Killzone 2 - startuje publiczna beta

Ogr

New member
Bez reklam
Killzone 2 - startuje publiczna beta:D.Piszcie komu przysłali zaproszenie i jakie wrażenia ?Sprawdzajcie pocztę !
Ja czekam może sie uda heh.
 
Ostatnia edycja:

Ogr

New member
Bez reklam
Oczywiscie kod jest jednorazowy:( Czytałem ze ma byc coraz wiecej zaproszeń;) W piatek widziałem u kolegi jak to wygląda ,REWELACJA jak to się rusza ,grafa ,efekty miodnie !!!!!!Zapowiada się powazny konkurent CODA :)
 

Bambolo82

Banned
Na filmikach z wersji grywalnej na Youtube wygląda to porównywalnie do tego co Sony pokazało na słynnych renderach 2 lata temu. Wszyscy się zastanawiali, czy tak będzie wyglądać gra i czy nie jest to podpucha marketingowa Sony. Zwłaszcza po małym rozczarowaniu z Motorstorm, który co prawda jest piękny, ale nie AŻ tak jak na renderowanych filmikach, którymi Sony karmiło publikę przed wypuszczeniem PS3 na rynek.

W przypadku Killzone 2 w 95% będzie tak wyglądać jak w zapowiedziach. REWELACJA.

Moim zadaniem największą rewelacją technologiczną 2009 może jednak okazać się nie Killzone2, a gra Eye Toy PET dla Playstation 3. Widziałem filmiki na youtube z prezentacji tej gierki, na których facet rysował kolorowymi kredkami na kartce na stole przed kamerką różne przedmioty: piłeczkę, samochodzik etc. Kamerka Eye Toy śledziła ruchy rysownika, a procesor CELL BE w PS3 przenosił te przedmioty na ekran gry!!! W trójwymiarowych bryłach!!! W kolorach!!! Mało tego - na ekranie biegało sobie wirtualne futerkowe zwierzątko (tytułowy "PET"), które następnie potrafiło się bawić tymi przedmiotami!!!!!!!!!!! Zwierzątko turlało podarowaną mu piłeczkę, reagowało na gestykulacje gracza przed kamerką Eye Toy, próbowało z dużym trudem popchnąć ciężki samochodzik któremu słabo uzdolniony plastycznie gracz narysował zbyt kanciaste i nierówne kółka itd. itd. itd.

Nie mam zielonego pojęcia jak Sony tego dokonało, ale procesor CELL BE w Playstation 3 to potęga.

Wiele osób porównuje grafikę RSX w PS3 do tej w Xbox360, tymczasem mało kto zdaje sobie sprawę że w PS3 grafika jest generowana nie tylko przez RSX ale również przez przetwarzanie równoległe procesora CELL. Wrzućcie sobie na youtube hasło "cell", a wyskoczy wam sporo filmików pokazujących że CELL to układ potrafiący wszystko, w tym również potrafiący działać jak GPU. Przypomina to technologię CUDA stosowaną w najnowszych kartach graficznych Nvidia Geforce z rodziny 9xxx, które potrafią dokonywać równoległej pracy z CPU komputera w takich zastosowaniach jak kodowanie obrazu. Niestety technologia przetwarzania równoległego jest unikatowa i wymaga potraktowania produkcji gier w sposób ekskluzywny dla Playstation 3. Xbox tego nie potrafi, a na PC ta technologia dopiero raczkuje w kilku programach licencjonowanych przez Nvidia. Myślę, że dlatego została zastosowana w tylko w grach ekskluzywnych dla PS3 typu: GT5:prologue, MGS4, Killzone2, Eye Toy Pet. W grach multiplatformowych, które robi się na pęczki, tanim kosztem i niechlujnie, z założeniem piractwa na X360 i PC, technologia przetwarzania równoległego CELL nie jest stosowana i niestety dobrze widać to na ekranie! Czuć też prymitywizm i odtwórczość tych gier.

