Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Hajtaler428
Jakoś niemrawo się za to zabierasz. Nie cackaj się z nimi tylko pisz oficjalne pismo listem poleconym z żądaniem pisemnego ich stanowiska.
Przypomnij im jakie było Twoje żądanie usunięcia niezgodności towaru z umową ( wada- nieszczelna matryca powodująca gromadzenie się wewnątrz niej kurzu wynikiem czego są plamy na ekranie). Napisz im że zgodnie z oświadczeniem serwisu nie usunęli oni wady-przyczyny powstawania plam podczas wizyty u Ciebie. I zdaniem serwisu plamy powrócą.
Niezgodność towaru z umową nie została więc usunięta.
Żądaj ich pisemnego stanowiska w tej sprawie.
Wysyłaj listem poleconym i czekaj na odpowiedź. Dodaj też że ich pisemne stanowisko jest Ci potrzebne celem udania się z nim do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta i w razie potrzeby do swojego prawnika.
 

tomekdwk

New member
Czytam ten wątek i ciekawi mnie czy wpływ na zakurzenie matrycy może mieć miejsce zainstalowania telewizora -> czy jest powieszony na ścianie, czy stoi na nóżce...
Jak wiadomo każde urządzenie ( a zwłaszcza gdy ma elementy plastikowe) elektryzuje się -> a powierzchniowe ładunki elektryczne przyciągają kurz ...
teoretycznie jeśli telewizor byłby powieszony na ścianie ( przez metalowy uchwyt) ładunki te będą odprowadzane ( jest 'uziemiony' ) ... a gdy stoi na nóżce robi się 'pałeczką ebonitową' ( znaną poniekąd z fizyki ;) ) ....

Tak się składa że też mam Samsunga 48H6400( od 6 miesięcy) .... narazie nie mam problemów z kurzem ..
W moim przypadku mam powieszony na ścianie (metalowy uchwyt, przykręcony do metalowej konstrukcji obudowy) ...
Ciekawi mnie czy w przypadkach gdzie matryca była zakurzona stał na nóżce czy wisiał na ścianie ? ....
 
D

Deleted member 121090

Guest
Czytam ten wątek i ciekawi mnie czy wpływ na zakurzenie matrycy może mieć miejsce zainstalowania telewizora -> czy jest powieszony na ścianie, czy stoi na nóżce...
Jak wiadomo każde urządzenie ( a zwłaszcza gdy ma elementy plastikowe) elektryzuje się -> a powierzchniowe ładunki elektryczne przyciągają kurz ...
teoretycznie jeśli telewizor byłby powieszony na ścianie ( przez metalowy uchwyt) ładunki te będą odprowadzane ( jest 'uziemiony' ) ... a gdy stoi na nóżce robi się 'pałeczką ebonitową' ( znaną poniekąd z fizyki ;) ) ....
Nie zgodzę się.
Raz że śruby montażowe wewnątrz TV nie mają raczej kontaktu z elektroniką TV, są wpuszczone do plastikowej obudowy jak sądzę, dwa że ściana ceramiczna nie jest przewodnikiem. Nic Ci nie da ,, uziemianie'' czegokolwiek do niej.
 

Hajtaler428

New member
Ok ale czy maile od sklepu nie są traktowane jako oficjalne pismo i stanowisko sklepu?( dodam że wszystkie te maile są kontynuacją i odpowiedziami na moją reklamację gdzie podany jest nr zgłoszenia więc jeśli zgłosiłem reklamację drogą internetową to tej drogi powinienem się trzymać i te maile powinny wystarczyć do udowodnienia czegokolwiek?)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie kontaktował bym się w taki sposób ze sklepem w tej spornej sprawie. Widzisz, że odpowiadają Ci zdawkowo, byle nie napisać nic oficjalnego.
Cały czas jak czytam nie masz odpowiedzi na pytanie, czy niezgodność towaru z umową polegająca na tym, że matryca jest nieszczelna i gromadzi się wewnątrz niej kurz powodując plamy, została usunięta.
Żądałeś tego w ogóle w piśmie do nich?
Pisz oficjalne pismo, powołaj się na stanowisko serwisu, podaj konkretne paragrafy z Ustawy i czekaj na oficjalne ich stanowisko z pieczątką i podpisem.
Jak będą to musieli wystawić to się dwa razy zastanowią co tam napisać.
Jak Cię oficjalnie ,, oleją'' no to do instytucji o których wspomniałem.
Sprawa ewidentna i łatwa do wygrania.
Zapytaj też w serwisie czy Ci na piśmie potwierdzą to co od nich usłyszałeś.
Tzn. że nie usunęli przyczyny powstawania plam, że one powrócą.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kapusta jak masz warunki sterylne jak w szpitalu to i nie dziwota :) a poważnie to śmiech na sali z tym kurzem - wstyd i jeszcze raz wstyd..
 

Rafal7

Banned
Gdzie tam warunki sterylne, kurz w domu jak u każdego
Śmiech to mało powiedziane, ale spokojnie odbije się to Samsungowi czkawką.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
A pewnie ze sie odbije. Bo samsung juz mnie tak wkuza z telefonami, nowe telefony zawieszaja sie niemilosiernie, teraz jeszcze naciolem sie na tv.

Od nastepnego roku przechodze na iphona a nastepnym razem tv innej marki.

Samsung za mocno w piurka urusl.

