HD w UPC

actchris

New member
pafelek1 napisał:
Jak Wy obecni już użytkownicy UPC widzicie zamianę ASTER na UPC ?

Miałem Astera długie lata i po zmianie mieszkania zmieniłem też operatora na UPC .. i bardzo się cieszę bo mam lepszą ofertę TV, Internet też jest dużo lepszy i przede wszystkim jest dużo taniej.
 

Robkas

New member
pafelek1 napisał:
Witajcie

UPC bardzo by chciało to zrobić ale ...... nadawcy nie są przystosowani do wymogów UPC i "mają zbyt słaby jak na razie poziom jakości HD"....

do
Po czytaniu wielu postów w których powiewało lekką nadzieją na wrzesniową prpopzycję UPC dotyczącą programów,musze powiedziec ze zrobiło mi sie smutno po przeczytaniu tej info.:):) eh a miałem nadzieje......ale tak na poważnie to juz zaczyna być zastanawiające czemu tak sie dzieje ze się nic nie dzieje.
 

pafelek1

New member
Dokładnie tak :x
Od dłuższego już czasu obserwuje to forum i bardzo się dziwie dlaczego UPC tak postępuje :( wiem wiem postawili na net ale tak naprawdę po jakie licho mi w warunkach domowych necik 130 mb/s :niewiem: może warto by było zobaczyć jak konkurencja ucieka z ofertą Tv :( każdy stawiają na HD tylko nie UPC.
 

yacek _b

New member
apropo jakości HD , kurcze wczoraj tak sobie lukałem w TV i patrzę leci Niania na TVN HD , ale kurcze jakoś tak dziwnie ten obraz w HD wyglądał , zaraz przełączyłem na History HD , NG HD czy Polsat Sport HD , tam żyletka , a na TVN-ie jakieś lekkie mydełko . Wcześniej wydawało mi sie że odcinki Niani były ostrzejsze . Potem było Mam Talent i to samo . Dziwne .
A zaznaczam Nic nie piłem .... ;)
 

chato.pl

New member
Wszystko w porządku - jak występują panie po 30'tce to obraz jest specjalnie rozmywany
giggle.gif


.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
pafelek1 napisał:
Dziś miałem przyjemność rozmowy z konsultantem UPC gdyż nosze się z zamianą Aster na UPC. Temu Panu zadałem pytanie czy jest jakakolwiek szansa na poszerzenie oferty HD a to co usłyszałem dość mocno mnie zdziwiło ;-) a mianowicie, Pan odpowiedział na tak postawione pytanie że UPC bardzo by chciało to zrobić ale ...... nadawcy nie są przystosowani do wymogów UPC i "mają zbyt słaby jak na razie poziom jakości HD"....

To jest po prostu arogancja, bezczelnosc, brak szacunku, etc... Zenujace. Powinienes wziasc nazwisko tego Pana i poslac to wypowiedz do nadawcow oraz do mediow zajmujacych sie tematyka TV.
 

juzeg76

Member
zsoi3 napisał:
To jest po prostu arogancja, bezczelnosc, brak szacunku, etc... Zenujace. Powinienes wziasc nazwisko tego Pana i poslac to wypowiedz do nadawcow oraz do mediow zajmujacych sie tematyka TV.


kiedys pytalem o Eurosport HD to pani mi powiedziala ze juz maja wiele atrakcyjnych programow sportowych ....czyli wniosek jest taki , ze ES SD jest atrakcyjniejszy od ES HD i dlatego ten pierwszy jest w UPC a na ten w wersji HD czekaj tatka latka ......a jak sie dogadaja moze w koncu to wtedy napisza , ze wprowadzili najlepszy kanal na swiecie na ktory wszyscy czekali ........a dzis udaja , ze nikt tego nie chce i nie pyta .........ja juz ich znam na wylot
 

cooper69

New member
no ja też jestem niestety sceptyczny co do nowych kanałów po ostatnim przedłużeniu umowy :(

Mam też do Was pytanie:
u mnie dość często (od jakiś 3 miesięcy) po przełączeniu z HD na SD obraz zaczyna się przycinać i jedynym panaceum jest reset realizowany poprzez wtyczkę w gniazdku. Dzieje się to na dekoderze Philipsa, przywracanie do stanu fabrycznego i update firmware nic nie dało.
 

juzeg76

Member
cooper69 napisał:
no ja też jestem niestety sceptyczny co do nowych kanałów po ostatnim przedłużeniu umowy :(

