F1 2010 - liga ps3

mayerr

New member
Mayer nie siej paniki jakbyś obejrzał po kolei wszystkie filmy to spora część osób przed tą szykaną wyprzedzała a co wypychania to Komar go wypchnął puknięciem w tył urywając sobie skrzydło .. jakoś też go nie przepuścił ... ja skorzystałem z okazji jak wracał Pawaraku na tor to byłem już obok a potem pchał się do końca , więc kartkę sobie daruj i pomyśl kto kogo tu nie puścił i kto kogo wypchnął ( przeanalizuj sobie film Komara) :p
nie bądź śmieszny Woytas. Popatrz gdzie wyprzedzał Komar a gdzie Ty. I to nie jest tylko moje zdanie. Może osoby, z którymi rozmawiałem na ten temat na czacie po wyścigu wypowiedzą się w tej kwestii. Ja Ci kartkę na siłę nie chce dać. niech się wypowiedzą wszyscy na ten temat. To była tylko moja propozycja.
I co Ty masz z tym, że wszyscy na Ciebie się pchają? To już kolejny wyścig po którym piszesz, że ktoś sie na Ciebie pcha. Nie ważne czy jedzie z przodu, z tyłu czy z boku ale się pcha.
Proszę wszystkich o ocenę tej sytuacji (jest na filmiku od Pawkaraku) oraz ocenę sytuacji Kizior vs Keyusu

I nie sieje paniki. Po prostu próbuje wszystkim wtłuc do głowy, że nie każdy zakręt na torze nadaje się do wyprzedzania. A jak ktoś wyprzedził przed szykaną albo jeszcze lepiej w szykanie i nie uszkodził przy tym nikogo to chwała mu za to i wielki szacun.
 
Ostatnia edycja:

Kizior79

New member
Kizior moim zdaniem też żółta kartka. Pisaliśmy już parę razy, że jak ktoś wyleci z toru ma poczekać, bo narobi sobie syfu i innym. Jak by to nie było w szykanie, gdzie prędkość była mała, Keyusu zapewne stracił by skrzydło.

W tym temacie mozemy pisać godzinami.

Czy wyleciałem z toru? Czy tylko wolniej i szerzej, poza optymalnym torem jazdy?
Czy bylo by tak w momencie pojawienia się niebieskiej flagi?
Czy doszlo by do kontaktu, gdyby Key widzac mnie z daleka (od momentu kiedy Key mnie widzial do kontaktu mineło 5s), odpuścił gaz?

Spoko, jak chcecie to walcie kartkę, dam rade:D
 

Keyusu

New member
Co do Woytasa,Mayer ma rację,rozmawialiśmy po wyścigu na czacie i praktycznie wszyscy mieli jedno zdanie-nie powinieneś wpychac się przed tą szykaną Woytas.
Czyli moje zdanie na temat Woytas vs Pawkaraku-żółta kartka dla Woytasa
(ja na twoim miejscu po prostu schował bym się za Pawkaraku i zaatakowałbym go w tym miejscu co ja Arka)
Co do sytuacji z Kiziorem :)-teraz wychodze na chama ,że nie sfolgowałem jak widziałem Kiziora wjeżdżającego na tor i wychodzi na to,że to moja wina.Mówcie co chcecie ale ja wiem swoje.
Panowie,musimy byc ostrzy w swoich osądach dlatego powinniśmy karac do tej pory aż każdy nauczy się zasad kultury na torze oraz dobrego zachowania w danych sytuacjach-taka jest moja opinia dlatego KARAJMY
 
Ostatnia edycja:

mayerr

New member
W tym temacie mozemy pisać godzinami.

Czy wyleciałem z toru? Czy tylko wolniej i szerzej, poza optymalnym torem jazdy?
Czy bylo by tak w momencie pojawienia się niebieskiej flagi?
Czy doszlo by do kontaktu, gdyby Key widzac mnie z daleka (od momentu kiedy Key mnie widzial do kontaktu mineło 5s), odpuścił gaz?

