Onkyo TX-NR609 - brak dzwięku

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja tak kiedyś z ciekawości do serwisu EIC zadzwoniłem to tak jak Ci napisali że z tego co kierownik serwisu mówił że są zobligowani do naprawy sprzętu i to pod warunkiem że występuje jakaś awaria w amplitunerze i jeśli coś z tych wad opisanych na stronie onkyo występuje to jak do tej pory nikomu nie odmówiono takiej napraw oczywiście na koszt Onkyo. O CB nic mi nie wspominał kierownik serwisu EIC..
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

mirmal

New member
Rozumiem, że na własny koszt dostawa do EIC?
W regulaminie jest napisane, że ... Onkyo (w domyśle serwis) wyśle do posiadacza urządzenia kuriera na koszt Onkyo, z opłaconym opakowaniem i nalepką przesyłka opłacona, aby odebrał urządzenie ...
Ja jeszcze nie wysłałem; bo ostatnio też dostałem maila w odpowiedzi na zgłoszenie ... Proszę dostarczyć urządzenie do serwisu EIC osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej siódemka tel. 0-22 777-77-77-, nr klienta 12177724 w opak. zabezpieczającym, ubezpieczeniem, dołączając adres zwrotny, nr tel. kontakt. i opis usterki... Jeszcze jakieś fu#%$n ubezpieczenie??? Wygląda na to że Terms & Conditions odnoszą się tylko do właścicieli sprzętu, bo EIC ma to głęboko...

Dokładnie taka sama treść informacji od EIC, ale Centralny Dystrybutor Onkyo prawdopodobnie sprawę transportu (bezpłatnego dla klienta) pozostawia w gestii lokalnego dystrybutora. Stąd EIC podaje swój nr klienta do zgłoszenia w firmie kurierskiej.
Sprzęt został zabrany (było moje stare oryginalne opakowanie) po telefonicznym potwierdzeniu z centrali 7-emki i zabrany bez opłaty z mojej strony.
 
Skoro rozwiązują sprawę w ten sposób, to niech będzie i tak jeżeli jest im wygodniej. Tylko dlaczego nikt o tym nie wspomina, a copy/paste jedną wiadomość, którą odsyłają non stop. Nie przepracowaliby się gdyby ktoś inteligentny zredagował inna wiadomość informującą np. po co ten numer klienta, bo nie przyszłoby mi do głowy podawać go 7-mce, a raczej używać w kontaktach z serwisem.
Dzięki za informację, w poniedziałek będę działał.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

mirmal

New member
Sprzęt wrócił z serwisu po 1,5 tygodniu. Bezpłatna naprawa i transport. :grin:
Teraz jakby się mniej grzał, a potrafił być ciepły przed włączeniem.:eek:k:
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
A nie miałeś przypadkiem załączonego Pass Through, jak piszesz że wcześniej był ciepły przed włączeniem?:) U mnie tam jest zimny, i nawet jak oglądam film to też jakoś nadmiernie się nie grzeje.
 

mirmal

New member
Nie pamiętam ustawień sprzed serwisowania; aktualnie udało się go ustawić bez instrukcji tak aby jak poprzednio prawidłowo współpracował z TV włączał, wyłączał.
Może wadliwy chip powodował większe nagrzewanie się i szybsze zużycie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

fraaanz

New member
Za to ja po wysłaniu informacji tym, że moja 609 podlega programowi wymiany dostałem informację, że jednak wysyłka na własny koszt:

Proszę dostarczyć urządzenie do serwisu EIC osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej, koszt transportu do serwisu ponosi właściciel sprzętu i wybiera firmę. Dokonamy sprawdzenie i podejmiemy decyzję.


Napisałem, że wg warunków wymiany, transport do serwisu jest również pokrywany przez serwis, odpisali lakonicznie:

Dostarczenie urządzenia do serwisu EIC leży w gestii właściciela sprzętu.

Pozdrawiam
Jarosław Oneksiak
Kierownik Serwisu E.I.C.


Wiem, że to niby nie duża kwota, ale mam wrażenie, że próbują robić klienta w balona
 

mirmal

New member
Tak to może wyglądać.
Proponowałbym zaryzykować i zgłosić telefonicznie zlecenie za pośrednictwem firmy kurierskiej siódemka tel. 0-22 777-77-77-, nr klienta 12177724 w opak. zabezpieczającym, ubezpieczeniem, dołączając adres zwrotny, nr tel. kontakt. i opis usterki.
Nr klienta 12177724 jest numerem firmy EIC w siódemce. Jeżeli firma kurierska zdecyduje się odebrać przesyłkę to transportu będzie na koszt EIC.
Tak działa wiele serwisów. Jeżeli odmówią to może warto pchnąć maila do Centrali Onkyo?
 

exekutor

New member
Ja swój ampli 5007 w przeciągu 3 lat dwa razy wysyłałem do serwisu z tego samego powodu. Na razie działa ale jak długo podziała kto to wie. Więcej ONKYO nie kupię.
 

