F1 2010 - liga ps3

WojtR

Member
Bez reklam
Właściwie to tu jest tylko moja walka z Pawkaraku (z komentarzami na ekranie), więc kto chce niech popatrzy.
YouTube - Chiny_wyscig.wmv

jak dla mnie to obaj macie żółtą kartkę :)

ja rozumiem , że gdzieś ktoś kogoś przyblokuje ale przecież wy się grzmocicie przez cały wyścig

na marginesie pawaraku nie wiem czy chiny czy kuala ale jak jesteś dublowany to puszczaj a nie się próbujesz ścigać
 

scooby99

New member
Panowie sorki za nieobecność, ale mialem dość spore problemy łączem... Na początek nie mogłem otworzyć stronki z czatem, potem przed wyścigiem ledwo połączyłem sie z internetem w ps3, zaproszenia odtrzymałem, ale już niestety nie udało sie wbić i systematycznie zaczęło mnie wywalać, aż straciłem kompletnie dostęp do sieci... :evil: :sad:
 

nimm2

New member
na marginesie pawaraku nie wiem czy chiny czy kuala ale jak jesteś dublowany to puszczaj a nie się próbujesz ścigać


sorka Wojt, ale przepuszczanie kogos na zakrecie jest awykonalne... i za kazdym razem kiedy pojawia sie niebieska flaga to przepuszczam...

co do zoltych kartek to ja tylko uderzylem raz na samym starcie gdzie naprawde nie mialem gdzie uciec...

jak wrzuce swoj filmik z chin to bedzie widac inna ciekawa sytuacje... kiedy obrywam w tyl i dostaje jednoczesnie kare za nieregulaminowe wyprzedzanie...
 

Kizior79

New member
Witam wszystkich.

Jestem "dziewicą" na tym forum, a trafiłem tutaj w poszukiwaniu ludzi, podobnych do mnie - tzn. "maniaków" F1 (wirtual i real), ale do rzeczy..., grając online dostaję białej gorączki, bo nie wiem, czy ścigam się "bolidami" czy trafiłem na szybszą wersje filmu "Death Race", stąd moje poszukiwanie takich jak Wy. Mama nadzieję, że wiecie co mam na myśli:oops:

I tutaj pojawia się moje pytanie (nawet nie jedno)

- czy jest jeszcze szansa wstapić do ligi?
- czy może ktoś zsumować Wasz regulamin (przeczytałem 60% tego tematu i część wiem, ale....)
- jakie macie ustawienia ligi - mam na myśli "asysty" itd. (jw)

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

A z kolegą WojtR miałem chyba przyjemność już walczyć "koło w koło":)
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
no niestety jak trafisz na głupków to co chwilę strzał w tył
asysty dowolne , jeździmy Q oraz 30% wyścigu , czy ktoś odpadł i jest wolne miejsce musisz uzgodnić z resztą , generalnie staramy się jeździć fair play choć czasami adrenalina podskakuje no i ktoś kogoś czasami minimalnie stuknie ale to raczej marginalne incydenty , większość stara się jeździć delikatnie .... no ja jestem ciekaw kto mnie posłał w trawę :hmm::)

najważniejsze pamiętać , że to zabawa , lidera już nasz komar nie w jednej lidze jeździ i to widać podobnie chyba jeszcze z 2-3 kolegów punktacja nie kłamie reszta raczej na zasadzie jak żona nie wkurzona :bober::blagam:
 

DrWredman

Active member
- czy jest jeszcze szansa wstapić do ligi?

Kizior - Mnie nie bedzie w najbliższa niedziele wiec jeśli reszta sie zgodzi to możesz pojechać za mnie.
 
Ostatnia edycja:

DrWredman

Active member

Pawkaraku, oglądałem ten start w Malezji chyba z 10 razy, żeby zobaczyć kiedy i jak zlapales tego kapcia. Fakt, że byłem bardzo blisko, ale nie zauważyłem, żebym Cie jakoś mocno spychał. Wg mnie kapec był spowodowany poprzecznym poślizgiem przez tarkę i to przy sporej prędkości. Sam pamietam jak kiedyś szalałem po każdej tarce, aż tu nagle dwa kapcie na raz a wkoło żywego ducha :(.
Jednak nie mogę sobie wybaczyć tych dwóch strzałów pod rząd w Chinach, wiec pomimo tego, że oddawalem Ci pole to zgadzam sie na zamianę miejsc i punktów z tego wyścigu.

