system2007
New member
Witam
Mam problemy z TL938G. Tv po wymianie płyty głównej. Teraz wraca z Centralnego serwisu z Wawy, i co i nic dla nich jest wszystko OK. Tv się sam wyłącza podczas oglądania programów telewizyjnych i tną się filmy MKV, ale to też jest w/g servisu OK. Nagrałem płytę z filmikami jak zachowuję się Tośka, i co nic nawet tego materiału nie oglądali. Po tygodniu walki o jakąkolwiek informację co jest z moim Tv, oraz po "lekkim" przypomnieniu infolini Toshiby o ich obowiązkach, wreszcie czegokolwiek się dowiedziałem i wiem TV JEST SPRAWNY.Kuriozalny jest też fakt iż z Działem Obsługi Klienta i Działem Reklamacji można się kontaktować UWAGA tylko pisemnie za pomocą LISTÓW, najlepiej poleconych (inne giną?) (sugestia infolini). Myślę że warto założyć osobny wątek na temat serwisów Toshiby w Polsce, i uważam że się nigdy nie wyczerpie.
Tv wraca do mnie z nie naprawionymi usterkami.
Pozdrawiam wszystkich
PS
Liczę na jakąkolwiek pomoc ze strony użytkowników Toshibek.
Może ktoś coś wywalczył
Pozdrawiam
Mam problemy z TL938G. Tv po wymianie płyty głównej. Teraz wraca z Centralnego serwisu z Wawy, i co i nic dla nich jest wszystko OK. Tv się sam wyłącza podczas oglądania programów telewizyjnych i tną się filmy MKV, ale to też jest w/g servisu OK. Nagrałem płytę z filmikami jak zachowuję się Tośka, i co nic nawet tego materiału nie oglądali. Po tygodniu walki o jakąkolwiek informację co jest z moim Tv, oraz po "lekkim" przypomnieniu infolini Toshiby o ich obowiązkach, wreszcie czegokolwiek się dowiedziałem i wiem TV JEST SPRAWNY.Kuriozalny jest też fakt iż z Działem Obsługi Klienta i Działem Reklamacji można się kontaktować UWAGA tylko pisemnie za pomocą LISTÓW, najlepiej poleconych (inne giną?) (sugestia infolini). Myślę że warto założyć osobny wątek na temat serwisów Toshiby w Polsce, i uważam że się nigdy nie wyczerpie.
Tv wraca do mnie z nie naprawionymi usterkami.
Pozdrawiam wszystkich
PS
Liczę na jakąkolwiek pomoc ze strony użytkowników Toshibek.
Może ktoś coś wywalczył
Pozdrawiam