F1 2010 - liga ps3

AyrtonSenna

New member
Po zapoznaniu sie z materiałem od Pawkaraku ja widze to nastepujaco:

Strata pozycji po puknięciu przez Komara. Bez dyskusji.

Nastepnie Pawkaraku nie wiem, ale zamiast zjechac do środka toru i ustawic sie tuz za Komarem (po jego manewrze) Ty odbiłes w strone tarek :?: (moze chciałes lepiej wejsc w szykane, ale majac przeciwnika za Toba "Woytasa" tak bym nie zrobił)
Woytas wykorzystałes wieksza predkosc wiec ok prawidłowo, ale nie zostawiłes wolnego miejsc dla Pawkaraku przy pierwszym strzale. Widac ze chciałes jak najlepiej wejść w szykanę i parłeś na lewo, ale decydując sie na manewr wyprzedzania po wewnetrznej do tego jeszcze przed szykana trzeba sie liczyc ze beda grzmoty . Po pierwszym strzale byłes juz o pół bolidu przed Pawkaraku, wiec mogłes odbic troche do prawej i dohamowac (ale tak zeby trzymac Pawkaraku ciut za Toba) wtedy to Ty miałbys pierwszeństwo w szykanie.

Komar - żółta.
Woytas - żółta


Miałem sytuacje z Tomim 14:18 - tez miałem wieksza predkosc i wbiłem mu sie od wewnętrznej, ale przyhamowywałem i puściłem go.

Pytanie czy mogłem jechac dalej czy dobrze zrobiłem puszczajac go ?

YouTube - wegry

Chciałbym wiedzieć na przyszłość co robic w takiej sytuacji.
 

komarzycho

New member
Jeżeli chodzi o Tomiego to oczywiście żółta kartka.

Keyusu vs Kizior - Kizior żółta kartka, czy by była flaga czy nie, czy byś gonił tytuł mistrza, musisz ustąpić przed wjazdem, sam prawdopodobnie zrobił bym tak samo bo przy takich emocjach czasami podejmuje się niepotrzebne ryzyko.

Dla mnie żółta kartka za potrącenie Pawkaraku - przez chwilę się zawachałem, ale zacząłem wyprzedzać.

Woytas vs Pawkaraku- tutaj mam mieszane uczucia, ale na tej szykanie nie da się wyprzedzać, trochę zbyt optymistyczne to było, jeżeli się wyprzedza to trzeba trochę miejsca zostawić wyprzedzanemu, w pierwszej fazie tego nie było.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Dla mnie żółta kartka za potrącenie Pawkaraku - przez chwilę się zawachałem, ale zacząłem wyprzedzać.

Woytas vs Pawkaraku- tutaj mam mieszane uczucia, ale na tej szykanie nie da się wyprzedzać, trochę zbyt optymistyczne to było, jeżeli się wyprzedza to trzeba trochę miejsca zostawić wyprzedzanemu, w pierwszej fazie tego nie było.

Tu Komar muszę potwierdzić bo " mentor " jak i reszta :D też tego pewnie na filmy nie zauważyli ale Komar przez chwilę nie przyspiesza ...

Ja w tym momencie dałem jak pilot Tu-154 pełen ciąg z wiarą , że się uda i was obu myknę przed szykaną ale ... Komar pewnie w tej samej chwili dał pełen but czego na filmie od Pawaraku nie widać i mi odjechał a ja się spotkałem z ferrari :blagam:

no na szykanie wiem , że się nie da miało być spokojnie przed i zimny łokieć na bolidzie ;-):popcorn:

ps. kolejny raz widać jak różnie widać zdarzenia z bolidów szkoda , że nie nagrywałem ale od Pawaraku pół aerodynamiki Komara fruwa w powietrzu na filmie od Komara jakoś nie bardzo , z tyłu chyba jechał jeszcze bikson może ma film ?
 
Ostatnia edycja:

AyrtonSenna

New member
Woytas mysle, ze fakt ze Komar nie gazował nie ma znaczenia ... i tak go wyprzedził.

Tomi za start - żółta kartka.
Key vs Kizior
Kizior - żółta kartka tylko dlatego, ze Key był dublującym liderem w tej sytuacji.
 

mayerr

New member
Tu Komar muszę potwierdzić bo " mentor " jak i reszta :D też tego pewnie na filmy nie zauważyli ale Komar przez chwilę nie przyspiesza ...