Jeszcze nich mi sie lodowki i piekarniki samsunga rozpierdziela to sie wtedy zdenerwuje....
 

rafaa

New member
Halo......to znowu ja ;) 3 matryca, plamy zaczynają się pojawiać. Jako, że mam już totalnie wyje.... na tą firmę zapytam, co alternatywnie można teraz kupić? Chodzi mi o podobną jakość obrazu, czerń, byle nie tej firmy? Oczywiście w podobnych pieniądzach?
 

topol

New member
A pewnie ze sie odbije. Bo samsung juz mnie tak wkuza z telefonami, nowe telefony zawieszaja sie niemilosiernie, teraz jeszcze naciolem sie na tv.

Od nastepnego roku przechodze na iphona a nastepnym razem tv innej marki.

Samsung za mocno w piurka urusl.

Jeszcze nich mi sie lodowki i piekarniki samsunga rozpierdziela to sie wtedy zdenerwuje....
Bo to Samsung właśnie... jeszcze w połączeniu z Androidem...
Dlatego od dawna nie używam czegokolwiek na Androidzie ani od Samsunga.

Passportnąłem SE.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Halo......to znowu ja ;) 3 matryca, plamy zaczynają się pojawiać. Jako, że mam już totalnie wyje.... na tą firmę zapytam, co alternatywnie można teraz kupić? Chodzi mi o podobną jakość obrazu, czerń, byle nie tej firmy? Oczywiście w podobnych pieniądzach?

W podobnej cenie w tym przedziale to pewnie Lg i Philips..
 

Piwek80

Member
@HQ150
Nikogo nie odwodziłem od reklamowania telewizora, twierdziłem tylko, że reklamacja z tytułu niezgodności nic nie da przy takim stanowisku jakie miał samsung w tej sprawie. Stanowisko się zmieniło jak sam wielokrotnie pisałeś za sprawą trafienia tej sprawy do mediów więc i reklamacje są uznawane.
Jeśli kogoś broniłem to prędzej serwisu niż producenta. Samsung tak robi klientów w balona, że nawet nie masz o tym pojęcia. Wypuścili bubla i to nie jednego i przecież się do tego nie przyznają bo musieliby wszystkie te buble wymienić, w serwisach o tym wiedzą ale nic z tym nie mogą zrobić albo będą naprawiać na zasadach producenta albo wcale. Co byś wybrał na miejscu serwisu, pewnie wolałbyś zwinąć interes?
Wracając do sprawy plam to dysponujesz jakąś ekspertyzą stwierdzającą co jest ich przyczyną? Nawet gdybyś miał kilka takich ekspertyz i dołączył je do reklamowanego telewizora to serwis i tak podejmie decyzję na podstawie wytycznych producenta. Moim zdaniem to jest wywalanie kasy w błoto chyba, że ktoś jest na tyle zdeterminowany, że pójdzie z nimi do sądu.
Wystarczy spojrzeć na obudowę z tyłu telewizora, żeby dostrzec, że przez otwory wentylacyjne może dostawać się do środka, kurz. Telewizor musiałby mieć klasę szczelności co najmniej IP5X aby był odporny na pył. Widziałeś gdzieś taką informację?
Serwis usunął plamy w taki sposób na jaki pozwał mu producent i pretensje można mieć tylko do producenta. Oczywiście serwisy nie są nieomylne i czasami też potrafią spieprzyć naprawę.
 

topol

New member
Producent nie jest stroną w przypadku niezgodności towaru z umową. Stronami są: sprzedawca i nabywca. Powodem roszczeń nabywcy mogą także być rzeczy nie będące wadami bądź od producenta niezależne. Producent jest stroną tylko w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji.

Passportnąłem SE.
 
D

Deleted member 121090

Guest
@HQ150

Wracając do sprawy plam to dysponujesz jakąś ekspertyzą stwierdzającą co jest ich przyczyną?
No widzę, że brniesz w paranoję coraz głębiej.
Oczywiście, ze mamy takie ekspertyzy. i to jeszcze ile. Przecież to Wy jako serwis wystawialiście na piśmie ekspertyzę, że plamy na ekranie są spowodowane kurzem!
To jak kłamaliście?
Mało tego nawet u kolegi Hajtalera428 jak byk w gwarancji jest zapis warunkowe czyszczenie matrycy.
To co z czego czyścili? Z krwi, błota? Co jeszcze może w warunkach domowych spowodować zabrudznie matrycy skoro nie kurz?
I tak jak Ci topol napisał. Nie masz bladego pojęcia co mówi Ustawa. Albo raczej udajesz że nie masz i w dalszym ciągu próbujesz bronić Samsunga. Przy zgłaszaniu reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową nie interesuje nas zupełnie czy Samsung uważa coś za wadę na podstawie swoich zapisów gwarancyjnych.
Po ponad roku dyskusji w temacie może warto by było, żebyś wreszcie przeczytał Ustawę o której chcesz dyskutować? Czy dalej wolisz wychodzić na kompletnego laika nie mającego pojęcia o czym rozprawia?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Halo......to znowu ja ;) 3 matryca, plamy zaczynają się pojawiać. Jako, że mam już totalnie wyje.... na tą firmę zapytam, co alternatywnie można teraz kupić? Chodzi mi o podobną jakość obrazu, czerń, byle nie tej firmy? Oczywiście w podobnych pieniądzach?
rafaa
Szczere wyrazy współczucia.
Przypomnij mi, poprzednio Ci wymieniali matryce?
Zgłaszałeś to z Ustawy czy były to naprawy gwarancyjne?
 

rafaa

New member
I tak, i tak. Na razie plam na białym tle nie widać ale coraz bardziej widać dse podczas panoramy, a nie było tego więc wnioskuję, że syf już się zbiera i wkrótce plamy się pojawią. Rozglądam się za nowym tv do 3,5 tys. do 50".
 
Do góry