objawy......na wyświetlaczu nie ma pokazanych głośników ani frontowych ani centralnego ani surround zrestartowałem sprzęt i nic
Warunki akcji serwisowej są jasno opisane na stronie onkyo.com
W przypadku ampli podlegającego opisanej akcji i zweryfikowanego przez EIC na podstawie nr seryjnego wysyłkę do serwisu, naprawę i zwrot do klienta w pełni pokrywa ONKYO & EIC więc nie dawajcie się robić w "karolka". Jeżeli są problemy to zgłaszać do Centrali Onkyo.
Problem może być jeśli sprzęt nie jest z polskiej dystrybucji EIC ale takie przypadki również powinny być rozpatrywane pozytywnie, na pewno przez samo ONKYO bo EIC może je odrzucać.
Dowodu zakupu, ani karty gwarancyjnej dolaczac nie trzeba, tak samo jak nie ma obowiazku dostarczania sprzetu do serwisu w oryginalnym opakowaniu. Zabezpiecz sprzet przed wysylka jak najlepiej jestes w stanie, ewentualnie mozesz przesylke ubezpieczyc, ale to juz na wlasny koszt. Skontaktuj sie z serwisem, powiedz jak wyglada sprawa ze sprawdzeniem numeru seryjnego i popros o numer, ktory podasz dzwoniac do firmy kurierskiej, wtedy przesylka bedzie na koszt EIC. Tematu pochodzenia sprzetu bym za bardzo nie rozwijal, wystarczy ze powiesz im ze pochodzi z polskiej dystrybucji, ale o to nie pytali.Witaj,
Mam podobny problem z 609. Mam pytanie, czy jest ważne gdzie sprzęt został zakupiony. Ja swój kupiłem w firmie , która jest na czarnej liście serwisu EIC. Czy w takiej sytuacji przyjmą mi sprzęt do naprawy bez pytania, gdzie był on kupowany. Czy do sprzętu trzeba dołączyć fakturę zakupu? Sprawdziłem po numerze seryjnym na podanej stronie i sprzęt nadaje się do naprawy z tymże po wybraniu polski jestem odsyłany do EIC. Jak zrobić żeby mi amplituner przyjęli. Nie będą pytać o sprzedawcę. Proszę o pomoc.
pozdrawiam Jacluc
W moim 616 jest to samo. Przebywam teraz w Niemczech i sprawdziłem na stronie niemieckiej - jest na liście do naprawy. Dostałem maila z etykietą do wydrukowania UPS.
Jutro wysyłam kurierem na ich koszt i będę czekał na naprawę.
Wysłać mam tylko sam ampli bez osprzętu.
Wczoraj "dojechał" do mnie z serwisu ampli, wszystko działa teraz ok- nie ścina netu i nie ma problemu z dźwiękiem.
Szybko, sprawnie jak to po niemiecku (w poniedziałek wysłałem i w następny poniedziałek sprzęt już u mnie )
Mam nadzieję, że to ostatnia awaria i dobre imię o Onkyo wróci.