Ja w tym momencie dałem jak pilot Tu-154 pełen ciąg z wiarą , że się uda i was obu myknę przed szykaną ale ... Komar pewnie w tej samej chwili dał pełen but czego na filmie od Pawaraku nie widać i mi odjechał a ja się spotkałem z ferrari :blagam:

no na szykanie wiem , że się nie da miało być spokojnie przed i zimny łokieć na bolidzie ;-):popcorn:

ps. kolejny raz widać jak różnie widać zdarzenia z bolidów szkoda , że nie nagrywałem ale od Pawaraku pół aerodynamiki Komara fruwa w powietrzu na filmie od Komara jakoś nie bardzo , z tyłu chyba jechał jeszcze bikson może ma film ?
Woytas, nie wiem dlaczego w każdym poście próbujesz mnie wykreować na jakiegoś guru. Pisałem już milion razy, że sytuacje oceniamy wszyscy a Ty swoje.
Włączyłeś pełny ciąg z wiarą, że się uda? Daj spokój z takim tłumaczeniem. Tomi równie dobrze mógł napisać to samo po kolizji w pierwszym zakręcie.
Uhmm, już wiesz, że w szykanie się nie da wyprzedzać. A podczas wyścigu zapomniałeś jak wygląda ten fragment toru i myślałeś, że jest jeszcze 400m prostej do szykany?
 

DrWredman

Active member
To ja krótko:

Tomi za start - żółta kartka, ale że to pierwszy zakręt powinno być cofniecie pozycji.

Keyusu vs Kizior
Kizior - żółta kartka

reszta - incydenty wyścigowe.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Tomi równie dobrze mógł napisać to samo po kolizji w pierwszym zakręcie.
Uhmm, już wiesz, że w szykanie się nie da wyprzedzać. A podczas wyścigu zapomniałeś jak wygląda ten fragment toru i myślałeś, że jest jeszcze 400m prostej do szykany?

Chyba lekko przesadzasz ale Ci wybaczam bo Cię lubię za zawsze jazdę fair play ;)

Na szykanie nie zamierzałem wyprzedzać !!!
Przed szykaną wystarczy się zrównać, jadąc po wewnętrznej zawsze jesteś w tym układzie wygrany , ja pojechałem ostro nie zostawiają miejsca ferrari po ty jak zjechało na tarki nie odpuściłem atakowałem , żeby zyskać pozcycję ..

teraz do Pawaraku rozumiem , że doszło do kontaktu ze mną odpuściłeś ? też nie , wytłumacz mi łaskawie teraz Ty masz mnie przed sobą po prawej jestem zdecydowanie w lepszej sytuacji na wewnętrznej przed szykaną po co wjeżdżasz mi w bok bolidu ? Chciałeś wymierzyć sprawiedliwość na miejscu ? :D

Ciągnę bez sensu już watek ale zapewne takowe będą w przyszłym sezonie ... ja próbowałem wykorzystać twój błąd kontakt nastąpił w którym dokładnie momencie bo mam wrażenie , że dostaje cięgi za to , że nie zostawiłem CI miejsca , żebyś stosownie wjechał sobie na tor po twoim błędzie , Ty też Mayer wyłącznie skupiłeś się na tym , a co nastąpiło dalej ?

Wszystkim fajnie się taki piszę i wydziwia tylko to wszystko dzieje się na przestrzeni 2-3 s przy emocjach

powtarzam przyznałem od razu , że może zbyt optymistycznie podszedłem do manewru i pisałem już to niejednokrotnie , nikt do nikogo nie miał żalu i też takie było ustalenie , że kary na wniosek poszkodowanych

a nagle wyskakuje " guru" Mayer przywalić Woytasowi kartkę ????

To samo Keyusu nie straciłeś pozycji, Kizior nie zepsuł Ci wyścigu , opierd...liłeś go puściłeś wiązankę ale kara dla kary ( on może nie do końca był rozsądny ale Ty też do końca z pełnym butem więc też trochę pokory )

takie moje zdanie , argumenty znacie filmy są głosowanie kartka dla mnie wszyscy uczestnicy wyścigu chcę poznać opinię całości stawki
 