Cała nadzieja w długiej liście gier ekskluzywnych dla Playstation 3 w 2009 r., dzięki którym warto dopłacić do Playstation 3, które jest 2 razy droższą (w odniesieniu bezwzględnym, bo PS3 ma na pokładzie cenny Bluray Disc 2.0, DTS Master Audio, DD TrueHD, WIFI, Bluetooth, HDMI 1.3, akcelerometr Sixaxis i twardziela) konsolą niż bezpośrednia konkurencja.
 
Ostatnia edycja:

Bambolo82

Banned
Carbon_ napisał:
Ponadto Sony opatentowało coś takiego: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=340526

Cała potęga RSX oraz Cella zapewne mało obchodzi użytkowników PS3 oraz potencjalnych nabywców. Liczą się realne gry i nic więcej. Praktyka a nie teorie.
To jakiś fake i głupi dowcip, a ty potraktowałeś to serio. Zwłaszcza ten obrazek z prymitywnie przylepionym - zapewne przez jakiegoś amatora w Paint'ie - zielonym Yoshim, który jest przecież maskotką Nintendo. Wygląda to na baaaardzo naciągane.

REALNE gry mówisz? Proszę bardzo: MGS4, GT5, Eye Toy PET, Africa, Killzone 2 , Resistance, Heavy Rain, Yakuza 3, Heavenly Sword, Motorstorm, Little Big Planet, Uncharted: DF, Wipeout HD, Buzz Quiz TV, Singstar itd. itd. itd. itd. itd.

Wiele z nich wygląda jak wygląda, działa jak działa ponieważ używają przetwarzania równoległego procesora CELL i dlatego są i będą ekskluzywne dla PlayStation 3. I nie chodzi tu tylko o lepszą grafikę, ale o również mechanikę gry, symulację zjawisk fizycznych, unikatowe technologie Playstation: Eye Toy, mikrofony, buzzery, akcelerometr (sixaxis), Bluray Disc itd. itd. itd.
 
Ostatnia edycja:

Carbon_

New member
Bez reklam
To jest tylko patent, pomysł jest prawdziwy. Co prawda nie ma żadnej gwarancji że wejdzie w życie, ale to nie fake kolego.

Realne jest to: MGS4, Africa , Resistance, Heavenly Sword, Motorstorm, Little Big Planet, Uncharted: DF, Wipeout HD, Buzz Quiz TV, Singstar. Imo oprócz LBP, Sigstara i Wipeout HD nic nadzwyczajnego. Nie widać w tych grach potęgi RSX oraz Cella. Reszta to na razie 'this is waiting' i co z niej wyjdzie to sie dopiero okaże.
 

mietek099

New member
Połowa z gier, które wymieniłeś to tytuły stare. Teraz sytuacja przedstawia się trochę inaczej. M.in. mówię tutaj o Motorstorm 2, Resistance 2 i tak jak wspomniał Bambolo82, wiele zapowiedzianych innowacyjnych gier. Wracając do grafiki, widziałeś ponad 30 minutowy gameplay z prezentacji Heavy Rain ? Co do tematu to Killzone 2 pozamiata, z pewnością graficznie. Jak będzie wyglądał gameplay to sę przekonamy na własnych padach ;]

@ Bambolo82: również widziałem filmiki przedstawiające Eye Toy Pet. Tak jak wspomniałeś, widac potęgę procka kryjącego się pod maską chlebaka.

EDIT: Sorry za zdublowanie posta. Jakoś tak się zrobiło ;]
 
Ostatnia edycja:

mietek099

New member
Motorstorm 2 wygląda wspaniale. Moim zdaniem lepiej niż na X'ie gdyż jak już to pisałem nie raz, chodzi tutaj o inny rodzaj generowania grafiki. Gry na X'a są sztuczne i plastikowe. Różne aspekty grafiki na to wpływają. Co do Resistance 2 to z tego co widziałem na filmikach gra też prezentuje się okazale. Napewno nie tak sztucznie jak gry na X'a. Generalnie wszyscy porównują gry z PS3 do GOW. Niedawno ukończyłem stare Uncharted: Drake's Fortune i uważam, że większośc tekstur w tej pozycji jest na poziomie GOW, o ile nawet go nie przerasta. Zaznaczyc trzeba iż jest to stara gra. Generalnie moim zdaniem PS3 ma o wiele więcej lepiej prezentujących się tytułów niż X ze swoim GOW'em. Heavenly Sword, wspomniany już Uncharted: Drake's Fortune, Gran Turismo 5: Prologue, piękny Ratchet & Clank, WipeOut HD. Kiedyś można było porównywac stare gry do gier z X'a. Dzisiaj sytuacja się zmienia i jest to naturalna kolej rzeczy. Ciekawe dlaczego teraz, gdy nawet multiplatformowe gry wypadają lepiej na PS3 (Bournout Paradise, GTA4, Mercenaries 2), nikt nie robi już takich porównań na szerszą skalę. Zresztą grafika jest kwestią gustu a o gustach się nie dyskutuje.
 
Ostatnia edycja:

Carbon_

New member
Bez reklam
Nie wymieniłem tylko powtórzyłem za Bambolo82. Wspomniane przez Ciebie Motorstorm 2 i Resistance 2 również nie wyglądają lepiej niż gry z konsoli konkurencji, która RSX i Cella nie posiada.

Prezentacji Heavy Rain oczywiście widziałem.


EDIT. Pod względem grafiki Resistance 2 jednak ustępuje GOW2. O Motorstorm 2 nawet nie pisze, bo to w ogóle gra dużo mniejszego kalibru. GTA4 ładniejsze na PS3? Przecież ta gra chodzi nawet w niższej rozdziałce niż na 360. Nie chodzi jednak o to która konsola posiada ładniejszą grę. Nawiązywałem do tego, że w grach na PS3 obecnie nie widać technologicznej przewagi (pomimo RSX i Cella). Ok, ja kończę bo rozmowa schodzi na odległe tematy.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

mietek099

New member
Gra posiada odmienną stylistykę. Kwestia gustu. Napewno prezentuje się lepiej od wspomnianego przez Ciebie Resistance. Co do Motorstorm 2 to nie porównuję tego tytułu do GOW i Ty też nie powinieneś tego robic. Porównaj te wyścigi z jakimiś z X'a. Wynik jest oczywisty.
 
Ostatnia edycja:

mietek099

New member
Gran Turismo 5: Prologue, Uncharted: Drake's Fortune, Heavenly Sword, WipeOut HD. Nie chciałem się powtarzac ;]

EDIT: @ Carbon: dlaczego co chwile kasujesz przed momentem napisane posty?
 
Ostatnia edycja:

Ogr

New member
Bez reklam
Ale wypierdo...one bzdety tu wypisujesz ,widziałes kiedys grafike na xbox 360? 90 % gier lepiej wyglada, oczywiscie multi !!! Ps3 jeszcze niczym wyjatkowym mnie nie zaskoczył a gow2 to arcydzieło !!!wiec moze dopiero KILLZONE dorówna temu co widze i porównuje na codzień ;) Odkad powstało ps3 to ciągle piszecie co bedzie i inne fantazje ,a ja czekam i czekam na ta odskocznie ,rewolucje powalajaca xbox360:roll: :roll:W dupie mam CELLA i inne graty ja chce dowody ,na ta moc !!!!!!!!! Zanim to zobacze to pewnie doczekamy nowej generacji konsol hehe
 
Ostatnia edycja:

mietek099

New member
@ Carbon: GTA 4 wygląda lepiej na PS3 i jest to potwierdzone od dawna. Oczywiście są to drobne różnice w grafice i bardziej decyduje tutaj kwestia gustu, ale jednak wersja na PS3 wypada trochę lepiej. Piszesz o rozdziałce a to nie jest najważniejsze. Gra na PS3 wygląda lepiej dzięki filtrom. X jak zwykle świeci rozdziałką, ale przekłada się to na bardziej plastikowy obraz. Grafika na PS3 jest poprostu bardziej "miękka". Efekt końcowy to kwestia gustu.