Mieliśmy chyba jakieś mocne przyciaganie w ten weekend, ale zawsze to jakieś nowe doświadczenia.
 

mayerr

New member
Kuala Lumpur
Trzecia runda naszych mistrzostw zaczęła się w deszczu (zresztą ostatni trening przed tygodniem też był deszczowy więc można się było tego spodziewać ;) )
Kwalifikacje:
Tak jak wspomniałem- deszczowe choć nie do końca. Pierwszy wyjazd na oponach przejściowych, jeszcze padało. Mimo mokrego toru miałem naprawdę dobrą przyczepność.
Pierwsze okr pomiarowe parę błędów (szukałem limitu ;) ) strata do P1 ok 4 sek. Drugiego okr pomiarowego już nie było bo było okr zjazdowe.
Postanowiłem zaryzykować i zjechać po slicki.
Zauważyłem, że gdzie nie gdzie pojawia się już sucha linia choć na większości toru jeszcze padało.
Zjechałem, założyłem twardą mieszankę i czekałem. Wyjechałem na ostatnie 6 min. Myślę, że spokojnie można było wyjechać nawet na miękkich.
Pierwsze pole startowe :)
Wyścig:
Start był niezły, troszkę przewagi zyskałem przed pierwszym zakrętem ale za późno zacząłem hamowanie przed pierwszym zakrętem i wyleciałem na zewnątrz toru ale udało się utrzymać prowadzenie. Kolejny raz zbyt późne hamowanie tym razem przed zakrętem 4. Wyjazd na trawę, delikatny uślizg i Bikson obejmuje prowadzenie.
Kilka zakrętów później Bikson jedzie za szeroko i znowu zmiana lidera
Pod koniec okr Bikson odprawia jakieś tańce na torze (jest na filmiku 1) co skutecznie mnie rozprasza i po raz kolejny zapominam hamować. Wylot na trawę i tracę 2 pozycje.
Prowadzi Bikson drugi Tomi. Całe drugie okr staram się trzymać blisko Tomiego. W takim samym odstępie za mną jedzie Woytas.
Atak na ostatnim zakręcie, Tomi późno hamuje i go delikatnie wyrzuca.
Wchodzę w zakręt po wewnętrznej z większą prędkością, mc laren mignął mi w prawym lusterku więc myślałem, że już go wyprzedziłem ale poczułem delikatne dotknięcie.
Ja wyszedłem z tego cało ale w lusterku widziałem, że Tomiego obróciło.
Następne okr to walka z Williamsem o utrzymanie drugiej pozycji. Woytas w którymś momencie popełnia błąd i chwile pózźniej na głowie mam Komara.
W trzecim sektorze dojeżdżamy do dublowanego Ferrari. Pawkaraku ładnie przepuszcza na zakręcie choć kilka postów niżej pisał, że jest to awykonalne :razz:.
Za szybko jednak wchodze w zakręt, Komar wykorzystuje sytuacje i wskakuje na drugą pozycje.
Pościg za Red Bullem. Kilka mniejszych błędów i straciłem kontakt wzrokowy z Komarem.
Do końca wyścigu już nic ciekawego z mojego punktu widzenia nie było. Pod koniec wyścigu jeszcze Arek zbliżył sie na 2 sek ale wszystko było pod kontrolą :)

Wrzucam tylko momenty gdzie coś się działo koło mnie.
YouTube - MOV01c
YouTube - MOV01d
YouTube - MOV01e

Wredman v Pawkaraku - mocny filmik :) To pierwsze puknięcie przez Pawkaraku jeszcze mogę zrozumieć ale to drugie "dobijanie leżącego" to za bardzo nie wiem o co chodzi :)
Wredman, z filmiku wnioskuje, że za słabo znałeś tor. Prosiłbym Cię o włączenie optymalnej linii jazdy dla bezpieczeństwa innych :razz:
Karę nie dostałeś dlatego, że Cię Komar puknął tylko za utrudnianie w dublowaniu chociaż według mnie niebieska flaga pokazała Ci się bardzo późno, dużo za późno.


Kizior, jeżeli akceptujesz regulamin przedstawiony Ci w trzech zdaniach przez Woytasa :) to możesz się wbić do zespołu Virgin za SpyPL, który zrezygnował z ligi.

Na kiedy ustalamy kolejne zawody?
 

