Mi się wydaje, że matryca jest Panasonic'a, a cała reszta z czeskiego bazaru.
Przecież FIAT czy OPEL produkowany w Polsce też jest składany z podzespołów w ponad 80% produkowanych u Polskich producentów tzw. kooperantów.
FIAT produkując w Polsce Lancie Ypsilon aby obniżyć koszty produkcji zamówił w Chinach wałki rozrządu na których silniki rozlatują się po przejechaniu kilkuset/kilku tysięcy kilometrów i teraz nic nie produkują tylko wymieniają na wałki zakupione w Niemczech.
Czesi wsadzili do Panasa badziew i teraz będzie dym. Wentyle z tyłu też po max. 100 tysiącach godzin zaczną świrować i kto kumaty to sam sobie wymieni, a kto nie to zapłaci za wymianę, a ile to zależeć będzie od serwisu.
Przecież FIAT czy OPEL produkowany w Polsce też jest składany z podzespołów w ponad 80% produkowanych u Polskich producentów tzw. kooperantów.
FIAT produkując w Polsce Lancie Ypsilon aby obniżyć koszty produkcji zamówił w Chinach wałki rozrządu na których silniki rozlatują się po przejechaniu kilkuset/kilku tysięcy kilometrów i teraz nic nie produkują tylko wymieniają na wałki zakupione w Niemczech.
Czesi wsadzili do Panasa badziew i teraz będzie dym. Wentyle z tyłu też po max. 100 tysiącach godzin zaczną świrować i kto kumaty to sam sobie wymieni, a kto nie to zapłaci za wymianę, a ile to zależeć będzie od serwisu.