Keyusu

New member
***** MAC!!!
Ayrton nie rozumiem dlaczego piszesz,że kara dla Kiziora tylko dlatego,że byłem liderem/dublującym.
Mówie jeszcze raz:NIE WAŻNE KTO BY ZNAJDOWAŁ SIĘ W POBLIŻU KIZIORA,POWINIEN ON POCZEKAC(Kizior,oczywiście nie bierz tych moich słów w tym kontekście,że znów najeżdżam na ciebie,po prostu chce wytłumaczyc to Ayrtonowi) dlatego zmień swoje zdanie-NIE WAŻNE KTO BYŁ W POBLIŻU,BŁĄD ,ŻE WYJECHAŁ !!!
Woytas,jak sam napisałeś-w wyścigu są wielkie emocje a ja wypowiedziałem te słowa właśnie pod ich wpływem(po obejrzeniu filmiku dopiero zauważyłem,że powiedziałem na Kiziora,że zawsze daje dupy(sory Kizior ale wiesz jak to jest),naprawde, takto nie wiedziałem,że wypowiedziałem takie obrazliwe słowa).
I jeszcze Woytas jedno:wiesz co mogłem stracic za ten manewr-ZWYCIĘSTWO,tak zwycięstwo a Komar może to potwierdzic bo z 7-8 sekundowej przewagi nad nim moja przewaga stopniała do 2,4 sek więc ryzyko było spore tym bardziej ,że opony też już nie były najlepsze
 
Ostatnia edycja:

Tomi1985

New member
Tomi czyli ja żółta kartka na klate, Jak chcecie mi zabrac pozycje to tez przyjmuje na klate bo wiem ze przesadzilem z tym startem:)
Woytas- żółta kartka
Kizior- żółta kartka, ale mysle ze jakby byla odwrotna sytuacja i ze jak Keyusu by wylecial to tez by wrócił na tor i tez by ktos w niego wjechal bo zauwazylem ze niema nawet mapki właczonej:)
Jest jeszcze jeden dzwon na moim filmie na 13 okr w 12:13 min to sobie zobaczcie:)
 

mayerr

New member
Ja uważam, że skoro wszyscy mamy być sędziami i oceniać dane sytuacje, to każdy powinien na dany temat lub sytuacje wydać opinie...
Po prostu niech każdy napisze czy należy się żółta kartka temu co zawinił czy nie, być może unikniemy wtedy kłótni jakie można zaobserwowac od kilku tygodni;) i powtarzam wszyscy nie kilka osob... :)
Nie możemy nikogo zmuszać do czytania forum. Wiadomo, że każdy ma prywatne życie i po prostu może nie mieć na to czasu.
Według mnie czekamy zawsze do następnego wyścigu i wtedy zamykamy temat ocen sytuacji minionego GP . Bazujemy na tym co mamy i oczywiście ocena wystawiona przez większość wypowiadających się graczy jest tą właściwą (i nie ważne, że komuś się nie podoba).
Przed wyścigiem postaram się zaktualizować tabelkę żeby wszyscy wiedzieli na czym stoją.
I tutaj przydałaby się kolejna osoba żeby wzięła to na swoje barki i wszystkie oceny graczy gdzieś tam sobie notowała i w niedziele PW do mnie a ja wrzut do tabelki. Ja zajmuje się tabelką, Jakubus zbiera wszystkie nasze uwagi dotyczące zasad w nowym sezonie. Kiedyś to wszystko przedstawi (myślę, że max tydzień przed startem) i wspólnie podejmiemy ostateczną decyzje.
Wiadomo, że ja i Jakubus mamy też życie prywatne i nie będziemy wszystkiego dźwigać sami.
Jak by było więcej chętnych to pewnie znajdzie się jeszcze jakieś zajęcie ;)

Zostało niecałe 3 tyg do startu i dobrze by było jakby wszyscy zabrali głos w sprawie zasad przyszłego sezonu. Moja propozycja:
-wyścig w niedziele o godz 21:30 (od 27.03 GP Singapuru zaczynamy drugi sezon i wyścig jedziemy zaraz po wyścigu pierwszego sezonu. Jeżeli ktoś uważa że za długo to wszystko ma trwać, ja nie mam nic przeciwko żeby skrócić pierwszy wyścig)
-długość wyścigu hmm, ja jestem za 30-50% i jeżeli większość osób jasno powie, że 30% przychylę się do ich decyzji
-flagi real
-opony wł
-paliwo wł
-uszkodzenia pełne
-bolidy równe
-kolizje wszystkie
-asysty podobnie jak długość wyścigu, czyli jeżeli większość stanowczo powie, że np wyłączamy wszystkie asysty ja się przychylę do tej decyzji.

Myślę, że tyle na razie wystarczy żeby Jakubus nam się nie przepracował. Proszę o wszystkich o swoje zdanie na ten temat.
Później zajmiemy się regulaminem.
Myślę, że asysty musimy ustalić jak najszybciej bo jak zdecydujemy cokolwiek zbanować to osoby, które korzystają ze wspomagaczy muszą mieć czas na poznanie od nowa torów.

