HD w UPC

NiEb0 napisał:
Hmm... też się zgodziłem na tą promocje bo niby miesiąc za darmo. Ale jakiś nadal jestem podejrzliwy. Czemu piszesz o 2 tyg? Mi powiedziano, że trzeba zrezygnować w trakcie 30 dni. Jeśli to ma być kolejny chwyt UPC, żeby nieświadomych klientów wrobić w 12 miesięczną umowe na premium to ja podziękuje za ten "darmowy" okres... Skąd informacja o 2 tyg?
Ludzie, którzy potrafią czytać, znajdą w regulaminie promocji zdanie mówiące o tym, że rezygnację z usługi (każdej próbnej) należy złożyć na 14 dni przed upływem okresu próby. To chyba oczywiste, że musimy mieć czas na przygotowanie się do zablokowania usługi.
A swoją drogą skoro z każdej usługi można zrezygnowac w ciągu 10 dni bez ponoszenia kosztów to czy to za krótki okres by sie wszystkiego doczytać ? Oczywiście prościej jest zwalić winę, że UPC (czy inni) zawsze coś kombinują by odsunąć winę od siebie.
I kolejna nauczka dla tych co zamawiają na CC a nie u przedstawiciela. Jakby ten was oszukał to wiecie kogo ścigać a jak udowodnicie złą wolę telefonistce ? I która to była ? My handlowcy zbyt wiele ryzykujemy by wciskać ludziom kit. Goście w CC mają swoje targety i robią je bez względu na konsekwencje. Zarobi taki sporą kasę a jak sie firma skapuje to i tak już jej nie odbierze. Co najwyżej zwolni a o robotę w Katowicach i tak jest łatwo.
 

NiEb0

New member
handlowiecupc napisał:
Ludzie, którzy potrafią czytać, znajdą w regulaminie promocji zdanie mówiące o tym, że rezygnację z usługi (każdej próbnej) należy złożyć na 14 dni przed upływem okresu próby. To chyba oczywiste, że musimy mieć czas na przygotowanie się do zablokowania usługi.
A swoją drogą skoro z każdej usługi można zrezygnowac w ciągu 10 dni bez ponoszenia kosztów to czy to za krótki okres by sie wszystkiego doczytać ? Oczywiście prościej jest zwalić winę, że UPC (czy inni) zawsze coś kombinują by odsunąć winę od siebie.
I kolejna nauczka dla tych co zamawiają na CC a nie u przedstawiciela. Jakby ten was oszukał to wiecie kogo ścigać a jak udowodnicie złą wolę telefonistce ? I która to była ? My handlowcy zbyt wiele ryzykujemy by wciskać ludziom kit. Goście w CC mają swoje targety i robią je bez względu na konsekwencje. Zarobi taki sporą kasę a jak sie firma skapuje to i tak już jej nie odbierze. Co najwyżej zwolni a o robotę w Katowicach i tak jest łatwo.
W moim przypadku zaproponował mi to konsultant, który obsługuje moje zlecenie - zawsze zwracam się do niego - znam go z imienia, nazwiska i mam jego nr telefonu (wewnętrzny w biurze sprzedarzy). Czyli twierdzisz, że jak zrezygnuje dajmy na to po 20 czy 25 dniach od podpisania umowy na kanały premium to nie będzie już możliwości rezygnacji bez ponoszenia kosztów i będe musiał płacić UPC po 70pln przez 12 miesięcy?? Jaka jest kara umowna za zerwanie takiej umowy? Jeśli tak jest to ja z góry podziękuję za tą "promocje". To są już chwyty poniżej pasa, nie sądzisz? Zapewnianie klienta, że może zrezygnować w ciągu 30 dni i łapanie go w ten sposób na 12x70pln opłat? Szczególnie, że mnie kanały premium nigdy nie interesowały, a konsultant tak nalegał i zapewniał że ofereują mi 70pln za darmo i nic nie tracę... Ehh brak mi słów na opis poczynań tej firmy...
 
