Faktycznie w UPC siedzą same spece od wymyślania akcji nazywanymi promocyjnymi. Ich zadanie polega jedynie na tym, że... marne promocje przedłuża się na kolejne miesiące. Fajna robota
Właśnie odwiedziłem dział telewizja cyfrowa/promocje... a tym...
wszystkie stare promocje przedłużone do końca sierpnia 2008 roku.
Przyznam, że nie liczyłem, iż UPC zmieni promocje jeśli chodzi o podstawową ofertę (Max, Select itd.). Ale miałem nadzieję, że poprawią to coś co się nazywa promocją na HBO i C+ w cyfrze. A tutaj tylko aneks... przedłużamy do końca wakacji.
Czy trudno - dla użytkowników dekoderów standardowych, którzy nie mają dostepu do HD - obniżyć najdroższyw Polsce abonament za C+ o 10 złotych przy umowie na rok? Dlaczego mam płacić w tych pakietach drożej z powodu kanałów HD jeśli nie będe miał do nich dostępu? Mało tego, co ma mnie zachęcić do wykupienia abonamentu C+ i HBO jesli będe musiał za nie płacić tyle samo co bez promocji?
Przyzna szczerze, że po raz kolejny się rozczarowaniem. Dla UPC klienci nie są najważniejsi, co nie jest nowością. Jeszcze kilka miesięcy inajprawdopodobniej papatki
.
Wolę rozwiązanie, gdzie klient sam decyduje czy chce oglądać tańszy C+ bez HD lub droższy z HD. Wrzucanie wszystkiego do jednego wora to największa głupota.
Mało tego, wczoraj dzwoniłem do UPC, gdzie ta sama śpiewka - inną promocję na HBO/C+ proponuje konsultant inna widnieje na stronach UPC.