Ja mam juz vectrę, wykonane do nich jakieś 15 telefonów i napisane dwie reklamacje..
Po pierwsze dzwoniłem od połowy sierpnia co tydzien na numer vectry, że chcę zmienic dekoder spraya na ich dekoder. obiecywali telefon od handlowca w ciągu tygodnia, żeby się umówic na podpisanie umowy i montaż dekodera. Na początku października zadzwoniłem na numer spraya, tam dostałem numer do handlowca, szybki kontakt i kilka dni później miałem juz dekoder. Handlowiec przydzielony mi z linii sprzedażowej vectry zadzwonił dwa tygodnie później...
Po drugie, w sierpniu była promocja - do pakietu platynowego z internetem 8Mb dawali stacjonarny aparat telofoniczny lub router bezprzewodowy. Potwierdzano mi kilkakrotnie, że dostanę router, który wybrałem. Po podpisaniu umowy zmienili zdanie - nie należy się, bo umowa podpisana za późno! Czy to moja wina? Czekałem dwa miesiące! Reklamowałem, chcę router.
Po trzecie, handlowiec zapewniał mnie, że jak wezme pakiet platynowy HD + 4 pakiety premium, to będę mial wszystkie kanały z oferty programowej vectry. Na dowód czego pokazał mi kolorowy zeszycik reklamowy vectry, gdzie na dwóch ostatnich stronach jest lista programów i kolorami pozaznaczane, który progam w jakim pakiecie. Ta oferta jest tez dostępna na stronie vectry pod adresem http://www.vectra.pl/platinum/kolejnosc.php. Okazało się, że jednak kanałów Canal + Film HD, Canal + Sport HD i HBO HD nie ma w tym pakiecie! One są tylko w pakiecie VIP. Ale czy są zaznaczone innym kolorem? Nie - są w tej samej grupie co pozostałe pakiety premium. Zostałem oszukany - reklamowałem, chce je mieć w moim pakiecie, zgodnie z rozpiską.
Nie narzekam na jakość programów, choć przy szybszej akcji na kanałach HD pojawia się czasem pikseloza.
Narzekam na internet, bo przy downloadzie 8Mb upload 512kb to wstyd...
Po pierwsze dzwoniłem od połowy sierpnia co tydzien na numer vectry, że chcę zmienic dekoder spraya na ich dekoder. obiecywali telefon od handlowca w ciągu tygodnia, żeby się umówic na podpisanie umowy i montaż dekodera. Na początku października zadzwoniłem na numer spraya, tam dostałem numer do handlowca, szybki kontakt i kilka dni później miałem juz dekoder. Handlowiec przydzielony mi z linii sprzedażowej vectry zadzwonił dwa tygodnie później...
Po drugie, w sierpniu była promocja - do pakietu platynowego z internetem 8Mb dawali stacjonarny aparat telofoniczny lub router bezprzewodowy. Potwierdzano mi kilkakrotnie, że dostanę router, który wybrałem. Po podpisaniu umowy zmienili zdanie - nie należy się, bo umowa podpisana za późno! Czy to moja wina? Czekałem dwa miesiące! Reklamowałem, chcę router.
Po trzecie, handlowiec zapewniał mnie, że jak wezme pakiet platynowy HD + 4 pakiety premium, to będę mial wszystkie kanały z oferty programowej vectry. Na dowód czego pokazał mi kolorowy zeszycik reklamowy vectry, gdzie na dwóch ostatnich stronach jest lista programów i kolorami pozaznaczane, który progam w jakim pakiecie. Ta oferta jest tez dostępna na stronie vectry pod adresem http://www.vectra.pl/platinum/kolejnosc.php. Okazało się, że jednak kanałów Canal + Film HD, Canal + Sport HD i HBO HD nie ma w tym pakiecie! One są tylko w pakiecie VIP. Ale czy są zaznaczone innym kolorem? Nie - są w tej samej grupie co pozostałe pakiety premium. Zostałem oszukany - reklamowałem, chce je mieć w moim pakiecie, zgodnie z rozpiską.
Nie narzekam na jakość programów, choć przy szybszej akcji na kanałach HD pojawia się czasem pikseloza.
Narzekam na internet, bo przy downloadzie 8Mb upload 512kb to wstyd...