Decyzja Samsunga o HbbTV

unida

New member
Skoro jesteśmy przy aplikacjach Smart TV... Czy ktoś loguje się na swoje konto w aplikacji YouTube on TV? Fana sprawa, bo pozwala na odtwarzanie treści, które wcześniej zapisaliśmy sobie np. w playlistach. Bardzo wygodne. Problem (przynajmniej dla mnie) w tym, że trzeba za każdym razem się logować, co wymaga wpisania hasła aktywacyjnego dla komunikacji telewizora z naszym kontem na Youtube. Wcześniej wylogowywało mnie co jakiś czas. Teraz za każdym wyłączeniem aplikacji.
 

Zbylq

Member
Jak już pisałem tu http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/85805-tv-samsung-es5500-nowy-fw.html wg mnie to beznadziejna sprawa żebym musiał za każdym razem włączać kompa i wprowadzać hasło. Idiotyzm. Mam też BD-C5500 i tam mam możliwość zalogowania na swoje konto i za każdym razem loguje mnie automatycznie. Skąd i po co ta zmiana nie mam pojęcia. Teraz albo wchodzę przez BD albo przez przeglądarką i mam jak na kompie czyli też na swoje konto. Samsung robiąc nowszą wersje YouTube się nie popisał.
 

kamail

New member
Co do problemu z aplikacją YT i zapominaniem przez nią autoryzacji to jest to problem znany i dość często raportowany na forum YT:
Grupy dyskusyjne Google

Dotyczy raczej wszystkich którzy na bieżąco aktualizują firmware.
Wczoraj ktoś zamieścił odpowiedź YT:

We're very aware that this is a super annoying problem, and it's a top priority our team to fix. We've identified that the problem is with how cookies are stored on many Samsung TVs: Cookies are deleted when the app is closed, and so sign-in information is lost.

This is a problem with many Samsung devices. It's not a problem with your specific TV, and not something you can fix by replacing parts, or resetting firmware (as has been suggested on the thread).

We're working with Samsung on a solution, but it's not a straightforward fix, and we don't have an exact date yet. But rest assured we're working on it as a top priority.

Mam nadzieję że jak najszybciej uda im się to rozwiązać, bo również jest to dla mnie sprawa męcząca, biorąc pod uwagę to że dość często z YT korzystam...
 

unida

New member
Co do problemu z aplikacją YT i zapominaniem przez nią autoryzacji to jest to problem znany i dość często raportowany na forum YT:
Grupy dyskusyjne Google

Mam nadzieję że jak najszybciej uda im się to rozwiązać, bo również jest to dla mnie sprawa męcząca, biorąc pod uwagę to że dość często z YT korzystam...

Centrum Obsługi Klienta Samsung Polska zapewniło mnie, że wezmą pod uwagę problem przy następnej aktualizacji :)
 

unida

New member
Pojawiła się nowa wersja aplikacji YouTube on TV. Poprawiono automatyczne logowanie. Zrobili to w pośpiechu, bo brakuje w menu polskich znaków :)
 

tiki-taki

New member
Tak, a może zasypać samsunga mailami odnośnie hbbtv w serii D, przecież to nie 10, nie 1000 czy 10 000 klientów.. Jakby tak każdy napisał, że przy braku takiej aktualizacji (ktora nie powinna być niczym trudnym skoro ten tv posiada tę technologie na innych rynkach włączoną ) zakończy swoją przygodę z marką samsung i zacznie wybierać produkty innych producentów to może coś jednak będzie chciało im się zrobić w tej sprawie.
 

Zbylq

Member
Faktycznie jest aktualizacja YouTube i działa. Szkoda że np nowszych teledysków nie odtwarza mimo że w przeglądarce TV i w kompie lecą.
Czytałem wklejone na forum odpowiedzi Samsunga na różne pytania i wydawało mi się że są w miarę sensowne.
Postanowiłem i ja zgłosić problem przestających działać przyciskach numerycznych oraz np "Nagrywania" po wyświetleniu ikony HbbTv.
Odpowiedź tylko mnie rozzłościła: "Sugeruje zaktualizować oprogramowanie urządzenia. " i dalej jak to zrobić. Zwykłe olewnictwo. Z mojego maila nie wynikało jakobym miał nie aktualne. Mam zaktualizowane online choć jak sprawdzam na stronce to widzę tam 2 softy z tym samym numerem a różne są daty wydania (03 i 07 lipiec) Może ktoś wie czemu są 2 softy? Chyba sobie popiszę z Samsungiem :)
 

patak

New member
Postanowiłem i ja zgłosić problem przestających działać przyciskach numerycznych oraz np "Nagrywania" po wyświetleniu ikony HbbTv.