Spoko, jak chcecie to walcie kartkę, dam rade:D
Kizior, nie chcę żebyś zrozumiał mnie źle. Nie chce każdemu sypać kartkami z rękawa. Chcę żeby w przyszłym sezonie był porządek. I jakoś to musimy uczynić.
Czy wyleciałeś z toru czy pojechałeś za szeroko to nie ma żadnego znaczenia. Wracałeś na tor i powinieneś był poczekać aż "czerwone kropki przejadą"
Niebieska flaga nie ma tu nic do rzeczy. Nawet jakbyś nie był w tym momencie dublowany to musisz zachować trochę zdrowego rozsądku i nie narażać siebie oraz kolegi na niepotrzebnego dzwona.
 

nimm2

New member
Mayer nie siej paniki jakbyś obejrzał po kolei wszystkie filmy to spora część osób przed tą szykaną wyprzedzała a co wypychania to Komar go wypchnął puknięciem w tył urywając sobie skrzydło .. jakoś też go nie przepuścił ... ja skorzystałem z okazji jak wracał Pawaraku na tor to byłem już obok a potem pchał się do końca , więc kartkę sobie daruj i pomyśl kto kogo tu nie puścił i kto kogo wypchnął ( przeanalizuj sobie film Komara) :p

Wojt... nie kpij ze mnie bo teraz to juz przeginasz... Komar zdarzyl mnie wyprzedzic (co zreszta przyplacil oderwanym skrzydlem), a Ty nie zwazajac na to za wszelka cene chciales pojechac za nim w dupie majac, ze ja tez biore udzial w wyscigu... to ze nie mam takich umiejetnosci jak inni i jezdze wolniej nie daje Ci powodu zeby na torze sie ze mna nie liczyc... nie mam obowiazku przepuszczania szybszych zawodnikow podczas rownowaznej walki na torze i MUSISZ liczyc sie rowniez z tym malym gownianym ferrari, poniewaz ono tez jest w lidze nawet jesli na szarym koncu... na tor - jak piszesz - to ja wracalem ale dopiero po Twoim uderzeniu!!!

rozumiem Twoja determinacje w osiagnieciu jak najlepszego wyniku... ale wkur@#$%^& mnie jak lecisz po trupach do celu, a pozniej masz jeszcze pretensje do calego swiata, ze cos Ci sie nie udalo...

po wyscigu uznalem ze za probe zepchniecia mnie z toru spotkala Cie zasluzona kara... ale po tym co piszesz przychylam sie do wniosku o ukaranie Cie zolta kartka za niebezpieczne wyprzedzanie... moze to ostudzi Twoj temperament...
 

Kizior79

New member
Kizior, nie chcę żebyś zrozumiał mnie źle. Nie chce każdemu sypać kartkami z rękawa. Chcę żeby w przyszłym sezonie był porządek. I jakoś to musimy uczynić.
Czy wyleciałeś z toru czy pojechałeś za szeroko to nie ma żadnego znaczenia. Wracałeś na tor i powinieneś był poczekać aż "czerwone kropki przejadą"
Niebieska flaga nie ma tu nic do rzeczy. Nawet jakbyś nie był w tym momencie dublowany to musisz zachować trochę zdrowego rozsądku i nie narażać siebie oraz kolegi na niepotrzebnego dzwona.


Mayerr - luzik, ja wszystko kumam, ja pokazuje tylko jak wygladało to z mojej strony, jezeli uznacie że trzeba mnie "obdarować" żółtą kartką to spoko, świat się nie zawali, nie bede płakał, obgryzał paznokci po nocach i moczyć się też nie będę:D. Staram się grać fair, hamuje wcześniej przed pierwszym zakrętem, żeby kuku nie zrobic nikomu itd, nie jestem ideałem, ale też nie będe rozpaczał po ukaraniu, bo karą są dla mnie chu.... nastawy auta i 3 wizyty w pitlane, spadek z 3 na 10 miejsce, a "żółtko"...., do czerwonej daleko:smile:

Pozdrawiam
 

WojtR

Member
Bez reklam
nie bądź śmieszny Woytas. Popatrz gdzie wyprzedzał Komar a gdzie Ty. I to nie jest tylko moje zdanie. Może osoby, z którymi rozmawiałem na ten temat na czacie po wyścigu wypowiedzą się w tej kwestii. Ja Ci kartkę na siłę nie chce dać. niech się wypowiedzą wszyscy na ten temat. To była tylko moja propozycja.
I co Ty masz z tym, że wszyscy na Ciebie się pchają? To już kolejny wyścig po którym piszesz, że ktoś sie na Ciebie pcha.

