Chyba raczej chodziło o niedotrzymanie warunków gwarancji, chyba że piszemy o czymś innym
http://www.hdtv.com.pl/forum/667112-post85.html
http://www.hdtv.com.pl/forum/667112-post85.html
Z tego co pamiętam od 40" wzwyż nie trzeba trzymać kartonu od telewizora.
To byłem ja i uważam w dalszym ciągu, że to jest powód żeby o takich rzeczach pisać na forach. po to są. I niech później każdy sobie sam wyciągnie wniosek o solidności danej firmy.Nie czytałem jeszcze do końca, ale założyciel wątku napisał, że dostanie zwrot kasy więc to chyba jest ok nie??. Rozumiem, że wolałby dostać nowy TV o zbliżonych parametrach, ale jak dla mnie to nie jest powód do pisania takich rzeczy na forum. Poza tym jeśli by to było ubezpieczenie, to raczej nie dostałby by 100% wartości FV tylko mniej, bo przecież TV już nie był nowy (to jest moje przypuszczenie, ale pewnie ubezpieczalnie w przypadku sprzętu działają podobnie jak w przypadku AC w samochodach). Inna sprawa, że stało się to po 1,5 roku więc można powiedzieć, że w ramach tradycyjnej gwarancji i nie widzę tu związku z tą przedłużoną.
Nie zmieniłem zdania. To Sony nie dało mi wyboru, mimo, że pisałem do nich pisma z żądaniem dochowania warunków gwarancji, i podaniem konkretnych paragrafów z karty gwarancyjnej.Kiedyś to czytałem i raczej nie było tutaj większego problemu.
Sony uznawało od początku reklamację i chciało wypłacic wartośc zakupu, ale człowiek kupił ten TV w promocji (cena z 13 na 9 tys.) i liczył na nowy porównywalny sprzęt. W końcu zmienił zdanie i 9 tys. odebrał z Sony.
Sony nie kombinowało tylko przyjęło wariant zwrot kwoty zakupu.
Bardzo wiele OWS ma zapisy wymiana na towar sprawny lub zwrot należności.
Błędem Sony jest czytelny brak takiego zapisu.