Na szykanie nie zamierzałem wyprzedzać !!!
Przed szykaną wystarczy się zrównać, jadąc po wewnętrznej zawsze jesteś w tym układzie wygrany , ja pojechałem ostro nie zostawiają miejsca ferrari po ty jak zjechało na tarki nie odpuściłem atakowałem , żeby zyskać pozcycję ..
no i tutaj się mylisz bo wchodząc w szykanę po wewnętrznej zawsze wychodzisz po zewnętrznej więc już nie jesteś w tym układzie wygrany.
Nie możesz wchodząc w szykanę po wewnętrznej i będąc na równo z innym bolidem nagle zmieniać tor i zająć na wyjściu z szykany wewnętrzną stronę bo przecież ten obok Ciebie dalej jedzie i chciałby jechać po torze a nie poboczem.
Ale skończy my już tą dyskusję.
Jeżeli większość uzna winę to karzemy, jeżeli większość winy się nie do patrzy kary nie ma i tyle.
Zajmijmy się już pomału przyszłym sezonem
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
I jeszcze Woytas jedno:wiesz co mogłem stracic za ten manewr-ZWYCIĘSTWO,tak zwycięstwo a Komar może to potwierdzic bo z 7-8 sekundowej przewagi nad nim moja przewaga stopniała do 2,4 sek więc ryzyko było spore tym bardziej ,że opony też już nie były najlepsze


ale nie straciłeś więc nie ma co wieszać psy :) ( zobacz Anglię i trójkącik Ja, Komar i Mayer , Komar mi zredukował przewagę o połowę i się musiałem bronić przed Mayerem do ostatnich metrów i żalu do nikogo nie miałem )
Ayrtonowi chodziło o to , że Kizior jak miał spina to normalne jest , że każdy wraca jak najszybciej na tor , jakby wiedział , że będzie dublowany to zmienia to sytuację czy miał niebieską flagę nie wiem , czy Ty żółtą też nie wiem , Kizior pod prąd nie pojechał i nie sądzę , że zrobił to specjalnie dlatego przy głosowaniu za kartką byłby na NIE głównie dlatego , że nie zepsuło Ci to wyścigu

i tu nasuwa mi się propozycja do regulaminu

1) ewidentny strzał , pierwszy zakręt itd - żółta kartka
2) trącenie , niebezpieczna jazda - upomnienie ( 2 upomnienia żółta kartka )

3) 3 żółte kartki - jakie propozycje

w takim układzie sam sobie przyznaje upomnienie za Pawaraku- Woytas przed szykaną :bober:( do żółtej kartki się nie poczuwam ;)) ale i tak proszę o głosowanie
 

WojtR

Member
Bez reklam
Moja propozycja:
-wyścig w niedziele o godz 21:30 (od 27.03 GP Singapuru zaczynamy drugi sezon i wyścig jedziemy zaraz po wyścigu pierwszego sezonu. Jeżeli ktoś uważa że za długo to wszystko ma trwać, ja nie mam nic przeciwko żeby skrócić pierwszy wyścig)
-długość wyścigu hmm, ja jestem za 30-50% i jeżeli większość osób jasno powie, że 30% przychylę się do ich decyzji
-flagi real
-opony wł
-paliwo wł
-uszkodzenia pełne
-bolidy równe
-kolizje wszystkie
-asysty podobnie jak długość wyścigu, czyli jeżeli większość stanowczo powie, że np wyłączamy wszystkie asysty ja się przychylę do tej decyzji.

.

generalnie jestem za oprócz asyst powinny być tak jak w tym sezonie ( inaczej będzie totalna rozpierducha )

" -wyścig w niedziele o godz 21:30 (od 27.03 GP Singapuru zaczynamy drugi sezon"

czy to oznacza , że ten sezon porzucamy ??????

ps. Zrozumiałem twoją wypowiedź tak , że jedziemy 2 sezony równolegle ?
albo kończymy pierwszy albo drugi od nowa na 2 rónolegle jestem średnio zainteresowany tym bardziej przy starcie o 21:30
 
Ostatnia edycja:

komarzycho

New member
Miałem sytuacje z Tomim 14:18 - tez miałem wieksza predkosc i wbiłem mu sie od wewnętrznej, ale przyhamowywałem i puściłem go.

