kino domowe 5.0-5.1 - do 5k zł

skizzo

New member
Hej,

Zastanawiam się nad zakupem kina domowego do salonu okolo 27m2 zestaw głowników i amplituner. Akustyka pomieszczenie pewnie nie powala bo z obu stron przy suficie są skosy

salon_7_8x3_2m.jpg



Zestaw głowników głównie do filmów i muzyki (bez wybranego gatunku). Sygnał głównie z laptopa i tv samsung 4k 6400. Na początek zastanawiam się nad zestawem 5.0 bo być może dźwięk na tyle mi się spodoba, że na początek sub-woofer nie będzie potrzebny. Raczej nie rozważam używanych podzespołów.

Co na czym mi zależy żeby zestaw grał ladnie nawet przy niewielkiej głośności. Wiele razy widziałem opinie, że niektóre zestawy grają sensownie dopiero od połowy głośności.

Co do sprzętu audio jestem zielony. To na czym teraz ogladam filmy to glosniki komputerowe 5.1 Geniusa.

Z góry dziękuje za pomoc
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Tematow podobnych cala masa.

Poczytaj o onkyo 656 koszt okolo 2000zl i do tego glosniki:

Dali Zensor 7
Heco Music Style 900
Klipsch rp260
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Extra aranżacja.
Skosy trochę rozpraszają dźwięk.
A jaki masz teraz sprzęt ?
 

skizzo

New member
@lolo

Z tego co czytam to propozycje spoko tylko, że:
Z tego co widze to stereo za około 2-3 tys. + ampli 2 tys.
Ja szukalem czegoś w 5.0 do 5 tys. PLN

@ kiki
Na ten moment jest pokoj 3x3m i komputerowy zestaw Genius HF 5000 5.1 i plazma Panasonica 42 cale ;) Wiec jesli chodzi o audio to nic co mozna porównac z sensownym kinem domowym
 
Ostatnia edycja:

skizzo

New member
W pewnym salonie audio dostalem propozycje

6 000 PLN

  • Dali Zensor 7 + 1 + Vocal
  • DENON AVR-X1300
Ze wwzgledu na korzystną cene takiego zestawu zastanawiam się czy będzie to również dobra alternatywa dla onkyo?

Inna propozycja to

5 300 PLN

  • [FONT=&quot]Onkyo TX-NR656 [/FONT]
  • [FONT=&quot]STX Electrino 250/150c/150e[/FONT]
[FONT=&quot]lub

5 200 PLN
[/FONT]
  • [FONT=&quot]Onkyo TX-NR656 [/FONT]