handlowiecupc
Banned
Ludzie, którzy potrafią czytać, znajdą w regulaminie promocji zdanie mówiące o tym, że rezygnację z usługi (każdej próbnej) należy złożyć na 14 dni przed upływem okresu próby. To chyba oczywiste, że musimy mieć czas na przygotowanie się do zablokowania usługi.NiEb0 napisał:Hmm... też się zgodziłem na tą promocje bo niby miesiąc za darmo. Ale jakiś nadal jestem podejrzliwy. Czemu piszesz o 2 tyg? Mi powiedziano, że trzeba zrezygnować w trakcie 30 dni. Jeśli to ma być kolejny chwyt UPC, żeby nieświadomych klientów wrobić w 12 miesięczną umowe na premium to ja podziękuje za ten "darmowy" okres... Skąd informacja o 2 tyg?
A swoją drogą skoro z każdej usługi można zrezygnowac w ciągu 10 dni bez ponoszenia kosztów to czy to za krótki okres by sie wszystkiego doczytać ? Oczywiście prościej jest zwalić winę, że UPC (czy inni) zawsze coś kombinują by odsunąć winę od siebie.
I kolejna nauczka dla tych co zamawiają na CC a nie u przedstawiciela. Jakby ten was oszukał to wiecie kogo ścigać a jak udowodnicie złą wolę telefonistce ? I która to była ? My handlowcy zbyt wiele ryzykujemy by wciskać ludziom kit. Goście w CC mają swoje targety i robią je bez względu na konsekwencje. Zarobi taki sporą kasę a jak sie firma skapuje to i tak już jej nie odbierze. Co najwyżej zwolni a o robotę w Katowicach i tak jest łatwo.