Ostatnia edycja:

robiik_pl

New member
handlowiecupc napisał:
Ludzie, którzy potrafią czytać, znajdą w regulaminie promocji zdanie mówiące o tym, że rezygnację z usługi (każdej próbnej) należy złożyć na 14 dni przed upływem okresu próby. To chyba oczywiste, że musimy mieć czas na przygotowanie się do zablokowania usługi.
...
I kolejna nauczka dla tych co zamawiają na CC a nie u przedstawiciela. Jakby ten was oszukał to wiecie kogo ścigać a jak udowodnicie złą wolę telefonistce ? I która to była ?

Moze bys troche spuscil z tonu, bo to, że do Ciebie kieruje sie gro pytan nie znaczy, ze pozjadales wszystkie rozumy. Zapewne kazdy umie czytac ale nie kazdy wie, ze sa tego typu 'kruczki' w umowach. Dla Ciebie jako handlowca to jest oczywiste, dla nas niekoniecznie, wiec prosze nie traktuj nas z gory.
Zgadzam sie, ze lepiej zamowic usluge u konkretnej osoby ale jak to zrobic? Na stronie UPC jest tylko nr telefonu do CC, skad mam wiedziec z kim sie kontaktowac poza CC? Nie do konca sie zgadzam, ze nie mozna sprawdzic kto w CC dal konkretna informacje, bo w moim przypadku to bedzie osoba, ktora pewnie widnieje w komputerze jako przyjmujaca zlecenie. Oczywiscie zawsze kazdy sie moze wszystkiego wyprzec ale chyba nie jest tak zle w UPC? Nie bede sie powolywal na nagrywanie rozmow, bo pewnie w praktyce jest to wyciagane gdy chce sie udowodnic klientowi, ze on nie ma racji(tak mial kolega w American Express) a gdy klient pyta, to sie okazuje, ze rozmowa nie byla nagrywana.

Do NiEb0 - lepiej sobie zadzwon i to szybko zeby sie zorientowac co do warunkow. Nie przesadzalbym z ta krytyka UPC, umowe trzeba czytac, bo w koncu sie to podpisuje. Zawsze mozesz nie podpisac jesli Ci sie nie podoba. Jesli pozniej sa problemy, to pretensje tylko do siebie, a nie do UPC.

pozdrawiam,
robiik_pl
 

zmazurak

New member
HDTV w UPC Katowice

Witam,
Jestem abonentem kablówki UPC od początków jej istnienia w Katowicach i abonuję pakiet pełny (HBO, Canal+, Ale Kino). Obecnie jestem na etapie rozmów ofertowych z przedstawicielem (handlowym) UPC w Katowicach. Konkretnie, otrzymałem wstępną ofertę wymiany dekodera analogowego na cyfrowy za 39zł oraz możliwośc instalki dekodera cyfrowego z recorderem (Pakiet MAX); zawiera ponad sto kanałów, w tym Canal+Film HD, Canal Plus Sport HD, HBO HD, National Geographic HD, Ale Kino HD itd). Wstępnie ta oferta na pakiet MAX razem z internetem to bagatela 180,-zł/mieś., już po wszystkich możliwych zniżkach i promocjach, więc się jeszce z żoną zastanawiamy ! Tutaj jest telefon do przedstawiciela handlowego UPC Katowice: 0322007339.
Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w negocjacjach.
Zbigniew.
 
Ostatnia edycja:

NiEb0

New member
robiik_pl napisał:
Do NiEb0 - lepiej sobie zadzwon i to szybko zeby sie zorientowac co do warunkow. Nie przesadzalbym z ta krytyka UPC, umowe trzeba czytac, bo w koncu sie to podpisuje. Zawsze mozesz nie podpisac jesli Ci sie nie podoba. Jesli pozniej sa problemy, to pretensje tylko do siebie, a nie do UPC.
Pewnie, że trzeba czytać. Staram się czytać wszystko co podpisuje, a w szczególności jeśli zawieram umowę z UPC. Tyle, że:
1. Jak zadzwonie do nich to mi powiedzą to samo - 30 dni darmowe i jak się zrezygnuje w ciągu tego okresu to 0 kosztów - tak mówili dotychczas to czemu miałoby się to zmienić?
2. Na www nigdzie nie ma regulaminu tej promocji więc nie mogę go sobie prezstudiować na spokojnie jak to zrobiłem z regulaminami innych podpisywanych z tą firmą umów.
Jedym momentem w którym mogę się zapoznać ze szczegółami umowy będzie te 15 minut w czasie wizyty montera jeszcze prezd podpisaniem - dlatego pytam za wczasu ludzi którzy mogą mi udzielić kompetentnej odpowiedzi - rezygnować w przeciągu 2 tyg czy 30 dni (tak aby nie ponieść żadnych dodatkowych kosztów)? Interesuje mnie bardziej czy jeśli zrezygnuje w ciągu tych 2 tygodni to od razu wyłączą sygnał czy dostanę jednak obiecany miesiąc kanałów premium za free? Bo ten okres wypowiedzenia działa w jedną stronę - jeśli zrezygnujesz z czegoś co dają ci za darmo to sygnał znika następnego dnia od zgłoszenia jeśli jednak zrezygnujesz z niekorzystnej dla ciebie umowy to wtedy dopiero pojawia się te magiczne 2 tygodnie w których to pracownicy UPC w pocie czoła będą studiować wnikliwie twoją rezygnację. Poprawcie mnie jeśli się myle.
 

robiik_pl

New member
NiEb0 napisał:
Interesuje mnie bardziej czy jeśli zrezygnuje w ciągu tych 2 tygodni to od razu wyłączą sygnał czy dostanę jednak obiecany miesiąc kanałów premium za free?

Jestem pewien, ze bedziesz mial sygnal do konca okresu. Przeciez promocja to miesiac za darmo a nie dwa tygodnie jesli zrezygnujesz. Tak jak pisal handlowiecupc, potrzebuja 2 tygodni zeby Ci wylaczyc sygnal - chodzi pewnie o zaplanowanie przybycia montera na pierwszy dzien po uplywie terminu. Ja tak mialem z HBO i C+ jakis czas temu.
Kiedy Ci montuja cyfrowke? Daj koniecznie znac jakie wrazenia :) Bierzesz tez HD?

pozdrawiam,
robiik_pl
 

random

New member
UPC ma problemy z dostarczeniem dekoderów HD. Pisałem wcześniej, że przynieśli mi zwykły zamiast HD, i do dzisiaj nie mam go wymienionego! Po moich licznych telefonach, monter miał się zjawić w środę wieczorem (nie zjawił się), w sobotę rano (nie zjawił się), oczywiście nawet mnie nie raczył poinformować, że go nie będzie. Dzisiaj kolejny telefon i dowiedziałem się, że monter był w sobotę wieczorem i nikogo nie zastał (bezczelne kłamstwo). W końcu powiedział że UPC nie dostarcza im tych dekoderów w terminie! No ale podobno mój sprzęt już jest i dzisiaj ma przyjść i go wymienić.
Generalnie UPC wykazała się kompletnym brakiem profesjonalizmu. Jak nie mają dekoderów to niech od razu mówią, a nie takie bezczelne ściemnianie (...Wie pan... długi weekend był...musimy to wyjaśnić...). Półtora tygodnia już to wyjaśniają. Zobaczę jaki rachunek mi przyślą, bo jestem bliski pożegnania się z nimi. W końcu nie są w stanie dostarczyć mi czegoś co jest przedmiotem umowy...
 