no jak na razie to ja dostałem od Montrealu 4 strzały po , których traciłem pozycje ...

a do do śmieszności to może obejrzyj na spokojnie film Pawaraku i Komara i zastanów się w jakich okolicznościach ja próbowałem wyprzedzać a w jakich Komar

1. napiszę Ci to wyraźnie jak masz problemy ze wzrokiem
film Komara 1:04 wydać jak Pawaraku dostaje puknięcie z tyłu zostaje wytrącony ze swojego toru jazdy , wjeżdża prawie za tarki Komar przejeżdża obok i co jest wszystko git tak ??????? :fool:
ta sama sytuacja kamera Pawaraku 1:06 -1:07 skrzydła Komara fruwają pewnie dlatego , że za słabo przykręcili ??????? :fool:

2. film Pawaraku 1:08 Ferrari połowa bolidu jest za torem , mnie już widać w lusterku , i delikatny kontakt ( zwyczajnie próbuje skorzystać z okazji , że mam dużo większą prędkość a w wyniku przepychanki z Komarem Pawaraku ma mniejszą prędkość i jedzie praktycznie poza torem ) , 1:09 jestem minimalnie z przodu , 1:10 Pawaraku schodzi do środka dostaje puknięcie w bok między koła , jestem wytrącony ze swojego toru jazdy na tarki i już nie jestem wstanie wyhamować i minimalnie trąca skrzydłem Komara , z Pawaraku jesteśmy zakleszenie kołami mnie obraca reszta jedzie dalej , może i ostro ale normalna walka na torze o pozycje

ja nie miałem pretensji do Pawaraku ani Pawaraku do mnie

ale Mayer twierdzi , że mam dostać żółtą kartkę bo ja mam wrażenie , że to raczej Komar nie fair zyskał pozycję strzałką w tył Pawarku

No i teraz Panowie proszę o opinię kto kogo i w jaki sposób
 

WojtR

Member
Bez reklam
Wojt... nie kpij ze mnie bo teraz to juz przeginasz... Komar zdarzyl mnie wyprzedzic (co zreszta przyplacil oderwanym skrzydlem), a Ty nie zwazajac na to za wszelka cene chciales pojechac za nim w dupie majac, ze ja tez biore udzial w wyscigu... to ze nie mam takich umiejetnosci jak inni i jezdze wolniej nie daje Ci powodu zeby na torze sie ze mna nie liczyc... nie mam obowiazku przepuszczania szybszych zawodnikow podczas rownowaznej walki na torze i MUSISZ liczyc sie rowniez z tym malym gownianym ferrari, poniewaz ono tez jest w lidze nawet jesli na szarym koncu... na tor - jak piszesz - to ja wracalem ale dopiero po Twoim uderzeniu!!!

rozumiem Twoja determinacje w osiagnieciu jak najlepszego wyniku... ale wkur@#$%^& mnie jak lecisz po trupach do celu, a pozniej masz jeszcze pretensje do calego swiata, ze cos Ci sie nie udalo...

po wyscigu uznalem ze za probe zepchniecia mnie z toru spotkala Cie zasluzona kara... ale po tym co piszesz przychylam sie do wniosku o ukaranie Cie zolta kartka za niebezpieczne wyprzedzanie... moze to ostudzi Twoj temperament...

chłopie jak Cię Komar zdążył wyprzedzić przecież on Cię cmoknął w zad i pojechał sobie dalej tracąc skrzydło , ja z Tobą normlanie walczyłem miałem dużą większą prędkość, połowa bolidu byłeś za torem i kontakt między nami był w momencie jak wracałeś z trawniki po tym jak skrzydał Komara przelatywały nad Tobą ... ( dokładnie z sekundami opisałem to odpowiadając Mayerowi )

i o tą sytuację nie mam do nikogo pretensji uznałem to za swój błąd tylko zaczynają mnie wk^!%! ć wybiórcze oceny Mayera to co Komar wyprzedzał cacy ? bo wg mnie powinie oddać pozycję Pawaraku ?
 

scooby99

New member
Ja to widzę tak...