Mam też do Was pytanie:
u mnie dość często (od jakiś 3 miesięcy) po przełączeniu z HD na SD obraz zaczyna się przycinać i jedynym panaceum jest reset realizowany poprzez wtyczkę w gniazdku. Dzieje się to na dekoderze Philipsa, przywracanie do stanu fabrycznego i update firmware nic nie dało.

mam tak mniej wiecej raz w miesiacu zazwyczaj po wejsciu do przewodnika i wyjsciu z niego ale wytarcza ponowne wejscie w guide i wyjscie lub wylaczenie dekodera z pilota na 10 sek po ponownym wlaczeniu jest OK
 

pafelek1

New member
Cześć

Postanowiłem troszkę podrążyć :banned: sprawę wypowiedzi konsultanta w UPC w kwestii kanałów HD, a tak naprawdę ich braku :(

Poniżej wstawiam maila jakiego wystosowałem do UPC zobaczymy czy cokolwiek odpiszą czy też odpisują tylko na te pozytywne i wygodne dla siebie ;)

"Witam serdecznie

Jestem osobą która jest na etapie ewentualnego poszukiwania nowego kompleksowego dostawcy usług internet,tv,telefon, ponieważ wygasa mi umowa z moim dotychczasowym dostawca firmą ASTER. dlatego pozwoliłem sobie w dniu wczorajszym tj. 26-09-09 zadzwonić do Państwa z prośbą o przybliżenie oferty. Okło godziny 21:00 odebrał konsultant i ku mojemu najpierw zdziwieni a później irytacji na moje pytanie dlaczego firma UPC ma tak marną ofertę kanałów HD odpowiedział " że to jest wina tylko i wyłącznie dostawców kanałów HD którzy dają ich zbyt niską jakość i dlatego UPC ma ich tak mało"...No cóż jeżeli jest to odpowiedz która ma przyciągnąć nowego klienta to jest to delikatnie mówiąc żałosne no chyba że ten Pan traktuje zawsze nowego klienta jak idjote :( !? Skoro dla Państwa np. kanał EuroSport "zwykły" jest lepszej jakości niż kanał EuroSport HD to gratuluje poczucia humoru :(((
Proszę mi powiedzieć jakie naprawdę jest stanowisko w tej sprawie (kanały hd) firmy UPC dlaczego Państwa oferta tak bardzo odbiega od konkurencji i dlaczego jest tak uboga ????
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz. "
 

tomek_fcb

New member
pafelek1 napisał:
Cześć

Postanowiłem troszkę podrążyć :banned: sprawę wypowiedzi konsultanta w UPC w kwestii kanałów HD, a tak naprawdę ich braku :(

Poniżej wstawiam maila jakiego wystosowałem do UPC zobaczymy czy cokolwiek odpiszą czy też odpisują tylko na te pozytywne i wygodne dla siebie ;)

"Witam serdecznie

Jestem osobą która jest na etapie ewentualnego poszukiwania nowego kompleksowego dostawcy usług internet,tv,telefon, ponieważ wygasa mi umowa z moim dotychczasowym dostawca firmą ASTER. dlatego pozwoliłem sobie w dniu wczorajszym tj. 26-09-09 zadzwonić do Państwa z prośbą o przybliżenie oferty. Okło godziny 21:00 odebrał konsultant i ku mojemu najpierw zdziwieni a później irytacji na moje pytanie dlaczego firma UPC ma tak marną ofertę kanałów HD odpowiedział " że to jest wina tylko i wyłącznie dostawców kanałów HD którzy dają ich zbyt niską jakość i dlatego UPC ma ich tak mało"...No cóż jeżeli jest to odpowiedz która ma przyciągnąć nowego klienta to jest to delikatnie mówiąc żałosne no chyba że ten Pan traktuje zawsze nowego klienta jak idjote :( !? Skoro dla Państwa np. kanał EuroSport "zwykły" jest lepszej jakości niż kanał EuroSport HD to gratuluje poczucia humoru :(((
Proszę mi powiedzieć jakie naprawdę jest stanowisko w tej sprawie (kanały hd) firmy UPC dlaczego Państwa oferta tak bardzo odbiega od konkurencji i dlaczego jest tak uboga ????
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz. "
D$ostaniesz z góry znaną odpowiedź. Ja jak pytałem o nowe kanały w tym HD, szczególnie Eurosport HD itd. to dostałem odpowiedź, że UPC dokłąda wszelkich starań aby oferta programowa była jak najlepsza, poza tym mam do dyspozycji już parę dobrych kanałów sportowych w tym dwa w HD ( C+sport HD i Polsat Sport HD ) więc nie licz na nic więcej z ich strony, czas chyba pomyśleć o eN'ce
 

kayu

New member
actchris napisał:
A mi zwiesił się wczoraj dekoder po raz kolejny, jest tylko EPG (tak to się nazywa ??) i Dźwięk, trzeba było wyciągać wtyczkę .... szkoda że musiałem siedzieć bez TV godzinę bo coś się nagrywało .....