NiEb0

New member
robiik_pl napisał:
Tak jak pisal handlowiecupc, potrzebuja 2 tygodni zeby Ci wylaczyc sygnal - chodzi pewnie o zaplanowanie przybycia montera na pierwszy dzien po uplywie terminu. Ja tak mialem z HBO i C+ jakis czas temu.
Kiedy Ci montuja cyfrowke? Daj koniecznie znac jakie wrazenia :) Bierzesz tez HD?
W przypadku kiedy mam cyfre i nie potrzeba żadnego dodatkowego dekodera do kanałów premium to nie wiem czy wizyta montera jest w ogóle potrzebna przy rezygnacji z usługi. Na instalacje usługi umawiałem się na sobotę (minioną sobetę) ale tak jak kolega random nadal czekam na dostawę dekoderów. Zamówiłem dekoder Standard (bez PVR i bez HD) - nie mam TV HD, mam już natomiast nagrywarkę z dyskiem więc druga mi nie potrzebna, pakiet Max (ten wyższy - koło 100 kanałów). Dekodery Standard mają być podobno dopiero w czwartek i na czwartek mam umówione następne podejście do instalacji. Ogólnie to w mojej dość długiej historii doświadczeń z UPC (jestem ich klientem już ładnych pare lat) nigdy nie czekałem tak długo na istalację usługi (załatwiam to już trzeci tydzień). Na początku problemy z zamówieniem - proponowanie innych promocji przez telefoniczne biuro sprzedaży niż poprzez formularz zamówień na www (przez www 29pln instalacja + zniżka w ramach mixpakietów na cały okres trwania umowy; tego co proponują przez telefon nie nazwał bym nawet promocją). Tydzień czasu - masa telefonów, wizyta osobista w ich biurze i wszelkie moje starania nic nie dały, dopiero po interwencji osoby kompetentnej zatrudnionej w UPC udało mi się zamówić to co firma oferuje oficjalnie na swojej stronie. Następnie 2 tygodnie czekania na montera, bo brakuje dekoderów... Jakieś telefony z przeprosinami, że to nie ich wina, że winna jest firma kurierska która im nie dostarcza dekoderów na czas... A czuje że to jeszcze nie koniec mojej przygody z instalacją cyfry w UPC... W takich momentach na prawdę chcę się zrezygnować z tego typu usług bo to szkoda nerwów. Tyle, że związany jestem terminową umową, więc mają mnie w garści. O takiego klienta jak ja nie trzeba się starać, bo i tak nie zrezygnuje. Jestem pełen niechęci do tej firmy po ostatnich 3 tygodniach, ale pewnikiem na moim miejscu też byście nabrali takiego podejścia...
 

szewol

New member
Bez reklam
Handlowiec UPC pod tematem Aster napisł: "od dziś UPC ma jeszcze lepszą ofertę...".

O co chodzi? lepsza promocję (np. na C+ i HBO) czy lepszą oferte programową (np. nowe kanały?). Daj znać... :cool:
 

robiik_pl

New member
Sam ciekaw jestem ile czasu ja bede czekal. Po tych informacjach nie zdziwie sie, jesli facet tez sie nie pojawi. Chyba sobie do nich zadzwonie dzien wczesniej bo mam zamiar sobie wziac wolne zeby dopilnowac kolesie i szlag mnie trafi jak sie nie pojawi. Biore wersje HD wiec mam nadzieje, ze tych dekoderow na Slasku maja dosyc. Maja w sumie 2 tygodnie na zalatwienie mojego. Jest szansa ;)

pozdrawiam
 

pinja

New member
Mam kilka zdań do kolegi handlowiecupc. Masz racje regulaminy, umowy itp. trzeba czytać. Natomiast fakt, że często gęsto handlowcy ich nie znają i wprowadzają klientów błąd nie jest niestety rzadkością.
Mówcie klientowi, że musi podjąć decyzję w ciągu dwóch tygodni, albo lepiej nic nie mówcie, tylko odsyłajcie do regulaminu.

Niestety mnie kiedyś podobnie wysterował wasz handlowiec, błędnymi informacjami. Żeby było ciekawiej to niestety czytanie regulaminów w moim przypadku nic nie pomogło, bo jak powiedział miła Pani w BOK - "handlowiec się pomylił". Handlowiec mnie zapewniał, że koszty instalacyjne wynoszą 0 zł, w zleceniu koszty instalacyjne, wyniosły 0 zł, a na fakturze, którą dostałem na koniec miesiąca, kilkadziesiąt złotych (już nie pamiętam dokładnie kwoty, bo było to kilka lat temu). Uparłem się, że ich nie zapłacę, ale mimo tego, że comiesięczne opłaty regulowałem na bieżąco, dostałem wezwanie do zapłaty. W końcu nasłali na mnie firmę windykacyjną za dług w wysokości kilkudziesięciu złotych. Zapłaciłem i zrezygnowałem całkowicie z usług UPC.

