HBO GO na TCL c70

gwidon68

Klub HDTV.com.pl
VIP
Obserwując narzekania userów na temat androida 8 i kolejnych aktualizacji oprogramowania pozostałem przy fabrycznym sofcie i jest ok mimo początkowych problemów.
 

bumar

New member
Właśnie czytam włoskie forum i z tego co piszą to soft 519 oraz wizyta technika TCL w celu aktualizacji DRM rozwiązuje problem aplikacji takich jak prime lub hbo go. Czy ktoś z was kontaktował się z infolinią TCL w celu aktualizacji DRM?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Właśnie czytam włoskie forum i z tego co piszą to soft 519 oraz wizyta technika TCL w celu aktualizacji DRM rozwiązuje problem aplikacji takich jak prime lub hbo go. Czy ktoś z was kontaktował się z infolinią TCL w celu aktualizacji DRM?

czy dobrze rozumiem, po takim ręcznym DRM koniec aktualizacji albo aktualizacja w pakiecie z technikiem?

Według DRM info jest widevine L1 więc powinno być teoretycznie dobrze.
 

pako_umrzyj

New member
DRM nie jest zawarte w sofcie?
skoro flashujesz tv to drm tez powinno sie updatnac, chyba ze zabezpieczenie drm to osobny chip??
 

bumar

New member
DRM nie jest zawarte w sofcie?
skoro flashujesz tv to drm tez powinno sie updatnac, chyba ze zabezpieczenie drm to osobny chip??
No właśnie z tego co rozumiem to DRM nie jest zawarte w sofcie, a jest instalowane niezależnie. To tłumaczy fakt, że jednym działa HBO GO a innym nie. Na włoskim forum wyraźnie piszą, że wołali techników do domu w celu aktualizacji i dopiero po tym zaczął im działać Prime. Myślę, że podobnie jest z HBO GO.

Podobnie było kiedyś z MiBoxem, zdażały się modele bez DRM, gdzie netflix nie działał 4K mimo tego samego softu.
 

DLUGI321

New member
Ciekawe to co piszesz ale śmiem wątpić by DRM były instalowane oddzielnie ale mogę się mylić. Nawet jak tak jest to wątpię by udało się komuś zmusić TCL PL by zjawił się jakiś serwisant i to naprawil. Tym bardziej że bardzo dużo osób wiesza psy na TCL odnośnie HBO GO więc jeżeli by tak było a im zależało na renomie to by jakąś poprawkę wydali bo problem jest już znany od jakiegoś czasu.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 

madekp

Member
A ja dzisiaj dostałem zwrot kasy na konto. Oczywiście przez błąd 5.1 na naszych tclach. Reklamacją uznana. W ogóle to napisali że cały czas są w kontakcie z tclem w tej sprawie.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Pojawiła się aktualizacja aplikacji HBO GO Android tv w google play
Nie mam obecnie abonamentu.
Jeśli ktoś sprawdzi to proszę o komentarz na forum od osób, którym nie działało. Czy teraz działa poprawnie?
 
Ostatnia edycja:

adambe

Member
Pojawiła się aktualizacja aplikacji HBO GO Android tv w google play
Nie mam obecnie abonamentu.
Jeśli ktoś sprawdzi to proszę o komentarz na forum od osób, którym nie działało. Czy teraz działa poprawnie?

Nie działa.

Dlatego powtarzam, instalujcie na KODI. Tam działa świetnie
 

bestisz

Member
Panowie nie wiem czy pomogę ale warto spróbować. Dzisiaj zobaczyłem że na HBO GO jest nowy sezona "Templariuszy". Pomyślałem mam HBO GO przez Cyfrowy Polsat więc obejrzę. Posiadam TV Philipsa 65PUS8602 z androidem. Z głupoty na początek wszedłem żeby sprawdzić czy nie ma aktualizacji TV. Okazało się że jest i oczywiście ją przeprowadziłem. Po tym zainstalowałem HBO GO, odpaliłem kompa żeby zarejestrować po kodzie na stronie nowe urządzenie i spróbowałem odpalić serial.
Aplikacja wywaliła błąd 5.1. Oczywiście jak każdy wrzuciłem problem na "bęben" google i pokazał mi się Wasz temat. W pierwszej chwili miałem odpuścić ale byłem już zalogowany na HBO GO na komputerze więc chciałem zobaczyć kawałek pierwszego odcinka w/w serialu. Uruchomiłem i w prawym dolnym roku playera widzę ikonę chromecast-a i możliwość udostępnienia obrazu na moim TV. Klikam i o dziwo staruje aplikacja HBO GO i rusza mój serial. W pierwszej chwili myślałem że to nie działa sama aplikacja ale strumieniowanie obrazu z komputera. Zatrzymałem więc odtwarzanie na kompie, ba co więcej wyłączyłem kompa a mój serial nadal leci. Zamknąłem aplikację HBO na TV uruchomiłem raz jeszcze i jak do tej pory wszystko śmiga.