Problem leży po stronie TVP. Ich serwis przechwytuje naciśnięcia wszystkich klawiszy nawet przed jego uruchomieniem. Można nacisnąć EXIT i na parę chwil przyciski się "odblokowują".
W przypadku serwisu czeskiej telewizji wszystko działa jak powinno.
 

cacumen

Member
Bez reklam
Tak, a może zasypać samsunga mailami odnośnie hbbtv w serii D, przecież to nie 10, nie 1000 czy 10 000 klientów.. Jakby tak każdy napisał, że przy braku takiej aktualizacji (ktora nie powinna być niczym trudnym skoro ten tv posiada tę technologie na innych rynkach włączoną ) zakończy swoją przygodę z marką samsung i zacznie wybierać produkty innych producentów to może coś jednak będzie chciało im się zrobić w tej sprawie.


Pobożne życzenia ...już są prototypy serii "F" , więc nikt nie będzie (jak zwykle) przejmował
się marudzeniami posiadaczy już przestarzałego modelu>>niebawem tracącego wsparcie serwisowe takie są realia i prawa rynków , więc jak najszybciej trzeba się pozbyć swego "Sama" i przeskoczyć szczebel wyżej..póki jest to jeszcze ekonomicznie ..w miarę opłacalne:idea:
 

tiki-taki

New member
@cacumen
Może i tak, ale jeśli wiele osób teoretycznie nie będzie już zainteresowane serią F właśnie biorąc pod uwagę przykre doświadczenia z serią D to może...
Bo wiesz nic tak nie denerwuje jak to że ta opcja jest w tym tv, tylko zablokowana systemowo!
 

Zbylq

Member
Dzięki patak, faktycznie Exit na chwile pomaga ale to już wystarczy. Na ponownego maila w tej sprawie dostałem odpowiedź "Pańskie uwagi zostały przekazane do weryfikacji do odpowiedniego działu." Już lepiej niż "zaktualizuj soft" choć też nic konkretnego.
 

cacumen

Member
Bez reklam
@cacumen
ta opcja jest w tym tv, tylko zablokowana systemowo!


Mowa wyłącznie o wersji na rynek zachodni>>>konsultant techniczny poinformował mnie , że na nasz rynek jest minimalnie , ale jednak inne wyposażenie sprzętowe i z tego powodu
są istotne problemy z pełną aktywacją tej funkcji na serii "D" :-(
Pisząc "przejrzyście"..jeżeli w ramach "SamyGo" mają z tym kłopot a są to nieźli fachowcy..
to ..widać jakie są realne szanse :confused:
 

tiki-taki

New member
konsultant techniczny poinformował mnie , że na nasz rynek jest minimalnie , ale jednak inne wyposażenie sprzętowe i z tego powodu
są istotne problemy z pełną aktywacją tej funkcji na serii "D"

Wytłumaczenie proste i napewno tańsze niż branie się za tworzenie jakiejś aplikacji do produktu, który nie jest już produkowany.. a my mamy uwierzyć w to że na cały rynek europejski produkt jest ten sam, tylko na Polskę jest osobna linia produkcyjna i do nas trafia produkt inny niż wszędzie indziej..
Chociaż jak czytam tematy typu jaką mam matrycę a, b, czy jakąś inną, kto jest jej producentem i która lepsza, która gorsza co za tym idzie którą wybrać to nie wiem czy mnie coś zdziwi.. Przecież tv danej serii nie jest tańszy czy droższy w zależności od tego jaką matrycę posiada, idę do sklepu i chcę taką czy inną serię bo wiem czego się po niej spodziewać, no cóż w tym wypadku jest inaczej.. Ręce opadają.
 

cacumen

Member
Bez reklam
Wytłumaczenie proste i napewno tańsze niż branie się za tworzenie jakiejś aplikacji do produktu, który nie jest już produkowany.. a my mamy uwierzyć w to że na cały rynek europejski produkt jest ten sam, tylko na Polskę jest osobna linia produkcyjna i do nas trafia produkt inny niż wszędzie indziej..

Precyzując ..na rynki wschodnie ..tak jest a z większością elektroniki użytkowej ..nie tylko z tej firmy:-(

A jakie są realne szanse na to, że wkur.... klient nie kupi więcej samsunga?

Żadne , bo mnie już nauczyli od serii "B" , żeby po roku eksploatacji pozbywać się za w miarę
przystępną cenę ..dodać trochę gotówki i kupować nowszy . W ten nieskomplikowany a sprawdzony sposób nie tracimy kontaktu z najnowszą myślą techniczną ..nie płacąc aż tak drastycznie wiele -jak za wyroby np. japońskich producentów .. a multimedialnie "Samsung"
to czołówka .. a reszta osiągów też na wysokim poziomie :smile:
 
Do góry