KD-75XH9096 - zawiechy i samoczynne wyłączanie

SEBOL74

Member
Bez reklam
Problem jak w tytule. Mam go od paru dni a już parę razy się zawiesił, samoczynnie wyłączył i ponownie włączył od trybu startowego czyli logo sony, android i powrót do oglądania tv. 2 razy się nie odwiesił i pomogło tylko wyciągnięcie sznurka z kontaktu. Oprogramowanie jest aktualne. Miał ktoś podobny problem? albo jakieś rady? Reszta jest bez zarzutu. Nie wiem czy już reklamować, zwrócić czy dać mu jeszcze szanse.


Z góry dzięki.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Robiłeś twardy reset ?


Kiki, pisałem ze 2 X musiałem wyciągać wtyczkę, wiec to był twardy reset. W sony poradzili mi dłuższe przytrzymanie przycisku power by się cały system przewalił. Jak na razie po tym zabiegu się nie zawiesił ale nie chce zapeszać. W razie "W" zostaje jeszcze ponowna konfiguracja od zera. Jeżeli to nie pomoże to do reklamacji.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To nie to samo wyciągać wtyczkę a robić twardy reset.
Napisz na PW dostaniesz kontakt do kolegi.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Zrób twardy reset i daj znać.


a co to jest wg ciebie twardy reset? mozna wyjąć tylko wtyczke. zostaje jeszcze ponowna reinstalacja. Nie chcialem zapeszac ale od 3 dni jest wszystko ok. Inna rzecz teraz ze nie trzyma ustawien uplynniania ruchu, tzn. mam wszystkie wylaczone. po wlaczeniu ponownie tv obraz wyglada jak z wlaczonym motionflow aczkolwiek w menu jest na off. Musze wejsc w inny tryb i powrocic do osobistych i dopiero obraz wraca do normy.
 

sKUBAniec

New member
Czytałem o obu problemach (zwiecha i motionflow mimo wyłączonej opcji) na avsforum.com. Jeszcze z wifi jest problem. Poczekaj na rozwój wydarzeń. Ja mam mieć 85tkę niebawem i zobaczę jak będzie u mnie. Myślę, że to przejściowe i poprawią w aktualizacjach. W tym tv jest nowy chip i pewnie nie ogarnęli tego jeszcze do końca.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Czytałem o obu problemach (zwiecha i motionflow mimo wyłączonej opcji) na avsforum.com. Jeszcze z wifi jest problem. Poczekaj na rozwój wydarzeń. Ja mam mieć 85tkę niebawem i zobaczę jak będzie u mnie. Myślę, że to przejściowe i poprawią w aktualizacjach. W tym tv jest nowy chip i pewnie nie ogarnęli tego jeszcze do końca.


Czesc. Dzk b. za przydatne info. Dam mu jeszcze czas a jak nie to reklamacja z tytułu rękojmi. Pytanie tylko czy producent ma świadomość tych mankamentów by je wyeliminować przy następnej aktualizacji. Pozdr.
 

juzeg76

Member
Idzie zwariowac wymieniłem trefnego philipsa na xh9005 i mam dokładnie to samo. Restart logo sony potem androida i gra... Szok z tą dzisiejsza elektronika... Czy ten twardy reset pomaga czy to tylko chwilowe.. Rozumiem że trzeba po nim wszystko ustawiać od nowa???
 

smaskenss

New member
Podobny problem z resetem xh9005, wersja 65”. Problem zaczął się w momencie aktualizacji, pierwszy tydzień bez problemu a od momentu aktualizacji ze 2 razy dziennie. TV używam około 3h dziennie.
 

juzeg76

Member
Ja po aktualizacji oprogramowania przywrocilem ustawienia fabryczne ,odłączyłem na 20 min od gniazdka i póki co jest ok ... zobaczymy co będzie dalej .... ale sam obraz jest rewelacja jeszcze takiego nie miałem
 
Do góry