Kino domowe do 9tys

Tvmania

New member
Bez reklam
Witam wszystkich jak wyżej poszukuje dobrego kina domowego do 9tys salon ma 20m2. Kino będzie podpięte pod tv sony w855c 75cali zależy mi bardzo na 70% filmy na blu Ray 3d, muzyka 30% taka jak house, electro, trance, minimal, hip hop, techno minimal, techno house, i kilka te % granie na ps4😊.chcialbym bardzo tez żeby w zestawie znalazł się dobry blu Ray w 3d który będzie czytał różnego rodzaju pliki i miał bardzo dobry obraz odtwarzany na tv. PROSZĘ POMOZCIE MI BO JESTem ZIELONY A PONAD 20TYS ZŁ WYDAM NA ZESTAW Z TV Marki jakie Lubie AMP to denon, Yamahy. Harman,onkyo
 

lobos

New member
Bez reklam
9 tys. to już fajna kwota. Kupisz w tej cenie dobry zestaw.
Poczytaj trochę forum to zorientujesz się jakie są popularne kolumny i czym się charakteryzują.
Wymienione marki amplitunerów są często polecane.
Najważniejszy i decydujący jest odsłuch. Chociaż kilka par kolumn trzeba usłyszeć, żeby wyrobić sobie opinię co najbardziej nam pasuje i jakie brzmienie jest najlepsze dla naszego ucha ;-)
 

Tvmania

New member
Bez reklam
Dzięki wielkie lobos za info a możesz ty mi coś polecić ze zestawiku jakie kolumny, subufer czy tuba jaki blu Ray i jaki ampli. Gdzie najlepiej kupić sprzęt w jakim markecie rtv, MM? Tv kupuje w mm
 

lobos

New member
Bez reklam
TV kupujesz za gotówkę? Jeśli tak to MM chyba nie jest najlepszym pomysłem-drogo! Można kupić zdecydowanie taniej z tym, że właśnie za gotówę. Z resztą z kinem jest oczywiście podobnie.
Jeśli ma być ampli+5.1 to ja bardzo sobie chwalę zestaw, który mam w sygnaturze ;-)
Do 20m2 będzie lepiej niż dobrze :) Zensor 7 mają fajny bas. Do muzyki, której słuchasz możesz sprawdzić brzmienie JBL Studio 280, choć one grają uwypuklonym dołem i górą a średnica już słabiej. Ewentualnie coś z Paradigm lub Melodika BL40.
Amplituner myślę coś takiego jak Marantz SR6009, SR5009/10, Denon X3100/4100, Onkyo 646.
 

mors111

Active member
Bez reklam