Woytas żółta kartka za spychanie Pawkraku przed szykaną podczas wyprzedzania.

Kizior żółta kartka za wyjazd na tor nie patrząc na mapkę.

Tomi żółta kartka za kolizje w 1 zakręcie.
 

WojtR

Member
Bez reklam
, ja z Tobą normlanie walczyłem miałem dużą większą prędkość, połowa bolidu byłeś za torem i kontakt między nami był w momencie jak wracałeś z trawniki po tym jak skrzydał Komara przelatywały nad Tobą ... ( dokładnie z sekundami opisałem to odpowiadając Mayerowi )

jaśniej już nie mogę , wchodząc w łuk widziałem zamieszanie z Komarem byłeś praktycznie za torem pojechałem łuk bardzo ciasno z pedałem w podłodze , w lusterku widać mój bolid miałem dużo większą prędkość spodziewałem się , że Cię minę bez żadnego kontaktu rozumiesz moją ówczesną ocenę sytuacji ?

incydentl.jpg


podobna sytuacja YouTube - F1 Budapeszt Ayrton vs Dr

od 2:40 DrWredman trochę za szeroko pojechał , ja podobnie ciasno przejechałem ten łuk , dostrzegasz gdzie on się znajdował nawet po swoim błędzie a gdzie Ty ... rozumiesz dlaczego wyprzedzałem


incydent2.jpg
 

mayerr

New member
no jak na razie to ja dostałem od Montrealu 4 strzały po , których traciłem pozycje ...
a do montrealu ile razy byłeś po tej drugiej stronie ? :p
a do do śmieszności to może obejrzyj na spokojnie film Pawaraku i Komara i zastanów się w jakich okolicznościach ja próbowałem wyprzedzać a w jakich Komar

1. napiszę Ci to wyraźnie jak masz problemy ze wzrokiem
film Komara 1:04 wydać jak Pawaraku dostaje puknięcie z tyłu zostaje wytrącony ze swojego toru jazdy , wjeżdża prawie za tarki Komar przejeżdża obok i co jest wszystko git tak ??????? :fool:
ta sama sytuacja kamera Pawaraku 1:06 -1:07 skrzydła Komara fruwają pewnie dlatego , że za słabo przykręcili ??????? :fool:
tak zgadza się, nie dostrzegłem wcześniej puknięcia Komara (chyba mam problemy ze wzrokiem).
Jak dla mnie żółta kartka + kara cofnięcia o jedną pozycję(bo tyle stracił Pawkaraku)

Oczywiście nie bierzcie zbyt emocjonalnie do siebie tych kar. Na razie testujemy.
2. film Pawaraku 1:08 Ferrari połowa bolidu jest za torem , mnie już widać w lusterku , i delikatny kontakt ( zwyczajnie próbuje skorzystać z okazji , że mam dużo większą prędkość a w wyniku przepychanki z Komarem Pawaraku ma mniejszą prędkość i jedzie praktycznie poza torem ) , 1:09 jestem minimalnie z przodu , 1:10 Pawaraku schodzi do środka dostaje puknięcie w bok między koła , jestem wytrącony ze swojego toru jazdy na tarki i już nie jestem wstanie wyhamować i minimalnie trąca skrzydłem Komara , z Pawaraku jesteśmy zakleszenie kołami mnie obraca reszta jedzie dalej , może i ostro ale normalna walka na torze o pozycje
wszystko się zgadza tylko powinieneś zacząć: 1:08 Ferrari dostaje strzała w bok ode mnie i wypada z toru ....
Jak go puknąłeś to po co chciałeś go wyprzedzać? Przecież zaraz byś musiał oddać pozycję.
ale Mayer twierdzi , że mam dostać żółtą kartkę bo ja mam wrażenie , że to raczej Komar nie fair zyskał pozycję strzałką w tył Pawarku
to tylko i wyłącznie moje zdanie i oczywiście możesz się z nim nie zgadzać. Jak większość będzie uważała, że kartka Ci się nie należy to tak będzie.
 