@ Ogr: widziałem masę gier na X'a. Starsze tytuły może prezentują się lepiej (czyt. inaczej bo jest to kwestia gustu), ale jeżeli chodzi o najnowsze produkcje multi to PS3 coraz częściej zaczyna wypadac lepiej (lepsze oświetlenie i jak już to pisałem sto razy, bardziej "miękka", nie rażąca plastikiem grafika). Mam nadzieję, że mówiąc o tych 90% nie sugerujesz się porównaniami typu GameTrailers. Jednym bardziej podoba się wersja gry na X'a drugim na PS3. Osobiście preferuję grafę generowaną przez PS3. Nie robią na mnie wrażenia cyferki prezentujące rozdzielczośc. Nie mówię tutaj o takich "perełkach" jak konwersja Orange Box z X'a na PS3, który wypadł oszałamiająco źle. Cały czas mówię o nowszych produkcjach. Nie patrz w tył tylko popatrz w przód. Jak w Twoich oczach kreuje się przyszłośc elektronicznej rozrywki ?
 
Ostatnia edycja:

Carbon_

New member
Bez reklam
Grafika to kwestia techniczna a nie kwestia gustu. Wiadomo, jednemu może podobać się to, drugiemu tamto, ale to bardziej ze względu na design, itp, a nie składowe grafiki. To raz. A dwa to nie masz pojęcia o czym piszesz twierdząc, że nowe tytuły PS3 (te w sprzedaży, oraz pomijając już te nieszczęsne konwersje) wyglądają lepiej niż obecne gry z 360. Bo tak nie jest. Tyle.
 
Ostatnia edycja:

mietek099

New member
Kwestia techniczna generowania grafiki a kwestia gustu dotycząca końcowego wyniku to dwie inne sprawy i nie należy ich mylic. Właśnie ze względu na skłądowe grafiki jednemu może podobac się bardziej to a drugiemu tamto. Wolisz mega rozdziałki i plastikowy obraz, spoko. Ja zostaję przy lepszym oświetleniu, bardziej miękkiej grafice i nie rażącym w oczy efektem "manekinów". Widac nie masz doświadczenia z najnowszymi produkcjami, bo akurat ostatnie multi wyglądają lepiej na PS3 jak już to pisałem nie raz. Są to drobne różnice, ale np. w takim Mercenaries 2 tekstury są lepszej jakości. W Bournout lepsze oświetlenie i mniej rwąca animacja itp., ale jednak są. Jeżeli chodzi o exclusive'y to przeczytaj moje trzecie i czwarte zdanie.
 

Bambolo82

Banned
Porównywanie gier multiplatformowych na obie konsole prowadzi w ślepą uliczkę (choć akurat najnowsze gry zaczynają faktycznie coraz lepiej dogadywać się z CELL'em i Bluray Disc ;) ).

Przewagę finansową, producencką, technologiczną, estetyczną, artystyczną, programistyczną, intelektualną widać za to dobrze po grach ekskluzywnych dla Playstaion 3 (Singstar, Gran Turismo 5: Prologue, MGS4, Little Big Planet, Africa, Eye Toy Judgent, Folklore, Buzz Quiz, Wipeout HD, Warhawk, Heavenly Sword, Uncharted: DF - te już są; Killzone 2, Eye Toy PET, Heavy Rain, Resistance 2, Grant Turismo 5, Yakuza, God of War 3, Uncharted 2 - te wkrótce nadejdą).

Jak na 4 lata to GOW 1&2, Halo dla X360 (wszystko odtwórcze - znowu strzelanina TPP i sieciówka FPS...) to raczej marne osiagnięcie w zestawieniu do tego co nowego w 2 lata stworzyło SONY i jej wielkie studia developerskie (Naughty Dog, Insomniac, Evolution, Studio Liverpool, Polyphony, Studio Santa Monica, SCE Japan, Incognito, Team ICO, Guerilla Games itd. itd.). Poza tym GOW to taki quazi-eksklusive bo lada chwila wyląduje na drugiej platformie Microsoftu - PC Windows, po to by pomóc sprzedawać Windows Vista i Windows Seven.
 
Ostatnia edycja:
Do góry