Cyfrowy Polsat - nowości i spekulacje

marfm76

New member
Witam mamy pytanie czy jest jeszcze możliwość wypowiedzenia umowy na podstawie odebrania mi kanałów BBC ? nie było mnie w kraju i nie wiedziałem że będzie taka możliwość :/ Na umowie mam dokładnie wypisane programy BBC...:/
Niestety już nie możesz :( -można wypowiedzieć umowę do 30 dni od wprowadzenia zmian. Jeśli tego nie zrobisz w ciągu 30 dni to automatycznie akceptujesz nowe warunki i przysyłają Ci aneks do umowy -takie jest prawo.
 

mensir67pl

Member
Bez reklam
:spam:.................

Dwie konkurujące na codzień grupy telewizyjne - Cyfrowy Polsat oraz TVN - porozumiały się w sprawie obecności swoich programów na platformach cyfrowych konkurenta. Kanały Grupy TVN oraz Religia.tv (ITI) pojawią się na platformie Cyfrowy Polsat, a kanały Grupy Polsat znajda się w ofercie telewizji nowej generacji n.
W myśl zawartych umów abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymają dostęp do nowych kanałów:

  • TVN HD,
  • TVN HD+1,
  • TVN CNBC,
  • Religia TV (oddzielna umowa podpisana między Polsatem a ITI).
Dzięki temu widzowie Cyfrowego Polsatu będą mieli możliwość oglądania 11 kanałów TVN i ITI: TVN, TVN HD i TVN HD+1, TVN 7, TVN24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVN CNBC, Religia TV oraz Telezakupy Mango.
Jednocześnie oferta telewizji nowej generacji n będzie obejmowała kanały Grupy Polsat:

  • Polsat,
  • Polsat HD,
  • Polsat News,
  • Polsat Cafe,
  • Polsat Play,
  • Polsat 2,
  • Polsat Film,
  • TV Biznes,
  • Polsat JimJam,
  • Polsat Sport News (dołączy do oferty w późniejszym terminie).
Jak podano, umowy zostały zawarte "na warunkach nieodbiegających od standardów rynkowych, obowiązują w okresie 1 maja 2011 r. do 30 kwietnia 2015 r.". Przez spółkę TVN SA zostały one uznane za umowy znaczące, ponieważ ich łączna wartość może przekroczyć 10 proc. jej kapitałów własnych.
 

TDi

Member
switnia wiadomosc,nie miej jednak ja osobiscie czekam kiedy to klient bedzie mogl decydowac o ilości kanalów ktore oglada i za ktore placi.
poki co jestesmy skazani na to co nam podadza na tacy i albo opłaty są chore albo umowy opiewają na grube miesiace (36m-cy !!! polsat rulez ;D )
O upc nie wspomne "TYSIAce" kanałów ktoryh człowiek i tak nie oglada :/ PZDR>
 

yaneq

New member
Bez reklam
w tej chwili nie pozostaje mi nic innego jak przenieść się do n. umowa dobiega ku końcowi więc polsat na ence jest jak znalazł! polsat dostanie po tyłku przy tych cenach. cyfra zresztą także.
 

grzegorz1981

New member
Zainteresował mnie pakiet Mini HD w CP, 3 kanały HD i kilkanaście SD za 15zł wydaje się ciekawą ofertą. Nie ma żadnych ukrytych opłat? Jak jest z jakością kanałów HD i SD na cyfrowym Polsacie? Z góry dzięki za odpowiedzi.
 
Ostatnia edycja:

gabione

New member
Mam pytanie odnośnie CP zastanawiam się nad pakietem familijnym za 37 zł chodzi mi dokładnie czy za modem też pobierają opłaty w wysokości 15 zł za dekoder hd??? bo jak tak to wychodzi już 52:) i nie jest to już opłacalne.

P.S. nigdy nie miałem cyfrowego polsatu wiec przepraszam za tak kretyńskie pyt.
 

Jaras73

New member
Mam pytanie odnośnie CP zastanawiam się nad pakietem familijnym za 37 zł chodzi mi dokładnie czy za modem też pobierają opłaty w wysokości 15 zł za dekoder hd??? bo jak tak to wychodzi już 52:) i nie jest to już opłacalne.

P.S. nigdy nie miałem cyfrowego polsatu wiec przepraszam za tak kretyńskie pyt.

