HBO GO na TCL c70

wwwKaczmarek

New member
Cześć wszystkim. Mam pytanie odnośnie HBO GO. Mam TCL C7006 z androidem w wersji 528 podczas oglądania filmu telewizor restartuje się co około 20-25 minut chyba że wyłącze i włączę aplikacje ponownie co też nie zawsze daje efekt. Szczerze mówiąc doprowadza mnie to do szewskiej pasji, macie takie same objawy? Inne aplikacje nie powodują samoistnego restartu. Telewizor aktualizowal się sam przez połączenie z siecią. Po aktualizacji nie robiłem reset shop ale sama aplikacja HBO była instalowana po aktualizacji.
 

Woyu

New member
Hbo działa w końcu, ale sterowanie w aplikacji siadło, moge się poruszać tylko dwie pozycje lewo/prawo i jedna góra/gół jedynie działa na pilocie srebrnym ze sterowaniem airmouse ale jest to nie wygodne też tak macie?
 

martingg

Member
Trochę z innej parafii jest jakaś możliwość odpalenia hbogo na tcl 7806 zdaje się model bez androida najnowszy soft że strony chyba wersja koło 500 softu
 

marcindt1984

New member
Czy ktoś już rozwiązał problem z błędem 5.1 w HBOGo? Mi aplikacja HBO w ogóle nie działą na TCL. Kontaktowałem się z supportem HBO, ale gdy otrzymałem w odpowiedzi ,że powodem niedziałającej aplikacji, może być problem z internetem, podziękowałem tym wykwalifikowanym osobnikom "ładnie" za pomoc.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Czy ktoś już rozwiązał problem z błędem 5.1 w HBOGo? Mi aplikacja HBO w ogóle nie działą na TCL. Kontaktowałem się z supportem HBO, ale gdy otrzymałem w odpowiedzi ,że powodem niedziałającej aplikacji, może być problem z internetem, podziękowałem tym wykwalifikowanym osobnikom "ładnie" za pomoc.
W nowych wersjach softu działo. Jaką wersję używasz. Najnowsza jeśli dobrze pamiętam jest v546 a zaczęło działać chyba przy v528

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

Kamm

New member
Posiadam TCL C70 49" i po aktualizacji do najnowszego oprogramowania v551 nadal hbo go nie działa...ma ktoś pomysł na rozwiązanie błędu 5.1 ?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Czy zrobiłeś reset all i reset shop w menu serwisowym zgodnie z zaleceniem producenta?

Dokładnie w tej chwili oglądam HBO Go bez żadnych problemów na v551
 

Kamm

New member
Zrobiłem reset shop przez "ukryte manu" oraz reset przez ustawienia i czyszczenie czy coś takiego. I nic, a wiązałem ogromne nadzieje z tą aktualizacją ponieważ hbo od początku mi nie działało. Powiesz może jeszcze raz jak zrobić te resety?
 

firefl

Active member
Bez reklam
To pytanie pojawia się z odpowiedziami kilkadziesiąt razy na tym forum.
To czyste lenistwo pytać zamiast poszukać i narusza netykietę

Menu serwisowe
- Press RCU “MENU” key to display main menu
- Select “Picture” and find picture submenu
- Scroll down to “Advanced setting” and find advanced setting submenu
- Scroll down to “Contrast” item - Press the subsequence RCU keys “9”, “7”, “3” and “5”

Reset all i potem reset shop, czasem były zalecenia o czyszczenie NVRAM

Producent nie wymaga kasowania danych w zwykłym menu. Reset shop kasuje także te ustawienia.

wszystko co robisz to robisz na wyłączną własną odpowiedzalność
 

vakill

New member
So many pages and not a single solution...
1.Download and instal kodi.
2.Download and instal hbo go add-on for kodi.
3.Open kodi->my add-on->hbo go.
4.use your hbo go acc to enter.
5.Enjoy.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Jest soft - są błędy, normalka. Szczególnie na forum gdzie ludze szukają pomocy.
Poczytaj jak jak wygląda prawie każda aktualizacja windows... I wiem, że z softem na dedykowany sprzęt jest trochę łatwiej.
 

Aqualitek

New member
Potrzebuję porady, bo utknąłem z tym TV i HBO GO...
Model U65C7026.
Soft zaktualizowany do V551 (ze strony TCL).
Zrobiony NVM reset i reset shop.
Zaktualizowana aplikacja HBO GO.
i... nadal wywala błąd 5.1... Przesyłanie obrazu z telefonu tez wywala błąd aplikacji na TV.

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? (oprócz KODI, to tylko w ostateczności)

PS. Ludzie piszą o pozycji reset all w tym ukrytym menu, ale u mnie takowej pozycji nie było (chyba, ze jestem ślepy). Ona powinna się właśnie tak nazywać, czy jakoś inaczej? Bo przykładowo taki reset shop czy reset NVM mam, ale reset all nie...
 
Ostatnia edycja:
Do góry