WojtR

Member
Bez reklam
Pierwsze pole startowe :)
Wyścig:
Start był niezły, troszkę przewagi zyskałem przed pierwszym zakrętem ale za późno zacząłem hamowanie przed pierwszym zakrętem i wyleciałem na zewnątrz toru ale udało się utrzymać prowadzenie.
YouTube - MOV01c


Kizior, jeżeli akceptujesz regulamin przedstawiony Ci w trzech zdaniach przez Woytasa :) to możesz się wbić do zespołu Virgin za SpyPL, który zrezygnował z ligi.

Na kiedy ustalamy kolejne zawody?

naprawdę dobry start wyszedł mi , Komar skópij się na Biksonie po lewej części toru , Ty przestrzeliłeś hamowanie co umożliwiło się przesunięcie się w zasadzie do końca pierwszego zakrętu o 4 pozycje , niestety posłałeś mnie na zielona trawkę wracają z zewnętrznej części do optymalnego toru ale nawet tego nie zauważyłeś a dostałem strzał w tylne koło :razz:
na filmie od Komara powinno to być dobrze widać ale pretensji nie mam :D

co do ligi to jeszcze istotne to :

- bolidy równe
- wszystkie kolizje
- zasady realistyczne
- zużycie opon ( na marginesie niezależnie od % wyścigu wg mnie zawsze zaczynają się zużywać 2 okr wcześniej od zakładanej wytrzymałości )
- w boksach i wjazd włączona asysta tego manewru ) - musisz tylko trafić w boksy :)

- ustawienia bolidy jakie tam uda Ci się wymóżdżyć , przetestować , asysty jakie chcesz

chyba wszystko


ja proponuje jednak co tydzień 1 wyścig , jak komuś wypadnie to nie straci 2 GP
 
Ostatnia edycja:

Kizior79

New member
Dziękuję Wszystkim za odpowiedź:smile:

WojtR - dziękuję za "streszczenie regulaminu"

DrWredman - dzięki za propozycję, gdyby nie info od mayerr, pewnie bym się skusił

mayerr - dzięki za info, jeżeli bolidy są równe, to dla mnie może być nawet, FSO Racing Team:lol:

jezeli moge? to ...


PSN: kizior79
Zespół: Virgin
Pad/Kierownica: Pad
Headset: Brak (jeszcze)

Jestem chętny, czekam na "oficialne potwierdzenie kontraktu":lol:

Co do terminów - niedziele, godz. 18 - 21, jestem dostępny (z góry zapowiadam - 23(ego) śmigam w góry), w tygodniu - improwizacja
 

DrWredman

Active member
Kuala Lumpur
Trzecia runda naszych mistrzostw zaczęła się w deszczu (zresztą ostatni trening przed tygodniem też był deszczowy więc można się było tego spodziewać ;) )

Wredman v Pawkaraku - mocny filmik :) To pierwsze puknięcie przez Pawkaraku jeszcze mogę zrozumieć ale to drugie "dobijanie leżącego" to za bardzo nie wiem o co chodzi :)
Wredman, z filmiku wnioskuje, że za słabo znałeś tor. Prosiłbym Cię o włączenie optymalnej linii jazdy dla bezpieczeństwa innych :razz:
Karę nie dostałeś dlatego, że Cię Komar puknął tylko za utrudnianie w dublowaniu chociaż według mnie niebieska flaga pokazała Ci się bardzo późno, dużo za późno.

Apropos "dobijania leżącego" chodzi o to że zostałem mocno wypchnięty przez pawkaraku z zakrętu, i to dość daleko, chciałem na niego wrócić, a tu znowu strzał z prawej strony i to poza torem. Może pawkaraku opowie (albo pokaże na filmie) jak to wyglądało z jego kokpitu. Czyżby jego bolid w ogóle nie hamował po pierwszym uderzeniu?

Jeśli chodzi o znajomośc toru (Chiny) to dość dobrze go pamiętałem i linia nie była mi potrzebna, ale ja zaczynałem hamowanie dużo później przy wchodzeniu w zakręt (jeśli miałem czysty tor). Założyłem więc, że pawkaraku też dobrze zna tor i powinniśmy hamowac podobnie. Jednak po drugim uderzeniu w jego bolid wyleczyłem się z tej teorii.

"Niebieska flaga" rzeczywiście zdecydowanie za późno, tym bardziej że już wcześniej widziałem, że będę dublowany. Czekałem tylko, aż się wyświetli i trzymałem się zewnętrznej. Jednak program puknięcie mnie przez dublującego uznał za utrudniania wyprzedzania i wlepił mi karę. No ale cóż, takie życie.