WojtR

Member
Bez reklam
a do montrealu ile razy byłeś po tej drugiej stronie ? :p

tak zgadza się, nie dostrzegłem wcześniej puknięcia Komara (chyba mam problemy ze wzrokiem).
Jak dla mnie żółta kartka + kara cofnięcia o jedną pozycję(bo tyle stracił Pawkaraku)

Oczywiście nie bierzcie zbyt emocjonalnie do siebie tych kar. Na razie testujemy.

wszystko się zgadza tylko powinieneś zacząć: 1:08 Ferrari dostaje strzała w bok ode mnie i wypada z toru ....
Jak go puknąłeś to po co chciałeś go wyprzedzać? Przecież zaraz byś musiał oddać pozycję.

to tylko i wyłącznie moje zdanie i oczywiście możesz się z nim nie zgadzać. Jak większość będzie uważała, że kartka Ci się nie należy to tak będzie.


czyli co nagle sytuacja zaczyna wyglądać inaczej ?
Jakby Panowie przejechali łuk normalnie bez "przygód" to ja bym się tam
nie pchał , jakby z godnie z naszymi ustaleniami Komar oddawał pozycję też by to inaczej wyglądało

chcecie mi dać kartkę proszę bardzo ale zacznijcie sytuację oceniać obiektywnie i uczciwie !


No i teraz na przyszły sezon wychodzi na to , że mam dostać karę " za niebezpieczną jazdą " dokładnie taką samą jak zawodnik , który na pierwszym łuku zamiótł 3 bolidy ?
 

WojtR

Member
Bez reklam
wszystko się zgadza tylko powinieneś zacząć: 1:08 Ferrari dostaje strzała w bok ode mnie i wypada z toru ....
Jak go puknąłeś to po co chciałeś go wyprzedzać? Przecież zaraz byś musiał oddać pozycję.

ja wracałem na tor z pobocza po błedzie ?

NIE

Czy ja ferrari uderzyłem z tyłu ?

NIE
 

Kizior79

New member
A ja jestem ciekaw eksperymentu - startujemy w odwrotnych pozycjach niż w Q, i ciekawe jak czołówka która smiga na codzień bez "maruderów" poradzi sobie z wyprzedzaniem "spowalniaczy", śmiem twierdzić że kartki też by sie posypały:p

Ale to tylko moje domysły:lol:

Dobranoc:D
 

WojtR

Member
Bez reklam
A ja jestem ciekaw eksperymentu - startujemy w odwrotnych pozycjach niż w Q, i ciekawe jak czołówka która smiga na codzień bez "maruderów" poradzi sobie z wyprzedzaniem "spowalniaczy", śmiem twierdzić że kartki też by sie posypały:p

Ale to tylko moje domysły:lol:

Dobranoc:D

nie no najlepiej nie walcz , na co Mayer Ci rzuci , że próbujesz wyprzedzać na każdym zakręcie ... tu już wyprzedzam Mayer twoją myśl , że z Ayrtonem , Tomim , Drwredman-em ganialiśmy się w tym GP po parę okrążeń wyczekując najdrobniejszego błędu lub zbyt szerokiego wyjazdu, żeby zaatakować , podobnie było z Pawaraku zobaczyłem błąd atakowałem czy postąpił bym tak samo oczywiście , że TAK :p
 

mayerr

New member
czyli co nagle sytuacja zaczyna wyglądać inaczej ?
Jakby Panowie przejechali łuk normalnie bez "przygód" to ja bym się tam
nie pchał , jakby z godnie z naszymi ustaleniami Komar oddawał pozycję też by to inaczej wyglądało

chcecie mi dać kartkę proszę bardzo ale zacznijcie sytuację oceniać obiektywnie i uczciwie !


No i teraz na przyszły sezon wychodzi na to , że mam dostać karę " za niebezpieczną jazdą " dokładnie taką samą jak zawodnik , który na pierwszym łuku zamiótł 3 bolidy ?
Sytuacja nie zaczyna wyglądać inaczej. To tylko moja opinia na ten temat. A jak wygląda sytuacja zdecyduje większość.

Ja rozumiem, że próbowałeś wykorzystać kolizje Pawkaraku z Komarem ale powinieneś zachować więcej ostrożności.

