Naprawy Tv Toshiba

system2007

New member
Witam
Mam problemy z TL938G. Tv po wymianie płyty głównej. Teraz wraca z Centralnego serwisu z Wawy, i co i nic dla nich jest wszystko OK. Tv się sam wyłącza podczas oglądania programów telewizyjnych i tną się filmy MKV, ale to też jest w/g servisu OK. Nagrałem płytę z filmikami jak zachowuję się Tośka, i co nic nawet tego materiału nie oglądali. Po tygodniu walki o jakąkolwiek informację co jest z moim Tv, oraz po "lekkim" przypomnieniu infolini Toshiby o ich obowiązkach, wreszcie czegokolwiek się dowiedziałem i wiem TV JEST SPRAWNY.Kuriozalny jest też fakt iż z Działem Obsługi Klienta i Działem Reklamacji można się kontaktować UWAGA tylko pisemnie za pomocą LISTÓW, najlepiej poleconych (inne giną?) (sugestia infolini). Myślę że warto założyć osobny wątek na temat serwisów Toshiby w Polsce, i uważam że się nigdy nie wyczerpie.
Tv wraca do mnie z nie naprawionymi usterkami.
Pozdrawiam wszystkich
PS
Liczę na jakąkolwiek pomoc ze strony użytkowników Toshibek.
Może ktoś coś wywalczył
Pozdrawiam
 

system2007

New member
Sprzedać, ale co kupić. Obraz w Tośce jest niezły (musi być odpowiedni materiał). jaka alternatywa?. Do kupna trochę przyczyniła się też Twoja opinia i teścik.Jest to jednak 100Hz za niezłe pieniądze.
Dylematy dylematy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Bo te modele w tym czasie były bardzo dobre - dlatego je polecałem i polecam. Nowe modele niestety na świecie nie otrzymują już takich ocen.
Na Cnet dostają jedynie 3., czyli podobnie jak u nas w właśnie zakończonym teście.
 

system2007

New member
Bo te modele w tym czasie były bardzo dobre - dlatego je polecałem i polecam. Nowe modele niestety na świecie nie otrzymują już takich ocen.
Na Cnet dostają jedynie 3., czyli podobnie jak u nas w właśnie zakończonym teście.

Prawda.
Nawet w tej chwili na tle 100 innych w MM wyróżniają się obrazem.
W ocenach jednak powinno się umieszczać też jaka jest funkcjonalność danego TV. Czyli zgodność specyfikacji z faktem. Tutaj wiele firm mogłoby polec.
W przypadku Toshiby, firma trochę przesadziła z przelaniem chęci na papier ze stanem faktycznym.
Zderzenie okazało się fatalne w skutki, co już odbija się czkawką na wizerunku.
Jeżeli chodzi o mnie to w związki z usterkami nie odpuszczę i walczę nadal.
Żadne rozmowy z infolinią nie dają rezultatu. Serwis Centralny też milczy, chyba uważają że temat zamknięty.
Tv jest niesprawny w dalszym ciągu, wiesza się i restartuje bez żadnego powodu.
Brak funkcjonalności po USB. Tną się filmy nawet po AVI, nie mówiąc już o MKV.
Tutaj LG bije na głowę Toshibę na całej linii. Ale stawiając obok siebie LM620 i TL938 wolę jednak obraz z TL-ki.

Piszę list do Działu reklamacji w fabryce, może się (ktoś) realnie wypowie na temat moich problemów.
Wiem, że może to wyglądać jak nękanie, ale za określone realnie wydane pieniądze chciałbym produktu spełniającego specyfikację, a nie pobożne życzenia producenta.
Podobno mamy tzw. rynek konsumenta, nic bardziej mylnego. Papka marketingowa osiągnęła pułap zenitu, a ludzie w to wierzą.
Jest to tzw. wciskanie produktu na siłę, niby jest konkurencja, a tak naprawdę jej nie ma. Hasło to wszystko sprzedać za jak najlepsze (najwyższe) pieniądze, a potem będziemy się martwić.

Pozdrawiam wszystkich.
PS
Nie omieszkam poinformować co udało mi się osiągnąć.

Chciałbym jednak aby wszyscy co mają problemy z Toshibą, z jej funkcjonalnością wypowiadali się na tym, albo na innym forum.
Pomoże to nam (konsumentom) w rzetelnych ocenach produktu, oraz pomoże też nam (konsumentom) w walce z nieuczciwością firm produkujących różnego rodzaju buble.

Dobrze że istnieją jeszcze takie fora internetowe.
 
Do góry