Nowe oprogramowanie do TV Philips serii od 6**7 do 9**7.

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Jeszcze to:)
Czyli brak loga przy załączaniu z pilota nie przyspiesza pojawienia się obrazu?
Jeszcze raz od początku bo chyba trochę zamieszałem ;) i dopiero czytając jeszcze raz posty zauważyłem pewne nie porozumienie
Tv miałem teraz wyłączony ponad godzinę , zaczynając od launge light jak pisałem działa w kilka naście sekund po wył.tv i tu z mojej strony pomyłka odnośnie loga ponieważ nie pisałem że przy działającym L.Light i włączeniu tv z pilota brak loga Philips , a obraz pokazuje się 3-4 sek. . Natomiast przy uruchomieniu tv z pilota i ;guzika; bez włączonego L.Light logo jest wyświetlane. Sory za zamieszanie :oops: .
 

Lizarazu

New member
Panowie na stronach Philipsa jest nowa wersja softu ktora rozwiazuje problem ze stanby ktory uniektorych wystapil.

Nowy soft to 150.48.13
 

marsid

New member
Nie wiem co się stało ale nie mogę aktualizować tv przez usb :/ TV nie zapisuje pliku update na pendrive ani nie startuję automatycznie gdy wrzucę plik autorun.upg ręcznie na nośnik. Wcześniej wszystko działało ktoś wie w czym może być problem ?
 

marsid

New member
Sformatowałem pendrive do fat32 (wcześniej był ntfs i to było problemem) i teraz działa. Tzn. zapisuje plik update. Jednak nie startuje automatycznie po wgraniu autorun.upg na pendrive ale to chyba z tego powodu że mam tą samą wersje oprogramowania co wgraną na pendrive'ie.

@jurasko

Temat czytałem cały i nic nie było napisane o tym że nośnik musi być w systemie FAT32 :)
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
jeśli wgrywasz te samo oprogramowanie to nie ruszy automatycznie, inna wersja od aktualnej startuje automatycznie:p
 

marsid

New member
@UP

Tak też myślałem. A ktoś wie czy coś się stanie jak wgram jeszcze raz ten sam soft co mam ? Lizarazu napisał że soft 150.48.13 rozwiązuję problem ze standbay'em . Ja mam właśnie ten wgrany i problem dalej jest - wyciągam wtyczkę, wsadzam po kilku minutach i tv sam się włącza...
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
mam dokładnie podobny problem do Twojego z tym nowym softem. Na pewno nie zaszkodzi wgranie jeszcze raz tego samego softu, wgranie starszego od posiadanego mogło by być inwazyjne
 

Philipslover

New member
Z ciekawosci - czy przed updatem tego nowego softu tez wystepowaly u kolegi broblemy z tym standbay'em ? Czy pojawil sie problem razem z nowym softem ....
 

FELIX90

New member
Cześć.
U mnie wystąpił spory problem. Aktualizacja przebiegła sprawnie. Telewizor sam zaproponował takie rozwiązanie, więc zgodziłem się i potwierdziłem wszystko pilotem.
W tej chwili telewizor nie uruchamia się, stale mruga dioda na telewizorze. Nie wiem co jest grane. Zero kontaktu.
Model 6007k.
 

FELIX90

New member
Po aktualizacji, wypełniły się paski do końca, następnie telewizor się wyłączył i nie włączył się przez najbliższą godzinę. Próbowałem włączyć go najpierw z pilota, potem z panelu bocznego a następnie odłączyłem na jakiś czas z prądu.
Nic z tego.
Telewizor ma niecałe 3 tygodnie. Mam nadzieję, że gwarancja to obejmuje.
 

marsid

New member
@Philipslover

Szczerze mówiąc nie pamiętam czy przed aktualizacją występował ten problem z standbay'em. Aktualizację zrobiłem dość szybko więc nie testowałem zbytnio tv przed nią.

TV wyłączyłem wczoraj wieczorem. Dzisiaj włączam listwę zasilającą do której podłączony jest laptop (który jest połączony z tv kablem hdmi) oraz przedłużacz do którego podłączony jest TV i co ? TV SAM się włącza i od razu przeskakuje na obraz z laptopa... Wgrałem jeszcze raz tę samą wersję oprogramowania przez lokalną rozbudowę ale nic to nie zmieniło. Z niecierpliwością czekam na kolejną aktualizację która mam nadzieję wyeliminuję ten błąd...
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
mam dokładnie to samo co Ty zrobiłem jeszcze raz aktualizacje i to samo. potrafi się nawet włączyć czasami sam
 

accu

New member
Bez reklam
Po aktualizacji, wypełniły się paski do końca, następnie telewizor się wyłączył i nie włączył się przez najbliższą godzinę. Próbowałem włączyć go najpierw z pilota, potem z panelu bocznego a następnie odłączyłem na jakiś czas z prądu.
Nic z tego.
Telewizor ma niecałe 3 tygodnie. Mam nadzieję, że gwarancja to obejmuje.

Witam uprzejmie,
Tak ,gwarancja taki przypadek opisany przez Ciebie obejmuje .
Moja drobna uwaga jest taka , że prawdopodobnie jest to związane z pamięcią telewizora.
Według mnie lepiej jest wgrywać nowy soft , o ile on coś konkretnego wnosi , poprzez gniazdo USB
w telewizorze . Jeżeli nowy soft nic konkretnego nie wnosi , a telewizor poprawnie funkcjonuje ,to
moim skromnym zdaniem nie ma żadnej potrzeby aby go wgrywać . Co wnosi , jest podane w historii
aktualizacji w języku angielskim na stronie oficjalnej firmy Philips .Trzeba sobie skorzystać z Google-Tłumacza .
Nie do końca jestem pewien , czy prawidłowo wykonałeś zalecaną przez firmę Philips , pełną procedurę aktualizacji telewizora .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

FELIX90

New member
Dziękuję za odpowiedź. Z angielskim radzę sobie, więc nie potrzebuję Google Tłumacza.
Jeśli chodzi o wykonywanie poszczególnych kroków - robiłem to, co wyświetlało się na ekranie. Nikt nie miał zamiaru wrzucać nowy soft, ale skoro już wyrzucił możliwość aktualizacji to czemu nie.
Wcześniej również były problemy z włączaniem telewizora.
 

marsid

New member
Czy macie w menu konfiguracja/ustawienia ogólne opcję szybki start ? U mnie czegoś takiego nie ma a w instrukcji jest ta opcja do szybszego wznawiania tv .
 
Do góry