Wiem że Wasz problem dotyczy TCL-a ale ja dzisiaj również miałem opisywany przez Was błąd 5.1
Spróbujcie - może u Was też pomoże.

Pozdrawiam.
 

bumar

New member
Panowie nie wiem czy pomogę ale warto spróbować. Dzisiaj zobaczyłem że na HBO GO jest nowy sezona "Templariuszy". Pomyślałem mam HBO GO przez Cyfrowy Polsat więc obejrzę. Posiadam TV Philipsa 65PUS8602 z androidem. Z głupoty na początek wszedłem żeby sprawdzić czy nie ma aktualizacji TV. Okazało się że jest i oczywiście ją przeprowadziłem. Po tym zainstalowałem HBO GO, odpaliłem kompa żeby zarejestrować po kodzie na stronie nowe urządzenie i spróbowałem odpalić serial.
Aplikacja wywaliła błąd 5.1. Oczywiście jak każdy wrzuciłem problem na "bęben" google i pokazał mi się Wasz temat. W pierwszej chwili miałem odpuścić ale byłem już zalogowany na HBO GO na komputerze więc chciałem zobaczyć kawałek pierwszego odcinka w/w serialu. Uruchomiłem i w prawym dolnym roku playera widzę ikonę chromecast-a i możliwość udostępnienia obrazu na moim TV. Klikam i o dziwo staruje aplikacja HBO GO i rusza mój serial. W pierwszej chwili myślałem że to nie działa sama aplikacja ale strumieniowanie obrazu z komputera. Zatrzymałem więc odtwarzanie na kompie, ba co więcej wyłączyłem kompa a mój serial nadal leci. Zamknąłem aplikację HBO na TV uruchomiłem raz jeszcze i jak do tej pory wszystko śmiga.

Wiem że Wasz problem dotyczy TCL-a ale ja dzisiaj również miałem opisywany przez Was błąd 5.1
Spróbujcie - może u Was też pomoże.

Pozdrawiam.
Nie da się castować HBO GO - wyskakuję błąd odtwarzania, więc ten sposób nie działa dla TCL
 

Kraczykruk

New member
Dostałem dzisiaj wiadomość z supportu HBO, że pojawiła się nowa aktualizacja do C70 i teraz aplikacja powinna działać.
Według mojej wiedzy najnowsza dostępna aktualizacja to v526 i na niej nie działa HBO GO. Mam rację? Czy coś się w międzyczasie zmieniło?
 

basket4rap

Member
Bez reklam
Dostałem dzisiaj wiadomość z supportu HBO, że pojawiła się nowa aktualizacja do C70 i teraz aplikacja powinna działać.
Według mojej wiedzy najnowsza dostępna aktualizacja to v526 i na niej nie działa HBO GO. Mam rację? Czy coś się w międzyczasie zmieniło?

Chodzą słuchy i zdjęcia chyba o 534.
 

Wasiu84

New member
Właśnie zaktualizował mi się tv do androida nowego, aktualizacja automatyczna nic nie wygrywałem.wyswietlio się że jest nowa wersja systemu. HBO go działa. Ale mam inny problem po naciśnięciu guzika power wyłącza się tv całkowicie, a nie tylko obraz. Funkcje szybkiego startu mam włączona.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Właśnie zaktualizował mi się tv do androida nowego, aktualizacja automatyczna nic nie wygrywałem.wyswietlio się że jest nowa wersja systemu. HBO go działa. Ale mam inny problem po naciśnięciu guzika power wyłącza się tv całkowicie, a nie tylko obraz. Funkcje szybkiego startu mam włączona.

Do jakie wersji (kompilacji) się zaktualizował?
Można sprawdzić w Ustawienia/Informacje/Skontaktuj się z nami
Tam w linii wersja oprogramowania ostatnie LF1Vxxx; to xxx to numer kompilacji
 
Do góry