Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

exekutor

New member
W ciągu 2 lat dwa razy wysyłałem do serwisu swój amplituner 5007 z powodu braku dźwięku, okazało się że niby system DSP siadł. Minęło 3 lata gwarancja się skończyła a tu znowu zaczyna dziać się to samo, ciekawe czy mój przypadek kwalifikuje się do tego co tam piszą.
 
D

Deleted member 121090

Guest
DeeBass
Dzięki za info.
Co prawda nigdy nie miałem problemów z moim 905 ale sprawdzę czy się łapie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Coś ta ich wyszukiwarka jest nie teges...
U mnie w Onkyo 905 mam numer 820915448Q, a oni przyjmują tylko 16 cyfrowe.
 
http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis/110286-onkyo-tx-nr609-brak-dzwieku-2.html#post1084792

Ja zrobilem dzisiaj zgloszenie. Miejmy nadzieje ze szybka sie odezwa w temacie.
Z tego co wyczytalem w Terms and Conditions zaistaniala wada zostanie usunieta na ich koszt w ciagu 5 - 7 dni roboczych od dostarczenia. Przed odeslaniem zostanie rowniez wykonany "przeglad" sprzetu w poszukiwaniu innych uszkodzen, ktore (w skrocie) moga zostac usuniete odplatnie a dlugosc czasu naprawy wydluzona.
 
Wieczorem wylaczylem sprzet i wszystko gralo, rano po wlaczeniu zero dzwieku w kolumnach. Nawet nie szumialy, jakby w ogole bez zasilania. Posprawdzalem wszystko od nowa, zero reakcji. Kilka restartow, przywrocenie ustawien fabrycznych, zamiana samych HDMI i nic. Radzono mi podlaczyc optykiem zrodlo z ampli ale w koncu tego nie zrobilem, bo nie mailem kabla w domu, a zaraz byl wyjazd do pracy i juz dalem spokoj. Kiedy przelaczylem na standby i wlaczony byl HDMI Thru w TV wszystko OK z glosem i obrazem, wiec uszkodzenie plyty HDMI raczej wykluczylem.
Prawde mowiac to "pogrzebalem" ta 609 i rozgladalem sie za nowym, nawet sluchalem 929 (w dobrej cenie) z Klipschami; zrywa skalpa normalnie.
Teraz po powrocie natknalem sie na Twoj post (dzieki) i czekam na Onkyo. Zobaczymy jaki bedzie final.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Podziękowania należą się koledze DeeBass, któy to poinformował o akcji. Na stronie onkyo.pl ani słychu o tym fakcie co uważam za olewanie polskich konsumentów, jakby nie było klientów Onkyo i dystrybutora EIC... No ale przecież klient już kupił, to teraz niech się buja...
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Według mnie wszystkie amplitunery kwalifikują się do naprawy które były wyprodukowane w tych latach... np ja nie mam żadnego problemu a również mogę go oddać do naprawy..Osobiście nie oddaje bo wszystko jest ok i nigdy nie miałem problemu z dźwiękiem. Ale Ci co mają to jak najszybciej powinni oddać do serwisu EIC. Ciekawy jestem co z tymi osobami co już maja amplitunery powyżej 2 lat - czy też akcja obejmuje? Myślę że w większości wypadków to dotyczy serii 7( O ILE SIĘ ŁAPIĄ NA 2009 ROK) i oczywiście późniejsze... nie pamiętam ale użytkownicy którejś serii mieli troszkę z tym problemów..
 
Ostatnia edycja:

quasimodek

Member
Bez reklam
Łapią się wszystkie nawet po gwarancji. Jest to wada produkcyjna i na ten element i objawy producent rozszerzył ochronę gwarancyjną.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Łapią się wszystkie nawet po gwarancji. Jest to wada produkcyjna i na ten element i objawy producent rozszerzył ochronę gwarancyjną.

To jest dobra wiadomość bo to oznacza dla tych wszystkich którzy teraz nie mają problemu mając na gwarancji amplituner że jak coś się popsuje ( dotyczącego tej kwestii) później to i tak zrobią to w ramach gwarancji.
A wiadomo na ile rozszerzył ochronę gwarancyjną ? Do trzech, czterech lat od zakupu?
 
Do góry