Od baaaardzo długiego czasu jestem "związany" z CP i do tej pory nie narzekałem. Ale od pół roku zdecydowałem się na kolejne przedłużenie umowy i wybrałem dekoder Sagema za 5 zł/m-c i to był WIELKI BŁĄD !!! Nie polecam CP nawet wrogom.
 

mrcn994

New member
Panowie mama zamiar wziąć jutro CP.kiedyś już korzystałem z ich usług,ale to na starym sprzęcie.
Teraz mam na swoim tv ''N'',natomiast potrzebuję kupić drugi zestaw telewizji na drugi tv.zdecydowałem się na podstawowy Mini za 14.90zł i teraz takie pytanie.
Jest sens płacić 5zł więcej miesięcznie do rachunku za dekoder HD ?
Czy przekłada się to w jakikolwiek sposób na jakość kanałów SD ? HD w tym pakiecie są tylko 2 czy 3 kanały,więc właśnie nie wiem czy jest sens płacić dodatkowo 5zł.
 

Jaras73

New member
Jaras, co z tym dekoderem jest nie tak? Właśnie zamówiłem go rezygnując z Nki.

Wysłano z HTC Desire z użyciem Tapatalk

Ten badziew nie nagrywa przy podłączeniu dwóch SAT (opinie o tym copie masz tutaj (wiesz co masz wpisać zamiast gwiazdek ;-) )***//forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=16046&hilit=sagem+esi+88&sid=ba26ee746a76290efef1cbb71a4ea508&start=2070
 

leotdi

New member
wapliwości

witam Was - długo mnie nie było tutaj,

i mam od raz pytanko do Was. Posiadam dekoder HD Samsunga 370 i Podstawowy pakiet Familijny za 37,90 (dodatkowo płacę +6,- zł za Polsat Sport HD). Razem więc 43.90 i właśnie kończy mi się umowa. Zaproponowano mi (od zaraz) na okres 29 m-cy nową umowę na podstawowy Familijny HD +Extra HD +Sport HD (te dwa pakiety gratis na okres 12 m-cy i płacę za całość 39,90 zł). Po okresie 12 m-cy mam do wyboru : a) pozostać przy tych dwóch dodatkowych pakietach HD za 79,90 zł lub też b) wybrać sobie jeden z nich za 59,90 (wybieram Extra HD). I ku b) bardziej się skłaniam. Z tym że brakowałoby mi tutaj Polsatu Sport HD, więc dorzucam go dodatkowo za +6,- zł czyli razem byłoby to 65,90 zł. I mam wątpliwości czy to dobra oferta ? Nie mam pojęcia co oferuje Fimbox HD, czy Kino Polska, TVP seriale (nie znam, nie wiem, nie oglądałem) i czy warto sobie tym ogóle głowę zawracać ? Jeśli nic wnie wybiorę kontynuję przez rok (automatycznie) dotychczasową umowę.

Doradźcie czy to dobra oferta - co o tym sądzicie ?

dzięki
 

P1otr

New member
Mnie CP dziś wkurzył na maksa. Zawsze oplacam albo w terminie, raz w tym miesiącu mi się zdarzyło (nie było mnie parę dni w domu) i po 3 dniach od terminu- telefony z prośbą o wyjaśnienie "dlaczego nie zapłaciłem w terminie", komunikaty na ekranie ze wpłata na konto powstrzyma WINDYKACJĘ i takie bzdety. Żenada, zwłaszcza ze mam umowę przedluzaną przez bodajże 6 lat i jestem stałym, "długoterminowych" klientem. Nic, wytrzymam te parę miesięcy i się pożegnamy. Na dobre.
 

SIII

New member
Hej
Nie ma sie co tak przejmowac. Polsat od jakiegos czasu prowadzi dziwna polityke wobec klientow zwalszcza takich ktorzy sa z nimi od wielu lat (uzytkuje polsat z dekodera od 12 lat). To samo jest z internetem nie tylko z TV. Ja sie juz przyzwyczailem do tego ale i tak mnie irytuje to ze nawet jak nie minal termin platnosci to jest komunikat zeby juz im wplacic bo jeszcze zapomne:/ po porstu zenada:(
 

betman

New member
U mnie też ostatnio zabrakło im gdzieś 10zł (a opłacam rocznie) i od razu listy od nich, emaile, telefony, itd. Parodia. :)

Korzysta ktoś z ich multi-room?
 

GRajza

New member
Nie wiem czemu się dziwicie, że firma dba o swoje przychody :D:D
Inna sprawa, że mają jeden model "dbania" i nie ważne kto, ile, kiedy i dlaczego - wszystkich jadą równo i się nie przejmują :D
Ja też nie :D:D
Płacę raczej na czas, a jak mi niedziela wypada w terminie płatności, to traktuję jak spam. Wytykam i korzystam na ich wpadkach. Ale ostatnio mnie zdenerwowali bardziej, nie potrafili się ugiąć, więc płacę już ostatni abonament i w październiku odsyłam dekoder :razz:
 
Do góry