Pytanie czy mogłem jechac dalej czy dobrze zrobiłem puszczajac go ?

YouTube - wegry

Chciałbym wiedzieć na przyszłość co robic w takiej sytuacji.


Z kamery Tomiego wydaje się, że dobrze zrobiłeś ustępując.


Jest jeszcze jeden dzwon na moim filmie na 13 okr w 12:13 min to sobie zobaczcie:)

Samochód widmo :D Zdaję się, że Arek przywalił, ale grzecznie poczekał i oddał pozycję. Więc w miarę ok. CHyba, że w wyniku kolizji straciłeś 3s, które pozbawiły Cię lepszego miejsca, ale to jeszcze dużo nie znaczy bo nie wiadomo czy dałbyś radę tą osobę wyprzedzić.
 

mayerr

New member
ps. Zrozumiałem twoją wypowiedź tak , że jedziemy 2 sezony równolegle ?
albo kończymy pierwszy albo drugi od nowa na 2 rónolegle jestem średnio zainteresowany tym bardziej przy starcie o 21:30
dobrze zrozumiałeś. Kiedyś rozmawialiśmy na ten temat(chyba na czacie, albo tutaj-nie chce mi się przeglądać) i większość osób była za rozpoczęciem sezonu równo z końcówką starego.
I tak zwykle po wyścigu jeździmy trening więc co za różnica czy będzie to trening czy drugi sezon.
Oczywiście czekamy na oficjalne stanowisko wszystkich (albo raczej prawie wszystkich ;) )

Zapomniałem dodać do moich propozycji, że wyścigi jedziemy nie co tydzień w niedziele tylko tak jak formuła w realu i możemy zastosować pogodę taka jaka była w rzeczywistości.
 

Kizior79

New member
Zostało niecałe 3 tyg do startu i dobrze by było jakby wszyscy zabrali głos w sprawie zasad przyszłego sezonu. Moja propozycja:
-wyścig w niedziele o godz 21:30 (od 27.03 GP Singapuru zaczynamy drugi sezon i wyścig jedziemy zaraz po wyścigu pierwszego sezonu. Jeżeli ktoś uważa że za długo to wszystko ma trwać, ja nie mam nic przeciwko żeby skrócić pierwszy wyścig)
-długość wyścigu hmm, ja jestem za 30-50% i jeżeli większość osób jasno powie, że 30% przychylę się do ich decyzji
-flagi real
-opony wł
-paliwo wł
-uszkodzenia pełne
-bolidy równe
-kolizje wszystkie
-asysty podobnie jak długość wyścigu, czyli jeżeli większość stanowczo powie, że np wyłączamy wszystkie asysty ja się przychylę do tej decyzji.

Moje zdanie:

asysty - tak jak teraz
godzina - 21.00

reszta jw.

Co do tematu kar - kartkę przyjmę z pokorą;-)
Kara dla Woytasa - mam mieszane uczucia
Komar vs Paw - Komar, hmmm... żółta, bo nie ma czegoś takiego jak ostrzeżenie:lol:
Tomi, start - tu mam duże wątpliwości, moim zdaniem Tomi zdążył by wychamować gdyby nie moje "puku puku" z Woytasem, nie ma kategorii "killer incydent wyścigowy":lol: więc nie zabieram głosu.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Zapomniałem dodać do moich propozycji, że wyścigi jedziemy nie co tydzień w niedziele tylko tak jak formuła w realu i możemy zastosować pogodę taka jaka była w rzeczywistości.

i to jest Mayer bardzo dobra propozycja bo już nie ogarniam tematów :)
co tydzień za często nie ma się kiedy przygotować a przyjdzie wiosna lato to będzie jeszcze gorzej , niezależnie czy jeden czy 2 sezony równolegle ( ja osobiście przychylałbym się za rozpoczęciem nowego z jasnymi regułami , poza tym ludziska lepiej już objechani sprzęty dotarte i porzuceniem starego lub ukończeniem równo przed rozpoczęcie nowego w realu )
 

AyrtonSenna

New member
Dzieki Komar za opinie w sprawie mojego manewru wyprzedzania.

***** MAC!!!
Ayrton nie rozumiem dlaczego piszesz,że kara dla Kiziora tylko dlatego,że byłem liderem/dublującym.
Mówie jeszcze raz:NIE WAŻNE KTO BY ZNAJDOWAŁ SIĘ W POBLIŻU KIZIORA,POWINIEN ON POCZEKAC(Kizior,oczywiście nie bierz tych moich słów w tym kontekście,że znów najeżdżam na ciebie,po prostu chce wytłumaczyc to Ayrtonowi) dlatego zmień swoje zdanie-NIE WAŻNE KTO BYŁ W POBLIŻU,BŁĄD ,ŻE WYJECHAŁ !!!


