Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jak do tej pory problemy te były w serii H6400... a tu widać kolejna seria i problem.. ale również seria 6 , że tak powiem...
 

ebola1972

Member
Kolego napisz coś więcej. Kiedy plamy się pokazały od chwili zakupu. Czy składałeś reklamacje, kiedy, czy w czasie gwarancji, jeżeli tak to gdzie: sklep/serwis.
 

Maciek1978

New member
Mój H6400 już wrócił z naprawy. Serwis dokonał czyszczenia matrycy i wymiany podświetlenia LED. Niestety nie wygląda to idealnie bo nadal są delikatne smugi ale jest o niego lepiej niż przed.
 

pinky

New member
Jetem zainteresowany.rejon katowice-kraków.Ale serwis nie gwarantował bezpieczeństwa matrycy.Plamy pojawiły sie 2 lata po gwarancji
 

sodalit1990

New member
Ale jaja,
Ja myślałem że mam pecha gdy w moim samsungu 4k 55" kupionym w MM w czerwcu 2016 r na Euro i olimpiadę zaczęły pojawiać sie plamy.Serwis powiedział że moge se prywatnie OCZYSZCIĆ.ale w Krakowie powiedzieli że nie gwarantują skutku/może ulec uszkodzeniu.Zacząłem szukać na forum co robić i zdebiałem. Ilość takich przypadków jest astronomiczna nawet biorąc pod uwagę sprzedaż tej firmy.

Ludzie nigdy więcej TV Samsunga.

Przecież juz przeżylem kilkadziesiąt lat przed telewizorem i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.
To jest mój pierwszy i ostatni SAMSUNG/nie tylko TV/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teraz już wiem że trzeba było poczytać forum.
Jak będę niedługo kupował OLED to napewno tak zrobię.

ps.NIEPOTRZEBNIE OTWORZYŁEM NOWY WĄTEK BO MYSLAŁEM ŻE JEST TO JEDNOSTKOWY PRZYPADEK

Przez pewien czas mnie tutaj nie było a widzę że wątek nie ma końca. Wniosek jest jeden , lepiej sprzętu samsunga nie kupować bo psuje się zbyt często.
 
Ostatnia edycja:

Palec102

New member
Proszę o pomoc, TV UE50J6200 zakupiony 30 stycznia 2016r, wymieniona matryca 2 maja 2017r (reklamacja składana w Samsungu), problem powrócił (10 styczeń 2019r), ponowne zgłoszenie do Samsunga, odmowa, okazuje się, że to co kiedyś było usterką dzisiaj nazywa się cytuję mistrza serwisu Samsung "clouding jest cechą produktu nie może być więc mowy o wadzie produktu" "Clouding nie jest też usterką, jest integralną cechą technologii wyświetlaczy ciekłokrystalicznych " Co mi radzicie ??? ;-)
 

erogoal1

New member
Smugi podczas meczu a reklamacja

Witam

Dołączę tutaj myślę do tematu. 14.01.2019 zakupiłem LG sk8100 65 cala.Długo zastanawiałem się nad zakupem czy 8 seria Samsunga jednak zdecydowałem się na lg. Generalnie wszystko jest wporzadku jednak podczas oglądania meczu i szybkiego poruszania się kamery widać przezroczyste pionowe pręgi praktycznie na całej matrycy z miejscami gdzie uwidacznia się to mocniej. Nie tylko podczas meczu jest to zauważalne ale również podczas ruchów i jednolitej palecie koloru. Na początku myślałem że to kalibracja obrazu jednak po wszystkich możliwych próbach ustawień nie da się tego wyeliminować. To zdecydowanie wada matrycy. Tv. A 16 dni od zakupu i zastanawiam czy nie zareklamować tv. Myślicie że mam jakieś szanse na wymianę tv bądź zwrot pieniędzy?? Jednak to tv za dobre 5 tyś nie 2 tysiące i życzył bym sobie lepszego obrazu a nie podczas meczu wiecznie widział te pręgi, jedyny moment kiedy o tym nie myślałem to kiedy Piątek strzelał gole. Radzicie by nie korzystać z gwarancji tylko uderzyć do sprzedawcy i prosić o wymianę tv, zwrot gotówki lub naprawa. Szczerze tyle wydanej kasy i po dwóch tygodniach grzebanie w nowym tv to fair? A co jeżeli wyślą na serwis a serwis stwierdzi że to dopuszczalne w dzisiejszych matrycach jak można się tu również doczytać. Proszę o pomoc z waszej strony. Dziękuję
 

Waldorff

Member
Jak masz możliwość zwrotu tv do sklepu to tak zrób, bo serwis prawdopodobnie rzuci regułką, że jest to typowy objaw tej technologii i odrzuci reklamację.
 

erogoal1

New member
Jeszcze nie kontaktowałem się ze sklepem, ale chyba mogę zareklamować 2 tygodniowy produkt skoro widzę wadę moja żona również to zauważa tylko zastanawiam się... Sprzedawca przyjmie reklamację spakuje tego giganta znowu do pudła o ile ja zadbam mimo wszystko o odpowieni transport na sklep a sklep stwierdził wysyłamy do serwisu a serwis stwierdził że produkt ma dopuszczalną wadę matrycy i odeśle z powrotem do mnie. To tak myślę czy warto się z tym bawić i niepotrzebnie jeszcze robić wycieczki telewizorów czy mogę twardo się utwierdzac jest wada I produkt jest niezgodny?
 

