Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

strazakp

Banned
Szczerze to ten tcl x2 to wygląda słabo z tymi glosnikami z przodu. Nie wiem czy mógłbym patrzeć na cos takiego. Parametrowo faktycznie zapowiada się dobrze i cenowo chyba tez. Jednak do maja raczej czwkal nie będę.
Mialem juz tez wczesniej obiecane ze do konca lutego poznam cenę Sony xe85 a do tej pory nie dostałem odpowiedzi.
Czekam jeszcze kilka dni by poczekać może na świąteczne promocje i kupie Panasa 58dxm710 w Saturn lub MM.
 

strazakp

Banned
Słuchajcie! Czy jeżeli dokonałem zakupu TV w ME poprzez Internet i miałem już czekać na dostawę to czy dostając następnego dnia info na zasadzie sorry ale nie mamy tego TV, nie jest złamaniem umowy kupna/sprzedaży??? Przecież ja kupując towar w sklepie internetowym nawiązuje już jakąś umowę. Tak samo jest na Allegro. Czy sklep może tak bezkarnie wysłać mi taką wiadomość ?
 
To częste przypadki i wiele sklepów tak robi.Często na stronie jest towar a fizycznie nie mają co sprzedać.Nie wiem czy to jest bezkarne ale skoro ty możesz bezkarnie zwracać to i sklep jeśli nie ma towaru (lub wyprzedał) może wysłać taką wiadomość.Ostatnio była w EuroRTV (bodajże) sytuacja z obiektywami które były normalnie za 7500 (Canon EF 24), a ktoś ze sklepu wystawił za 1999. Wiesz ilu ludzi się rzuciło ( a później dostali maile że towar się wyprzedał - jak skontrolujesz sklep ile mieli sztuk rzeczywiście ?).
 

strazakp

Banned
To częste przypadki i wiele sklepów tak robi.Często na stronie jest towar a fizycznie nie mają co sprzedać.Nie wiem czy to jest bezkarne ale skoro ty możesz bezkarnie zwracać to i sklep jeśli nie ma towaru (lub wyprzedał) może wysłać taką wiadomość.Ostatnio była w EuroRTV (bodajże) sytuacja z obiektywami które były normalnie za 7500 (Canon EF 24), a ktoś ze sklepu wystawił za 1999. Wiesz ilu ludzi się rzuciło ( a później dostali maile że towar się wyprzedał - jak skontrolujesz sklep ile mieli sztuk rzeczywiście ?).
Zwracanie dowaru do sklepu wynika z przepisów jakie są więc klient może z niego korzystać.
Zgłosiłem już reklamacje w tej sprawie do ME. Zakup przez internet jest formą umowy.
Ja pamiętam taki incydent jak ktoś wystawił dla jaj chyba samochód na Allegro za niewielką cena z opcją kup teraz. Ktoś kupil a później ten sprzedający powiedział że nie ma takiego auta i to był żart. Obiło się o sąd i sprzedawca musiał zadośćuczynić jakoś kupującemu...i to chyba takim autem lub kwota wartości jego.

No nic zobaczymy co odpowie sklep.
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Jakby Ci się chciało chociaż przeczytać regulamin sklepu w którym kupujesz to byś znał odpowiedź 😂

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

strazakp

Banned
pomawiasz sklep że ci w kite zrobili :popcorn:

nie ma to nie,a na wuj drążyć temat ?
Nie ponawiam tylko wysłałem zapytanie do sklepu

Gdyby 58ex700 był w cenie do 4500zl to bym go kupił. Obecna cena 5000zl za TV z 60hz to trochę drogo tym bardziej że niewiele się różni od 58dx700.
 
Ostatnia edycja:

strazakp

Banned
Nie prościej przeczytać regulamin? Sklep postępuje absolutnie zgodnien z przepisami/regulaminem.
Pewnie prościej ale jakoś nie chce mi się szukać i czytać regulaminu. Możliwe że masz rację ale niech już odpowiedzą jak wysłałem pytanie. Pani na infolinii jakoś nie umiała odpowiedzieć w tej kwestii i kazała napisać właśnie pismo reklamacyjne.
 

strazakp

Banned
Ok, przeczytalem cały regulamin sklepu internetowego i nic takiego o czym piszecie nie znalazłem. Jezeli widzisz coś czego ja nie zauważyłem to wklej cytat. Wg mnie zawarlem już umowę na zakup towaru który w momencie zakupu był dostępny i pełnowartościowy.
 

buldoggg

Member
Bez reklam
steażakp dodaj zdjęcie ze sklepu tego pisma tutaj,który napisał ci że nie mogą wysłać ci tego tv....jestem ciekaw jak to wygląda.
 

pepka

Member
Bez reklam
Tu masz "nadrzędne" prawo...

Dz.U.2000.22.271
Art. 12.1.Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.
2.Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną
 

strazakp

Banned
steażakp dodaj zdjęcie ze sklepu tego pisma tutaj,który napisał ci że nie mogą wysłać ci tego tv....jestem ciekaw jak to wygląda.

"Informujemy, iż Twoje zamówienie zostało anulowane, gdyż posiadaliśmy ostatnią sztukę wybranego produktu, która niestety z przyczyn technicznych nie kwalifikuje się do wysyłki.
W związku z daną sytuacją nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia. Możliwe, że w najbliższym tygodniu dany towar wróci do naszej oferty. W takim wypadku polecamy na bieżąco sprawdzać naszą ofertę. Dołożymy wszelkich starań, aby kolejne zakupy w naszym sklepie przebiegły pomyślnie.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań skontaktuj się telefonicznie z Infolinią pod numerem: 756 756 756. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od pon. do pt. w godzinach 8:00-20:00, w weekendy w godzinach 10:00-18:00.


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego sklepu i zapraszamy ponownie,
Zespół mediaexpert.pl "
 
Strażak jeśli masz potwierdzenie zamówienia ( podsumowanie i potwierdzenie z adresem dostawy ) to możesz powojować.Tylko czy warto tracić czas i nerwy w sądach :)

Podobny przypadek z forum prawniczego:

Jeśli sprzedawca przyjął ofertę, umowa jest wiążąca i masz prawo dochodzić wydania towaru, ale ustawodawca przewidział też prawo do odstąpienia dla sprzedawcy. Jest to możliwe wyłącznie w przypadku niedostępności towaru (nieprzemijającej) Jeśli sprawa znajdzie finał w sądzie, sprzedawca będzie musiał udowodnić tę niedostępność towaru, a jak widzę będzie miał z tym problem.

Ustawa z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271)

Art. 12. 1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

2. Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
 
Status
Zamknięty.
Do góry