A to jaką dostaniesz karę za niebezpieczną jazdę, a jaką zawodnik, który na pierwszym łuku zamiótł 3 bolidy to ustalimy przed startem drugiego sezonu.

A jeżeli według Ciebie większość sytuację ocenia nie uczciwie i nie obiektywnie to nikt Cię tu na siłę nie trzyma. Jest sporo lig i może w którejś lepiej się odnajdziesz.
 

DrWredman

Active member
Nie włączałem się w dyskusję bo miałem robotę, ale co chwila maile przychodziły i zerkałem na forum.
W poniedziałek to można popracować tylko na pół gwizdka, tym bardziej po takich GP jak Budapeszt.

Panowie chyba już wszystko sobie wyjaśnili, więc nie dolewam już oliwy do ognia.

Jak wszyscy przyznali, królem niedzielnego wyścigu był TOMI. :)
Chyba kilkanaście razy oglądałem ten incydent i za każdym razem gęba mi się cieszy jak na to patrze.
Tomi chyba sam nie przypuszczał, że ułańska szarża się w nim obudzi. :)

a ostrożność ostrożnością, ale jakaś adrenalina musi być i ryzyko trzeba czasem podejmować, aby wyścig nie był nudny, bo inaczej to będziemy bać się atakować i tylko czekać na cudze błędy.

Ktoś dobrze napisał a propos kierowców w następnym GP, żeby ci rezerwowi jechali za kogoś nieobecnego. A ja mam inną, może nawet ciekawszą propozycję.
Zróbmy po dwóch kierowców w zespole.
Zrobimy drugi wyścig o 22-giej, w którym pojadą Ci którzy nie jechali o 21-ej.
Kierowcy mogą sami decydować, w którym wyścigu jadą, albo zrobimy jakiś grafik, żeby się różnie towarzystwo mieszało.
Dwóch kierowców w zespole lepiej przygotowałoby bolid, bo każdy inaczej jeździ i chętniej pomagaliby sobie na wzajem użyczając dobrych setupów.
Będziemy wtedy mieli wyścigi 24 kierowców i teamów.

Jest tylko jeden problem, czy bedzie tylu chętnych :(. ale myślę, że byłoby fajnie.

Dobranoc :wink:
 

WojtR

Member
Bez reklam
Sytuacja nie zaczyna wyglądać inaczej. To tylko moja opinia na ten temat. A jak wygląda sytuacja zdecyduje większość.

Ja rozumiem, że próbowałeś wykorzystać kolizje Pawkaraku z Komarem ale powinieneś zachować więcej ostrożności.

A to jaką dostaniesz karę za niebezpieczną jazdę, a jaką zawodnik, który na pierwszym łuku zamiótł 3 bolidy to ustalimy przed startem drugiego sezonu.

A jeżeli według Ciebie większość sytuację ocenia nie uczciwie i nie obiektywnie to nikt Cię tu na siłę nie trzyma. Jest sporo lig i może w którejś lepiej się odnajdziesz.

A co to straszak czy uraza majestatu , że Ci wytykam nie pierwszy raz , że czegoś znowu nie widziałeś ?

Od początku przyznałem , że może zbyt optymistycznie podeszłem do tego manewru , Pawaraku zostawił mi zbyt dużo miejsca miałem ok 30km/h wiekszą prędkość to zwyczajnie atakowałem , motywy razem z fotami przedstawiłem nie miałem złych intencji

... ale jak chcesz występować w roli mentora ligi i oceniasz dany materiał to oceń go w całości rzetelnie ... tylko tyle i aż tyle
Więcej w tym temacie się nie wypowiadam a Pawaraku przepraszam jeśli uznałeś , że pojechałem za ostro
 

scooby99

New member
Ja uważam, że skoro wszyscy mamy być sędziami i oceniać dane sytuacje, to każdy powinien na dany temat lub sytuacje wydać opinie...
Po prostu niech każdy napisze czy należy się żółta kartka temu co zawinił czy nie, być może unikniemy wtedy kłótni jakie można zaobserwowac od kilku tygodni;) i powtarzam wszyscy nie kilka osob... :)
 
Do góry