Miałem dokładnie taką samą zwiechę w dniu 24.09, również nagrywałem więc nie mogłem korzystać z TV do końca nagrywania. Na szczęście nagrało się dobrze. U mnie jednak było to dopiero 3 lub 4 zawieszenie się dekodera od grudnia'08.
 

Misiek99a

New member
tomek_fcb napisał:
D$ostaniesz z góry znaną odpowiedź. Ja jak pytałem o nowe kanały w tym HD, szczególnie Eurosport HD itd. to dostałem odpowiedź, że UPC dokłąda wszelkich starań aby oferta programowa była jak najlepsza, poza tym mam do dyspozycji już parę dobrych kanałów sportowych w tym dwa w HD ( C+sport HD i Polsat Sport HD ) więc nie licz na nic więcej z ich strony, czas chyba pomyśleć o eN'ce

ok. N-ka fajna tylko że mały szczegół ........ w N-ce nie ma polsatu, jak dla mnie odpada :x oczywiście nie ma polsat sport HD i Polsat Sport
 

tomek_fcb

New member
Misiek99a napisał:
ok. N-ka fajna tylko że mały szczegół ........ w N-ce nie ma polsatu, jak dla mnie odpada :x oczywiście nie ma polsat sport HD i Polsat Sport
zgadza się i to jest ten ból ;/ ale z drugiej strony co teraz pokazuje polsat sport? cała oferta piłkarska została przeniesiona do polsatu futbol. Ja najchętniej to bym został w UPC i dołożył TNK tam mam i tvp sport i Nsport ;) oczywiście mówie to jako kibic piłki nożnej dlatego przedstawiłem taką ofertę ;)
 

Szekspir

New member
Wcześniej pisałem o kłopotach z dźwiękiem w nowym dekoderze Cisco.
Przyjechał monter poprawił instalacje wymienił dekoder i powiedział, że wina kabla antenowego. (jestem po remoncie). Dźwięk mam poprowadzony przez wzmacniacz po optyku. Zrobiłem mały test. Włączyłem dźwięk przez telewizję i przez kino domowe. Przez tv znacznie ciszej ale słyszalnie, natomiast przez kino dużo głośniej. Gdy zanikał dźwięk to słychać było dźwięk z TV.
W domu mam dwa dekodery (2 tv) starego philipsa i cisco.
Podmieniłem spowrotem na philipsa, i podłączyłem standardowo po optyku dźwięk. Już kilka godzin działa i nie przerywało. Monter też coś napominał, że może być optyczne spieprzone w cisco. Wszystko by się zgadzało. Ktoś miał już podobny problem, możliwość sprawdzenia ?. 2 nowe dekodery Cisco i dwa te same problemy z gniazdem optycznym.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
mtbiker napisał:
Czy ktoś coś wie na ten temat? Na stronie UPC np. pakiet C+ wciąż kosztuje 40zł, co imho jest przegięciem... Przy 25zł już bym o tym pomyślał, a lada dzień montuję sobie UPC... dajcie znać, jeśli coś wiecie.
Wszystko na ten temat wiedzą handlowcy upc i infolinia 0801 949596
 

brodacz

Active member
Bez reklam
zsoi3 napisał:
Polecam uwazna i obiektywna lekture watkow na tym i innych forach. Oraz oficjalne zapowiedzi UPC, informacje na ich stronach i uwazna weryfikacje ze stanem faktycznym.

A z tym czy jestes zadowolony czy nie - nie polemizuje :) To dwie rozne sprawy.

Ty polecaj UPC swoicm znajomym - ja zostane przy odradzaniu swoim.
Gdybym był zainteresowany świetnym netem, bogatą telewizją i miał zwykły tv a zostałbym przez Ciebie zniechęcony do upc (bo masz wąty do HD) to jak bym się zorientował co wziąłem za tę samą kasę od konkurencji to te parę stówek różnicy rocznie wydarłbym Ci z ... portfela. Jeśli masz merytoryczne obiekcje do nich to przedstawiaj je tak by nikt Ci potem nie wbił noża w plecy. Ja niestety nie mam dostępu do upc (tylko Aster i Vectra) i przez to za oferowaną mi szmirę muszę płacić 500 zł rocznie więcej. Pamiętaj, że trawa za płotem zawsze wygląda bardziej zielono.
 
Do góry