Podsumowując bycie handlowcem to nie tylko kręcenie sprzedaży na maxa, aby prowizja była wysoka, bo niezadowolony klient, szczególnie w dobie internetu, może naprawdę narobić wiele szkód.
 
szewol napisał:
Handlowiec UPC pod tematem Aster napisł: "od dziś UPC ma jeszcze lepszą ofertę...".

O co chodzi? lepsza promocję (np. na C+ i HBO) czy lepszą oferte programową (np. nowe kanały?). Daj znać... :cool:
Instalacja HD kosztuje tylko 100 a nie 200 zł i można brać w paczkach z netem 2 Mb/s (wcześniej tylko z 10 Mb/s). Co do programów to jeszcze nie mogę napisać...
 

zmazurak

New member
Drodzy Panowie....

Jak chcecie miec kablową TV, to musicie się bardziej postarac. Za darmo już dawno umarło! Komuchy dawali Wam TV za 1/10 ceny, bo to Państwo decydowało o tym czy możesz pojechac do..., albo na wypoczynek (Wczasy). Teraz Ty jesteś Panem...
Liczą się glównie Twoje możliwości finansowe, a nie aktywnośc partyjna.
Zbigniew
 
Ostatnia edycja:

zmazurak

New member
Kanaly HD w UPC

Halo Polska,
Od 01.06.2008 w UPC masz możliwośc oglądania TV w pelnej rozdzielczości!
I to jest TO...
 

szewol

New member
Bez reklam
handlowiecupc napisał:
Instalacja HD kosztuje tylko 100 a nie 200 zł i można brać w paczkach z netem 2 Mb/s (wcześniej tylko z 10 Mb/s). Co do programów to jeszcze nie mogę napisać...

Eeeeeeee... a już myślałem, że przy dekoderze standard pakiet C+ za 30 zł, a HBO za 20 zł... a paczka HBO z C+ za 50 zł. Cały czas moje 50 zł/miesięcznie jest "do wyrwania"... tak więc UPC postarajta się :D

Co do kanałów... to tak sobie myślę, że coś będzie na Dzień Dziecka. Może Disney Channel? Heheheheheheh.
 

zmazurak

New member
UPC (HDTV)... albo co

Proszę bardzo, uważam, że technologia HDTV (BlueRay), jeszcze do Polaków nie dotarla. Za drroga pod strzechy i sprzęt nie za zawsze jest kompatybilny. Nie wspomnę o cenach; np. uczciwie kupiony film w Polsce ok. 70-75zł przez ALLEGRO ,jest 4 X droższy niż w USA !
Więc co pozostaje...
Nic, bo UPC albo... nic, przynajmniej w Katowicach !
Zbigniew.
 
Ostatnia edycja:

szewol

New member
Bez reklam
Od pół godziny delektuję się telewizją cyfrową UPC.
Wybrałem dekoder standard i pakiet max.
Na razie bez C+ & HBO bo cholernie drogo w UPC :cry: - miejmy nadzieje, że stworzą promocję przez duże "P".

Pierwsze wrażenia - pozytywne. Obraz zdecydowanie lepszy od analogowego. Trzeba się trochę przystosować do przewodnika tv, choć niestety nie na wszystkich kanałach on działa prawidłowo (brak ramówek). Fajne są funckje (na wybranych kanałach) wyboru wersji programowej bądx napisów. No i oczywiście większa ilość programów.

PS. Podobno, by w przyszłości zamówić usługę (np. kanał płatny) za pomocą dekodera potrzebny jest kod PIN. Niestety nigdzie w papierach pozostawionych przez montera nie mogę go znaleźc. Nie wiem czy przyznaje go UPC czy trzeba samemu sobie go ustawić? Ktoś może mnie oświecić?
 
Do góry