Key, Wojtas doskonale wytłumaczył Tobie o co mi chodziło.

"Ayrtonowi chodziło o to , że Kizior jak miał spina to normalne jest , że każdy wraca jak najszybciej na tor , jakby wiedział , że będzie dublowany to zmienia to sytuację czy miał niebieską flagę nie wiem , czy Ty żółtą też nie wiem , Kizior pod prąd nie pojechał i nie sądzę , że zrobił to specjalnie dlatego przy głosowaniu za kartką byłby na NIE głównie dlatego , że nie zepsuło Ci to wyścigu "

Sorry Key, ale nie ma opcji żebym puszczał kogoś kto jedzie za mna a ja wjeżdżam na tor tak jak to było w przypadku Kiziora (CHYBA ZE JADE POD PRAD LUB WIDZE ZE BOLID ZBLIZAJACY SIE DO MNIE JEST NA TYLE BLISKO ZE NIE DAM RADY WJECHAC) !!! ZROZUM ZE MASZ HAMULCE W BOLIDZIE I JESLI JEST WASKO TO MUSISZ ZAHAMOWAC WIDZAC ZE COS SIE DZIEJE !!! KEY W WYSCIGU STARTUJE 12 OSOB I KAZDY MA PRAWO PO BŁEDZIE WJECHAC NA TOR, ALE NIE PERFIDNIE POD BOLID NADJEŻDŻAJĄCY A W TWOIM PRZYPADKU BYLO WIDAC ZE KTOŚ KRECI SIE W SZYKANIE I JUZ WTEDY POWINIENES HAMOWAC LUB ZACHOWAC PRZYNAJMNIEJ OSTROZNOSC. Kizior był juz ustawiony w kierunku jazdy ORAZ BYŁ CAŁYM BOLIDEM NA TORZE zanim go uderzyłeś, wiec nie masz racji !
Usprawiedliwia Cie fakt ze byłes liderem dublujacym nic wiecej. FLAGI PEWNIE NIE WIDZIAŁ BO CHYBA BYŁY WYŁACZONE. Mayer bedzie wiedział.

Na pewno nie zmienie zdania bo wychodzi na to ze jak ktos sie zbliza do bolidu wjeżdżającego na tor po błedzie to tylko przylepić mu baner nad bolidem z napisem : "Miejsce kurw.. bo rozpierd...le"

Przyszły sezon:
- co do godziny to dla mnie bez roznicy ;-)
-długość wyścigu - 30-50% - bedzie 100% to tez pojade ;-)
-flagi real
-opony wł
-paliwo wł
-uszkodzenia pełne
-bolidy równe
-kolizje wszystkie
-asysty wszystkie lub bez abs i hamowania
 
Ostatnia edycja:

Keyusu

New member
Dobra Ayrton nie zgodzimy się co do tej sytuacji i ta cała dyskusja już mnie męczy-piona na zgode i powodzenia w Gp :) (nie chce wyjśc na jakiegoś uparciucha,który nie da sobie wmówic czegoś innego niż myśli) :)
A i jeszcze jedno do Woytasa-pisałeś wcześniej,że Mayer wychodzi na jakiegoś guru,kogoś ,który tylko krytykuje itp.Ale zauważ jedno ,że stosunkowo niewiele osób wypowiada się co do wszystkich sytuacji(nie mówie ,że nikt ale nie wszyscy) i w tym momencie ktoś musi oceniac zdarzenia,nakręcac to forum także prosze nie miej żalu do Mayera ,bo ktoś tu musi krytykowac itp zwracac uwagę innym.
A swoją drogą dobrze ,że dochodzi do kłótni,wymiany zdań,poglądów itp-po to jest forum :)
 

AyrtonSenna

New member
Key, ja tylko wyraziłem swoja opinie i pełen lajcik ;-) nikt na nikogo sie nie obraza ani nie ma konfliktu - swietnie to okresliłes w ostatnim poście, ze forum własnie jest po to aby wyrazic swoje zdaniena na dany temat i ja to tak traktuje. Im wiecej bedziemy rozwiązywać kontrowersyjnych sytuacji tym lepiej dla nas i bardziej bedziemy uświadomieni jak sie zachować w danym momencie na torze.
 
Do góry