mirmal

New member
Ciekawe czy naprawa polegała na wymianie wadliwej padniętej części na nową wadliwą ale niepadniętą.
Wymiana części następuje na taką jaką przyśle Centrala Onkyo, podobno pozbawioną wady fabrycznej; inaczej za 2-3 lata można spodziewać się podobnej usterki.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Warunki akcji serwisowej są jasno opisane na stronie onkyo.com
W przypadku ampli podlegającego opisanej akcji i zweryfikowanego przez EIC na podstawie nr seryjnego wysyłkę do serwisu, naprawę i zwrot do klienta w pełni pokrywa ONKYO & EIC więc nie dawajcie się robić w "karolka". Jeżeli są problemy to zgłaszać do Centrali Onkyo.
Problem może być jeśli sprzęt nie jest z polskiej dystrybucji EIC ale takie przypadki również powinny być rozpatrywane pozytywnie, napewno przez samo ONKYO bo EIC może je odrzucać.
 

fraaanz

New member
Warunki akcji serwisowej są jasno opisane na stronie onkyo.com
W przypadku ampli podlegającego opisanej akcji i zweryfikowanego przez EIC na podstawie nr seryjnego wysyłkę do serwisu, naprawę i zwrot do klienta w pełni pokrywa ONKYO & EIC więc nie dawajcie się robić w "karolka". Jeżeli są problemy to zgłaszać do Centrali Onkyo.
Problem może być jeśli sprzęt nie jest z polskiej dystrybucji EIC ale takie przypadki również powinny być rozpatrywane pozytywnie, napewno przez samo ONKYO bo EIC może je odrzucać.

No dobra, ale w moim przypadku kierownik 2x upiera się, że mam wysłać na swój koszt.
Akcja trwa jeszcze długo, mogę wysłać na ich koszt, w końcu na forum podany jest ich numer klienta, ale wolę załatwiać sprawy w cywilizowany sposób, po uzgodnieniu przed wysyłką.
Wkurza mnie takie kombinatorstwo.

Macie jakiś referal na który mogę się powołać próbując wysłać trzeciego maila?
Napisałem, że w warunkach Onkyo jest jasno napisane, że muszą przyjąć towar na swój koszt, ale odpisali jak wyżej, z szablonu.
A nr seryjny sprawdziłem, podlega naprawie i nie ma dyskusji.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Jaki kierownik, jakiego działu?
Sprawdzałeś nr seryjny z EIC? Sprzęt pochodzi z ich dystrybucji?
Jeżeli tak to koszty są po stronie EIC wg tego co pisze Onkyo.
Jeżeli są problemy pisz do Onkyo.
 

mirmal

New member
No dobra, ale w moim przypadku kierownik 2x upiera się, że mam wysłać na swój koszt.
Akcja trwa jeszcze długo, mogę wysłać na ich koszt, w końcu na forum podany jest ich numer klienta, ale wolę załatwiać sprawy w cywilizowany sposób, po uzgodnieniu przed wysyłką.
Wkurza mnie takie kombinatorstwo.

Macie jakiś referal na który mogę się powołać próbując wysłać trzeciego maila?
Napisałem, że w warunkach Onkyo jest jasno napisane, że muszą przyjąć towar na swój koszt, ale odpisali jak wyżej, z szablonu.
A nr seryjny sprawdziłem, podlega naprawie i nie ma dyskusji.

Nie gdybać, nie korespondować z EIC tylko zamówić kuriera siódemki na koszt serwisu, jeżeli nie odbiorą, wtedy interweniować w centrali Onkyo. Nic to nie kosztuje.
 
Jeżeli są problemy pisz do Onkyo.

Ja próbowałem pisać na customercare-program@eu.onkyo.com w sprawie opisywanego w T&C Cash Back - u. Niestety do tej pory be odpowiedzi. Jakieś sugestie :idea: gdzie można by coś wysłać w tej sprawie? Jakoś nikt nie pisze nic w tej sprawie.
Z resztą przydałoby się poinformować :kom: jak traktuje klientów nasz serwis, bo to jakieś kpiny. Czytałem angielskie forum odnośnie napraw objętych akcją... wszystko jak z instrukcji... kurier przyjeżdża z materiałami do pakowania, naprawa i dostarczenie z powrotem ampli zamyka się w tygodniu. Tylko w naszym :hihi:zaścianku serwis który jest zobowiązany do wykonywania zaleceń Onkyo robi sobie co chce i decyduje czy przyjąć bezpłatnie sprzęt do naprawy. :x:x:x
 
Wypełnij tabelkę i serwis sam zgłasza się do Ciebie.

Tak sie sklada, ze to ja zalozylem ten temat, ktory idzie rownolegle z http://www.hdtv.com.pl/forum/amplitunery-av/112317-dla-posiadaczy-onkyo-info-o-naprawie-wady.html gdzie wszysko "na patyczkach" jest wytlumaczone. Pokusilem sie nawet o przysiegle tlumaczenie Terms and Conditions dla swoich potrzeb kontaktu z EIC.
Pisze konkretnie o Cash Backu (ktorym bylbym zainteresowany), bo rejestracje urzadzenia na stronie Onkyo i kontakt z EIC mam juz za soba i w przyszlym tygodniu po powrocie do Polski bede wysylal swoja 609. EIC po prostu zlewa temat, jakby to w ogole nie dotyczylo tematu, stad moje zapytanie o bezposredni kontakt z centrala Onkyo.
 
Do góry