erogoal1

New member
Tv kupiłem w euro rtv agd i właśnie zamawiając go telefonicznie z innego sklepu po 3 dniach tv odbierałem osobiście że sklepu. Właśnie rozmawiałem ze sklepem i przedstawiłem problem, sprzedawca poinformował że może być reklamacja na zasadzie rękojmy jednak muszę zgłosić się do sklepu i oni mimo wszystko umówią mnie z serwisem który jeżeli oznajmi że mam rację przyjmą któryś z warunków czyli - wymiana towaru, zwrot gotówki bądź wymiana tv. Gdy serwis stwierdzi że tv jest ok oni również mi to na sklepie oznajmią bo może być tak że mi się zwyczajnie tv nie spodobał. Powiedziałem tak nie spodobał bo są pręgi przy szybkiej zmianie kamery lewo-prawo w meczach np.. :hihi:
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czyli Ci wcisnęli gwarancje. Porażka. Nowy tv i już trzeba się tłumaczyć.
Gdybyś kupił przez sieć, to zwróciłbyś i miał wszystko gdzieś, bez tłumaczenia. Sam kupiłem w sklepie, ale wyrażnie zaznaczyłem, że jak mi coś się nie spodoba, to mają wymienić bez problemu, no i wymienili, ale to był MM, ale mimo wszystko, to był ostatni raz w życiu, jak kupuje w sklepie, a nie przez internet.
Teraz, jak Ci gość oznajmi, że mieści się w "normnie", to co, zostaniesz z tv? Trzeba było atakować centralnie zwrot.
 

erogoal1

New member
Ale jeszcze mogę atakować centralnie o zwrot czy nie? Właśnie dlatego się tutaj pytam jak postąpić? Jeszcze nigdzie nie byłem tylko mówię co wstępnie powiedział mi sprzedawca i czy mam na to przystań co opisałem wyżej. Niestety tv kupiłem już w sklepie teraz będę wiedział póki co mam taki problem na teraz i pytam was o radę jak postąpić w tej sytuacji bo sprzedawca stwierdził że I tak serwis musi to sprawdzić tv zakupiony 16 dni temu
 

Rev1

New member
Czesc, z tego co wiem to masz 14 dni na zwrot w sklepie jedynie przy zakupie online, stacjonarnie to juz zalezy od zasad sklepu, ale raczej nic z tego nie bedzie.
Jesli zareklamujesz to w serwisie to odrzuca na 99%, ja kupilem Sony za 6k zł i mialem ten sam problem, nazywa sie to vertical banding i mozesz poczytac o tym w internecie. Kazdy producent uwaza to za normalny efekt przy technologii LED szczegolnie z podswietleniem krawedziowym czyli edge led, podobno w direct to raczej nie wystepuje.
Sony odrzucilo moja reklamacje, ale mialem tez inna wade w postaci wypalonego logo TV i po 2 miesiacach uzerania sie z nimi dali mi nowy TV, w miedzyczasie okazalo sie ze wymieniaja telewizory na uzywki z wiekszymi wadami itp.
Ile zjadlem nerwow to moje, ostatecznie wygrzebali gdzies we Francji na magazynie nowy egzemplarz modelu ktorego juz 1,5 roku nie produkuja i mi go wyslali, na razie jest OK, banding jakis maly jest ale to nie to co bylo w tamtym egzemplarzu.
Da sie ogladac mecze bez nerwow, na tamtym nie ogladalem bo nie moglem na to patrzec. Jak masz jakies pytania to pisz, postaram sie pomoc.
Pozdrawiam
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dlatego zakupy przez internet, tylko i wyłącznie.
Są sklepy które idą na rękę kupując stacjonarnie - jak chociażby MM, ale to nigdy nie będzie tak oczywiste i proste jak kupując w sieci.

W Twoim przypadku, też nie powinno być problemu.
Załóż konto i atakuj. Zapewne szczegółowe informacje uzyskasz w sieci od innych użytkowników

https://www.euro.com.pl/cms/zakupy-bez-obaw.bhtml
Na dole też masz info, że mogą od Ciebie odebrać.

Tu masz info:

Gdzie mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony za gotówkę w sklepie fizycznym objętym programem?

Towar należy dostarczyć do dowolnego sklepu objętego programem. W przypadku pralek, lodówek, kuchni, piekarników i telewizorów powyżej 32 cali istnieje możliwość zamówienia ich odbioru z domu.


Ew. możesz zadzwonić anonimowo na infolinie i zapytać, czy jak zakupisz np. tv, to jak wygląda ew. zwrot w kontekście tego co piszą na stronie o zwrotach, możesz też zapytać, czy po kupnie jak się zarejestrujesz, to będzie Cię obowiązywać opcja do 30dni.
 
Ostatnia edycja:
Do góry