Dwa wyścigi w jeden dzień to rzeczywiście za dużo, chyba, że drugi w ramach treningu do następnego. Ale ja bym sugerował przedłużenie wyścigu do 40-50%. Tylko proszę mi tu zaraz nie wrzucać pomysłów "a może 100 albo 200%" :). To tylko propozycja.
 

mayerr

New member
....ale nawet tego nie zauważyłeś a dostałem strzał w tylne koło :razz:
na filmie od Komara powinno to być dobrze widać ale pretensji nie mam :D
no to czekamy na film od Komara bo trochę nie mogę zrozumieć jak jadąc z przodu trafiłem Ciebie w tylne koło :shock: A może Ty Woyt jechałeś na wstecznym :razz:

Kizior, no to witamy w lidze.Zapoznaj się z zespołem (to młody zespół więc nie wymagaj zbyt wiele ;))
Tutaj masz link do naszych wyników https://spreadsheets.google.com/pub?key=0AiBRVTPhT8DYdExVQjMxREFRU2UwNkdtTVd4WDlWT0E&gid=1

a tutaj masz czata na którym się spotykamy podczas wyścigów
HDTVLigaF12010 chat group - HDTV Liga F1 2010.......

Też jestem zdania, że można by już ustalić wszystkie wyścigi co tydzień, chyba, że w między czasie jakieś tam święto wypadnie to będziemy ustalać na bieżąco.
 

WojtR

Member
Bez reklam
no to czekamy na film od Komara bo trochę nie mogę zrozumieć jak jadąc z przodu trafiłem Ciebie w tylne koło :shock: A może Ty Woyt jechałeś na wstecznym :razz:

patrzac na twój film w 37s i 38s jestem przed Tobą :D w 39s już wędruje w trawę może posądziłem Cię niesłusznie i mi ktoś jeszcze z tyłu lutnął :)

2 i 3 był potem bikson i komar a ja ewidentnie dostałem w zad i mnie obróciło
 
Ostatnia edycja:

nimm2

New member
Jednak nie mogę sobie wybaczyć tych dwóch strzałów pod rząd w Chinach, wiec pomimo tego, że oddawalem Ci pole to zgadzam sie na zamianę miejsc i punktów z tego wyścigu.

Mieliśmy chyba jakieś mocne przyciaganie w ten weekend, ale zawsze to jakieś nowe doświadczenia.

daj spokoj... przeciez to zabawa tylko jest... nic nie zamieniamy... musze przyznac ze byles szybszy ode mnie, a ja bardziej lub mniej skutecznie staralem sie obronic pozycje...

takze pelen luzik i do nastepnego wyscigu... kolo w kolo ;)
 

mayerr

New member
filmik od Komara powinien wyjaśnić co nie co.

A co Wy na to żeby w tygodniu przeprowadzić sobie jakiś trening w Katalonii?
Ja mogę w każdy dzień od godz 21.
 

komarzycho

New member
patrzac na twój film w 37s i 38s jestem przed Tobą :D w 39s już wędruje w trawę może posądziłem Cię niesłusznie i mi ktoś jeszcze z tyłu lutnął :)

2 i 3 był potem bikson i komar a ja ewidentnie dostałem w zad i mnie obróciło

To ja dwa razy Cię uderzyłem. Przepraszam. Sądzę, że pierwsze uderzenie wiele szkód Ci nie zrobiło, a drugim uderzeniem Ci pomogłem szybciej się obrócić ;)

YouTube - Kuala poczatek

Tylko początek bo mam problem z YT.
 

WojtR

Member
Bez reklam
To ja dwa razy Cię uderzyłem. Przepraszam. Sądzę, że pierwsze uderzenie wiele szkód Ci nie zrobiło, a drugim uderzeniem Ci pomogłem szybciej się obrócić ;)

YouTube - Kuala poczatek

Tylko początek bo mam problem z YT.

no to się wyjaśniło dlatego to wrażenie , że Mayer mnie puknął też było prawdziwe

1) Komar mnie wepchnął na tor jazdy Mayera przez co
2) Mayer lekki kontakt ze mną i zaczęło mnie obracać
3) Komar dokończył dzieła zniszczenia

ŻÓŁTA kartka :) to takie drugie GP :p zobacz początek Australii z jakubus :D
 
Ostatnia edycja:
Do góry